eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi I³owaDostawa ci±gnika rolniczego na potrzeby ZGKiM w I³owej



Og³oszenie z dnia 2021-10-04


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa ci±gnika rolniczego na potrzeby ZGKiM w I³owej

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina I³owa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770853

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ¯eromskiego 27

1.5.2.) Miejscowo¶æ: I³owa

1.5.3.) Kod pocztowy: 68-100

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 68 377 44 15

1.5.8.) Numer faksu: 68 377 44 22

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zgkim@ilowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.ilowa.info.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa ci±gnika rolniczego na potrzeby ZGKiM w I³owej

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-75a788af-2514-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00201862

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-10-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

www.zgkim.ilowa.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej
przekazywanej przy ich u¿yciu, opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostêpnym
pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/warunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna zgodnie z art. 13 RODO -
Administratorem danych osobowych jest Burmistrz I³owej ul. ¯eromskiego 27, 68-120 I³owa

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZGKiM.271.1.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Dostawa ci±gnika rolniczego na potrzeby ZGKiM w I³owej”.

2. Nazwy i kody zamówienia wed³ug Wspólnego S³ownika Zamówieñ CPV):
16700000-2



3. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostaw± fabrycznie nowego ci±gnika rolniczego do realizacji bie¿±cych potrzeb ZGKiM w I³owej.
1) Oferowany przez Wykonawcê pojazd wraz z osprzêtem powinien byæ
kompletny, w pe³ni sprawny i spe³niaæ wymagania techniczne, jako¶ciowe i u¿ytkowe okre¶lone w szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia.
2) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia wyposa¿ony we wszystkie p³yny eksploatacyjne oraz zatankowany do przewidzianej przez producenta minimalnej pojemno¶ci zbiornika pojazdu.
3) Wykonawca udzieli Zamawiaj±cemu gwarancji na dostarczony ci±gnik wraz z
osprzêtem na okres wskazany w ofercie liczony od dnia podpisania przez przedstawicieli stron protoko³u zdawczo-odbiorczego.
4) W okresie gwarancji wszystkie koszty naprawy w tym dojazd, koszt materia³ów
i czê¶ci zamiennych, za wyj±tkiem materia³ów i czê¶ci eksploatacyjnych podlegaj±cych naturalnemu zu¿yciu ponosi Wykonawca.
5) Wykonawca powinien zapewniæ autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. Serwis stacjonarny powinien znajdowaæ na terenie Polski w odleg³o¶ci do 100 km od siedziby Zamawiaj±cego, dopuszcza siê serwis mobilny, z zastrze¿eniem, ¿e:
a) maksymalny czas reakcji serwisu z przedstawieniem propozycji usuniêcia awarii od momentu zg³oszenia awarii do 24 godzin,
b) wykonanie obowi±zków z tytu³u gwarancji odbywaæ siê bêdzie transportem i na koszt Wykonawcy,
c) Wykonawca zobowi±zuje siê w ramach gwarancji do usuniêcia wad pojazdu lub poszczególnych osprzêtów, które ujawni³y siê w okresie gwarancji w nieprzekraczalnym terminie 10 dni roboczych,
d) Wykonawca zapewnia minimum dwa bezp³atne przegl±dy okresowe w okresie gwarancji w miejscu gara¿owania ci±gnika, serwis gwarancyjny sprawowany bêdzie przez autoryzowanych serwisantów nadzorowany bezpo¶rednio przez Wykonawcê,
e) o w/w przegl±dach Zamawiaj±cy powiadomi Wykonawcê z co najmniej 3 dniowym wyprzedzeniem,
f) naprawy gwarancyjne wykonywane bêd± bezp³atnie w miejscu pracy ci±gnika – naprawa do 72 godzin licz±c od godziny zg³oszenia,
g) w przypadku serwisu mobilnego Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e kosztem dojazdu mo¿e obci±¿yæ Zamawiaj±cego maksymalnie do 100 km.
6) Wszelkie koszty dostawy ci±gnika wraz z osprzêtem do Zamawiaj±cego ponosi
Wykonawca.
7) Miejsce dostawy zamówienia –Zak³ad Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w I³owej, ul. ¯eromskiego 25, 68-120 I³owa
8) Przed z³o¿eniem oferty, Wykonawca winien zapoznaæ siê ze
specyfikacj± warunków zamówienia, przedmiotem zamówienia, istotnymi postanowieniami umowy, jak równie¿ uzyskaæ inne niezbêdne informacje potrzebne do sporz±dzenia oferty.
9) W cenie oferty nale¿y uwzglêdniæ przeszkolenie 2 operatorów pojazdu/osprzêtu pod wzglêdem eksploatacyjnym oraz technicznym.

4. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera za³±cznik nr 4.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 16700000-2 - Ci±gniki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy
stosowaæ bêdzie nastêpuj±ce kryteria oceny ofert: cena i okres gwarancji

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej w zakresie art. 109 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp., sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik,
2. Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia,
3. O¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania - wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 3 do SWZ.,
4. o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni wykonawcy – w przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 pzp (wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia)
5. Wykaz oferowanych urz±dzeñ – wg za³±cznika nr 6

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wymagania okre¶lono w rozdziale VIII i XIII SWZ

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany postanowieñ zawartej umowy okre¶lono w za³±czniku nr 1 do SWA - wzór umowy

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-10-13 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia lub wycofania oferty dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Sposób z³o¿enia oferty opisany zosta³ w Instrukcji u¿ytkownika dostêpnej na miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-13 12:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-11-10

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.