Ogłoszenie z dnia 2022-06-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00106879/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Zielony plac teren u zbiegu ulic Łomżyńskiej i Jadowskiej w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa
1.3.) Oddział zamawiającego: Zarząd Zieleni m.st. Warszawy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365421948
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Hożej 13A
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-528
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zzw.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zzw.waw.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://zzw.waw.pl/zamowienia-publiczne/zamowienia-powyzej-130-000/31-tp-2022/?b=941.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zielony plac teren u zbiegu ulic Łomżyńskiej i Jadowskiej w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6d223668-b0f4-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00200727
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00050301/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.26 Zielony plac teren u zbiegu ulic Łomżyńskiej i Jadowskiej w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00106879/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 31/TP/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 138915,45 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo przetargowej zadania pn. „Zielony plac teren u zbiegu ulic Łomżyńskiej i Jadowskiej w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy” wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego, w oparciu o koncepcję terenu z 2021 roku, stanowiącą załącznik nr 3 do umowy.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej, w szczególności:
1) Etap I Wykonanie projektu budowlanego w oparciu o koncepcje terenu z 2021 roku - Kompletny Projekt budowlany wielobranżowy oraz kompletny projekt rozbiórek obiektów z niezbędnymi uzgodnieniami i ekspertyzami, wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji o warunkach zabudowy, ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę oraz wszelkich innych decyzji, dokumentów, opracowań projektowych, pomocniczych, aktualnej mapy do celów projektowych, inwentaryzacji jak inwentaryzacja szaty roślinnej, inwentaryzacja obiektów i elementów zagospodarowania przeznaczonych do rozbiórki lub/i adaptacji lub modernizacji, opracowanie wstępnych kosztorysów i oszacowań, badań, ekspertyz, opinii, uzgodnień, pozwoleń i zgód wymaganych zgodnie z obowiązującymi przepisami i niezbędnych Zamawiającemu do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowalnych oraz do realizacji ww. robót budowalnych,
2) Etap II Projekty wykonawcze wielobranżowe uszczegółowiające projekt budowlany,
3) Etap III Kosztorysy inwestorskie, przedmiary robót i Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR),
4) Etap IV pełnienie nadzoru autorskiego - nad realizacją robót objętych Dokumentacją w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia.
2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71222000-0 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71510000-6 - Usługi badania terenu
79421200-3 - Usługi projektowe inne niż w zakresie robót budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 142680,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 478014,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 142680,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LS-PROJECT SIKORSKI MACIEJ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 529-166-88-56
7.3.3) Ulica: gen. L. Okulickiego 19a lok. 15
7.3.4) Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-825
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 142680,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług konserwacji technicznej nieruchomości Urzędu Dozoru Technicznego - ZP-DA-6/25
- Świadczenie usług cateringowych wraz z obsługą na potrzeby NFOŚiGW
- 147,156/2025 Wywóz nieczystości płynnych ze zbiorników bezodpływowych i WC wolnostojących, znajdujących się na nieruchomościach, administrowanych przez ZGN w dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Wykonanie remontu okładzin schodów na 4 klatkach schodowych(...) w budynku mieszkalnym przy ul. Puławskiej 4/6/8 w Warszawie (...)
- Remont lokalu mieszkalnego (pustostanu) nr 244 w budynku przy ul. Blacharskiej 1 w Warszawie w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej.
- Dostawa paliwa gazowego do budynku Kamienicy Krystalla, Al. Jerozolimskie 59 w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych wraz z instalacjami i urządzeniami technicznymi oraz pozostałą niezbędną infrastrukturą
- Opracowanie dokumentacji technicznej na budowę tunelu pieszo-jezdnego w rejonie skrzyżowania ul. Stefana Roweckiego "Grota" i magistrali kolejowej E65 w Mławie
- Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Radziechowy-Wieprz
- BUDOWA KOMPLEKSU SPORTOWEGO ORLIK W MIEJSCOWOŚCI STRÓŻEWO
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz pełnienie nadzoru autorskiego dla zdania pn.: " Przebudowa DP 1526E w m. Swolszewice Małe"
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad zadaniem "Poprawa gospodarki wodno-ściekowej w aglomeracji Starogard Gdański"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.