eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łambinowice"Przebudowa obiektu Gminnego Ośrodka Kultury, Sportu i Rekreacji w Łambinowicach"



Ogłoszenie z dnia 2023-05-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa obiektu Gminnego Ośrodka Kultury, Sportu i Rekreacji w Łambinowicach”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łambinowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412846

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Zawadzkiego 29

1.5.2.) Miejscowość: Łambinowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 48-316

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.7.) Numer telefonu: 774311300

1.5.8.) Numer faksu: 774311301

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@lambinowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lambinowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lambinowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa obiektu Gminnego Ośrodka Kultury, Sportu i Rekreacji w Łambinowicach”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-920af279-ae9e-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00200522

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00032030/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa obiektu Gminnego Ośrodka Kultury, Sportu i Rekreacji w Łambinowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00100474

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa obiektu Gminnego Ośrodka Kultury, Sportu i Rekreacji w Łambinowicach przy ul. Muzealnej 1 (dz. nr 592/9 i 592/26) zlokalizowanego na obszarze wpisanym do rejestru zabytków (Teren Miejsca Pamięci Narodowej – byłego obozu jenieckiego w Łambinowicach).
W związku z ograniczonymi możliwościami wydatkowania środków finansowych z budżetu Gminy Łambinowice wykonanie robót objętych pozwoleniem na budowę nr 51/23 z dnia 27.01.2023 zdecydowano o podzieleniu zadania na 3 etapy:
1) roboty związane z przywróceniem możliwości pełnego funkcjonowania Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w części administracyjnej wraz ze wzmocnieniem konstrukcji całego obiektu,
2) roboty związane z przywróceniem użytkowania sali bankietowej,
3) roboty związane z remontem elewacji obiektu oraz podpiwniczenia.
2. Zakres niniejszego zamówienia obejmuje pierwszy etap uwzględniający w szczególności:
1) roboty rozbiórkowe,
2) wzmocnienie konstrukcji nośnej budynku zgodnie z projektem technicznym konstrukcji w części administracyjnej oraz sali bankietowej (fundamenty, konstrukcja stalowa, więźba, stropy, ściany),
3) izolacja termiczna ścian zewnętrznych oraz stropów w części administracyjnej, w tym przybudówek,
4) wszelkie roboty dotyczące ściany oddzielającej część administracyjną od sali bankietowej (zamurowania, przebicia, przebudowy, izolacja pozioma, wypełnienie przestrzeni między słupowej na sali bankietowej bloczkami termoizolacyjnymi),
5) roboty konstrukcyjne w piwnicy,
6) zabiegi związane z odgrzybianiem konstrukcji dachu, wymianą poszycia, deskowania, orynnowania, obróbek blacharskich, wyprowadzeniem kominków wentylacyjnych,
7) wydzieleniem pomieszczenia kotłowni na poddaszu,
8) roboty określone w ekspertyzie p.poż.,
9) roboty posadzkowe, wykończeniowe ścian, podłóg i sufitów w części administracyjnej (w tym dwóch dobudówek),
10) roboty związane z przebudową wejścia do budynku bezpośrednio do części administracyjnej,
11) roboty branżowe instalacji sanitarnych i elektrycznych dla etapu 1, a przede wszystkim wszystkie prace do wykonania w części administracyjnej, również te zapewniające doprowadzenie mediów do sali bankietowej,
12) częściową wymianę stolarki okiennej, wymianę stolarki drzwiowej, przełożenie istniejącej stolarki drzwiowej (drzwi wejściowe do budynku i przejściowe z pomieszczenia 1/1 do 1/3 wraz z renowacją),
13) tymczasowe zadaszenie tarasu i schodów do piwnicy przy elewacji północno-wschodniej.

Szczegółowy zakres zamówienia został określony w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 10 do SWZ tylko dla zakresu wskazanego powyżej w ust.1 i 2 niniejszego działu oraz przedmiaru robót, który stanowi załącznik nr 11 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45262311-4 - Betonowanie konstrukcji

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45262310-7 - Zbrojenie

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5096748,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5096748,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5096748,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AS-BUD SZAWEŁŁO ADAM

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7531053493

7.3.3) Ulica: ul. Armii Krajowej 5/5

7.3.4) Miejscowość: Nysa

7.3.5) Kod pocztowy: 48-300

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5096748,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-07-08

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.