eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RogówDostawa sadzonek do dalszej odsprzedaży w Arboretum w Rogowie w 2023 r.



Ogłoszenie z dnia 2023-05-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sadzonek do dalszej odsprzedaży w Arboretum w Rogowie w 2023 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego Leśny Zakład Doświadczalny w Rogowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001784

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Akademicka 20

1.5.2.) Miejscowość: Rogów

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-063

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 46 874 90 31

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat_lzdrogow@sggw.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://lzdrogow.sggw.edu.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cec57b14-b69e-11ed-9236-36fed59ea7dd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


jednostka organizacyjna państwowj szkoły wyższej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sadzonek do dalszej odsprzedaży w Arboretum w Rogowie w 2023 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cec57b14-b69e-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00201695

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00112074/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa sadzonek do dalszej odsprzedaży w Arboretum w Rogowie w 2023 roku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00117203

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP B1/01/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 226063,70 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1. Dostawa roślin wrzosowatych.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sadzonek roślin wrzosowatych zgodnie z wymaganiami zawartymi w SWZ i Formularzu cenowym dla zadania 1 – Załącznik nr 2.1, przeznaczonych do dalszej odsprzedaży do Arboretum Leśnego Zakładu Doświadczalnego SGGW w Rogowie, ul. Leśna 5b, 95-063 Rogów
Inne informacje dotyczące części zamówienia:
• Rośliny zdrewniałe, rozgałęzione, z pąkami kwiatowymi.
• Wszystkie zamówione rośliny powinny być zaopatrzone w etykiety ze zdjęciem kwiatów i nazwą odmianową.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03121100-6 - Żywe rośliny, bulwy, korzenie, sadzonki i rozsady

4.5.5.) Wartość części: 19944,50 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2. Dostawa borówek.

Krótki opis części zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sadzonek borówek zgodnie z wymaganiami zawartymi w SWZ i Formularzu cenowym dla zadania 2 – Załącznik nr 2.2, przeznaczonych do dalszej odsprzedaży do Arboretum Leśnego Zakładu Doświadczalnego SGGW w Rogowie, ul. Leśna 5b, 95-063 Rogów
Inne informacje dotyczące części zamówienia:
• Rośliny zdrewniałe, rozgałęzione, z pąkami kwiatowymi.
• Wszystkie zamówione rośliny powinny być zaopatrzone w etykiety ze zdjęciem kwiatów i nazwą odmianową.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03121100-6 - Żywe rośliny, bulwy, korzenie, sadzonki i rozsady

4.5.5.) Wartość części: 3319,60 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 3. Dostawa roślin balkonowych.

Krótki opis części zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sadzonek roślin balkonowych zgodnie z wymaganiami zawartymi w SWZ i Formularzu cenowym dla zadania 3 – Załącznik nr 2.3, przeznaczonych do dalszej odsprzedaży do Arboretum Leśnego Zakładu Doświadczalnego SGGW w Rogowie, ul. Leśna 5b, 95-063 Rogów

4.5.3.) Główny kod CPV: 03121100-6 - Żywe rośliny, bulwy, korzenie, sadzonki i rozsady

4.5.5.) Wartość części: 19542,60 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 4. Dostawa bylin.

Krótki opis części zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sadzonek bylin zgodnie z wymaganiami zawartymi w SWZ i Formularzu cenowym dla zadania 4 – Załącznik nr 2.4, przeznaczonych do dalszej odsprzedaży do Arboretum Leśnego Zakładu Doświadczalnego SGGW w Rogowie, ul. Leśna 5b, 95-063 Rogów
Inne informacje dotyczące części zamówienia:
• Wszystkie zamówione rośliny powinny być zaopatrzone w etykiety z nazwą rośliny.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03121100-6 - Żywe rośliny, bulwy, korzenie, sadzonki i rozsady

4.5.5.) Wartość części: 27361,80 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 5. Dostawa drzew i krzewów.

Krótki opis części zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sadzonek drzew i krzewów zgodnie z wymaganiami zawartymi w SWZ i Formularzu cenowym dla zadania 5 – Załącznik nr 2.5, przeznaczonych do dalszej odsprzedaży do Arboretum Leśnego Zakładu Doświadczalnego SGGW w Rogowie, ul. Leśna 5b, 95-063 Rogów
Inne informacje dotyczące części zamówienia:
• Rośliny zdrewniałe, rozgałęzione, z pąkami kwiatowymi.
• Wszystkie zamówione rośliny powinny być zaopatrzone w etykiety ze zdjęciem i nazwą odmianową.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03121100-6 - Żywe rośliny, bulwy, korzenie, sadzonki i rozsady

4.5.5.) Wartość części: 110893,47 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 6. Dostawa traw.

Krótki opis części zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sadzonek traw zgodnie z wymaganiami zawartymi w SWZ i Formularzu cenowym dla zadania 2 – Załącznik nr 2.2, przeznaczonych do dalszej odsprzedaży do Arboretum Leśnego Zakładu Doświadczalnego SGGW w Rogowie, ul. Leśna 5b, 95-063 Rogów
Inne informacje dotyczące części zamówienia:
• Rośliny gęsto ulistnione o średnicy minimum 10 cm, z widocznymi objawami rozpoczęcia wegetacji, sadzonki zimowane w chłodni.
• Wszystkie zamówione rośliny powinny być zaopatrzone w etykiety ze zdjęciem i nazwą odmianową.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03121100-6 - Żywe rośliny, bulwy, korzenie, sadzonki i rozsady

4.5.5.) Wartość części: 8897,45 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 7. Dostawa magnolii.

Krótki opis części zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sadzonek magnolii zgodnie z wymaganiami zawartymi w SWZ i Formularzu cenowym dla zadania 7 – Załącznik nr 2.7, przeznaczonych do dalszej odsprzedaży do Arboretum Leśnego Zakładu Doświadczalnego SGGW w Rogowie, ul. Leśna 5b, 95-063 Rogów
Inne informacje dotyczące części zamówienia:
• Rośliny zdrewniałe, rozgałęzione (minimum 3 pędy), z pąkami kwiatowymi.
• Wszystkie zamówione rośliny powinny być zaopatrzone w etykiety ze zdjęciem kwiatów i nazwą odmianową.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03121100-6 - Żywe rośliny, bulwy, korzenie, sadzonki i rozsady

4.5.5.) Wartość części: 19344,78 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 8. Dostawa pnączy.

Krótki opis części zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sadzonek pnączy zgodnie z wymaganiami zawartymi w SWZ i Formularzu cenowym dla zadania 8 – Załącznik nr 2.8, przeznaczonych do dalszej odsprzedaży do Arboretum Leśnego Zakładu Doświadczalnego SGGW w Rogowie, ul. Leśna 5b, 95-063 Rogów
Inne informacje dotyczące części zamówienia:
• Rośliny rozgałęzione, minimum 3 pędy.
• Wszystkie zamówione rośliny powinny być zaopatrzone w etykiety ze zdjęciem kwiatów i nazwą odmianową.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03121100-6 - Żywe rośliny, bulwy, korzenie, sadzonki i rozsady

4.5.5.) Wartość części: 13728,26 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 9. Dostawa alstroemerii.
Krótki opis części zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sadzonek Alstroemerii zgodnie z wymaganiami zawartymi w SWZ i Formularzu cenowym dla zadania 9 – Załącznik nr 2.9, przeznaczonych do dalszej odsprzedaży do Arboretum Leśnego Zakładu Doświadczalnego SGGW w Rogowie, ul. Leśna 5b, 95-063 Rogów
Inne informacje dotyczące części zamówienia:

• Rośliny o rozbudowanej kępie z widocznymi objawami rozpoczęcia wegetacji, sadzonki zimowane w chłodni.
• Wszystkie zamówione rośliny powinny być zaopatrzone w etykiety ze zdjęciem i nazwą odmianową. W przypadku niezgodności odmiany z etykietą zastrzegamy sobie prawo zwrotu towaru

4.5.3.) Główny kod CPV: 03121100-6 - Żywe rośliny, bulwy, korzenie, sadzonki i rozsady

4.5.5.) Wartość części: 3031,24 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18939,42 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18939,42 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18939,42 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gospodarstwo Szkółkarskie Anna Ciepłucha -Kowalska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320446596

7.3.3) Ulica: ul. Górna 50

7.3.4) Miejscowość: Konstantynów Łódzki

7.3.5) Kod pocztowy: 95-050

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18939,42 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2905,31 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2905,31 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2905,31 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gospodarstwo Szkółkarskie Anna Ciepłucha -Kowalska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320446596

7.3.3) Ulica: ul. Górna 50

7.3.4) Miejscowość: Konstantynów Łódzki

7.3.5) Kod pocztowy: 95-050

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2905,31 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17112 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17112 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17112 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bozena_Wozniak_Gospodarwstwo_Ogrodnicze

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8361047375

7.3.3) Ulica: ulica Pamiętna 6

7.3.4) Miejscowość: Skierniewice

7.3.5) Kod pocztowy: 96-100

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17112 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-05-01

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19900 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19900 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19900 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Szkółka Roślin Ozdobnych "Szewczyk" P. Chrzanowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 77071912914

7.3.3) Ulica: Aleksandrowska 188

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 91-155

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19900 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 104138,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 104138,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 104138,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Szkółka Drzew i Krzewów Ozdobnych "Joanna i Bronisław Szmit" Bronisław Artur Szmit

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130057203

7.3.3) Ulica: Kwiatowa 18

7.3.4) Miejscowość: Pęchcin

7.3.5) Kod pocztowy: 06-400

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 104138,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7169,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7169,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7169,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Szkółka Drzew i Krzewów Ozdobnych "Joanna i Bronisław Szmit" Bronisław Artur Szmit

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130057203

7.3.3) Ulica: Kwiatowa 18

7.3.4) Miejscowość: Pęchcin

7.3.5) Kod pocztowy: 06-400

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7169,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14796 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14796 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14796 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SZKÓŁKA DRZEW I KRZEWÓW OZDOBNYCH HUBERT BIELICKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017267974

7.3.3) Ulica: Nowe Olszyny 8

7.3.4) Miejscowość: Załuski

7.3.5) Kod pocztowy: 09-142

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14796 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11386,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11386,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11386,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Clematis Źródło Dobrych Pnączy Sp. z o.o. Sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006921758

7.3.3) Ulica: Duchnicka 27

7.3.4) Miejscowość: Pruszków

7.3.5) Kod pocztowy: 05-800

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11386,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2358,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2358,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2358,72 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Clematis Źródło Dobrych Pnączy Sp. z o.o. Sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006921758

7.3.3) Ulica: Duchnicka 27

7.3.4) Miejscowość: Pruszków

7.3.5) Kod pocztowy: 05-800

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2358,72 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.