Ogłoszenie z dnia 2023-05-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00200480/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-02
- 2023/BZP 00275118/01 - Wynik z dnia 2023-06-26
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa mebli biurowych wraz z montażem do siedziby Starostwa Powiatowego w podziale na części. Część I – Dostawa foteli obrotowych biurowych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Powiat Wrocławski
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934816
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 131
1.4.2.) Miejscowość: Wrocław
1.4.3.) Kod pocztowy: 50-440
1.4.4.) Województwo: dolnośląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.4.7.) Numer telefonu: 717222066
1.4.8.) Numer faksu: 717221706
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@powiatwroclawski.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwroclawski.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00201571
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-05-04
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00200480
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.
Po zmianie:
1. Zamawiający wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.
2. W celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do Oferty niżej wymienione dokumenty:
A. dla Foteli biurowych obrotowy:
a. oświadczenia producenta o możliwości wykonania foteli w technologii pianek trudnopalnych (papieros, zapałka), dla przedmiotowego postępowania wraz ze świadectwem z badań potwierdzających klasę trudnopalności zgodnie z normą (EN 1021-1; 1021-2). Tkanina powinna posiadać odporność na światło – 5-8 -wymagane potwierdzenie zgodności produktu z normą (EN ISO 105-B02);
b. wymagane potwierdzenie zgodności produktu z normą EN 1335-1:2002 oraz EN 1335-2:2019 (bezpieczeństwo, ochrona zdrowia) wystawiony przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju zaświadczeń;
c. standardy produkcji określone w normach ISO 9001:2015 ISO 14001:2015 ISO 45001:2018 (jakość, środowisko, bezpieczeństwo i higiena pracy) potwierdzone dołączonymi certyfikatami, wystawionymi przez niezależną, akredytowaną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju zaświadczeń.
B. dla Foteli biurowych obrotowych (kubełkowy):
a. oświadczenie producenta o możliwości wykonania krzeseł z pianek trudnopalnych dla przedmiotowego postępowania wraz z świadectwem z badań potwierdzających klasę trudnopalności pianek zgodnych z normą PN EN 1021:1:2;
b. wymagane potwierdzenie zgodności z normą EN 16139:2013 potwierdzone dołączonymi certyfikatami, wystawionymi przez niezależną, akredytowaną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju zaświadczeń;
c. produkowany w oparciu o zintegrowany system zarządzania określony w normach ISO 9001:2015 ISO 14001:2015 ISO 45001:2018 (jakość, środowisko, bezpieczeństwo i higiena pracy) potwierdzone dołączonymi certyfikatami, wystawionymi przez niezależną, akredytowaną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju zaświadczeń.
3. Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne do wskazanych wydajności lub funkcjonalności obowiązany wykazać w ofercie (udowodnić), że oferowany przez niego produkt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego poprzez dołączenie do oferty, w szczególności następujących przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, udowadniając, że proponowane przez niego rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia - dokumenty, o których mowa w ww. ust. 2.
3.1. Dokumenty mają być opisane w sposób nie budzący wątpliwości do jakiego rozwiązania równoważnego w są dedykowane.
4. Jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym przez siebie terminie.
5. Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
6. Przedmiotowe środki dowodowe sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.9. Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu Przed zmianą:
Po zmianie:
W celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do Oferty niżej wymienione dokumenty:
A. dla Foteli biurowych obrotowy:
a. oświadczenia producenta o możliwości wykonania foteli w technologii pianek trudnopalnych (papieros, zapałka), dla przedmiotowego postępowania wraz ze świadectwem z badań potwierdzających klasę trudnopalności zgodnie z normą (EN 1021-1; 1021-2). Tkanina powinna posiadać odporność na światło – 5-8 -wymagane potwierdzenie zgodności produktu z normą (EN ISO 105-B02);
b. wymagane potwierdzenie zgodności produktu z normą EN 1335-1:2002 oraz EN 1335-2:2019 (bezpieczeństwo, ochrona zdrowia) wystawiony przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju zaświadczeń;
c. standardy produkcji określone w normach ISO 9001:2015 ISO 14001:2015 ISO 45001:2018 (jakość, środowisko, bezpieczeństwo i higiena pracy) potwierdzone dołączonymi certyfikatami, wystawionymi przez niezależną, akredytowaną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju zaświadczeń.
B. dla Foteli biurowych obrotowych (kubełkowy):
a. oświadczenie producenta o możliwości wykonania krzeseł z pianek trudnopalnych dla przedmiotowego postępowania wraz z świadectwem z badań potwierdzających klasę trudnopalności pianek zgodnych z normą PN EN 1021:1:2;
b. wymagane potwierdzenie zgodności z normą EN 16139:2013 potwierdzone dołączonymi certyfikatami, wystawionymi przez niezależną, akredytowaną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju zaświadczeń;
c. produkowany w oparciu o zintegrowany system zarządzania określony w normach ISO 9001:2015 ISO 14001:2015 ISO 45001:2018 (jakość, środowisko, bezpieczeństwo i higiena pracy) potwierdzone dołączonymi certyfikatami, wystawionymi przez niezależną, akredytowaną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju zaświadczeń.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów Przed zmianą:
Ofertę stanowi :
1) Formularz ofertowy stanowiący załącznik 1 do SWZ.
2) Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, tj. o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Treść oświadczenia stanowi załącznik 2 do SWZ.
2.1) Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 5 ustawy Pzp, tj. o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - podmiotu udostępniającego zasoby - jeżeli dotyczy. Treść oświadczenia stanowi załącznik 2.1. do SWZ.
3) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – jeżeli dotyczy. Treść oświadczenia stanowi załącznik 3 do SWZ.
4) Odpowiedni dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, w tym do podpisania oferty (lub do podpisania pełnomocnictwa – jeżeli dotyczy) lub innego właściwego rejestru, z uwzględnieniem zapisów poniższego pkt 8 – jeżeli dotyczy.
5) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli dotyczy. Treść oświadczenia stanowi załącznik 6 do SWZ.
Po zmianie:
Ofertę stanowi :
1) Formularz ofertowy stanowiący załącznik 1 do SWZ.
2) Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, tj. o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Treść oświadczenia stanowi załącznik 2 do SWZ.
2.1) Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 5 ustawy Pzp, tj. o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - podmiotu udostępniającego zasoby - jeżeli dotyczy. Treść oświadczenia stanowi załącznik 2.1. do SWZ.
3) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – jeżeli dotyczy. Treść oświadczenia stanowi załącznik 3 do SWZ.
4) Przedmiotowe środki dowodowe – zgodnie z zapisami działu 9 ust. 2 SWZ.
5) Odpowiedni dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, w tym do podpisania oferty (lub do podpisania pełnomocnictwa – jeżeli dotyczy) lub innego właściwego rejestru, z uwzględnieniem zapisów poniższego pkt 8 – jeżeli dotyczy.
6) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli dotyczy. Treść oświadczenia stanowi załącznik 6 do SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-05-10 10:00
Po zmianie:
2023-05-12 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-05-10 10:15
Po zmianie:
2023-05-12 10:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-06-08
Po zmianie:
2023-06-10
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa środków higieny (2 zadania)
- Prace projektowe dla zadania pn: Budowa Dolnośląskiej Cyklostrady - Trasa EuroVelo 9 na terenie Gminy Miasto Świdnica.
- "Dostawa mebli biurowych i krzeseł biurowych dla Urzędu Miejskiego Wrocławia"
- Poprawa stanu technicznego drogi wojewódzkiej bez numeru w m. Jawor w km od 0+372,49 do 0+650,00 (dawna DW 374-ul. Kuziennicza)
- REMONT DROGI WOJEWÓDZKIEJ nr 393 na odcinku pomiędzy m. Kościelniki Górne i m. Leśna w km 9+100-10+530.
- SZP/242-040/2025 Dostawa drukarki 3D dla Wydziału Elektroniki, Fotoniki i Mikrosystemów Politechniki Wrocławskiej
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa krzeseł i mebli biurowych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie w 2025 roku z podziałem na części
- "Dostawa mebli biurowych i krzeseł biurowych dla Urzędu Miejskiego Wrocławia"
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do Filii Wydziału Komunikacji w Ząbkach przy ul. Powstańców 2C
- Dostawa mebli
- Dostawa i montaż mebli dla Wydziału Informatyki i Sztucznej Inteligencji
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pt. "Rozwój przedszkolaków z sześciu przedszkoli w Gminie Lwówek".
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.