Ogłoszenie z dnia 2023-05-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00117203/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-02
- 2023/BZP 00214740/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sadzonek do dalszej odsprzedaży w Arboretum w Rogowie w 2023 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego Leśny Zakład Doświadczalny w Rogowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001784
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Akademicka 20
1.5.2.) Miejscowość: Rogów
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-063
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: 46 874 90 31
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat_lzdrogow@sggw.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://lzdrogow.sggw.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cec57b14-b69e-11ed-9236-36fed59ea7dd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
jednostka organizacyjna państwowj szkoły wyższej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sadzonek do dalszej odsprzedaży w Arboretum w Rogowie w 2023 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cec57b14-b69e-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00201695
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00112074/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa sadzonek do dalszej odsprzedaży w Arboretum w Rogowie w 2023 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00117203
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP B1/01/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 226063,70 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1. Dostawa roślin wrzosowatych.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sadzonek roślin wrzosowatych zgodnie z wymaganiami zawartymi w SWZ i Formularzu cenowym dla zadania 1 – Załącznik nr 2.1, przeznaczonych do dalszej odsprzedaży do Arboretum Leśnego Zakładu Doświadczalnego SGGW w Rogowie, ul. Leśna 5b, 95-063 Rogów
Inne informacje dotyczące części zamówienia:
• Rośliny zdrewniałe, rozgałęzione, z pąkami kwiatowymi.
• Wszystkie zamówione rośliny powinny być zaopatrzone w etykiety ze zdjęciem kwiatów i nazwą odmianową.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03121100-6 - Żywe rośliny, bulwy, korzenie, sadzonki i rozsady
4.5.5.) Wartość części: 19944,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2. Dostawa borówek.Krótki opis części zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sadzonek borówek zgodnie z wymaganiami zawartymi w SWZ i Formularzu cenowym dla zadania 2 – Załącznik nr 2.2, przeznaczonych do dalszej odsprzedaży do Arboretum Leśnego Zakładu Doświadczalnego SGGW w Rogowie, ul. Leśna 5b, 95-063 Rogów
Inne informacje dotyczące części zamówienia:
• Rośliny zdrewniałe, rozgałęzione, z pąkami kwiatowymi.
• Wszystkie zamówione rośliny powinny być zaopatrzone w etykiety ze zdjęciem kwiatów i nazwą odmianową.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03121100-6 - Żywe rośliny, bulwy, korzenie, sadzonki i rozsady
4.5.5.) Wartość części: 3319,60 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 3. Dostawa roślin balkonowych.Krótki opis części zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sadzonek roślin balkonowych zgodnie z wymaganiami zawartymi w SWZ i Formularzu cenowym dla zadania 3 – Załącznik nr 2.3, przeznaczonych do dalszej odsprzedaży do Arboretum Leśnego Zakładu Doświadczalnego SGGW w Rogowie, ul. Leśna 5b, 95-063 Rogów
4.5.3.) Główny kod CPV: 03121100-6 - Żywe rośliny, bulwy, korzenie, sadzonki i rozsady
4.5.5.) Wartość części: 19542,60 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 4. Dostawa bylin.Krótki opis części zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sadzonek bylin zgodnie z wymaganiami zawartymi w SWZ i Formularzu cenowym dla zadania 4 – Załącznik nr 2.4, przeznaczonych do dalszej odsprzedaży do Arboretum Leśnego Zakładu Doświadczalnego SGGW w Rogowie, ul. Leśna 5b, 95-063 Rogów
Inne informacje dotyczące części zamówienia:
• Wszystkie zamówione rośliny powinny być zaopatrzone w etykiety z nazwą rośliny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03121100-6 - Żywe rośliny, bulwy, korzenie, sadzonki i rozsady
4.5.5.) Wartość części: 27361,80 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 5. Dostawa drzew i krzewów.Krótki opis części zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sadzonek drzew i krzewów zgodnie z wymaganiami zawartymi w SWZ i Formularzu cenowym dla zadania 5 – Załącznik nr 2.5, przeznaczonych do dalszej odsprzedaży do Arboretum Leśnego Zakładu Doświadczalnego SGGW w Rogowie, ul. Leśna 5b, 95-063 Rogów
Inne informacje dotyczące części zamówienia:
• Rośliny zdrewniałe, rozgałęzione, z pąkami kwiatowymi.
• Wszystkie zamówione rośliny powinny być zaopatrzone w etykiety ze zdjęciem i nazwą odmianową.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03121100-6 - Żywe rośliny, bulwy, korzenie, sadzonki i rozsady
4.5.5.) Wartość części: 110893,47 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 6. Dostawa traw.Krótki opis części zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sadzonek traw zgodnie z wymaganiami zawartymi w SWZ i Formularzu cenowym dla zadania 2 – Załącznik nr 2.2, przeznaczonych do dalszej odsprzedaży do Arboretum Leśnego Zakładu Doświadczalnego SGGW w Rogowie, ul. Leśna 5b, 95-063 Rogów
Inne informacje dotyczące części zamówienia:
• Rośliny gęsto ulistnione o średnicy minimum 10 cm, z widocznymi objawami rozpoczęcia wegetacji, sadzonki zimowane w chłodni.
• Wszystkie zamówione rośliny powinny być zaopatrzone w etykiety ze zdjęciem i nazwą odmianową.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03121100-6 - Żywe rośliny, bulwy, korzenie, sadzonki i rozsady
4.5.5.) Wartość części: 8897,45 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 7. Dostawa magnolii.Krótki opis części zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sadzonek magnolii zgodnie z wymaganiami zawartymi w SWZ i Formularzu cenowym dla zadania 7 – Załącznik nr 2.7, przeznaczonych do dalszej odsprzedaży do Arboretum Leśnego Zakładu Doświadczalnego SGGW w Rogowie, ul. Leśna 5b, 95-063 Rogów
Inne informacje dotyczące części zamówienia:
• Rośliny zdrewniałe, rozgałęzione (minimum 3 pędy), z pąkami kwiatowymi.
• Wszystkie zamówione rośliny powinny być zaopatrzone w etykiety ze zdjęciem kwiatów i nazwą odmianową.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03121100-6 - Żywe rośliny, bulwy, korzenie, sadzonki i rozsady
4.5.5.) Wartość części: 19344,78 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 8. Dostawa pnączy.Krótki opis części zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sadzonek pnączy zgodnie z wymaganiami zawartymi w SWZ i Formularzu cenowym dla zadania 8 – Załącznik nr 2.8, przeznaczonych do dalszej odsprzedaży do Arboretum Leśnego Zakładu Doświadczalnego SGGW w Rogowie, ul. Leśna 5b, 95-063 Rogów
Inne informacje dotyczące części zamówienia:
• Rośliny rozgałęzione, minimum 3 pędy.
• Wszystkie zamówione rośliny powinny być zaopatrzone w etykiety ze zdjęciem kwiatów i nazwą odmianową.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03121100-6 - Żywe rośliny, bulwy, korzenie, sadzonki i rozsady
4.5.5.) Wartość części: 13728,26 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 9. Dostawa alstroemerii.Krótki opis części zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sadzonek Alstroemerii zgodnie z wymaganiami zawartymi w SWZ i Formularzu cenowym dla zadania 9 – Załącznik nr 2.9, przeznaczonych do dalszej odsprzedaży do Arboretum Leśnego Zakładu Doświadczalnego SGGW w Rogowie, ul. Leśna 5b, 95-063 Rogów
Inne informacje dotyczące części zamówienia:
• Rośliny o rozbudowanej kępie z widocznymi objawami rozpoczęcia wegetacji, sadzonki zimowane w chłodni.
• Wszystkie zamówione rośliny powinny być zaopatrzone w etykiety ze zdjęciem i nazwą odmianową. W przypadku niezgodności odmiany z etykietą zastrzegamy sobie prawo zwrotu towaru
4.5.3.) Główny kod CPV: 03121100-6 - Żywe rośliny, bulwy, korzenie, sadzonki i rozsady
4.5.5.) Wartość części: 3031,24 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18939,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18939,42 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18939,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gospodarstwo Szkółkarskie Anna Ciepłucha -Kowalska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320446596
7.3.3) Ulica: ul. Górna 50
7.3.4) Miejscowość: Konstantynów Łódzki
7.3.5) Kod pocztowy: 95-050
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO SZKÓŁKARSKIE ANNA CIEPŁUCHA-KOWALSKA
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO SZKÓŁKARSKIE ANNA CIEPŁUCHA-KOWALSKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18939,42 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2905,31 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2905,31 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2905,31 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gospodarstwo Szkółkarskie Anna Ciepłucha -Kowalska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320446596
7.3.3) Ulica: ul. Górna 50
7.3.4) Miejscowość: Konstantynów Łódzki
7.3.5) Kod pocztowy: 95-050
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO SZKÓŁKARSKIE ANNA CIEPŁUCHA-KOWALSKA
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO SZKÓŁKARSKIE ANNA CIEPŁUCHA-KOWALSKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2905,31 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17112 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17112 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17112 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bozena_Wozniak_Gospodarwstwo_Ogrodnicze
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8361047375
7.3.3) Ulica: ulica Pamiętna 6
7.3.4) Miejscowość: Skierniewice
7.3.5) Kod pocztowy: 96-100
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17112 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-05-01Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19900 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19900 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19900 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Szkółka Roślin Ozdobnych "Szewczyk" P. Chrzanowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 77071912914
7.3.3) Ulica: Aleksandrowska 188
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 91-155
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19900 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 104138,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 104138,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 104138,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Szkółka Drzew i Krzewów Ozdobnych "Joanna i Bronisław Szmit" Bronisław Artur Szmit
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130057203
7.3.3) Ulica: Kwiatowa 18
7.3.4) Miejscowość: Pęchcin
7.3.5) Kod pocztowy: 06-400
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 104138,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7169,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7169,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7169,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Szkółka Drzew i Krzewów Ozdobnych "Joanna i Bronisław Szmit" Bronisław Artur Szmit
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130057203
7.3.3) Ulica: Kwiatowa 18
7.3.4) Miejscowość: Pęchcin
7.3.5) Kod pocztowy: 06-400
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7169,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14796 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14796 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14796 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SZKÓŁKA DRZEW I KRZEWÓW OZDOBNYCH HUBERT BIELICKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017267974
7.3.3) Ulica: Nowe Olszyny 8
7.3.4) Miejscowość: Załuski
7.3.5) Kod pocztowy: 09-142
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SZKÓŁKA DRZEW I KRZEWÓW OZDOBNYCH HUBERT BIELICKI
jakie przetargi wygrała firma
SZKÓŁKA DRZEW I KRZEWÓW OZDOBNYCH HUBERT BIELICKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14796 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11386,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11386,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11386,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Clematis Źródło Dobrych Pnączy Sp. z o.o. Sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006921758
7.3.3) Ulica: Duchnicka 27
7.3.4) Miejscowość: Pruszków
7.3.5) Kod pocztowy: 05-800
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CLEMATIS ŹRÓDŁO DOBRYCH PNĄCZY SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
CLEMATIS ŹRÓDŁO DOBRYCH PNĄCZY SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11386,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2358,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2358,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2358,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Clematis Źródło Dobrych Pnączy Sp. z o.o. Sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006921758
7.3.3) Ulica: Duchnicka 27
7.3.4) Miejscowość: Pruszków
7.3.5) Kod pocztowy: 05-800
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CLEMATIS ŹRÓDŁO DOBRYCH PNĄCZY SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
CLEMATIS ŹRÓDŁO DOBRYCH PNĄCZY SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2358,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI ROGÓW
więcej: przetargi ROGÓW »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.