Ogłoszenie z dnia 2025-04-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00087816/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-04
- 2025/BZP 00096373/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-10
- 2025/BZP 00107085/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-17
- 2025/BZP 00202528/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakupy pomocy dydaktycznych i wyposażenia w ramach projektu: " Nowoczesne edukacja uczniów w szkołach w Gminie Tworóg"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tworóg
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258374
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zamkowa 16
1.5.2.) Miejscowość: Tworóg
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-690
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gospodarka@ug.tworog.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://tworog.pl/aktualnosci
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10559421.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakupy pomocy dydaktycznych i wyposażenia w ramach projektu: " Nowoczesne edukacja uczniów w szkołach w Gminie Tworóg"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2b07e621-a4f5-4fd2-8baf-d703444f5b40
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00202033
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00005721/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia w ramach projektu p.t.: Nowoczesna edukacja uczniów w szkołach w Gminie Tworóg..
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamawiający informuje, iz projekt Nowoczesna edukacja uczniów w szkołach w Gminie Tworóg jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+), FESL.06 Fundusze Europejskie dla edukacji Działanie FESL.06.02.Kształcenie w ramach program Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 (FESL 2021-2027) w ramach umowy nr FESL. 06.02.IZ.01-02F9/23-004.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00087816
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Grp.I.271.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 137251,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zestaw do treningu i terapii metodą Biofeedback. Przeznaczony do: doskonalenia funkcji poznawczych mózgu i poprawę jego pracy. Do zastosowania jako element terapii dzieci z problemami szkolnymi, nadpobudliwymi, u osób po urazach mózgu, w terapii niektórych schorzeń psychicznych, a także w celu poprawienia koncentracji lub jako trening relaksacyjny dla osób zdrowych. Pakiet EEG nr 1 – EEG Biofeedback 2 kanałowy lub równoważny w zakresie spełniania zadań treningowo terapeutycznych i składu zestawu:Skład zestawu minimum: 2-kanałowa głowica wzmacniaczy biologicznych EEG DigiTrack BF, specjalistyczne oprogramowanie systemu EEG Biofeedback w języku polskim do analizy i sterowania czynnością bioelektryczną mózgu podczas treningu, 63 plansz stymulacyjnych do prowadzenia treningu, ujętych w 20 typów, oprogramowanie Baza Danych Pacjentów umożliwiające rejestrację pacjentów, tworzenie opisów treningów, eksportowanie badań, prowadzenie archiwizacji i tworzenia statystyk, funkcja porównywania wyników treningów – „krzywa uczenia”, moduł stymulacji oddechu pozwalający na dostosowanie m.in fazy wdechu i wydechu do indywidualnych potrzeb badanego – moduł EEG BREATH, instrukcja obsługi w języku polskim, zestaw elektrod miseczkowych i usznych, pasta przewodząco-klejąca.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 5800,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa pomocy dydaktycznych, takich jak: Pomoc do naki kodowaniaDomino algebraiczne 2
Domino algebraiczne 3
Prostokątny układ współrzędnych - magnetyczny
Domino algebraiczne 1
Pakiet multimedialny do nauki matematyki
Mikroskop stereoskopwy
Mikroskop biologiczny
Zestaw narzędzi preparacyjnych w piórniku.
Zestaw preparatów - bakterie
Zestaw preparatów - genetyka
Rzędy owadów - zestaw
Systematyka stawonogów -zestaw preparatów
Preparat biologiczny - Przystosowanie odnóży owadów do trybu życia
Konik polny - rozwój, preparat
Jedwabnik - rozwój, preparat.
Słupek i pręciki - przekrój na tablicy, model dydaktyczny.
Model dydaktyczny. Tkanka roślinna obwodowa - przekrój
Model Organelli
Model tętnicy i żyły
Model mózgu
Model nerki
Model eugleny
Model pantofelka
Zestaw edukacyjny WODA - filtrowanie, oczyszczanie, uzdatnianie
Walizka Eko-Badacza
Kwasomierz glebowy z płynem Helliga oraz płytką ceramiczną
Model poziomic i warstwic
Dydaktyczny model wirusa, zestaw
Zestaw plastyczny dla 25 osób
Warsztaty do nauki kodowania
Podłoga interaktywna z oprogramowaniem
Program multimedialny, matematyczny
Scenariusze, j.polski
Zestaw do wynalazków
Mata do kodowania
Stolik świetlny
Słuchawki wygłuszające
Projektor świetlny
Masa plastyczna, zestaw
Zestaw brył geometrycznych
Domino matematyczne – zamiana jednostki (miary długości)
Domino matematyczne– zamiana jednostki (miary wagowe)
Domino matematyczne – zamiana jednostki (miary objętości)
Trening budowania zdań angielskich
Mapa polityczna - Puzzle Europa
Mapa świata - geofizyczna, 3D
Mapa Polski - magnetyczna, konturowa, zestaw.
Plansze przyrodnicze interaktywne
Lustro terapeutyczne Tryptyk
Narzędzie logopedyczne - Zestaw pomocy logopedycznych.
Zestaw do ukierunkowanej obserwacji dziecka
Farby eko do malowania palcami, zestaw
Farby akrylowe, zestaw
Farby Tempery, zestaw
Farby w sztyfcie
Farby Akwarele
Plastelina
Kółka do origami
Papiery podstawowe, zestaw
Papiery rysunkowe, zestaw
Papier do origami, zestaw
Tektura w prążki
Tektura w kropki
Bibuła woskowana
Bloki techniczny A4, zestaw 10 sztuk
Blok techniczny A3, zestaw 10 sztuk
Papier ksero
Akursze filcowe, zestaw
Paletki do farb
Pędzle zestaw, różna grubość
Pędzle zestaw, grube
Tektura falista zestaw, mix kolorów
Tektura falista zestaw, złota i srebna
Bibuła w kropki zestaw , mix kolorów
Pastele olejne
Brokaty zestaw , mix kolorów
Klej wikol
Klej w sztyfcie, zestaw.
Pistolet do kleju na gorąco
Sztyfty do pistoletu do kleju.
Klej zestaw, magik
Druciki kreatywne, zestaw , mix kolorów
Brystol zestaw, biały, A3
Brystol zestaw , mix kolorów
Dziurkacze duże, różne wzory
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 58593,20 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa instrumentów i sprzętu muzycznego, takich jak: Dzwonki chromatyczne, 27 tonowe - 2 oktawy w dwóch rzędach, nity metalowe.W komplecie 2 pałeczki drewniane.
Ukulele sopranowe. Wykonane z naturalnego drewna w całości. Klucze, stroiki – metalowe. 12 progów. Menzura 340 – 345 mm. Futerał, pokrowiec w zestawie.
"Bezprzewodowy system mikrofonowy Power Dynamics z 4 mikrofonami UHF lub równoważny.
Szczegółowy opis w załączniku OPZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37310000-4 - Instrumenty muzyczne
4.5.5.) Wartość części: 2280,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa książek i gier dydaktycznych takich jak: Myślę, czuję, działam – psychoedukacja.Gra edukacyjno-terapeutyczna
Gra terapeutyczna
Pudełko terapeutyczne
Gra terapeutyczna - emocje
Gra edukacyjno-terapeutyczna - góra uczuć
Układanka terapeutyczna - Ekspresje
Gra terapeutyczna - Jak się to stało
Narzędzie terapeutyczne.
Sing, learn & play – kolekcja piosenek angielskich
"Fiszki mówiące - Czytanie ze zrozumieniem.
Komplet, poziomy 1 - 5."
Practice Tests - komunikacja czynna i bierna w j.angielskim
Gra edukacyjna - Escape Room. Geografia
Pakiet terapeutyczny - Terapia logopedyczna i pedagogiczna w przedszkolu i szkole.
Gra logopedyczna - Memory dźwiękowe z gąsienicą
Gra terapeutyczna - Nauka emocji- Montesorri
Narzędzie diagnostyczne - Logopedyczny test dla dzieci i młodzieży
Ćwiczenia logopedyczne - Z muchą na luzie ćwiczymy buzię czyli zabawy logopedyczne dla dzieci.
Zestaw ćwiczeń - Trening Superkoncentracji.
Książki terapeutyczne, zestaw
4.5.3.) Główny kod CPV: 22110000-4 - Drukowane książki
4.5.5.) Wartość części: 4699,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa mebli, takich jak: krzesła do biurka (20szt.), pufa gruszka, krzesła, fotel do biurka, szafki, stoły modułowe, stoły. Szczegółowe ilości i opisy ujęte w załączniku OPZ do poszczególnej części,.4.5.3.) Główny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne
4.5.5.) Wartość części: 21447,40 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa pakietów programowania multimedialnego, takich jak:Multimedialny zestaw do zajęć logopedii
Multimedialny program logopedyczny
Pakiet oprogramowania logopedycznego
Program terapeutyczny - Eduterapeutica.
Program multimedialny -Rozwijanie kompetencji emcjonalno- społecznych
Program terapeutyczny - Problemy emocjonalne.
Ćwiczenia edukacyjne z języka angielskigo
Pomoc dydaktyczna online do języka angielskiego - Digi Primary
Program multimedialny - Ortografia
Program terapeutyczny - Akademia Bambika
Program terapeutyczny - Spektrum Autyzmu.
Program multimedialny - mTalent Koncentracja i pamięć
4.5.3.) Główny kod CPV: 48520000-9 - Pakiety oprogramowania multimedialnego
4.5.5.) Wartość części: 26159,80 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa pomocy sensorycznych takich jak:Hamak terapeutycznyPanel sensoryczny
Światłowodowe drzewko
Świetlny jeż
Zestaw świecących kamieni
Deskorolka terapeutyczna
Piłki sensoryczne - zestaw
Suchy basen
Panel świetlny
Żelowe literki
Worek duszek
Kącik emocji
Obręcze gimnastyczne
Wstęgi gimnastyczne
Ilości i szczegółowy opis znajduje się w załączniku OPZ do części 7.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 18072,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa Routera/wzmacniacza sygnału.Urządzenie sieciowe – router bezprzewodowy powinien:
1. Możliwość pracy minimum jako Acces Point i Router
2. Rodzaje wejść/wyjść i ich liczba minimum: RJ-45 10/100/1000 (LAN) - 4 szt. RJ-45 10/100/1000 (WAN) - 1 szt., USB 2.0 (lub wyższe) - 1 szt., Złącze zasilania - 1 szt.
3. WiFi – obsługiwane standardy: Wi-Fi 5 (802.11 a/b/g/n/ac). Częstotliwość pracy. 2.4 / 5 GHz (DualBand).
4. Prędkość transmisji Wifi max. minimum 1200 Mb/s"
4.5.3.) Główny kod CPV: 32413100-2 - Rutery sieciowe
4.5.5.) Wartość części: 200,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24231,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bydgosta Sp.z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5540236275
7.3.3) Ulica: ul.Fordońska 246
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-766
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59472,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76617,93 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60699,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MOJE BAMINO SP. ZO.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7251933448
7.3.3) Ulica: GRANICZNA 46
7.3.4) Miejscowość: ŁÓDŹ
7.3.5) Kod pocztowy: 93-428
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60699,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3259,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8506,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3259,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aktywnie w szkole
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 827226863
7.3.3) Ulica: Zawady11D
7.3.4) Miejscowość: Błaszki
7.3.5) Kod pocztowy: 98-235
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3259,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4505,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9553,41 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5128,89 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SALTAR GROUP SP.ZO.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572972233
7.3.3) Ulica: Barwinek 5/26
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-150
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5128,89 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19370,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47459,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38565,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Toro Sp.zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9930694183
7.3.3) Ulica: Breń 64a
7.3.4) Miejscowość: Lisia Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 33-140
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38565,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24484,26 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55395,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24484,26 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MOJE BAMBINO SP.Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7251933448
7.3.3) Ulica: GRANICZNA 46
7.3.4) Miejscowość: ŁÓDŹ
7.3.5) Kod pocztowy: 93-428
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24484,26 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W DNIU 31.03.2025R. WYKONAWCA KTÓREGO OFERTA ZOSTAŁA WYBRANA JAKO NAJKORZYSTNIEJSZA, INPROSYSTEM SP. ZO.O. OŚWIADCZYŁ, ŻE NIE PODTRZYMUJE WOLI PODPISANIA UMOWY.
Z UWAGI NA NIEMOŻNOŚĆ ZAWARCIA UMOWY Z WYBRANYM WYKONAWCĄ ORAZ BRAK MOŻLIWOŚCI WYBORU KOLEJNEJ NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY W TRYBIE ART. 263 ZAMAWIAJĄCY PODJĄŁ DECYZJĘ O UNIEWAŻNIENIU.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10864,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16362,09 PLN
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1694,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1694,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1694,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BYDGOSTA SP.ZO.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5540236275
7.3.3) Ulica: FORDOŃSKA 246
7.3.4) Miejscowość: BYDGOSZCZ
7.3.5) Kod pocztowy: 85-766
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1694,94 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć dodatkowych i specjalistycznych w ramach projektu "Nauka i zabawa - wsparcie edukacyjne przedszkolaków z Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kobyli"
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni samochodowej W21 do Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku
- Zakup wyposażenia, ICT i pomocy dydaktycznych w ramach realizacji zadania pn. Edukacja na wysokim poziomie w Szkole Podstawowej w Zespole Szkolno - Przedszkolnym im. Jana Pawła II w Rząśni
- "Wyposażenie przedszkola integracyjnego z siedzibą przy ul. Zygmunta Szczęsnego Felińskiego 1, 64-500 Szamotuły
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do pracowni dydaktycznych szkół zawodowych powiatu biłgorajskiego
więcej: Drukowane książki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.