Ogłoszenie z dnia 2022-06-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00146229/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi kremacji zwłok
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Usług Komunalnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271048212
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 25c
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-109
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzuk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.gliwice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mzuk.bip.gliwice.eu/zamowieniaPubliczne/132071.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi kremacji zwłok2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-663cc99a-cc5c-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00200916
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017712/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.14 Usługi kremacji
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00146229/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MZUK.EPZ.50.35.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Miejskiego Zarządu Usług Komunalnych usług kremacji zwłok wraz z transportem zwłok do kremacji oraz dostarczeniem urny z prochami po skremowaniu zmarłego, oznaczonej tabliczką z imieniem i nazwiskiem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 31 stycznia 1959 r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych (t.j. Dz.U. 2020 r. poz. 1947) oraz przepisami wykonawczymi wydanymi na jej podstawie.
Istotne warunki zamówienia:
1. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający zleci szacunkowo 350 usług kremacji, w tym około 40 usług kremacji zwłok o wadze powyżej 140 kg, oraz 20 kremacji dzieci do lat 5.
2. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia z zachowaniem powagi i szacunku należnego zmarłym.
3. Usługa kremacji będzie wykonywana na podstawie jednostkowych zamówień wystawianych przez Zamawiającego.
4. Wykonawca odbierze zwłoki do kremacji w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia przez Zamawiającego.
5. Wykonawca dostarczy urnę z prochami w ciągu 24 godzin od odbioru zwłok do kremacji nie wliczając niedziel i świąt.
6. Odbiór zwłok do kremacji odbywać się będzie od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni świątecznych) w godzinach od 7:00 do 18:00, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym. Miejscem odbioru zwłok do kremacji jest chłodnia domu przedpogrzebowego przy ul. Kozielskiej 120 w Gliwicach.
7. Dostarczanie urn z prochami odbywać się będzie od poniedziałku do soboty (z wyłączeniem dni świątecznych) w godzinach od 6:00 do 14:00, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym. Miejscem dostarczenia urny wraz z prochami jest Zakład Pogrzebowy MZUK przy ul. Raciborskiej 12 w Gliwicach.
8. Wykonawca będzie odbierał zwłoki do kremacji we własnej trumnie kremacyjnej, uwzględniając i dostosowując każdorazowo trumnę do zwłok o wadze powyżej 140 kg / poniżej 140kg oraz kremację dzieci do lat 5.
9. Zamawiający wraz ze zwłokami do kremacji przekaże Wykonawcy:
• urnę na prochy,
• kserokopie aktu zgonu,
• zgodę na kremację zwłok.
10. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu:
- urnę z prochami z naklejoną tabliczką z imieniem i nazwiskiem zmarłego,
- świadectwo kremacji,
- fakturę VAT za wykonaną usługę.
Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z Polityką Bezpieczeństwa Pracy oraz Polityką Środowiskową obowiązującymi w MZUK. *
Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy dla dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiązujących w MZUK. * - dokumenty dostępne na stronie internetowej www.mzuk.pl pod hasłem Polityka ZSZ
Liczba usług kremacji w trakcie obowiązywania umowy może ulec zmianie zgodnie z rzeczywistym zapotrzebowaniem Zamawiającego. Zamawiający gwarantuje Wykonawcy realizację zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50% łącznej wartości umowy brutto określonej w §5 ust. 2 powyżej. Z tytułu zmniejszenia wartości umowy Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98371120-1 - Usługi kremacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 254661,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 330300,83 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 254661,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Momentum Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6511716168
7.3.3) Ulica: ul. Kościelna 7
7.3.4) Miejscowość: Żory
7.3.5) Kod pocztowy: 44-240
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 254661,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-06-06 do 2023-06-05INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- "Modernizacja placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 21 (GBO 2025)"
- "Modernizacja placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 21 (GBO 2025)"
- Dostawy artykułów ogólnospożywczych do Aresztu Śledczego w Gliwicach
- Modernizacja pomieszczeń w pawilonie II schroniska dla zwierząt w Gliwicach w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Szkolenia dla kadry naukowej w zakresie kształtowania kompetencji na rzecz transformacji - English in Biomedical Engineering. Znak sprawy: DZPZ.283.27.2025.EK
- Dostawy pieczywa do Aresztu Śledczego w Gliwicach
więcej: przetargi w Gliwicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.