Og³oszenie z dnia 2022-06-09
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00228002/01 - Wynik z dnia 2022-06-28
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa pieluchomajtek (8.2022)
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: DOM POMOCY SPO£ECZNEJ IM.¦W.JANA PAW£A II W KRASNYMSTAWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000654598
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Kwiatowa 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Krasnystaw
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-300
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Che³msko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 825763215
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@dpskrasnystaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: dps-krasnystaw.bipstrona.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy
powiatowa jednostka organizacyjna
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
dom pomocy spo³ecznej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pieluchomajtek (8.2022)
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-eb5374a1-e7d8-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00201695
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-06-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00025140/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.4 Dostawa pieluchomajtek
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://miniportal.uzp.gov.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://epuap.gov.pl/wps/portal
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu:
- miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/
- ePUAP, dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal
- poczty elektronicznej: przetargi@dpskrasnystaw.pl
2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z ePUAP.
4. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
5. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ o których mowa w Art. 125 ust. 1 ustawy Pzp lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
6. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ (dokumentów innych ni¿ Oferta Wykonawcy i za³±czniki do Oferty) oraz przekazywanie informacji odbywa siê
elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia (BZP / ID postêpowania).
7. Dokumenty elektroniczne, sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem „Formularza do komunikacji” jako za³±czniki.
8. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych za pomoc± poczty elektronicznej, na adres email przetargi@dpskrasnystaw.pl . Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich
mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
9. Dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ na Li¶cie wszystkich postêpowañ w miniPortalu lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Domu Pomocy Spo³ecznej
im. ¶w. Jana Paw³a II w Krasnymstawie, ul. Kwiatowa 1, 22-300 Krasnystaw; tel. 82 576 32 15,
fax. 82 576 10 84, e-mail: biuro@dpskrasnystaw.pl ;
inspektorem ochrony danych osobowych w Domu Pomocy Spo³ecznej im. ¶w. Jana Paw³a II
w Krasnymstawie jest Pan Andrzej Kostrzanowski, e-mail: dpsk@i-iod.pl ,
telefon: 82 576 32 15;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu przepis art.74 ust 1-4 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia,
obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników);
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,
¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,
gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DPS.II.261.8.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pieluchomajtek, refundowanych przez NFZ, zgodnie
z asortymentem, poni¿szym opisem i ilo¶ci± wykazan± w Formularzu cenowym – Za³±cznik nr 2 do SWZ ( rozm. M-45360 szt. ; rozm. L-64120 szt.; rozm. XL-8240 szt.).
Produkt musi posiadaæ nastêpuj±ce cechy:
1) produkt o zwiêkszonej ch³onno¶ci - pieluchy nocne ; podwójny wk³ad ch³onny,
2) dwa ¶ci±gacze taliowe oraz dwie pary przylepco-rzepów zapewniaj±cych trwa³e mocowanie,
z mo¿liwo¶ci± wielokrotnego zapinania i odpinania,
3) produkt „oddychaj±cy”, miêkka warstwa zewnêtrzna pokryta laminatem „oddychaj±cym”,
4) ch³onno¶æ w rozm. M – nie mniej ni¿ 2900 ml; ch³onno¶æ w rozm. L – nie mniej ni¿
3200 ml ; ch³onno¶æ w rozm. XL – nie mniej ni¿ 3200 ml ;
5) wska¼nik wilgotno¶ci, informuj±cy o konieczno¶ci zmiany pieluchy
6) falbanki wewnêtrzne, w czê¶ci pachwinowej przymocowane do wk³adu ch³onnego, tworz±ce barierê dla wilgoci zapobiegaj±ce wydostawaniu siê zawarto¶ci,
7) przêdza elastyczna w czê¶ci pachwinowej – nie zawieraj±ca lateksu,
8) substancja wi±¿±ca wilgoæ i utrzymuj±ca j± z dala od skóry oraz neutralizuj±ca nieprzyjemne zapachy
9) pieluchomajtki musz± byæ antyalergiczne – nie zawieraj±ce lateksu,
10) produkt musi byæ pakowany w takie opakowania jednostkowe ( np.:10 szt., 20 szt.,
30 szt., 60 szt. ), które przy korzystaniu z refundowanego limitu NFZ zapewni± dostawy w pe³nych opakowaniach.
11) Zamawiaj±cy wymaga do³±czenia do oferty próbek pieluchomajtek – po jednym najmniejszy handlowym oryginalnym opakowaniu w ka¿dym z trzech rozmiarów, nie mniejszym ni¿ 10 szt. Próbki nale¿y dostarczyæ do siedziby zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Jako¶æ wyrobów oceniona zostanie przy wykorzystaniu do³±czonych do Oferty pieluchomajtek, w sposób opisany w punkcie XVII.
2. Wykonawca zamówienia we w³asnym zakresie i na swój koszt zapewni odbiór od zamawiaj±cego wniosków na zlecone pieluchomajtki.
CPV: 33700000-7 Produkty do pielêgnacji cia³a
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33700000-7 - Produkty do pielêgnacji cia³a
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Kryteria oceny ofert i znaczenie tych kryteriów.
Zamawiaj±cy wyznacza dwa kryteria oceny ofert, t j.:
1) Cena – waga 60 % (C).
Do porównania i oceny ofert w kryterium cena zostanie zastosowany nastêpuj±cy wzór:
Najni¿sza cena oferty brutto x 100 pkt
C = ----------------------------------------------------- x waga kryterium (60%)
Cena brutto oferty badanej
2) Jako¶æ – waga 40 %
Zamawiaj±cy wymaga do³±czenia do oferty próbek pieluchomajtek zapakowanych w oryginalne opakowania. Wielko¶æ opakowania – najmniejsze handlowe opakowanie, nie mniejsze ni¿ 10 szt.,
w ka¿dym z trzech rozmiarów. Jedna po³owa opakowania zostanie wykorzystana do przeprowadzenia oceny jako¶ciowej, druga po³owa bêdzie przechowywana przez okres min. 2 miesiêcy w siedzibie DPS (np. na wypadek przeprowadzenia ponownej oceny).
2. Ocena jako¶ci pieluchomajtek przeprowadzona zostanie w nastêpuj±cy sposób:
Zamawiaj±cy powo³a komisjê sk³adaj±c± siê co najmniej z piêciu osób.
Oceniane bêd± nastêpuj±ce parametry pieluchomajtek:
1) przesi±kalno¶æ – przemakanie pow³ok zewnêtrznych
2) trwa³o¶æ mocowania
3) wytrzyma³o¶æ pow³ok, odporno¶æ na rozerwania na skutek przemoczenia
4) skuteczno¶æ zabezpieczenia przed wydostawaniem siê zawarto¶æ pieluch
5) skuteczno¶æ utrzymywania wilgoci z dala od skóry
3.Pieluchomajtki zostan± za³o¿one pensjonariuszom le¿±cym i chodz±cym na okres 8 godzin w porze dziennej.
4.Ka¿dy cz³onek komisji dokona punktowej oceny ka¿dej próbki indywidualnie i samodzielnie. Przeprowadzone obserwacje zostan± zapisane w ni¿ej przedstawionym wzorze arkusza oceny.
Numer próbki: ………………
Imiê i nazwisko osoby oceniaj±cej: ………………………
Ilo¶æ sztuk pieluchomajtek w ocenianej próbce (wszystkie rozmiary ³±cznie): …….
Lp. Oceniane parametry pieluchomajtek Liczba punktów przyznana prze cz³onka komisji oceniaj±cej
1. przesi±kalno¶æ – przemakanie pow³ok zewnêtrznych – od 0 do 8 pkt., gdzie 0 pkt. w przypadku pow³ok bardzo mokrych; 8 pkt. w przypadku pow³ok suchych.
2. trwa³o¶æ mocowania – od 0 do 8 pkt., gdzie 0 pkt. w przypadku rozpinania siê przylepco-rzepów podczas trwania oceny; 8 pkt. w przypadku trwa³ego mocowania w ca³ym okresie trwania oceny
3. wytrzyma³o¶æ pow³ok, odporno¶æ na rozerwania na skutek przemoczenia - od 0 do 8 pkt., gdzie 0 pkt. w przypadku znacznego rozrywania siê pow³ok; 8 pkt. w przypadku braku rozerwañ
4. skuteczno¶æ zabezpieczenia przed wydostawaniem siê zawarto¶æ pieluch - od 0 do 8 pkt., gdzie 0 pkt. w przypadku wydostawania siê zawarto¶ci w du¿ym stopniu; 8 pkt. w przypadku wysokiej skuteczno¶ci zabezpieczenia, niewydostawanie siê zawarto¶ci
5. skuteczno¶æ utrzymywania wilgoci z dala od skóry - od 0 do 8 pkt., gdzie 0 pkt. w przypadku bardzo mokrej skóry pacjenta po zdjêciu pieluchy; 8 pkt. w przypadku suchej skory pacjenta
Suma punktów przyznana ocenianej próbce przez osobê oceniaj±c± (cz³onka komisji):
5.Sumy punktów przyznane przez poszczególnych cz³onków komisji konkretnej próbce zostan± zsumowane i podzielone przez liczbê cz³onków komisji. Otrzymana ¶rednia, z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, stanowi ostateczna liczbê punktów w kryterium „Jako¶æ” przyznan± danej próbce.
6.W kryterium oceny „Jako¶æ” badana próbka mo¿e otrzymaæ maksymalnie 40 punktów.
7.Za najkorzystniejsz± zostanie uznana Oferta, która uzyska ³±cznie najwy¿sz± liczbê punktów
w kryterium „Cena” i „Jako¶æ”.
8.Wykonawca mo¿e otrzymaæ ³±cznie maksymalnie 100 punktów.
9.Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska ³±cznie najwy¿sz± liczbê punktów.
10.Obliczenia dokonywane bêd± z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
11. Wszystkie oceny cz³onków komisji zostan± wpisane do Protoko³u Postêpowania.
12.Zamawiaj±cy zastosuje zaokr±glanie ka¿dego wyniku do dwóch miejsc po przecinku.
13.Zamawiaj±cy wybiera ofertê najkorzystniejsz± spo¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu, przez co nale¿y rozumieæ ofertê z najwy¿sza liczba punktów.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: jako¶æ
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy wymaga od Wykonawcy z³o¿enia wraz z ofert± nastêpuj±cych przedmiotowych ¶rodków dowodowych:1) Dokument potwierdzaj±cy zgodno¶æ ch³onno¶ci z norm± ISO 11948-1
2) Próbki - w celu weryfikacji przedmiotu zamówienia, Zamawiaj±cy wymaga dostarczenia po jednym najmniejszy handlowym oryginalnym opakowaniu w ka¿dym z trzech rozmiarów, nie mniejszym ni¿ 10 szt.
Próbki nale¿y dostarczyæ do siedziby zamawiaj±cego, na adres:
Dom Pomocy Spo³ecznej im. ¶w. Jana Paw³a II w Krasnymstawie
ul. Kwiatowa 1 ; 22-300 Krasnystaw (podstawa prawna: art. 65 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.)
Próbki nale¿y umie¶ciæ w opakowaniu, zapewniaj±cym ich ochronê przed uszkodzeniami i opisanym nastêpuj±co:
„PRÓBKA – PIELUCHOMAJTKI”
nie otwieraæ przed dniem: 17.06.2022 r. godz. 9:30
Próbka musi tak¿e zawieraæ nazwê Wykonawcy, który do³±cza próbkê do swojej Oferty.
Próbki musz± zostaæ dostarczone przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Próbki stanowi± wymagany za³±cznik do oferty.
Zamawiaj±cy nie przewiduje wzywania wykonawcy do uzupe³nienia przedmiotowych ¶rodków dowodowych.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
7. Dodatkowo do oferty nale¿y do³±czyæ - je¶li dotyczy:1) pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik.
2) pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
8. Pe³nomocnictwo do podpisania oferty musi byæ z³o¿one w oryginale w takiej samej formie jak sk³adana oferta. Dopuszcza siê tak¿e z³o¿enie elektronicznej kopii (skanu) pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego po¶wiadczenia sporz±dzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie, które to po¶wiadczenia notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, b±d¼ te¿ poprzez opatrzenie skanu pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ uwierzytelniona przez upe³nomocnionego.
9. Zamawiaj±cy nie przewiduje zwrotu kosztów udzia³u w postêpowaniu.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-06-17 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Adres ESP: DPSKrasnystaw / zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-17 09:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-07-18
INNE PRZETARGI Z KRASNEGOSTAWU
- Przebudowa drogi gminnej nr 109743L w msc. Zakrêcie, gmina Krasnystaw
- Utworzenie 20 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 - edycja 1 w ¯³obku Miejskim w Krasnymstawie, ul. Poniatowskiego 48, 22-300 Krasnystaw
- Dostawy i us³ugi zwi±zane z realizacj± projektu w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorz±d"
- Opracowanie dokumentacji projektowej pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 2128L Pilaszkowice - Zygmuntów - Antoniówka - Czysta Dêbina od km 4+653 do km 6+053"
- Opracowanie dokumentacji projektowej pn. "Remont drogi powiatowej nr 3127L Wola ¯uliñska - Józefów - Kasjan o d³. 1,486 km"
- Poprawa efektywno¶ci energetycznej budynku Starostwa Powiatowego w Krasnymstawie
wiêcej: przetargi w Krasnymstawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup ¶rodków czysto¶ci
- DOSTAWA ¦RODKÓW CZYSTO¦CI - 3 CZʦCI
- "DOSTAWA MATERIA£ÓW NIEZBÊDNYCH DO REALIZACJI WARSZTATÓW DLA SENIORÓW W RAMACH PROJEKTU "WZMOCNIENIE PROCESU SPRAWIEDLIWEJ TRANSFORMACJI W GMINIE KRZANOWICE" CZÊ¦Æ 1 - MATERIA£Y NA WARSZTATY KOSMETYCZ
- Dostawa ¶rodków czysto¶ci i higieny osobistej dla pracowników PUW w Rzeszowie oraz Delegatur w Kro¶nie, Przemy¶lu i Tarnobrzegu
- Dostawa artyku³ów higienicznych do Domu Pomocy Spo³ecznej w Nowej Wsi E³ckiej
- Zakup i sukcesywna dostawa odzie¿y i obuwia: roboczego, ochronnego, sportowego, ¶rodków higieny osobistej oraz pozosta³ego wyposa¿enia - 7/ZP/2025
wiêcej: Produkty do pielêgnacji cia³a »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.