Ogłoszenie z dnia 2023-05-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00134569/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Odbieranie odpadów komunalnych z terenu Gminy Babiak w okresie 01.05.2023 r. - 30.06.2024 r.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BABIAK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019020
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Wolności 5
1.5.2.) Miejscowość: Babiak
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-620
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@babiak.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.babiak.org.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/babiak1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Odbieranie odpadów komunalnych z terenu Gminy Babiak w okresie 01.05.2023 r. - 30.06.2024 r.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b04f0d54-c256-11ed-8261-62cbbe4d0ca4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00200767
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00048135/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Odbieranie odpadów komunalnych z terenu Gminy Babiak w okresie 01.05.2023 r. -30.06.2024 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00134569
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych z terenu Gminy Babiak od 1 maja 2023 r. do 30 czerwca 2024 r.
Na usługę składa się:
1) Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują
mieszkańcy;
2) Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli określonych nieruchomości niezamieszkałych;
3) Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których znajdują się domki
letniskowe lub innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe z wyznaczonych punktów zbiorczych;
4) Sporządzenie harmonogramu odbioru odpadów na okres objęty zamówieniem oraz jego
doręczenie do wszystkich właścicieli nieruchomości objętych gminnym systemem
gospodarowania odpadami komunalnymi;
5) Wyposażenie nieruchomości objętych gminnym systemem gospodarowania odpadami
komunalnymi w worki do gromadzenia frakcji odpadów zbieranych selektywnie u źródła (poza nieruchomościami posiadającymi gniazda zbiorcze obsługiwane pojazdem wyposażonym w dźwig HDS), tj. worki kolorów: żółtego, zielonego, niebieskiego i brązowego.
2. Zamówienie będzie realizowane w terminie od 1 maja 2023 r. do 30 czerwca 2024 r.
3. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania wszystkich odpadów komunalnych odebranych z nieruchomości położonych na terenie gminy Babiak do InstalacjiKomunalnej - Miejskiego Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. w Koninie przy ul. Sulańskiej13, 62-510 Konin
(dalej -MZGOK w Koninie).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 397,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 453,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 397,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PREZERO SERVICE CENTRUM Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 775-000-05-16
7.3.4) Miejscowość: Kutno
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PREZERO SERVICE CENTRUM SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PREZERO SERVICE CENTRUM SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 795320,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-05-01 do 2024-06-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór, transport i zagospodarowanie osadów ściekowych oraz skratek i zawartości piaskowników z oczyszczalni ścieków w Stanowicach
- Organizacja i prowadzenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) dla mieszkańców Gminy Chojnice
- Dwukrotne w roku 2025 sprzątanie jezdni dróg gminnych o nawierzchniach utwardzonych oraz chodników, ciągów pieszo-rowerowych, ścieżek rowerowych i parkingów na terenie Gminy Pruszcz Gdańsk
- USŁUGA ODBIORU I UTYLIZACJI ODPADÓW POPRODUKCYJNYCH
- Usługa sukcesywnego odbioru i zagospodarowania odpadów [U/1/TP/2025]
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów. "
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.