eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChorzówModernizacja kompleksu sportowego Orlik przy ul. Kościuszki w Chorzowie



Ogłoszenie z dnia 2025-04-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja kompleksu sportowego Orlik przy ul. Kościuszki w Chorzowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Rekreacji i Sportu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271568673

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dąbrowskiego, 113

1.5.2.) Miejscowość: Chorzów

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-500

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@moris.chorzow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.moris.chorzow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://moris-chorzow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Rekreacja i Sport

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja kompleksu sportowego Orlik przy ul. Kościuszki w Chorzowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2c5c7422-d7fe-4999-81a3-3005f9ae21c2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00201357

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00032328/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Modernizacja kompleksu sportowego Orlik przy ul. Kościuszki w Chorzowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00161091

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.26.1.1.2025.TP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest „Modernizacja kompleksu sportowego Orlik przy ul. Kościuszki w Chorzowie”. Modernizacja istniejącego zespołu obiektów sportowych (działka nr 4256/28 pomiędzy ulicami Kościuszki i Piotra Skargi) wykonanych ze środków programu ORLIK 2012.
Stan istniejący:
Kompleks sportowy ORLIK przy ul. Kościuszki w Chorzowie składa się z:
 boiska wielofunkcyjnego z w nawierzchni poliuretanowej o wymiarach 19,10 x 32,10m
 boska do piłki nożnej w nawierzchni trawy syntetycznej o wymiarach 62 x 30m
 boiska do siatkówki plażowej
 budynku socjalno – szatniowego
Kompleks sportowy ogrodzony ogrodzeniem panelowym oraz oświetlony lampami sodowymi.
Boisko wielofunkcyjne z nawierzchnią poliuretanową zostało odnowione.
Istniejące boisko w nawierzchni z trawy syntetycznej – o powierzchni 1.860m2 - powstało w roku 2012, posadowiono na warstwach podbudowy:
 geotkanina
 warstwa odsączajaca z piasku płukanego fr.0,5-5mm – 10cm
 kruszywo łamane fr. 32-63mm – 10cm
 kruszywo łamane fr. 0,5-32mm – 8cm
 kliniec fr. 0,5-5mm – 2cm
Trawa syntetyczna w kolorze zielonym, wypełniona piaskiem kwarcowym oraz granulatem gumowym.
Ze względu na wiek oraz naturalne zużycie konieczna jest wymiana nawierzchni trawy syntetycznej waz z elastycznym podkładem (shock-pad)
Zakres prac obejmuje:
 wymianę nawierzchni z trawy syntetycznej na nową w technologii bez zasypowej
 wymianę bramek wraz z tulejami montażowymi
 wymianę siatek piłkochwtów - za bramkami w odległości ok. 100cm od ogrodzenia - zastosować siatkę polipropylenową bezwęzłową o grubości splotu 5mm
 oczyszczenie, zabezpieczenie i malowanie słupów do piłkochwytów
 oczyszczenie, zabezpieczenie i malowanie elementów konstrukcyjnym ogrodzenia
 wymianę tablic do koszykówki wraz z obręczami i siatkami – na boisku wielofunkcyjnym
 wymianę oświetlenia (w razie konieczności wraz ze słupami)
Minimalne wymagania dot. nawierzchni z trawy syntetycznej:
Długość włókna monofilamentowego nad podkładem: min. 35 mm
1. Dtex: min. 19.000,
2. Rozstaw przeszycia dla włókna wspierającego: 3/16”
3. Rozstaw przeszycia dla włókna właściwego: 3/8”
4. Ciężar włókna: min. 3 090 gr/m2
5. Grubość włókna właściwego: min. 290 µm
6. Grubość włókna wspierającego: min. 170 µm
7. Waga całkowita nawierzchni: min. 4 150 gr/m2
8. Ilość pęczków: min. 65 000 /m2
9. Ilość włókien: min. 950 000 /m2
10. Profil/kształt włókna wspierającego: skręcone wielokierunkowo/teksturyzowane
11. Profil/kształt włókna wspierającego: spieralnie skręcone/kształt wiertła
12. Kolor: min. cztery kolory włókien w jednym pęczku
13. Podkład trawy: w całości wykonana z PE (polietylen) i PP (polipropylen) –
nie dopuszcza się zastosowania w trawie warstwy lateksu z użyciem butadienu i poliuretanu
14. Wytrzymałość włókna na wyrywanie: min. 45 N (po starzeniu wodą) ;
15. Wytrzymałość łączenia klejonego: min. 160 N ( po starzeniu wodą)
16. Przepuszczalność wody przez cały system: min. 2600 mm/h
Nawierzchnia sportowa najnowszej generacji bez wypełnienia. System nie wymaga piasku ani innych wypełnień, aby zapewnić najwyższą wydajność. Brak wypełnienia zapewnia łatwą konserwację. Unikalny system to połączenie bardzo gęstych włókien nośnych wraz z otwartymi włóknami górnymi. Skutkuje to powstaniem boiska o doskonałej odporność i optymalnych parametrach toczenia piłki.Należy wymienić istniejące oprawy oświetleniowe na LED – z możliwością zapalania sekcjami – w uzgodnieniu z zamawiającym.
Wytyczne do wykonania
Istniejące oprawy metalohalogenkowe należy wymienić na oprawy energooszczędne ledowe o szczelności IP65 i IK07. Przy doborze nowych opraw oświetleniowych montowanych na istniejących słupach należy uwzględnić obciążenie boczne ze względu na wiatr.
Ilość oraz moc strumienia światła nowych opraw należy tak dobrać, aby uzyskać następujące parametry natężenia oświetlenia:
• Natężenie oświetlenia >75lx
• Równomierność >0,5
• Ra>70
• Współczynnik utrzymania - 0,9
Istniejąca instalacja oświetleniowa zasilająca oprawy oświetleniowe jest w stanie dobrym, W istniejącej rozdzielnicy zasilającej obwód trójfazowy dla boiska do piłki nożnej należy podzielić w taki sposób, aby była możliwość oddzielnego załączania poszczególnych faz. Jednocześnie w słupach oświetleniowych należy przekrosować kable zasilające w taki sposób, aby była możliwość następującego sterowania oświetleniem boisk:
Oświetlenie boiska do piłki nożnej
1. L1 – słupy nr 03 i 08
2. L2 – słupy nr 04 i 07
3. L3 – słupy nr 05 i 06
Obecnie oświetlenie boiska do piłki nożnej zasilane jest z jednego obwodu trójfazowego.
Oświetlenie boiska do koszykówki pozostaje bez zmian. Obecnie oświetlenie jest zasilane sterowane z jednego obwodu trójfazowego załączającego oświetlenie przeznaczone tylko dla tego boiska, a zabudowane na słupach nr 01, 02, 03 i 04.
Należy wykonać pomiary natężenia LUX - powykonawczo
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki, stanowiące dokumentację techniczną, tj
a) Załącznik nr 13 SWZ – Przedmiar
b) Załącznik nr 11 do SWZ - STWiOR,
c) Załącznik nr 12 do SWZ – wytyczne do oświetlenia
d) Załącznik nr 14 do SWZ – BIOZ
2. Dodatkowe warunki realizacji zamówienia określają projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 9 do SWZ).
3. Oferta musi obejmować wszystkie koszty dodatkowe związane z realizacją zakresu zadania objętego przedmiarem robót takie, jak np. przygotowanie terenu prac, organizację zaplecza robót, uporządkowanie terenu po zakończeniu prac i jego zabezpieczenie w trakcie robót do czasu przekazania inwestycji Zamawiającemu.
8. Rozwiązania równoważne:
1) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis w celu określenia minimalnych parametrów, jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią one wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza produkty równoważne pod warunkiem, że przedmiot oferty jest identyczny funkcjonalnie i możliwie jak najbardziej zbliżony pod względem konstrukcji, materiałów oraz rozmiarów do wyrobów przykładowych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest załączyć do oferty wykaz materiałów/towarów zamiennych/równoważnych wraz z ich parametrami.
2) W przypadku, gdy w SWZ użyte zostały normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne, systemy referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Każdorazowo, gdy wskazana jest w niniejszej SWZ lub załącznikach do SWZ norma należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna".
3) Równoważność rozwiązań zostanie oceniona na etapie badania ofert.
4) Zastosowane przez Wykonawcę materiały, wyroby i rozwiązania równoważne, muszą być, co najmniej:
- o tej samej wytrzymałości i trwałości, o tym samym poziomie estetyki (wyroby);
- o parametrach technicznych opisanych w dokumentacji przetargowej;
- kompatybilne z istniejącą i projektowaną infrastrukturą;
- spełniać: te same funkcje, wymagania bezpieczeństwa konstrukcji, bhp i p.poż.;
- posiadać stosowne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie (atesty, certyfikaty
i aprobaty techniczne);
5) Wykonawca musi udowodnić zamawiającemu, że proponowany materiał, wyrób, technologia lub rozwiązanie jest równoważne, przedstawiając wszelkie dokumenty, obliczenia, opinie etc. potwierdzające równoważność.
11. Wizja lokalna: Zamawiający nie wymaga dokonania wizji lokalnej.
12. Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w § 1 art. 22 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320) i obejmuje następujące rodzaje czynności:
Roboty budowlane [czynności szczegółowo określone w przedmiarze robót],
Wymagania dotyczące egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę zostały określone we wzorze umowy (Załącznik nr 9 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt.3) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej „ustawą”, gdyż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 872000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 872000,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.