eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ToruńPrzeprowadzenia dodatkowych badań archeologicznych - zagospodarowanie Bulwaru Filadelfijskiego w Toruniu.



Ogłoszenie z dnia 2023-05-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenia dodatkowych badań archeologicznych - zagospodarowanie Bulwaru Filadelfijskiego w Toruniu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Toruń

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118856

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wały Gen. Sikorskiego 8

1.5.2.) Miejscowość: Toruń

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wiir@um.torun.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.torun.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.torun.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzenia dodatkowych badań archeologicznych - zagospodarowanie Bulwaru Filadelfijskiego w Toruniu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a1ed4030-bceb-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00201573

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00028946/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Nadzór archeologiczny dla zagospodarowania Bulwaru Filadelfijskiego w Toruniu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00131520

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 24/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 121951,22 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie dodatkowych badań archeologicznych przy realizacji zadania pn.:
„Przebudowa ulic i dróg rowerowych w celu zmniejszenia emisji spalin wokół Starówki ujętej na liście UNESCO -
zagospodarowanie Bulwaru Filadelfijskiego w Toruniu”.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) opracowanie Programu prowadzenia badań archeologicznych i przygotowanie wniosku o wydanie pozwolenia na
prowadzenie badań archeologicznych wraz ze stosownymi załącznikami, w tym dokument potwierdzający gotowość
muzeum lub innej jednostki organizacyjnej do przyjęcia zabytków archeologicznych odkrytych w trakcie prowadzenia badań
archeologicznych,
2) organizację zaplecza i terenu badań archeologicznych,
3) eksplorację warstw historycznych na terenie wskazanym w Załączniku nr 1 do umowy, z dopuszczeniem zdjęcia sprzętem
mechanicznym warstwy wierzchniej do korony murów znajdujących się pod ziemia, a następnie dalej prowadzenie robót
ręcznie; składowanie humusu i innego materiału ziemnego wykonać w sąsiedztwie/ na terenie prowadzonych prac wraz z
wykonaniem odpowiednich odwodnień umożliwiających prowadzenie prac,
4) wykonanie dokumentacji fotograficznej dla badań archeologicznych na stanowisku wielowarstwowym z reliktami
architektury - spodziewany jest relikt zabudowy średniowiecznego zespołu kościoła pw. Św. Ducha i klasztoru
Benedyktynek, w tym: kościół, klasztor, szpital, zabudowania gospodarcze,
5) wykonanie prac pomiarowych z dowiązaniem do współrzędnych układu państwowego 2000, dla stanowiska jw., 6)
inwentaryzacja, zabezpieczenie i wstępna konserwacja polegająca na oczyszczeniu pozyskanych ruchomych zabytków
archeologicznych w celu ich przekazania do muzeum lub innej jednostki organizacyjnej, 7) dokumentowanie przebiegu
prowadzonych badań archeologicznych oraz sporządzenie dokumentacji badań archeologicznych wraz z wykonaniem całości opracowań objętych uzyskaną decyzją o pozwoleniu na prowadzenie badań
archeologicznych (na podstawie wniosku przygotowanego przez Wykonawcę), w tym opracowanie wyników badań archeologicznych w sposób umożliwiający jednoznaczną identyfikację i dokładną przestrzenną lokalizację wszystkich czynności oraz dokonanych odkryć, sporządzenie sprawozdania z przeprowadzonych badań archeologicznych (zwanej dalej „dokumentacją powykonawczą”) i przekazanie jej do Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Toruniu, 8) zapewnienie sprzętu mechanicznego i ręcznego do prowadzenia robót ziemnych i badań archeologicznych, 9) ogrodzenie
terenu badań archeologicznych.
Uwaga:
Zamówienie nie obejmuje konserwacji odkrytych zabytków ruchomych oraz nieruchomych.
3. Podstawę wykonania przedmiotu zamówienia wraz z określeniem szczegółowego zakresu wykonywanych prac, w tym
sporządzenia dokumentacji badań archeologicznych stanowić będzie decyzja Kujawsko-Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków o pozwoleniu na prowadzenie badań archeologicznych (zwana dalej „decyzją”), uzyskana przez Zamawiającego na podstawie wniosku przygotowanego przez Wykonawcę zgodnie z postanowieniami ust. 2 pkt 1, Decyzja
znak WUOZ.T.ZAR.5141.21.2022.JS z dnia 18.11.2022 r. (Załącznik nr 2 do wzoru umowy ) oraz wzoru umowy.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania stawiane Wykonawcy zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
5. Termin wykonania zamówienia
a) rozpoczęcie usługi - w dniu zawarcia umowy
b) opracowanie Programu prowadzenia badań archeologicznych i przygotowanie wniosku o wydanie pozwolenia na prowadzenie badań archeologicznych wraz ze stosownymi załącznikami - nie później niż 10 dni od zawarcia umowy,
c) zakończenie badań archeologicznych w terenie - nie później niż 16 tygodni od otrzymania decyzji o pozwoleniu na prowadzenie badań archeologicznych,
z tym, że termin obowiązywania umowy ustala się do ostatniego dnia wskazanego w uzyskanej decyzji na opracowanie całości dokumentacji powykonawczej i przekazanie jej przez Wykonawcę do Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Toruniu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71351914-3 - Usługi archeologiczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 188000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 876900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 188000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pracownia Archeologiczna Alagierscy Katarzyna Kuczara- Alagierska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7941751127

7.3.3) Ulica: Nowosielce 563

7.3.4) Miejscowość: Przeworsk

7.3.5) Kod pocztowy: 37-200

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 188000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 112 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.