Ogłoszenie z dnia 2025-04-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usuwanie odpadów niebezpiecznych o kodzie 17 06 05* - materiałów budowlanych zawierających azbest (np. eternit)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675557
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 10 Lutego 24
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-364
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 58 761 20 00, 58 761 20 01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdiz.gdynia.pl, rzp@zdiz.gdynia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zdiz.gdynia.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usuwanie odpadów niebezpiecznych o kodzie 17 06 05* - materiałów budowlanych zawierających azbest (np. eternit)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9595cf27-5bf0-47b3-abe0-642def25fb68
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00201363
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00038361/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.27 Usuwanie odpadów niebezpiecznych: Część 1 odpadów niebezpiecznych o kodzie 17 06 05 materiałów budowlanych zawierających azbest (np. eternitu)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00170036
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
1) UDZIE. ZAM. W OKRESIE 3 LAT OD DN. UDZIELENIA ZAM.POD. zamówienie podstawowe - EZP.271.2.2023, umowa nr ZD/42/DZ/12-W/2023 z dnia 28.02.2023 r.
2) DOTYCHCZASOWY WYKONAWCA USŁUG P.U.CLEAN-BUDSp.J.,JarosławRomanowski,HannaRomanowska
3) ZAM. POLEGAJĄCE NA POWTÓRZENIU PODOBNYCH USŁUG
4) ZAM.BYŁO PRZEWIDZIANE W OGŁOSZENIU O ZAM. DLA ZAM.PODST. I JEST ZGODNE Z JEGO PRZED.nr 2023/BZP 00045793
5) CAŁKOWITA WARTOŚĆ TEGO ZAMÓWIENIA ZOSTAŁA UWZGLĘDNIONA PRZY OBLICZANIU JEGO WARTOŚCI
Zam. pod.
Część nr 1
netto: 12 500,00 zł
brutto: 13 500,00 zł
Wartość zam.o którym mowa w art. 214 ust.1 pkt 7* / 8* ustawy pzp – 100% zam. Pod.
netto: 12 500,00 zł
Stawka VAT 8 % Kwota VAT 1 000,00 zł
brutto: 13 500,00 zł
Wartość szacu. przed.o zam. wynosi:
Wartość zam. netto : 11 375,00 zł
Kwota podatku VAT : 910,00 zł
Wartość zam. brutto : 12 285,00 zł
co stanowi: 91,00 % zam. Pod.
Wartość zam. Pod., tj. 12 285,00 zł netto nie przekroczy 100% wartości zamówienia podstawowego, czyli 13 500,00 zł nett
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EZP.271.19.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na usuwaniu odpadów niebezpiecznych z wyłączeniem odpadów o kodzie 17 06 05 - materiałów budowlanych zawierających azbest (np. eternit).
2. Podstawowy zakres usługi obejmuje:
1) ręczne lub mechaniczne uprzątnięcie odpadów niebezpiecznych o kodzie 17 06 05* (materiały budowlane zawierające azbest, np. eternit) z miejsc wskazanych przez Zamawiającego;
2) załadunek zebranych odpadów na środek transportu, ich transport i przekazanie uprawnionym podmiotom, posiadającym niezbędne zezwolenia w tym zakresie, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
3) zamiecenie lub zagrabienie terenu, jeśli jego stan po usunięciu odpadów będzie tego wymagać.
3. Dodatkowo zakres usługi obejmuje:
1) transportu usuniętych odpadów zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, w sposób uniemożliwiający przedostawanie się odpadów do otoczenia;
2) zapewnienie ciągłego nadzoru nad grupa pracowników realizującą zlecone pracę bieżącego kierowania pracami oraz kontrolowania jakości wykonywanych prac;
3) sporządzenie bieżącej dokumentacji z przeprowadzanej zbiórki odpadów, zgodnie ze wzorem meldunku do Opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik A1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowe CLEAN-BUD Jarosław Romanowski, Hanna Romanowska Spółka jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9581509482
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12960,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- "Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Gminy Miasta Gdyni"
- Dostawa metalowych przypinek
- SUKCESYWNE DOSTAWY WYPOSAŻENIA MEDYCZNEGO RÓŻNEGO RODZAJU NA POTRZEBY SZPITALI POMORSKICH
- SUKCESYWNE DOSTAWY ŚRODKÓW HIGIENY OSOBISTEJ DLA SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O.
- Dostawa wraz z montażem mebli, krzeseł i foteli
- Usługa cateringowa podczas Dnia Nawigatora
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych dla SPZOZ w Gostyniu
- Usługi porządkowe w lokalach i pomieszczeniach do nich przynależnych oraz opróżnianie wraków pozostawionych na terenie nieruchomości, stanowiących własność Gminy Wrocław.
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych niesegregowanych i segregowanych
- UTRZYMANIE CZYSTOŚCI NA TERENIE PŁYWALNI "WODNE PIASKI" PRZY UL. PIASKOWEJ 1A W LEGIONOWIE
- Sukcesywny odbiór i wywóz odpadów komunalnych wytworzonych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonego w Płocku
- "Przebudowa wraz z modernizacją Szkoły Podstawowej w Mielęcinie - etap I"
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.