Ogłoszenie z dnia 2022-06-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00146600/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie i organizacja imprezy plenerowej pn.: „Dzień Dziecka na Osiedlu Falkowa” w ramach realizacji projektu pn.: ”Aktywni mieszkańcy Osiedla Falkowa „poznają się” na nowo i zwiedzają Polskę!”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Nowy Sącz
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miasta Nowego Sącza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893167
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@nowysacz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowysacz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/nowysacz; https://bip.malopolska.pl/nowysacz,m,288947,ogloszenia-ozamowieniach. html;https://www.nowysacz.pl/zamowienia_publiczne_urzad_miasta1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie i organizacja imprezy plenerowej pn.: „Dzień Dziecka na Osiedlu Falkowa” w ramach realizacji projektu pn.: ”Aktywni mieszkańcy Osiedla Falkowa „poznają się” na nowo i zwiedzają Polskę!”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b47ce346-cc56-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00201655
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037444/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Usługi organizacji eventów i spotkań integracyjnych realizowanych w Ramach Budżetu Obywatelskiego na rok 2022
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00146600/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.19.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 14000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi obejmującej przygotowanie i organizację w dniu 6 czerwca 2022 r. w godzinach od 14:00 do 18:00 na terenie placu i boiska sportowego przy Szkole Podstawowej nr 11 w Nowym Sączu przy ul. Długoszowskiego 126, imprezy plenerowej, niemasowej o charakterze integracyjnym pn.: „Dzień Dziecka na Osiedlu Falkowa” dla mieszkańców miasta Nowego Sącza w ramach realizacji projektu pn.: „Aktywni mieszkańcy Osiedla Falkowa „poznają się” na nowo i zwiedzają Polskę!” realizowanego z Budżetu Obywatelskiego Miasta Nowego Sącza.
II.W ramach przygotowania, organizacji i realizacji przedmiotowego zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia:
1.sprzętu nagłaśniającego wraz z obsługą na cały czas trwania imprezy;
2.oprawy muzycznej i obsługi konferansjerskiej wydarzenia na cały czas trwania imprezy poprzez odtwarzanie muzyki mechanicznej (w tym opłata ZAIKS), obsługę konferansjerską i umożliwienie występów amatorskich dzieci i młodzieży oraz prowadzenie konkursów i zabaw,
3.atrakcji dla dzieci,
4.stoiska cateringowego wraz z obsługą,
5.porządku i czystości na terenie wydarzenia podczas jego trwania oraz uprzątnięcie terenu po jego zakończeniu.
6.bezpieczeństwa uczestników wydarzenia, w tym ubezpieczenie (NNW) imprezy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa z uwzględnieniem aktualnie obowiązujących rozporządzeń w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem na terenie RP stanu epidemii.
7.ISzczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami jakościowymi dotyczącymi realizacji usługi został zawarty w załączniku nr 1 do wzoru umowy, który stanowi Załącznik nr 1 do specyfikacji.
III. Wykonawca będzie pełnił funkcję organizatora imprezy plenerowej, która jest imprezą niemasową, nieodpłatną, przeznaczoną dla mieszkańców miasta, w szczególności osiedla Falkowa.
IV. Wykonawca zobowiązany będzie dołożyć wszelkich starań, aby wydarzenie będące przedmiotem zamówienia miało atrakcyjną, ciekawą i przyciągającą formę, zgodnie z najlepszymi praktykami przyjętymi przy świadczeniu tego rodzaju usług.
4.5.3.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
92300000-4 - Usługi rozrywkowe
98300000-6 - Różne usługi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11354,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22668,91 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11354,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ATX Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343519857
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11354,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-06-068.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- "Dostawa owoców i warzyw do Zakładu Karnego w Nowym Sączu na okres Lipiec - Październik 2025"
- Dostawa bielizny szpitalnej
- Dostawa robota humanoidalnego na potrzeby Wydziału Nauk Inżynieryjnych Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu, II Postępowanie
- Dostępna przestrzeń publiczna -zwiększenie poziomu dostępności, likwidacja barier architektonicznych poprzez wymianę drzwi i nawierzchni w ciągach komunikacyjnych w budynku Stowarzyszenia "Nadzieja"
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe zorganizowanie 5-dniowego wyjazdu edukacyjnego z elementami integracyjnymi, w związku z realizacją projektu partnerskiego pt. "Rodzina w centrum Etap I".
- Obsługa w zakresie organizacji zawodów sportowych pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie o puchar Dyrektora Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
- Trening rozwojowy w formie wyjazdowej dla młodzieży usamodzielnianej w ramach projektu pn. "W Rodzinie"
- "Integracja Załogi GPW"
- świadczenie usługi w zakresie utrzymania czystości obiektów Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Białej Podlaskiej wraz z obsługą sanitarno-chigieniczną pacjentów, obsługą szpitalnego depozytu rzeczy pacjentów, transportem wewnątrzszpitalnym i utrzy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.