Ogłoszenie z dnia 2025-04-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00172341/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja cyklu wydarzeń kulturalno-społecznych p.t. „A na targowiskach dzieje się, oj dzieje” w roku 2025.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Spółka „TARGOWISKA" Sp. z o.o.
1.3.) Oddział zamawiającego: Iwona Rafińska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631012227
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Górecka 104
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-483
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.7.) Numer telefonu: 618520492
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: www.biuro@targowiska.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.targowiska.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/targowiska1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka Prawa Handlowego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wynajem i Zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja cyklu wydarzeń kulturalno-społecznych p.t. „A na targowiskach dzieje się, oj dzieje” w roku 2025.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-233d893f-18a9-4506-9f5e-c8413b523c18
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00201336
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00172341
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NZ/2/P/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 175500,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
III. Przedmiot zamówienia
1. Opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest organizacja minimum 25 wydarzeń kulturalno- społecznych w pod nazwą „A na targowiskach dzieje się, oj dzieje” w roku 2025, odbywających się na zarządzanych przez Zamawiającego targowiskach wraz z utworzeniem tymczasowej strefy rekreacyjnej wg. załączonych mapek zał. 3-3f „Projekt zagospodarowania-mapki”).
2) Wykonawca przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia zapewni organizację cyklicznych wydarzeń aktywizujących mieszkańców w każdej lokalizacji zgodnie ze wskazaniami Zamawiającego, z podziałem na poszczególne targowiska.
a) Rynek Jeżycki: gotowanie na żywo, wydarzenia kulturalne, spektakl dla dzieci, warsztaty ekologiczne, warsztaty edukacyjne;
b) Plac Bernardyński: spektakl, warsztaty ekologiczne;
c) Rynek Wildecki: gotowanie na żywo, wydarzenia kulturalne, spektakl dla dzieci, warsztaty ekologiczne, wydarzenia edukacyjne;
d) Plac Wielkopolski: spektakl, warsztaty ekologiczne, warsztaty edukacyjne;
e) Rynek Świt: gotowanie na żywo, wydarzenie świąteczne z Mikołajem (realizacja wymagana), warsztaty ekologiczne, warsztaty edukacyjne;
f) Rynek Łazarski: gotowanie na żywo, wydarzenia kulturalne, spektakl dla dzieci, wydarzenia edukacyjne;
g) Rynek Racjonalizatorów: wydarzenie świąteczne z Mikołajem (realizacja wymagana), warsztaty ekologiczne;
3) Wydarzenia mają być skierowane do różnych grup odbiorców tj. dzieci i młodzieży, seniorów, rodzin, z uwzględnieniem
potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Do ich realizacji oraz funkcjonowania Wykonawca zapewni niezbędne tymczasowe zagospodarowanie terenu, materiały i narzędzia.
4) Wydarzenia zaplanowane w ramach cyklu „A na targowiskach dzieje się, oj dzieje” odbywać się będą podczas funkcjonowania targowisk, w terminach:
a) od dnia 01 maja do dnia 30 czerwca 2025 r.(tj. 9 weekendów – 18 dni) w godzinach: 10.00-14.00
b) od 29 sierpnia do 30 sierpnia 2025 (tj. 2 dni) w godzinach: 10.00-14.00
c) od 01 września do 30 września (tj. 8 dni) w godzinach: 10.00-14.00
d) od 19 grudnia do 20 grudnia (tj. 2 dni), wydarzenia okolicznościowe świąteczne w dwóch lokalizacjach. (Wymagane) Łącznie do dyspozycji 30 dni na 25 wydarzeń.
5) Wykaz targowisk i powierzchni do zagospodarowania tymczasowej strefy wydarzeń w miejscu wskazanym na załącznikach graficznych (zał. nr 3- 3f do Umowy).
a) Rynek Jeżycki – możliwa powierzchnia do wykorzystania ok. 270m2
b) Rynek Łazarski – możliwa powierzchnia do wykorzystania ok. 460m2
c) Rynek Wildecki – możliwa powierzchnia do wykorzystania ok. 440m2
c) Rynek Świt – możliwa powierzchnia do wykorzystania ok. 290m2
d) Plac Wielkopolski – możliwa powierzchnia do wykorzystania ok. 270m2
e) Plac Bernardyński – możliwa powierzchnia do wykorzystania ok. 280m2
f) Rynek Racjonalizatorów – możliwa powierzchnia do wykorzystania ok. 210m2
6) Wykonawca zobowiązany jest ponadto, do:
a) zaproponowania zróżnicowanych aktywności w formie warsztatów z ekspertami, warsztatów kulinarnych, ekologicznych, koncertów, wydarzeń kulturalnych, edukacyjnych, zajęć artystycznych, spektakli, integracji społecznej itp., które będą uwzględniały wszystkie grupy wiekowe, tj. dzieci, młodzież, dorosłych oraz seniorów.
b) promocji lokalnych produktów oraz producentów;
c) działań proekologicznych poprzez promowanie wystawców, w szczególności tych z proekologiczną ofertą;
d) zaplanowania wydarzeń w ten sposób, aby:
− w piątki ich zakres był dla rodzin i seniorów;
− w soboty ich zakres był dedykowany dla wszystkich grup odbiorców.
f) przygotowania koncepcji zagospodarowania terenu wyznaczonych stref z propozycją zabezpieczenia i odgrodzenia terenu od części handlowej targowiska, zgodnie z warunkami realizacji umowy, stanowiącymi załącznik nr 2 do umowy;
g) przygotowania do akceptacji Zamawiającego projektu materiałów promujących wydarzenie,
h) nawiązania współpracy z działającymi na terenie osiedli podmiotami np. Radą Osiedla, stowarzyszeniami, fundacjami, placówkami oświatowymi, klubami seniora, organizacjami pozarządowymi (NGO), lokalnymi wystawcami targowisk, restauracjami itp.
6) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do umowy – Warunki realizacji umowy.
7) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia znajdują się we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 243786,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1617081,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 243786,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABART Aleksandra Brzezowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7792147187
7.3.3) Ulica: ul.Swinarskiego 1
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-194
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 243786,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-05-01 do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Modernizacja łazienek na oddziałach szpitalnych Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
- Świadczenie usług medycznych dla osób zatrzymanych
- dostawa dwóch laserów jednomodowych do spektroskopii Brillouina
- Renowacja i naprawa zjeżdżalni wodnej zewnętrznej "Leniwa Rzeka" w Kompleksie Termy Maltańskie w Poznaniu.
- Modernizacja stolarki okiennej i drzwiowej gmach główny elewacje: zachodnia i północna Centrum Kultury ZAMEK w Poznaniu.
- Remont podbitki
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja jednodniowej Konferencji "Forum Opiekunów Kół Naukowych - Współpraca, rozwój, inspiracja" realizowanej przez Politechnikę Lubelską.
- DOSTAWA POJEMNIKÓW Z TWORZYWA SZTUCZNEGO WYPEŁNIONYCH MATERIAŁEM ZMIENNOFAZOWYM (PCM) DO MAGAZYNU CIEPŁA
- Kompleksowa organizacja i obsługa wydarzenia o charakterze promocyjno-tanecznym pn. "Potańcówka na Odolanach" - numer postępowania: 34/ZP/25.
- Organizacja i obsługa logistyczna konferencji szkoleniowych w ramach Projektu Doradztwa Energetycznego - część 2 zamówienia
- "Kompleksowa organizacja cyklu 4 imprez muzycznych"
- Kompleksowa organizacja konferencji w ramach operacji pn.: "Promocja PS WPR 2023-2027 w województwie pomorskim"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.