eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUsługi udostępnienia platformy wymiany danych w ramach programu Czyste Powietrze (ścieżka bankowa).



Ogłoszenie z dnia 2023-05-04

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi udostępnienia platformy wymiany danych w ramach programu Czyste Powietrze (ścieżka bankowa).

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142137128

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Konstruktorska 3A

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-673

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: Zbigniew.Majchrzak@nfosigw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.nfosigw.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cb7c638a-d924-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Państwowa osoba prawna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi udostępnienia platformy wymiany danych w ramach programu Czyste Powietrze (ścieżka bankowa).

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb7c638a-d924-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00201255

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00095439/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Usługi udostępniania platformy wymiany danych w ramach programu Czyste Powietrze (ścieżka bankowa).

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00174672

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (dalej: NFOŚiGW) jako instytucja odpowiedzialna za realizację i nadzorująca program priorytetowy „Czyste Powietrze” (dalej: Program), od 06 lipca 2021 r. umożliwia beneficjentom złożenie wniosku w wybranych bankach i skorzystania z tzw. Kredytu Czyste Powietrze. Realizacja tej usługi możliwa jest dzięki platformie informacyjnej do wymiany dokumentacji w zakresie ww. Programu.
Przedmiot zamówienia obejmuje udostępnienie platformy integracyjnej służącej do wymiany dokumentów w ramach obsługi wniosków w ww. Programie pomiędzy bankami, a wfośigw, które są odpowiedzialne za obsługę Programu. Platforma integracyjna o nazwie EKOKIR funkcjonuje w sposób ciągły od dnia 6 lipca 2021 r. co zapewnia stałą i niezawodną możliwość świadczenia usług w zakresie Programu.
(ciąg dalszy w sekcji VI ogłoszenia o zamiarze zawarcia umowy)

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AOOZ/14/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 550000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług udostępnienia platformy wymiany danych w ramach programu Czyste Powietrze (ścieżka bankowa), w tym usług utrzymania Platformy oraz wsparcia.
2. Zasady świadczenia Usług utrzymania Platformy:
1) Platforma będzie dostępna przez cały okres realizacji przedmiotu Umowy, przez wszystkie dni tygodnia, poza uzgodnionymi pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą przerwami serwisowymi.
2) Platforma będzie zapewniała bezpieczeństwo wymiany danych.
3) Platforma będzie zabezpieczona przed dostępem osób trzecich.
4) Platforma zapewni walidację techniczną przesyłanych przez Partnerów plików.
5) Wykonawca zapewni kontakt z Bankami w celu wyjaśnienia błędów technicznych.
3. Usługi wsparcia (256 godzin w okresie trwania umowy), w każdym z rocznych okresów (szacuje się ok. 64 roboczogodziny rocznie) świadczenia Umowy obejmować będą:
1) dodanie nie więcej niż 5 nowych statusów wysyłanych przez banki i wysyłanych przez wfośigw;
2) weryfikacja i wdrożenie nowych XSD dla zmienionych wniosków o dofinansowanie;
3) zapewnienie obsługi przez platformę nowych XSD;
4) zmiany liczby sesji do przekazywania paczek danych;
5) drobne zmiany w funkcjonalności Platformy;
6) aktualizacja dokumentacji platformy w zakresie wynikającym z wprowadzonych zmian;
7) testy oraz poprawki w zakresie wprowadzonych zmian.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72310000-1 - Usługi przetwarzania danych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72230000-6 - Usługi w zakresie rozbudowy oprogramowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 674040 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 674040 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 674040 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krajowa Izba Rozliczeniowa S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260300517

7.3.3) Ulica: W. Pileckiego 65

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-781

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 674040,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-05-07 do 2027-05-06

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.