Ogłoszenie z dnia 2022-06-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00094223/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu do rehabilitacji onkologicznej, w ramach programu wieloletniego, pn. „Narodowa Strategia Onkologiczna”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalistyczny Szpital im. dra Alfreda Sokołowskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890047446
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sokołowskiego 4
1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-309
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dorota.piekarz@zdrowie.walbrzych.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zdrowie.walbrzych.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zdrowie_walbrzych1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup sprzętu do rehabilitacji onkologicznej, w ramach programu wieloletniego, pn. „Narodowa Strategia Onkologiczna”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f076d3e2-a9ca-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00202123
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00064382/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego dla Zakładu Rehabilitacji
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00094223/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Zp/12/TP/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 277000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Robot rehabilitacyjno – diagnostyczny z elektromiografem szt. 11. Robot rehabilitacyjno – diagnostyczny z elektromiografem Tak, podać nazwę handlową, model oraz producenta
2. Urządzenie z monitorem Tak
3. Wykorzystanie reaktywnej elektromiografii do treningu kory czuciowo-ruchowej. Tak
4. Biofeedback EMG zintegrowaną elektromiografię do trenowania dowolnych mięśni. Tak
5. • Możliwość wykonywania ćw. biernych:
• Ciągłego ruch biernego
• Progresywnego ruchu biernego z rosnącym zakresem ruchu Tak
6. Możliwość wykonania ćwiczeń z oporem:
• Ćwiczenia izokinetyczne
• Ćwiczenia propriocepcji
• Ćwiczenia izotoniczne
• Ćwiczenia izometryczne
• Ćwiczenia z oporem elastycznym Tak
7. Możliwość wykonania treningu aktywnego
• Koncentrycznych, polegających na aktywowaniu mięśnia i rozluźnieniu napięcia
• Koncentrycznych, polegających na aktywowaniu mięśnia i utrzymaniu napięcia
Tak
8. Wymienne końcówki:
1. Pronacja / supinacja przedramienia
2. Zgięcie / wyprost ramienia – leżenie tyłem
3. Rotacja zewnętrzna / wewnętrzna ramienia
4. Zgięcie / wyprost kolana w siadzie
5. Zgięcie / wyprost kolana – leżenie przodem
6. Zgięcie / wyprost biodra
7. Pronacja / supinacja przedramienia
8. Praca bilateralna w łańcuchu zamkniętym
9. Praca unilateralna w łańcuchu zamkniętym
10. Praca tułowiem
11. Praca unilateralna w łańcuchu zamkniętym – płaszczyzna czołowa
12. Praca unilateralna w łańcuchu zamkniętym – płaszczyzna poprzeczna Tak
9. Oprogramowanie kompatybilne z urządzeniem i skonfigurowane do obsługi z aplikacją, serwisem i grami Tak
10. Gry rehabilitacyjne: min 4 Tak
11. Przewód EMG 2 kanałowy - 1,5m długości MDR26 Tak
12. 5 opakowań elektrod - Elektrody EMG/EKG EGZOTech EE S5540 SWG, żel ciekły, 5 opk.
po 50 szt. Tak
13. Fotel do rehabilitacji Tak
UWAGA: W tabelach należy wpisać „TAK” lub „NIE” w zależności od tego, czy proponowany sprzęt spełnia wskazany parametr. Parametry określone jako „TAK” są parametrami granicznymi wymaganymi przez Zamawiającego, oferta nie spełniająca wymogów granicznych podlega odrzuceniu bez dalszego rozpatrywania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 185000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Multisensoryczny system terapeutyczny do kończynszt. 1
1. Multisensoryczny system terapeutyczny do kończyn Tak
2. Fotel do ćwiczeń oporowych kończyny dolnej z oprogramowaniem Tak
3. Fotel do ćwiczeń oporowych kończyny dolnej Tak
4. Zestaw 8 gum oporowych Tak
5. Możliwości:
pomiar pomiar zakresu ruchomości
pomiar pomiar generowanej siły
• ćwiczenia dynamiczne i izometryczne
• ćwiczenia ze zintegrowanym biofeedbackiem w czasie rzeczywistym
• dostosowanie trudności ćwiczenia do aktualnych potrzeb pacjenta
• zwiększenie zakresu ruchu
• zwiększenie siły i wytrzymałości mięśniowej
• poprawa stabilizacji stawów poprzez reedukację proprioceptywną
• poprawa koordynacji mięśniowej Tak
6. Zestaw osprzętu opór:
Klucz licencyjny,
Stojak TV,
TV,
Stojak PC,
PC,
Monitor terapeuty,
Osprzęt
Tak
7. Oprogramowanie:
• W pełni parametryzowane
• Możliwość zapisania treningu i odtworzenia go w przyszłości
• Zintegrowane z kartoteką pacjenta
• Możliwość generowania raportów na podstawie dokonanych pomiarów
• Mogące obsługiwać do 10 różnych urządzeń Tak
8. Osprzęt:
• Stabilny stojak wysoki na kółkach ze stali malowanej proszkowo pod monitor pacjenta
• Monitor dla pacjenta minimum 42 cale
• Możliwość regulacji pozycji monitora dla pacjenta
• Stabilny stojak niski na kółkach ze stali malowanej proszkowo pod monitor i komputer terapeuty
• Monitor dla terapeuty minimum 21 cali
• Obsługa komputera z dołączonej klawiatury bezprzewodowej z wbudowaną myszką
• Komputer spełniający minimalne wymagania:
- System operacyjny Windows 10, 32 lub 64 bit,
- Komputer PC z procesorem min. 2 GHz,
- Pamięć min. 8 GB RAM,
- Karta grafiki zgodna z DirectX 10
- Wymagane złącza:
2 x USB (3.0)
2 x USB (2.0)
- Współpraca z kamerą podłączoną do USB
- Moduł odbiornika radiowego do PC
Tak
UWAGA: W tabelach należy wpisać „TAK” lub „NIE” w zależności od tego, czy proponowany sprzęt spełnia wskazany parametr. Parametry określone jako „TAK” są parametrami granicznymi wymaganymi przez Zamawiającego, oferta nie spełniająca wymogów granicznych podlega odrzuceniu bez dalszego rozpatrywania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 51000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Urządzenie diagnostyczno – terapeutyczne do rehabilitacji kończyny górnej i rękiszt. 1
1. Urządzenie diagnostyczno – terapeutyczne do rehabilitacji kończyny górnej i ręki. Tak
2. Szyna do ćwiczeń biernych kończyny górnej z pilotem. Tak
3. Przystawki do ćw. stawu barkowego
4. Uchwyt do ćwiczeń zgięcia i wyprostu w st. łokciowym Tak
5. Uchwyt do ćwiczeń pronacji i supinacji w st. łokciowym Tak
6. Karta pamięci: Mikrochipowa karta na której zapisywane są dane dotyczące parametrów sesji ćwiczeniowej indywidualnego pacjenta. Tak
7 Regulacja prędkości ruchu: min. 1,5°/sec – max. 5,5°/sec, Tak
8. Regulacja czasu trwania sesji: tak, 0-60 minut lub bez ograniczeń, Tak
9. Funkcja automatycznego zwiększania zakresu ruchu Tak
10. Przerwa o osiągnięciu skrajnych wartości zakresu ruchu Tak
11. Funkcja rozgrzewki Tak
UWAGA: W tabelach należy wpisać „TAK” lub „NIE” w zależności od tego, czy proponowany sprzęt spełnia wskazany parametr. Parametry określone jako „TAK” są parametrami granicznymi wymaganymi przez Zamawiającego, oferta nie spełniająca wymogów granicznych podlega odrzuceniu bez dalszego rozpatrywania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 41000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 184950,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 184950,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 184950,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EGZOTech Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312650604
7.3.3) Ulica: ul. Romualda Traugutta 6H
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 184950,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52041,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52041,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52041,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU Technomex Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6310000138
7.3.3) Ulica: ul. Szparagowa 15
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-141
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "TECHNOMEX" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "TECHNOMEX" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52041,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66960,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Meden-Inmed Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6692255563
7.3.3) Ulica: ul. Wenedów 2
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.5) Kod pocztowy: 75-847
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Utrzymanie zieleni wysokiej na terenach stanowiących własność Gminy Wałbrzych - zadanie I (II)
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości terenu przy siedzibie Zamawiającego oraz sprzątania pomieszczeń biurowych wraz z dostawą środków czystości w siedzibie DWUP , z podziałem na 2 części.
- "Świadczenie usługi fizycznej ochrony mienia Powiatowego Urzędu Pracy w Wałbrzychu przy ul. Ogrodowej 5B "
- Sporządzenie programu prac konserwatorskich i wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich stropu drewnianego w salonie włoskim w Zamku Książ w Wałbrzychu
- Sporządzenie programu prac konserwatorskich i wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich żyrandoli w Sali Maksymiliana Zamku Książ
- Dostawa ręczników papierowych, dozowników do ręczników w roli, mydła w piance
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Św. Rafała w Czerwonej Górze w specjalistyczny sprzęt medyczny - cz. V
- Zakup łóżek szpitalnych wraz z szafkami przyłóżkowymi dla Oddziału Neurologii
- Zakup ambulansu sanitarnego, samochodów osobowych i krzesła transportowego dla Szpitala Specjalistycznego w Jaśle
- Dostawy sprzętu jednorazowego do wykonywania zabiegów termolezji stawów międzykręgowych wraz z dzierżawą aparatu.
- Dostawa unitu stomatologicznego, lamp przepływowych bakteriobójczych oraz napędu ortopedycznego, w podziale na 3 części.
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku - Przezcewnikowy system do naprawy zastawki trójdzielnej
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.