eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NamysłówModernizacja toalet w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Smarchowicach Wielkich



Ogłoszenie z dnia 2025-04-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja toalet w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Smarchowicach Wielkich

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413159

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Dubois 3

1.5.2.) Miejscowość: Namysłów

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-100

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@namyslow.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.namyslow.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.namyslow.eu; https://namyslow.ezamawiajacy.pl/app/login

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja toalet w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Smarchowicach Wielkich

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b0c83b48-05aa-4d3e-b910-049d1258a5e1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00201910

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00021318/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Modernizacja toalet w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Smarchowicach Wielkich

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00181099

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.87.2025.KK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja pomieszczeń sanitarnych wraz z armaturą, urządzeniami do podgrzewania wody, urządzeniami sanitarnymi oraz pracami wykończeniowymi i stolarką drzwiową. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1. Roboty ogólnobudowlane; rozebranie istniejących posadzek oraz okładzin ściennych z płytek ceramicznych,
rozebranie ścianek działowych oraz ościeżnic drewnianych i skrzydeł kabin WC, wykucie bruzd oraz otworów w ścianach i stropach dla instalacji wod. – kan., montaż wewnętrznej stolarki drzwiowej PCV z obróbką obsadzenia, z podcięciem lub otworami o pow. nie mniejszej niż 220 cm2. Drzwi zewnętrzne do łazienki pełne, drzwi wewnętrzne - połowa z przeszkleniem matowym,
wyrównanie podłoży i wykonanie izolacji poziomej z folii w płynie, układanie płytek podłogowych o wym. 60x60 cm na zaprawie klejowej (kolor do uzgodnienia z Zamawiającym), obudowanie pionów wodno – kanalizacyjnych, podejść kanalizacyjnych i stelaży misek podwieszanych płytami gipsowo-kartonowymi, licowanie ścian oraz obudów GK płytkami ceramicznymi na zaprawie klejowej na wysokość 2,10 m (kolor do uzgodnienia z Zamawiającym), wykonanie sufitów podwieszanych w celu obniżenia pomieszczeń do wysokości min. 3,0 m, przygotowanie powierzchni ścian, wykonanie gładzi gipsowych oraz dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi tynków wewnętrznych ścian oraz sufitów, rozebranie istniejących parapetów i montaż nowych gr. 2 cm z konglomeratu (kolor do uzgodnienia z Zamawiającym), montaż ścianek z wodoodpornych płyt HPL gr. 10 mm, montowanych za pomocą aluminiowych profili po posadzki, wraz z drzwiami i okuciami – zachowanie kształtu kabin sprzed remontu (płyty z przeznaczeniem do pomieszczeń higieniczno-sanitarnych o podwyższonej wilgotności, kolor do uzgodnienia z Zamawiającym), zabetonowanie oraz zamurowanie otworów w stropie oraz bruzd ściennych, dostawa i montaż dozowników na mydło, pojemników na papier toaletowy, podajników
na ręczniki papierowe oraz luster ściennych. 2. Roboty instalacyjne (wodne, kanalizacyjne, elektryczne). demontaż istniejących podgrzewaczy wody, baterii wodnych oraz armatury w sanitariatach, demontaż istniejącej instalacji wodnej z rur PVC, montaż instalacji wodociągowej z rur PEX śr. 20 mm, izolowanych – rozprowadzenia do misek ustępowych, baterii, pralki oraz podgrzewaczy, wykonanie płukania oraz próby szczelności instalacji wodnej,
montaż zaworów odcinających dopływ wody oraz baterii wodnych stojących
na umywalkach z mieszaczem, montaż podgrzewczy wody – wiszący 50l i podumywalkowy 10l, wraz z zaworami odcinającymi wodę, demontaż istniejących urządzeń sanitarnych: umywalki, ustępy - znajdujących
się w sanitariatach, demontaż istniejącej instalacji kanalizacyjnej z rur żeliwnych oraz PCV - piony oraz podejścia do urządzeń sanitarnych, demontaż istniejącego wpustu podłogowego, montaż instalacji kanalizacyjnej z rur PCV: piony oraz podejścia do urządzeń sanitarnych w sanitariatach (średnice Ø32 mm do Ø110 mm), montaż wpustu podłogowego na parterze ze stali nierdzewnej, montaż urządzeń sanitarnych: umywalki, miski podwieszane na stelażach (uwaga uwzględnić odpowiednią wysokość montażu ze względu na dzieci w wieku przedszkolnym, wymiana grzejników stalowych płytowych,
wymiana opraw oświetleniowych, obniżenie włącznika światła do łazienki, przygotowanie gniazdka pod podgrzewacz wody. Wymagania dodatkowe
na roboty objęte przedmiotem zamówienia Wykonawca udzieli gwarancji na okres minimum 3 lat, maksymalnie 5 lat, licząc od daty końcowego protokołu odbioru robót, wszystkie materiały zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być w gatunku pierwszym i muszą posiadać atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne dopuszczające do stosowania w budownictwie (atesty, certyfikaty i aprobaty należy dostarczyć Zamawiającemu). Przedmiot zamówienia należy wykonać w szczególności zgodnie z: 1) ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, 2) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, 3) ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych,
4) przedmiarem robót oraz szczegółową specyfikacją techniczną,
5) wszelkimi niezbędnymi przepisami z zakresu prawa budowlanego, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej, ochrony środowiska i obowiązującymi standardami, obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej. Powody niedokonania podziału zamówienia na części: nadmierne trudności techniczne, nadmierne koszty wykonania zamówienia oraz trudności skoordynowania działań różnych Wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia, które mogłyby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ i ofercie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45442100-8 - Roboty malarskie

45410000-4 - Tynkowanie

45431200-9 - Kładzenie glazury

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Unieważnienia dokonano na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych – cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Najnowsze przetargi

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.