eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruńdostawa produktów do żywienia doustnego, dojelitowego i sprzętu medycznego do ich podaży



Ogłoszenie z dnia 2025-04-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
dostawa produktów do żywienia doustnego, dojelitowego i sprzętu medycznego do ich podaży

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy im. ks. Jerzego Popiełuszki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871219178

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ligi Polskiej 8

1.5.2.) Miejscowość: Toruń

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 56 6574290

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpo@zpotorun.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zpotorun.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.platformazakupowa.pl/pn/zpotorun

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

dostawa produktów do żywienia doustnego, dojelitowego i sprzętu medycznego do ich podaży

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7ae2df42-f95e-465f-9a72-9e5b3f14094d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00200864

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00003012/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa produktów do żywienia doustnego, dojelitowego i sprzętu med. do ich podaży przez okres 12 miesięcy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00120517

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPO:ZP/3/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 930730,88 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie Nr 1 – dostawa produktów do żywienia doustnego. Specyfikację asortymentowo-cenową zamawianych produktów określa Załącznik Nr 2/1 do SWZ, który Wykonawca zobowiązany jest wypełnić i załączyć do oferty. Zestawienie wymaganych i ocennych parametrów techniczno-użytkowych (jakościowych) przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 3/1 do SWZ, który Wykonawca zobowiązany jest wypełnić i załączyć do oferty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33690000-3 - Różne produkty lecznicze

4.5.5.) Wartość części: 14932,08 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie Nr 2 - dostawa produktów do żywienia dojelitowego i sprzętu medycznego do ich podaży. Specyfikację asortymentowo-cenową zamawianych produktów określa Załącznik Nr 2/2 do SWZ, który Wykonawca zobowiązany jest wypełnić i załączyć do oferty. Zestawienie wymaganych i ocennych parametrów techniczno-użytkowych (jakościowych)
przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 3/2 do SWZ, który Wykonawca zobowiązany jest wypełnić i załączyć do oferty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33690000-3 - Różne produkty lecznicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33141626-4 - Zestawy dawkujące

33141310-6 - Strzykawki

4.5.5.) Wartość części: 596300,50 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie Nr 3 - dostawa produktów do żywienia dojelitowego i sprzętu medycznego do ich podaży. Specyfikację asortymentowo-cenową zamawianych produktów określa Załącznik Nr 2/3 do SWZ, który Wykonawca zobowiązany jest wypełnić i załączyć do oferty. Zestawienie wymaganych i ocennych parametrów techniczno-użytkowych (jakościowych)
przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 3/3 do SWZ, który Wykonawca zobowiązany jest wypełnić i załączyć do oferty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33690000-3 - Różne produkty lecznicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33141626-4 - Zestawy dawkujące

33141310-6 - Strzykawki

4.5.5.) Wartość części: 319498,30 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12738,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16389,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15776,66 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bialmed sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 790003564

7.3.3) Ulica: ul. Kazimierzowska 46/48 lok.35

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-546

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15776,66 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-06-14 do 2026-06-14

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 613307,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 633053,91 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 613307,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bialmed sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 790003564

7.3.3) Ulica: ul. Kazimierzowska 46/48 lok.35

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-546

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 613307,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-04-22 do 2026-04-22

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 339940,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 339940,16 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 339940,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEDAN sp. jawna Pawlak i S-ka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 002486679

7.3.3) Ulica: ul. Franza Blumwego 21

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-862

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 339940,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-03-25 do 2026-03-25

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.