Ogłoszenie z dnia 2022-06-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00115080/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu i wyposażenia do czterech szkół podstawowych w ramach projektu „Dostępna Szkoła"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bestwina
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258144
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakowska 111
1.5.2.) Miejscowość: Bestwina
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-512
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@bestwina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bestwina.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu i wyposażenia do czterech szkół podstawowych w ramach projektu „Dostępna Szkoła"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-beca4899-b705-11ec-97c7-b646b0ba23df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00200930
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022426/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu multimedialnego, wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych do szkół na terenie Gminy Bestwina w ramach programu "Dostępna Szkoła"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach rogramu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00115080/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych mebli i wyposażenia wraz z montażem do czterech szkół podstawowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają formularze cenowe dla każdej części zamówienia. Zadanie realizowane jest w ramach projektu „Dostępna Szkoła - innowacyjne rozwiązana w kreowaniu przyjaznej przestrzeni edukacyjnej z uwzględnieniem potrzeb uczniów i otoczenia”. Projekt jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a (formularz cenowy) dla części nr 1.Zamawiający wymaga, aby:- oferowane produkty były fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych, oraz spełniały wymagania norm UE, - oferowane produkty w dniu składania ofert nie były przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży (np. ze względu na wady techniczne),- oferowane produkty posiadały niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniały wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem,- usługi gwarancyjne dotyczące pomocy dydaktycznych, sprzętu i wyposażenia dla Zamawiającego były świadczone przez serwis producenta lub serwis autoryzowany przez producenta,- realizacja dostaw odbywała się w uzgodnieniu z dyrektorami poszczególnych szkół podstawowych, a wszystkie prace związane z zamówieniem, zostały wykonane w terminie zgodnym z ofertą. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zgodnie z opisem poszczególne elementy zamówienia do następujących szkół:
1) Szkoły Podstawowej w Bestwince, 43-512 Bestwinka ul. Dworkowa 3,
2) Szkoły Podstawowej w Bestwinie, 43-512 Bestwina ul. Szkolna 11,
3) Szkoły Podstawowej w Janowicach, 43-512 Janowice, ul. Korczaka 2,
4) Szkoły Podstawowej w Kaniowie, 43-514 Kaniów, ul. Batalionów Chłopskich 15.
1.3.Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy (znaki towarowe) mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy dopuszcza składanie ofert równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w SWZ w zakresie sporządzonego opisu przedmiotu zamówienia. W takim przypadku ewentualne wskazane odniesienia należy odczytywać wraz z wyrazami „lub równoważne”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.5.) Wartość części: 98794,85 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i elektronicznego wraz z montażem do czterech szkół podstawowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają formularze cenowe dla każdej części zamówienia. Zadanie realizowane jest w ramach projektu „Dostępna Szkoła - innowacyjne rozwiązana w kreowaniu przyjaznej przestrzeni edukacyjnej z uwzględnieniem potrzeb uczniów i otoczenia”. Projekt jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1b (formularz cenowy) dla części nr 2. Zamawiający wymaga, aby:- oferowane produkty były fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych, oraz spełniały wymagania norm UE, - oferowane produkty w dniu składania ofert nie były przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży (np. ze względu na wady techniczne),- oferowane produkty posiadały niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniały wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem,- usługi gwarancyjne dotyczące pomocy dydaktycznych, sprzętu i wyposażenia dla Zamawiającego były świadczone przez serwis producenta lub serwis autoryzowany przez producenta, - realizacja dostaw odbywała się w uzgodnieniu z dyrektorami poszczególnych szkół podstawowych, a wszystkie prace związane z zamówieniem, zostały wykonane w terminie zgodnym z ofertą.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zgodnie z opisem poszczególne elementy zamówienia do następujących szkół:
1) Szkoły Podstawowej w Bestwince, 43-512 Bestwinka ul. Dworkowa 3,
2) Szkoły Podstawowej w Bestwinie, 43-512 Bestwina ul. Szkolna 11,
3) Szkoły Podstawowej w Janowicach, 43-512 Janowice, ul. Korczaka 2,
4) Szkoły Podstawowej w Kaniowie, 43-514 Kaniów, ul. Batalionów Chłopskich 15.
Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy (znaki towarowe) mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy dopuszcza składanie ofert równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w SWZ w zakresie sporządzonego opisu przedmiotu zamówienia. W takim przypadku ewentualne wskazane odniesienia należy odczytywać wraz z wyrazami „lub równoważne”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31730000-2 - Sprzęt elektrotechniczny
4.5.5.) Wartość części: 189387,09 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych pomocy dydaktycznych wraz z montażem do czterech szkół podstawowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają formularze cenowe dla każdej części zamówienia. Zadanie realizowane jest w ramach projektu „Dostępna Szkoła - innowacyjne rozwiązana w kreowaniu przyjaznej przestrzeni edukacyjnej z uwzględnieniem potrzeb uczniów i otoczenia”. Projekt jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1c (formularz cenowy) dla części nr 3 do niniejszej SWZ.1.1.Zamawiający wymaga, aby: - oferowane produkty były fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych, oraz spełniały wymagania norm UE, - oferowane produkty w dniu składania ofert nie były przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży (np. ze względu na wady techniczne),- oferowane produkty posiadały niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniały wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem,
- usługi gwarancyjne dotyczące pomocy dydaktycznych, sprzętu i wyposażenia dla Zamawiającego były świadczone przez serwis producenta lub serwis autoryzowany przez producenta,- realizacja dostaw odbywała się w uzgodnieniu z dyrektorami poszczególnych szkół podstawowych, a wszystkie prace związane z zamówieniem, zostały wykonane w terminie zgodnym z ofertą. 1.2. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zgodnie z opisem poszczególne elementy zamówienia do następujących szkół:
1) Szkoły Podstawowej w Bestwince, 43-512 Bestwinka ul. Dworkowa 3,
2) Szkoły Podstawowej w Bestwinie, 43-512 Bestwina ul. Szkolna 11,
3) Szkoły Podstawowej w Janowicach, 43-512 Janowice, ul. Korczaka 2,
4) Szkoły Podstawowej w Kaniowie, 43-514 Kaniów, ul. Batalionów Chłopskich 15.
1.3.Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy (znaki towarowe) mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy dopuszcza składanie ofert równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w SWZ w zakresie sporządzonego opisu przedmiotu zamówienia. W takim przypadku ewentualne wskazane odniesienia należy odczytywać wraz z wyrazami „lub równoważne”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
22113000-5 - Książki biblioteczne
37524100-8 - Gry edukacyjne
4.5.5.) Wartość części: 77845,41 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 179556,87 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 330157,83 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 179556,87 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Moje Bambino Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 100283710
7.3.3) Ulica: Graniczna 46
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-428
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 179556,87 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 201686,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 597964,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 243677,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MPC Paweł Oleksiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 472275263
7.3.3) Ulica: Noskowskiego 1
7.3.4) Miejscowość: Kutno
7.3.5) Kod pocztowy: 99-300
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 243677,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92573,49 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 130847,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92573,49 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DIVERTI Grażyna Tomaszek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 369168038
7.3.3) Ulica: Cieszyńska 362
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92573,49 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa holu głównego Poznańskiego Ośrodka Specjalistycznych Usług Medycznych"
- Dostawa pomocy dydaktycznych
- Kompleksowa przebudowa Pawilonu A WSS w Czerwonej Górze celem zwiększenia możliwości leczniczych i poprawy bezpieczeństwa epidemiologicznego oraz warunków pobytu pacjentów i pracy personelu
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby jednostek podległych Gminie Stalowa Wola
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
więcej: Książki biblioteczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.