Ogłoszenie z dnia 2025-04-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00110157/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie okładzin kamiennych kolumbarium w Suwalkach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Suwałkach Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000151868
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sejneńska, 82
1.5.2.) Miejscowość: Suwałki
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pgk.suwalki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgk.suwalki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-48a386c8-9634-43be-b3b6-cd3655c8bfad1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie okładzin kamiennych kolumbarium w Suwalkach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-48a386c8-9634-43be-b3b6-cd3655c8bfad
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00200861
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00079991/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Wykonanie okładzin kamiennych kolumbarium w Suwałkach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00110157
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie obudowy kamiennej kolumbarium na cmentarzu komunalnym przy ul. Reja w Suwałkach.
Zamawiający wymaga zastosowania płyt z polerowanego granitu, o:
1) gęstości nie mniejszej niż wskazana poniżej w pkt 1) do 6),
2) twardości na skali twardości Mohsa nie mniej niż 6
3) absorpcji wody mniejszej niż 0.5%.
Zamówienie obejmuje wykonanie okładzin kamiennych na następujących elementach kolumbarium.
1) Dach i gzymsy, płyta kamienna Steal Grey (grafit) Indie 2826 kg/m3 gr. 2 cm.
2) Zamknięcie niszy, płyta kamienna Absolutte Black Indie 3050 kg/m3 gr. 3 cm
3) Półka na znicze płyta kamienna Multocolor Red Indie 2610 kg/m3 gr. 3 cm
4) Ścianki rozdzielające nisze, płyta kamienna Multocolor Red Indie 2610 kg/m3 gr. 2 cm
5) Płyta czołowa łącząca ścianki rozdzielające nisze, płyta kamienna Multocolor Red Indie 2610 kg/m3 gr 2 cm, szerokość. 14 cm
6) Okładzina cokołu, płyta kamienna Steal Grey (grafit) Indie 2826 kg/m3 gr.3.cm
7) Do montażu płyt kamiennych należy użyć elastycznego, wodo i mrozoodpornego kleju przeznaczonego do klejenia kamienia naturalnego.
8) Zamawiający wymaga aby wykonane w trakcie realizacji niniejszego zamówienia okładziny kamienne były w maksymalnym możliwym stopniu zbliżone do tych już istniejących na wcześniej wykonanych częściach kolumbarium.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45262512-3 - Kamieniarskie roboty wykończeniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 232716 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 455100 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 232716 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pro Gres Instal Grzegorz Masłowski,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 200753213
7.3.4) Miejscowość: Raczki
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Pro Gres Instal Grzegorz Masłowski
jakie przetargi wygrała firma
Pro Gres Instal Grzegorz Masłowski
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 232716 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-08-09INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Zmiana przeznaczenia pokoju nauczycielskiego na salę kameralną Państwowej Szkoły Muzycznej I i II Stopnia w Suwałkach
- Budowa kładki przez rzekę Czarna Hańcza w ciągu pieszo rowerowym w ramach zrównoważonej mobilności miejskiej w Miejskim Obszarze Funkcjonalnym Suwałk (etap I)
- Modernizacja Pracowni Histopatologii w Szpitalu Wojewódzkim im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach wyposażenie Oddziału dofinansowanego ze środków KPO i Budżetu Województwa Podlaskiego
- Dostawy artykułów spożywczych sypkich do Aresztu Śledczego w Suwałkach.
- Dostawa sortów mundurowych leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Suwałki w 2025 r.
- Budowa oświetlenia ulicznego w drodze powiatowej nr 1150B oraz drodze gminnej nr 102006B w msc. Płociczno - Tartak
więcej: przetargi w Suwałkach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.