Ogłoszenie z dnia 2025-04-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00120352/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Modernizacja budynku znajdującego się w Okuniewie ul. Rynek 46/2"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Halinów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269172
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Spółdzielcza
1.5.2.) Miejscowość: Halinów
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-074
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: halinow@halinow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.halinow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c2d8cd5f-d89d-47e8-a18e-84d2c6fa3fbb1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Modernizacja budynku znajdującego się w Okuniewie ul. Rynek 46/2"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c2d8cd5f-d89d-47e8-a18e-84d2c6fa3fbb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00201606
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00018077/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Wymiana stolarki zewnętrznej w budynku Domu Kultury w Okuniewie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
2. Zadanie dofinansowane jest z programu wsparcia "Mazowsze dla lokalnych centrów integracyjnych 2024"2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00120352
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.05.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 193189,70 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres robót obejmuje w szczególności:
1) zabezpieczenie terenów zielonych na czas prowadzenia prac
2) demontaż rolet zewnętrznych
3) demontaż istniejących podokienników wewnętrznych i zewnętrznych
4) demontaż istniejącej stolarki okiennej
5) demontaż istniejącej ślusarki drzwiowej zewnętrznej
6) wykucie otworów dla nowych okien i drzwi wraz z obsadzeniem nadproży
7) wywóz materiałów z rozbiórki wraz z utylizacją
8) zamurowanie otworów w ścianach
9) montaż nowej stolarki i ślusarki okiennej wraz z obróbką obsadzenia
10) montaż nowej stolarki drzwiowej zewnętrznej wraz z obróbką obsadzenia
11) montaż nowych podokienników wewnętrznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421110-8 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45262520-2 - Roboty murowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 165639,49 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 320779,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 234802,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TADEXIM Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7141898633
7.3.3) Ulica: Kleeberga 68
7.3.4) Miejscowość: Kock
7.3.5) Kod pocztowy: 21-150
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 234802,38 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 98 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI HALINÓW
- Przebudowa drogi gminnej ul. Kolejowej w miejscowości Halinów - Cisie w gminie Halinów
- Budowa boiska piłkarskiego w miejscowości Długa Kościelna
więcej: przetargi HALINÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Remont odcinków ulic Słowackiego oraz Skierniewickiej w Rawie Mazowieckiej
- Bezpłatne soboty na pływalni Anin oraz modernizacja zjeżdżalni wodnej
- Aranżacja wnętrz w budynku ZSCKR w Radomiu przy ul. Uniwersyteckiej 6 - remont korytarzy
- Wykonanie prac remontowych wraz z materiałem w toalecie zlokalizowanej na 4 piętrze w budynku Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii ŚUM w Katowicach sp. z o.o. - w Bytomiu przy Placu Akademickim 17
- Termomodernizacja budynku Niepublicznej Szkoły Podstawowej w Zachowicach przy ul. Słonecznej 4 i Przebudowa budynku Niepublicznej Szkoły Podstawowej w Zachowicach
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.