Ogłoszenie z dnia 2022-06-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00187443/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Kompleksowa dostawa gazu ziemnego grupy E (wysokometanowy) do nieruchomości Krajowego Centrum Hodowli Zwierząt
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowe Centrum Hodowli Zwierząt
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017184923
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sokołowska 3
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-142
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: +48226320142
1.5.8.) Numer faksu: +48226320115
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.czajka@kchz.agro.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kchz.agro.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.kchz.agro.pl/blog/category/kchz/zamowienia-publiczne/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Rolnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa dostawa gazu ziemnego grupy E (wysokometanowy) do nieruchomości Krajowego Centrum Hodowli Zwierząt2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd269c19-e0d8-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00200886
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00090633/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Kompleksowa dostawa gazu ziemnego grupy E (wysokometanowy) do nieruchomości Krajowego Centrum Hodowli Zwierząt
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00187443/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.262.9.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 482309,69 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa gazu ziemnego grupy E (wysokometanowy) do nieruchomości Krajowego Centrum Hodowli Zwierząt zlokalizowanej w Parzniewie, ul. Przyszłości 1, 05-800 Pruszków.4.5.3.) Główny kod CPV: 09123000-7 - Gaz ziemny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
65210000-8 - Przesył gazu
4.5.5.) Wartość części: 112430,94 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa gazu ziemnego grupy E (wysokometanowy) do nieruchomości Krajowego Centrum Hodowli Zwierząt zlokalizowanych w:1. Poznaniu, ul. Naramowicka 135, 61-619 Poznań,
2. Poznaniu, ul. Naramowicka 144, 61-619 Poznań.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09123000-7 - Gaz ziemny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
65210000-8 - Przesył gazu
4.5.5.) Wartość części: 258745,83 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa gazu ziemnego grupy E (wysokometanowy) do nieruchomości Krajowego Centrum Hodowli Zwierząt zlokalizowanej w Zabierzowie, ul. Cmentarna 6, 32-080 Zabierzów.4.5.3.) Główny kod CPV: 09123000-7 - Gaz ziemny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
65210000-8 - Przesył gazu
4.5.5.) Wartość części: 111132,92 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający przeprowadzając postępowanie korzystał z narzędzia miniPortal, gdzie w ustawieniach postępowania należy wskazać termin składania i otwarcia ofert.
Termin składania ofert wyznaczono na 08.06.2022 r. Zgodnie z art. 222 ust. 1 ustawy Pzp otwarcie ofert następuje niezwłocznie po upływie terminu składania, nie później niż następnego dnia po dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Na portalu miniPortal termin ten musi być wskazany w formacie dd-mm-rrrr hh:mm.
W przedmiotowym postępowaniu, w związku z terminem składania ofert w dniu 08.06.2022 r., termin otwarcia musiał być więc wyznaczony najpóźniej na 09.06.2022 r. 23:59. System jednak omyłkowo przyjął datę 06.08.2022 r. (zamiast 08.06.2022 r.), co oznacza, że odszyfrować i otworzyć złożoną ofertę będzie można dopiero 06.08.2022 r., a więc dwa miesiące po terminie składania ofert, co jest niedopuszczalne.
Mając powyższe na uwadze, zamawiający nie mogąc zapoznać się z treścią złożonej oferty niezwłocznie po terminie składania ofert oraz zbadać i dokonać jej wyboru w terminie związania ofertą, zmuszony jest unieważnić przedmiotowe postępowanie.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający przeprowadzając postępowanie korzystał z narzędzia miniPortal, gdzie w ustawieniach postępowania należy wskazać termin składania i otwarcia ofert.
Termin składania ofert wyznaczono na 08.06.2022 r. Zgodnie z art. 222 ust. 1 ustawy Pzp otwarcie ofert następuje niezwłocznie po upływie terminu składania, nie później niż następnego dnia po dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Na portalu miniPortal termin ten musi być wskazany w formacie dd-mm-rrrr hh:mm.
W przedmiotowym postępowaniu, w związku z terminem składania ofert w dniu 08.06.2022 r., termin otwarcia musiał być więc wyznaczony najpóźniej na 09.06.2022 r. 23:59. System jednak omyłkowo przyjął datę 06.08.2022 r. (zamiast 08.06.2022 r.), co oznacza, że odszyfrować i otworzyć złożoną ofertę będzie można dopiero 06.08.2022 r., a więc dwa miesiące po terminie składania ofert, co jest niedopuszczalne.
Mając powyższe na uwadze, zamawiający nie mogąc zapoznać się z treścią złożonej oferty niezwłocznie po terminie składania ofert oraz zbadać i dokonać jej wyboru w terminie związania ofertą, zmuszony jest unieważnić przedmiotowe postępowanie.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający przeprowadzając postępowanie korzystał z narzędzia miniPortal, gdzie w ustawieniach postępowania należy wskazać termin składania i otwarcia ofert.
Termin składania ofert wyznaczono na 08.06.2022 r. Zgodnie z art. 222 ust. 1 ustawy Pzp otwarcie ofert następuje niezwłocznie po upływie terminu składania, nie później niż następnego dnia po dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Na portalu miniPortal termin ten musi być wskazany w formacie dd-mm-rrrr hh:mm.
W przedmiotowym postępowaniu, w związku z terminem składania ofert w dniu 08.06.2022 r., termin otwarcia musiał być więc wyznaczony najpóźniej na 09.06.2022 r. 23:59. System jednak omyłkowo przyjął datę 06.08.2022 r. (zamiast 08.06.2022 r.), co oznacza, że odszyfrować i otworzyć złożoną ofertę będzie można dopiero 06.08.2022 r., a więc dwa miesiące po terminie składania ofert, co jest niedopuszczalne.
Mając powyższe na uwadze, zamawiający nie mogąc zapoznać się z treścią złożonej oferty niezwłocznie po terminie składania ofert oraz zbadać i dokonać jej wyboru w terminie związania ofertą, zmuszony jest unieważnić przedmiotowe postępowanie.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie dokumentacji projektowej na dostosowanie powierzchni i przebudowę instalacji dla potrzeb nowego laboratorium Działu Ministyntez w Ł-IChP w Warszawie wraz z nadzorem autorskim
- Świadczenie usługi wynajmu, dostawy oraz wymiany mat podłogowych na terenie obiektów Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie Państwowego Instytutu Badawczego w Warszawie
- "Usługa produkcji serii siedmiu filmów promocyjnych dla siedmiu sektorów w projekcie Umiędzynarodowienie MŚP - Brand HUB wraz z ich coroczną aktualizacją"
- Aktualizacja dokumentacji projektowej na wymianę instalacji elektrycznej w ramach realizacji zadania "Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół im. Michała Konarskiego przy ul. Okopowej 55A"
- Wymiana stolarki drzwiowej w lokalach mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 698 na odcinku od km 35+800 do km 36+890 w m. Chotycze, powiat łosicki, województwo mazowieckie." - nr postępowania 061/25
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego (sprzedaż i usługa dystrybucji) do Oddziałów Mazowieckiego Centrum Neuropsychiatrii Spółka z o.o. w Zagórzu
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego na potrzeby Gminy Tryńcza
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego do Aquaparku w Płocku
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego obejmująca sprzedaż i dystrybucję dla obiektów wojskowych będących w administracji 43 WOG Świętoszów
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego (sprzedaż oraz dystrybucja) do Biur Powiatowych ARiMR w Kielcach i Sandomierzu
- DOSTAWA GAZU ZIEMNEGO WYSOKOMETANOWEGO E NA OKRES 12 MIESIĘCY
więcej: Gaz ziemny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.