Ogłoszenie z dnia 2022-06-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00117493/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-11
- 2022/BZP 00129308/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja oczyszczalni ścieków w Kujawce wraz z zakupem wozu asenizacyjnego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BĄDKOWO
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866420
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Włocławska 82
1.5.2.) Miejscowość: Bądkowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-704
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 542724100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.badkowo@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.badkowo.gmina.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/badkowo1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja oczyszczalni ścieków w Kujawce wraz z zakupem wozu asenizacyjnego.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-26cbf078-b97e-11ec-97c7-b646b0ba23df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00201678
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015219/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Modernizacja oczyszczalni ścieków w Kujawce wraz z zakupem zestawu asenizacyjnego.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00117493/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RRG.ZPF.271.5.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1268728,98 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja oczyszczalni ścieków w ramach posiadanego pozwolenia na budowę i projektu budowlano-wykonawczego.III etap obejmuje przebudowę oczyszczalni ścieków w zakresie częściowym i polega na wymianie istniejącej instalacji oraz budowie nowych obiektów zgodnie z posiadanym pozwoleniem na budowę i projektem budowlanym z wyłączeniem elementów już zrealizowanych lub nie przewidzianych do realizacji.
1.1. Przebudowa oczyszczalni polegać będzie na modernizacji obiektów takich jak:
1) zbiornik retencyjny Ob.02,
2) zagęszczacz osadu Ob.07,
1.2. Ponadto w zakresie zadanie przewidziano budowę obiektów takich jak:
1) budynek mechanicznego oczyszczania ścieków Ob.01, w którego w skład wchodzi:
a. instalacja oczyszczalnia mechanicznego,
2) studzienkę zasuw. SZ,
1.3. Zadanie przewiduje także:
1) rozbiórkę istniejącego budynku mechanicznego oczyszczania ścieków Ob.01 wraz z piaskownikiem i suszarką piasku,
2) budowę rurociągów technologicznych i kanalizacji wewnętrznej,
3) ułożenie przewodów zasilających,
4) wykonanie systemu sterowania i kontroli dla modernizowanych i budowanych elementów – winno być kompatybilne ze zrealizowanym na II etapie modernizacji OŚ,
5) wykonanie systemu monitoringu – uzupełnienie istniejącego systemu o nowe urządzenia,
6) utwardzenie terenu w zakresie modernizowanych i budowanych obiektów,
7) wykonanie dokumentacji techniczno-rozruchowych z instrukcjami BHP - zgodnie z obowiązującymi przepisami w dwóch egzemplarzach,
8) przeprowadzenie szkolenia użytkowników w zakresie eksploatacji i obsługi wykonanych robót oraz sporządzenie protokołu obejmującego zakres szkolenia i uzyskanie oświadczeń od użytkowników o dokonanym szkoleniu,
9) opracowanie szczegółowej instrukcji obsługi (zawierającej m.in. zalecenia dotyczące bieżącej konserwacji),
10) opracowanie operatu odbiorowego (w 2 egz.) zawierającego m.in.: dokumentację powykonawczą, komplet kart gwarancyjnych, badań, atestów, prób, instrukcji.
2. Roboty prowadzone będą w obrębie działki o numerze geodezyjnym nr 43/2, 46/2 (obręb Kujawka).
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz technologię wykonania robót zawiera:
1) załącznik nr 1a do SWZ
2) projekt budowlano – wykonawczy,
3) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
4) przedmiar robót,
5) kosztorys ofertowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45252100-9 - Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45252200-0 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45316200-7 - Instalowanie urządzeń sygnalizacyjnych
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
4.5.5.) Wartość części: 766685,95 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zamówienie obejmuje wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy docelowej 37,8 kWpna terenie oczyszczalni ścieków w Kujawce. Jako źródło energii odnawialnej zastosowane zostaną moduły fotowoltaiczne monokrystaliczne o mocy 450 Wp/moduł.
2. Roboty prowadzone będą w obrębie działki o numerze geodezyjnym nr 43/2, 46/2 (obręb Kujawka).
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz technologię wykonania robót zawiera:
1) załącznik nr 1b do SWZ
2) projekt wykonawczy,
3) specyfikacja techniczna
4) przedmiar robót,
5) kosztorys ofertowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44112410-5 - Konstrukcje dachowe
45000000-7 - Roboty budowlane
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
4.5.5.) Wartość części: 130759,43 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa ciągnika rolniczego z zamontowanym ładowaczem czołowym oraz wóz asenizacyjny.2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera:
1) załącznik nr 1c do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34144500-3 - Pojazdy do transportu odpadów i ścieków
4.5.5.) Wartość części: 371283,60 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1799994,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1799994,3 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1799994,3 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ecol-Unicon Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5841383568
7.3.3) Ulica: Równa 2
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-067
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
roboty budowlane i instalacyjne
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1799994,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 190 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 189838,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 189838,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 189838,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAWICOM Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5621803666
7.3.3) Ulica: Szubińska 10
7.3.4) Miejscowość: Łabiszyn
7.3.5) Kod pocztowy: 89-210
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 189838,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 190 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 448950,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 562110,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 448950,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Rolmech Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5670003718
7.3.3) Ulica: Pułtuska 41B
7.3.4) Miejscowość: Płońsk
7.3.5) Kod pocztowy: 09-100
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO "ROLMECH" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO "ROLMECH" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 448950,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 190 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Zakup ciągnika wraz osprzętem do utrzymania chodników w ciągu dróg powiatowych
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- "Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych dla budynków OSW Porażyn i kancelarii leśnictw wraz z infrastrukturą towarzyszącą".
- Remont i renowacja zabytkowego obiektu Dworku pełniącego funkcję Domu Kultury w Gminie żabia Wola
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
więcej: Ciągniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.