eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Prochowice"Modernizacja Gminnej ogólnodostępnej infrastruktury sportowej w miejscowości Prochowice, Kawice i Szczedrzykowice" - III ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2023-05-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja Gminnej ogólnodostępnej infrastruktury sportowej w miejscowości Prochowice, Kawice i Szczedrzykowice” – III ogłoszenie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Prochowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647512

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Prochowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-230

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: e.rogos@prochowice.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.prochowice.com/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.prochowice.com

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja Gminnej ogólnodostępnej infrastruktury sportowej w miejscowości Prochowice, Kawice i Szczedrzykowice” – III ogłoszenie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7eff1632-c242-11ed-b311-9aae6ad31be8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00200683

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00057340/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Modernizacja Gminnej ogólnodostępnej infrastruktury sportowej w miejscowościach Prochowice, Kawice i Szczedrzykowice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00134024

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KM.271.5.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja terenu Stadionu Miejskiego w Prochowicach i boiska sportowego w Szczedrzykowicach.
1. Przebudowa Stadionu Miejskiego w Prochowicach: w ramach etapu planuje się przebudowę istniejącego ogrodzenia terenu Stadionu Miejskiego w Prochowicach (dz.441/3, 441/4, 441/5 obręb 3 miasta Prochowic, Gmina Prochowice) w tym przewiduje się zakres robót do realizacji : rozbiórkę istniejącego ogrodzenia i wykonanie nowego z paneli systemowych dedykowanych obiektom sportowym (pow. ok. 235 m2 oraz prefabrykatów betonowych ok. 184,50 m, budowę miejsc postojowych dla 9 aut osobowych od ul. Powstańców Warszawy oraz wykonaniu (chodnika) dojścia do budynku szatniowego i wejścia głównego na stadion – łączna powierzchnia terenu utwardzonego ok. 445 m2.
Podstawowe założenia do kalkulacji podano w przedmiarach robót, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja stanowiąca techniczna Zał. Nr 6a do SWZ tj.: dokumentacja projektowa pn. „Przebudowa Stadionu Miejskiego w Prochowicach - Przebudowa istniejącego ogrodzenia i budowa 9 miejsc postojowych oraz utwardzenie terenu” w tym : projekt budowlany, projekty wykonawcze, przedmiary robót oraz Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
Wszystkie roboty budowlane – obiekty budowlane, opisane dokumentacją stanowiącą załącznik do SWZ Wykonawca zobowiązany jest wykonać zgodnie z dokumentacją i zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną, obowiązującymi norami i przepisami prawa, na warunkach określonych w zawartej umowie Zał. Nr 1 do SWZ.
Dokumentacja budowlana dotycząca zamówienia:
1. Projekt budowlany i wykonawczy,
2. Przedmiar robót,
3. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.

2. Modernizacja boiska sportowego w Szczedrzykowicach: zakres zadania obejmuje wymianę odrodzenia boiska sportowego w Szczedrzykowicach (działka nr 307 obręb Szczedrzykowice) na ogrodzenie z paneli systemowych dedykowanych obiektom sportowym o długości ok. 607m wraz z wymianą bram i wejść na teren obiektu. Na boisku planuje się montaż 2 trybun modułowych zadaszonych mieszczących od 30-45 widzów każda oraz niskie ogrodzenie/piłkochwyt oddzielający boisko sportowe do trybun o długości ok. 120 m.
Podstawowe założenia do kalkulacji podano w przedmiarach robót, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna stanowiąca Zał. Nr 6b do SWZ tj.: dokumentacja projektowa pn. „Przebudowa boiska sportowego oraz budowa trybun z zadaszeniem” w tym : projekt budowlany zatwierdzony decyzją pozwolenia na budowę, projekty wykonawcze, przedmiary robót oraz Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
Wszystkie roboty budowlane – obiekty budowlane, opisane dokumentacją stanowiącą załączniki do SWZ Wykonawca zobowiązany jest wykonać zgodnie z dokumentacją i zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną, obowiązującymi norami i przepisami prawa, na warunkach określonych w zawartej umowie Zał. Nr 1 do SWZ.
Dokumentacja budowlana dotycząca zamówienia:
1.Projekt budowlany wraz z decyzją pozwolenia na budowę – decyzja nr 490/220 Starosty Legnickiego z dnia 29 sierpnia 2022r na przebudowę boiska sportowego oraz budowę trybun z zadaszeniem,
2. Projekt wykonawczy,
3. Przedmiar robót,
4. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212224-2 - Roboty budowlane związane ze stadionami

45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

4.5.5.) Wartość części: 1200000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa budynku zaplecza sportowego wraz z infrastrukturą techniczną w Kawicach
Budowa budynku zaplecza sportowego wraz z infrastrukturą techniczną w Kawicach (dz. nr 391, obręb 0005 Kawice, Gmina Prochowice). W ramach zamówienia planuje się kompleksowe wybudowanie obiektu do obsługi terenu sportowego w Kawicach składającego się z budynku szatniowego z zapleczem administracyjnym o powierzchni użytkowej ok. 136,34 m2. Budynek zaprojektowany jako wolnostojący, parterowy i niepodpiwniczony o zwartej bryle. W skład pomieszczeń budynku wchodzą : strefa wejściowa i komunikacyjna, dwie szatnie dla sportowców z zapleczem sanitarnym, szatnia dla sędziów, pomieszczenia administracyjno-socjalne, pomieszczenia magazynowo-gospodarcze, pomieszczenia techniczne, toalety dla kibiców. Budynek wyposażony w instalacje elektryczne, instalacje sanitarne (wody, kanalizacji sanitarnej i deszczowej), instalacje wentylacji mechanicznej. W ramach zagospodarowania terenu przewiduje się wykonanie dojść i dojazdów do budynku o pow. ok. 2 312,3 m2, przyłącza do sieci elektroenergetycznej, wody i kanalizacji sanitarnej, zieleń uporządkowana o pow. ok. 4 036,94 m2, zbiornik retencyjny na wodę deszczową (pow. 60,76 m2), ogrodzenie terenu. Łączna powierzchnia terenu objęta budową ok. 6772,8 m2.
Podstawowe założenia do kalkulacji podano w przedmiarach robót, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna stanowiąca Zał. Nr 7 do SWZ tj.: dokumentacja projektowa pn. „Budowa zaplecza sportowego wraz z infrastrukturą techniczną” w tym : projekt budowlany zatwierdzony decyzją pozwolenia na budowę, projekty wykonawcze, przedmiary robót oraz Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
Wszystkie roboty budowlane – obiekty budowlane, opisane dokumentacją stanowiącą załączniki do SWZ Wykonawca zobowiązany jest wykonać zgodnie z dokumentacją i zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną, obowiązującymi norami i przepisami prawa, na warunkach określonych w zawartej umowie Zał. Nr 1 do SWZ.
Dokumentacja budowlana dotycząca zamówienia:
 Projekt budowlany wraz z decyzją pozwolenia na budowę – decyzja nr 338/21 Starosty Legnickiego z dnia 7 maja 2022r budowa budynku zaplecza sportowego wraz z infrastrukturą techniczna, w tym placem parkingowo-manewrowym, instalacją kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej wraz z zbiornikiem retencyjnym, elektryczną wewnętrzną instalacją zasilającą oraz instalacja oświetlenia terenu;
1. Projekt wykonawczy,
2. Przedmiar robót,
3. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

4.5.5.) Wartość części: 1600000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1133194,07 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1192058,69 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1133194,07 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P&D Przemysław Drabik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 932807652

7.3.3) Ulica: Odrodzenia 3/2

7.3.4) Miejscowość: Brzeg Dolny

7.3.5) Kod pocztowy: 56-120

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1133194,07 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1567379,63 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1567379,63 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1567379,63 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ESP COMFORT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 363682314

7.3.3) Ulica: Ogrodowa 3

7.3.4) Miejscowość: Prochowice

7.3.5) Kod pocztowy: 59-230

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1567379,63 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.