Ogłoszenie z dnia 2023-05-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00175907/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-13
- 2023/BZP 00187832/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Jabłeczna
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SŁAWATYCZE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237701
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 14
1.5.2.) Miejscowość: Sławatycze
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-515
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: 833783358
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@slawatycze.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slawatycze.biuletyn.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5e7baf0e-bcc0-11ed-b8d9-2a18c1f2976f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Jabłeczna2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5e7baf0e-bcc0-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00201976
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00014527/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Rozbudowa budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Jabłeczna
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00175907
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Z.271.7.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2915748,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres:
1) Roboty rozbiórkowe i demontażowe:
- demontaż opaski z płyt chodnikowych, ażurowych dookoła budynku
- demontaż instalacji elektrycznych zew i wew.,
- demontaż orynnowania i obróbek blacharskich,
- demontaż istniejącego dachu
- rozbiórka kominów dymowych i wentylacyjnych ponad stropem
- demontaż stolarki okiennej i drzwiowej,
- demontaż parapetów wewnętrznych i zewnętrznych
- rozbiórka warstw posadzkowych
- demontaż napowietrznego przyłącza elektr. NN wraz z kablem elektrycznym
- demontaż okratowań,
- rozbiórka ścianek wew. działowych oznaczonych na rzucie
- skucie glazury w istniejących pomieszczeniach sanitarnych i kuchennych
- rozbiórka obudów ścian w Sali i wiatrołapie
- rozbiórka istniejących utwardzenia terenu w postaci trylinki,
2) Dach:
- wykonanie nowej konstrukcji więźby dachowej
- wykonanie łacenia połaci dachowej (łaty + kontrłaty),
- wykonanie nowych warstw pokryciowych blachodachówki
- montaż obróbek blach. z blachy ocynkowanej, płaskiej powlekanej w kol. grafitowym,
- montaż orynnowania z blachy stalowej, ocynkowanej, powlekanej w kolorze grafitowym,
- wykonanie drewnianej podbitki dachu lub z blachy
- wykonanie instalacji odgromowej,
- montaż instalacji fotowoltaicznej,
- wymurowanie na nowo kominów ponad stropem, ponad dachem za pomocą cegły wykonaniem otworów wentylacyjnych i czapek kominowych
- montaż wyłazu dachowego
3) Roboty związane z dociepleniem stropu ostatniej kondygnacji
-docieplenie stropu styropianem o grubości 20cm o λ=0,038W/(m*K) wraz z izolacją
paroprzepuszczalną
- wykonanie podłogi na ruszcie z płyty mdf w celu komunikacji
4) Zakres robót przy stolarce:
- montaż nowej stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej zgodnie z zestawieniem stolarki
- montaż parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej
- uzupełnienie tynków
- pomalowanie wszystkich pomieszczeń po robotach termomodernizacyjnych
- montaż parapetów wewnętrznych z konglomeratu gr. min. 2 cm
5) Zakres robót przy dociepleniu i izolacji ścian fundamentowych
- odkopanie budynku
- oczyszczenie ścian fundamentowych
- położenie podkładu gruntującego
- położenie hydroizolacji dwie warstwy
- docieplenie ścian fundamentowych styropianem ekstrudowanym gr. 10cm
- montaż instalacji odgromowej wraz z uziomem
- docieplenie ścian fundamentowych za pomocą styropianu ekstrudowanego gr. 10cm na wysokość 0,5m od poziomu terenu wraz z wykończeniem tynkiem mozaikowym, poniżej terenem 1,0m w przypadku ścian fundamentowych i do ław fundamentowych w przypadku piwnicy
6) Zakres robót przy dociepleniu ścian
- montaż projektowanych rur spustowych rynien wraz z deską okapową i obróbkami
- docieplenie ścian zewnętrznych za pomocą styropianu gr. 16cm wraz z wykończeniem tynkiem cienkowarstwowym barwionym w masie
- zabezpieczyć występujące uszkodzenia ścian zewnętrznych.
- montaż zadaszeń nad wejściami do budynku typu lekkiego
7) Roboty budowlane wewnętrzne:
- wykonanie zamurowań otworów okiennych i drzwiowych oznaczonych na rzucie
- wykonanie przejścia do projektowanej sali świetlicy - wykonanie podciągu stalowego
- wykonanie nowych warstw posadzkowych wraz z dociepleniem
- wykonanie nowych otworów okiennych i drzwiowych,
- wykonanie poszerzeń otworów drzwiowych
- wykonanie nadproży stalowych w ścianach konstrukcyjnych oraz działowych lub z
wykorzystaniem belek prefabrykowanych,
- postawienie ścianek działowych wydzielających nowe pomieszczenia
- otynkowanie istniejących ścian wewnątrz budynku tynkiem cem. - wapiennym gr. 1,5 cm
- położenie gładzi na wszystkich ścianach i sufitach wraz z pomalowaniem
- malowanie ścian i sufitów farbami lateksowymi lub emulsyjnymi,
- położenie glazury w pomieszczeniach zgodnie z zestawieniem
- wykonanie żelbetowego wieńca opaskowego w poziomie istniejącego stropu
- wykonanie ścian szczytowych wraz z trzpieniami żelbetowymi,
- skucie w razie konieczności starych tynków, naprawa i odnowienie istniejących tynków,
- wykonanie nowych tynków wewnętrznych w miejscach zamurowań,
- wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych
- montaż schodów zewnętrznych stalowych na strych nieużytkowy montowane na elewacji zachodniej
- remont istniejących schodów zewnętrznych
- przebudowa wewnętrznej instalacji wod-kan w pomieszczeniach – zgodnie z częścią sanitarną
- przebudowa wewnętrznej instalacji c.o w pomieszczeniach – zgodnie z częścią sanitarną
- przebudowa wewnętrznej instalacji elektrycznej w pomieszczeniach – zgodnie z częścią elektryczną
- wykonanie nowych kominów wentylacyjnych zgodnie z rzutem
- prace renowacyjne wynikłe podczas przebudowy
- montaż kratek wentylacyjnych stalowych sufitowych i ściennych
- przebudowa i remont istniejącej sceny
8) Roboty zagospodarowania terenu przy budynku:
- oczyścić i wyprofilować teren działek
- wykonanie utwardzenia, miejsca postojowe
- wykonanie oświetlenia zewnętrznego budynku
- obsianie trawą, nasadzenie roślin niskopiennych nieutwardzonych części działek,
- zakup i montaż placu zabaw wraz z ogrodzeniem
9) wyposażenie kuchni
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdział 4 SWZ z uwagi na ograniczoną ilość znaków.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przedmiotowe postępowanie ulega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt. 3) ustawy Pzp, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.Po dokonanej analizie możliwości finansowych jednostki Zamawiający uznał, że nie jest możliwe zwiększenie kwoty pierwotnie przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2697947,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3198000,00 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
więcej: Różne meble i wyposażenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.