eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OświęcimBudowa kanalizacji sanitarnej na terenie sołectwa Brzezinka w ul. Torowej oraz odc. ul. Górniczej



Ogłoszenie z dnia 2022-06-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa kanalizacji sanitarnej na terenie sołectwa Brzezinka w ul. Torowej oraz odc. ul. Górniczej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OŚWIĘCIM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181876

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 12

1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@gminaoswiecim.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaoswiecim.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl oraz https://bip.malopolska.pl/ugoswiecim,m,402255,2022.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa kanalizacji sanitarnej na terenie sołectwa Brzezinka w ul. Torowej oraz odc. ul. Górniczej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-822ed29a-cd10-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00200638

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00040196/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.17 Budowa kanalizacji sanitarnej na terenie sołectwa Brzezinka w ul. Torowej oraz odc. ul. Górniczej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00147914/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WI.2712.9.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 961626,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Opis przedmiotu zamówienia, który obejmuje m.in:
1) roboty budowalne w ul. Torowej i ul. Górniczej, w zakres których wchodzi w szczególności wykonanie:
a) kanałów grawitacyjnych z rur PVC, których łączna zaprojektowana długość wynosi ok. 256m,
b) odcinków bocznych sieci kanalizacyjnej grawitacyjnej do granic działek z rur PVC, których łączna zaprojektowana długości wynosi 48m,
c) studni kanalizacyjnych na kanałach grawitacyjnych,
d) robót drogowych w ulicach w których wykonywana była kanalizacja sanitarna, które polegać będą na odtworzeniu warstwy wiążącej i warstwy ścieralnej na całej szerokości jezdni,
2) w ul. Torowej na odcinku ok 40 m roboty budowlane wykonywane w działkach 1445/16, 1445/18, 1445/20, których z mocy prawa użytkownikiem wieczystym jest PKP SA – realizacja tych robót na podstawie odrębnej dokumentacji projektowej i pozwolenie na budowę;
3) uzyskanie prawomocnego pozwolenia na użytkowanie obiektu lub dokonanie zawiadomienia o zakończeniu budowy zgodnie z decyzją pozwolenia na budowę (jeżeli dotyczy) dla każdego pozwolenia na budowę oddzielenie.
2. Szczegółowy zakres robót obejmują: dokumentacje projektowe, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiary robót, uzgodnienia, pozwolenia na budowę.
3. Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania zespołem osób posiadających odpowiednie uprawnienia, kwalifikacje, wiedzę i doświadczenie niezbędne do należytego wykonania przedmiotu umowy.
4. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji niniejszej umowy z najwyższą starannością, zgodnie z zaleceniami Zamawiającego, zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi Normami oraz obowiązującymi w Polsce przepisami prawa wraz z poniesieniem wszelkich potrzebnych kosztów w tym celu.
5. Wykonawca zobowiązany będzie do optymalizacji przyjmowanych rozwiązań, technologii pod względem ekonomicznym.
6. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania i oddania Zamawiającemu przedmiot umowy wraz z pozwoleniem na użytkowanie zgodnie z:
a) dokumentacjami projektowo-wykonawczymi;
b) przedmiarami robót;
c) specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych;
d) wytycznymi zawartymi w swz;
e) warunkami prowadzenia robót;
f) oraz zasadami wiedzy technicznej,
i do usunięcia wszystkich wad/usterek w przedmiocie umowy z tytułu rękojmi i gwarancji.
7. Za wykonanie przedmiotu zamówienia rozumie się kompleksowe wykonanie przedmiotu umowy.
8. Wykonawca wobec Zamawiającego zobowiązany będzie do:
1) protokolarnego przejęcia terenu budowy i rozpoczęcie inwestycji,
2) wykonania prac w oparciu o dokumentacje projektową oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - robót budowlanych będących przedmiotem niniejszej umowy zgodnie z warunkami wykonania i odbioru robót budowlanych oraz obowiązującymi przepisami prawa i zasadami rzetelnej wiedzy technicznej,
3) zapewnienia kadry do kierowania robotami posiadającej wymagane uprawnienia zgodnie z wymaganiami określonymi w pozwoleniu na budowę. Kopie dokumentów potwierdzających określone wymagania zostaną przekazane Zamawiającemu przed podpisaniem umowy,
4) zorganizowania zaplecza budowy, w tym stosownego (zgodnego z przepisami prawa) oznakowania, w tym umieszczenia na budowie w widocznym miejscu tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia (opracowanego przez Wykonawcę) oraz uzgodnienie, wyznaczenie i wykonanie dróg komunikacyjnych niezbędnych dla prowadzenia robót, ich oznakowanie, zabezpieczenie i właściwe utrzymanie,
5) wykonania i dostarczenie do Zamawiającego przed rozpoczęciem robót dokumentacji fotograficznej obszaru/nieruchomości, na których prowadzona będzie inwestycja, dokumentacja winna być wykonana w formie cyfrowych zdjęć i filmów, w jakości umożliwiającej dokładną weryfikację pierwotnego stanu terenu (przed rozpoczęciem jakichkolwiek prac budowlanych),
6) opracowania, wprowadzenia i utrzymania przez cały okres prowadzonych robót, tymczasowej organizacji ruchu zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu (zapewnienie i utrzymanie znaków, barier i sygnalizatorów drogowych), a po jego zakończeniu ich demontaż,
7) ponoszenia pełnej odpowiedzialności za stosowanie i bezpieczeństwo wszelkich działań prowadzonych na terenie robót i poza nim, a związanych z wykonaniem przedmiotu umowy,
8) ponoszenia pełnej odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi robotami, w tym też związanych z ruchem pojazdów,
9) ponoszenia pełnej odpowiedzialności za całokształt, w tym przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia,
10) zabezpieczenia instalacji, urządzeń i obiektów na terenie robót i w jej bezpośrednim otoczeniu, przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania robót,
11) zapewnienia dojazdu mieszkańcom do posesji znajdujących na trasie prowadzonych robót i ulic bocznych.
12) utrzymania porządku na terenie budowy oraz dróg dojazdowych w związku z prowadzoną inwestycją, w tym zapewnienia właściwej, bezkolizyjnej organizacji ruchu pieszych i pojazdów oraz ciągłego dostępu do posesji mieszkańcom oraz pojazdom uprzywilejowanym, w przypadku uszkodzenia lub zniszczenia drogi dojazdowej do terenu budowy lub jej elementów Wykonawca zobowiązuje się do ich naprawy,
13) prowadzenie robót zgodnie z wszelkimi uzgodnieniami i warunkami wydanymi przez gestorów sieci, zarządców dróg, i innych właścicieli (w tym PKP SA), Wykonawca przed przystąpieniem do robót zobowiązany jest powiadomić wszelkich właścicieli oraz zlecić nadzór jednostkom do tego uprawnionym, uzyskać informację czy nie nastąpiły zmiany w uzbrojeniu, a w trakcie realizacji wykonać próbne przekopy w celu dokładnego zlokalizowania istniejącej infrastruktury, zachować normatywne odległości od istniejącej infrastruktury i urządzeń (kabli, gazociągów, kanałów itp.), w miejscach kolizji i zbliżeń prace prowadzić wyłącznie pod nadzorem i po uzgodnieniu z operatorami infrastruktury - zasypaniem odkrytych urządzeń należy uzyskać odbiór techniczny właściciela urządzenia, Skrzyżowania bezkolizyjne z istniejącym uzbrojeniem terenu (gazociąg, wodociąg, kable energetyczne, kable telefoniczne itp.) wymagają stosowania rur ochronnych zgodnie z przepisami PN oraz uzgodnieniami z zarządcami poszczególnych sieci, Wykonawca zobowiązany jest wystąpić o prolongatę/aktualizację warunków i decyzji, które utraciły ważność;
14) Zaspokojenia roszczenia osób trzecich w tym mieszkańców posesji, spowodowane niewłaściwymi działaniami Wykonawcy,
15) wykonania wszelkich niezbędnych wykopów kontrolnych w celu uniknięcia kolizji z istniejącymi sieciami zlokalizowanymi w drodze na własny koszt,
16) uzyskania wymaganych pozwoleń, niezbędnych do prowadzenia robót, które Wykonawca winien posiadać w celu należytego wykonania zamówienia, o których wie lub powinien wiedzieć z racji swojej wiedzy, doświadczenia i profesjonalizmu w zakresie prowadzonej działalności,
17) przestrzegania przepisów BHP i P.POŻ. i ochrony przed kradzieżą,
18) zapewnienia sprzętu spełniającego wymagania norm technicznych,
19) utrzymania porządku na terenie budowy w czasie realizacji robót budowlanych,
w przypadku uszkodzenia lub zniszczenia drogi dojazdowej do terenu budowy lub jej elementów Wykonawca zobowiązuje się do ich naprawy,
20) zapewnienia na własny koszt poboru energii elektrycznej i wody oraz innych mediów potrzebnych do realizacji przedmiotu umowy,
21) Zapewnienia na własny koszt transportu odpadów do miejsca ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji,
22) wykonania na własny koszt badania stopnia zagęszczenia zasypu w 2-ch punktach na trasie kanalizacji w miejscach wskazanych przez Zamawiającego,
23) niezwłocznego informowania Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach mogących zakłócić terminowe wykonanie, a w przypadku opóźnień w realizacji Wykonawca zobowiązany jest do zwiększenia swoich możliwości poprzez np. wydłużenie godzin pracy, zwiększenie liczby swojego personelu,
24) prowadzenia dokumentacji budowy, a w szczególności prowadzenia dzienników budowy i udostępnianie go przedstawicielom Zamawiającego lub uprawnionym organom do dokonywania wpisów,
25) wykonania niezbędnych uzgodnień, sprawdzeń, pomiarów kontrolnych i odbiorów wykonanych robót,
26) dokonania rozruchu i regulacji wszystkich zamontowanych urządzeń,
27) zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej inwestycji w razie potrzeby geologicznej,
28) wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej po zakończeniu robót,
29) zgłaszania robót zanikowych do odbioru,
30) po zakończeniu robót uporządkowania terenu i przekazania go Zamawiającemu,
31) nadzoru i koordynacji prac podwykonawców,
32) opracowania kompletnej dokumentacji powykonawczej obejmującej całość robót budowlanych i instalacyjnych w ramach realizacji niniejszej umowy w dwóch egzemplarzach w formie papierowej i w dwóch egzemplarzach w formie cyfrowego nośnika danych -CD i przekazania jej Zamawiającemu na 3 dni robocze przed terminem odbioru końcowego przedmiotu zamówienia,
33) zawiadomienia w oparciu o udzielone przez Zamawiającego pełnomocnictwo właściwych organów o zakończeniu budowy obiektu budowlanego (jeżeli dotyczy) i zamiarze przystąpienia do jego użytkowania, przygotowania wniosków o udzielenie pozwolenia na użytkowanie lub zawiadomienia o zakończeniu budowy zgodnie z decyzjami pozwolenia na budowę wraz z wymaganym kompletem dokumentów oraz uczestniczenia w obowiązkowej kontroli budowy w terminie wyznaczonym przez właściwy organ,
34) uzyskania prawomocnych pozwoleń na użytkowanie lub skutecznego zawiadomienia o zakończeniu budowy zgodnie z decyzjami pozwolenia na budowę,
35) likwidacji placu budowy i zaplecza własnego Wykonawcy bezzwłocznie po zakończeniu robót lecz nie później niż w terminie 3 dni roboczych licząc od daty dokonania odbioru końcowego,
36) nieodpłatnego serwisowania i przeglądu technicznego urządzeń w okresie gwarancji i ...

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 961626,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1064168,59 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 961626,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Budowlano-Inżynieryjny Zdzisław Flejtuch

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5491000956

7.3.3) Ulica: ul. Podlesie 3

7.3.4) Miejscowość: Przeciszów

7.3.5) Kod pocztowy: 32-641

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

roboty asfaltowo-bitumiczne


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 961626,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 165 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.