eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy KorczynRewitalizacja miejscowości gminnej Nowy Korczyn- etap II - wykonie chodnika i utwardzenie placu



Ogłoszenie z dnia 2022-06-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewitalizacja miejscowości gminnej Nowy Korczyn- etap II – wykonie chodnika
i utwardzenie placu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowy Korczyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010429

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krakowska 1

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Korczyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-136

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@nowykorczyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowykorczyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rewitalizacja miejscowości gminnej Nowy Korczyn- etap II – wykonie chodnika
i utwardzenie placu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ec9b3062-d1d7-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00201398

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017157/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Rewitalizacja miejscowości gminnej Nowy Korczyn II etap – Termomodernizacja budynku szkoły

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Rewitalizacja obszarów miejskich i wiejskich” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 – 2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00155952/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZITŚ.271.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 127474,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie chodnika oraz wykonanie dojścia do istniejącego chodnika na działkach nr 1252 przy ul. Piłsudskiego i działce nr 1253 przy ul. Franciszkańskiej oraz działce nr 1181 w Nowym Korczynie

Zakres robót:

Utwardzenie placu o pow. 240 m2:
− roboty pomiarowe,
− roboty rozbiórkowe,
− koryta,
− warstwa odsączająca z piasku o gr 10 cm,
− podbudowa z kruszywa łamanego 0 – 63 mm o gr. 20 cm,
− podbudowa z kruszywa łamanego 0 - 31,5 mm o gr. 10 cm,
− utwardzenie z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm, wzór NOSTALIT, z podsypką i wypełnieniem spoin,
− krawężniki betonowe o wym. 15 x 30 x 100 cm,
− wykonanie trawników dywanowych.

Ciąg pieszy o pow. 177 m2:
− roboty pomiarowe,
− roboty rozbiórkowe,
− koryta,
− warstwa odsączająca z piasku o gr. 10 cm,
− podbudowa z kruszywa łamanego 0 – 63 mm o gr. 10 cm,
− podbudowa z kruszywa łamanego 0 - 31,5 mm o gr. 7cm,
− wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej gr. 6cm, wzór NOSTALIT, z podsypką
i wypełnieniem spoin,
− obrzeża betonowe o wym. 8 x 30 x 100 cm,
− wykonanie trawników dywanowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45233251-3 - Wymiana nawierzchni

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 101016,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 116393,21 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 101016,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Remontowo-Budowlana „GRANIT” Wiesław Garnek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 655 101 33 26

7.3.4) Miejscowość: Gnojno

7.3.5) Kod pocztowy: 28-114

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 101016,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.