Ogłoszenie z dnia 2023-05-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00120805/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego w ramach realizacji projektu „Cyfrowa Gmina”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Trzciel
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966898
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Poznańska 22
1.5.2.) Miejscowość: Trzciel
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-320
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: 957431400
1.5.8.) Numer faksu: 957431400
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@trzciel.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.trzciel.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-77b4ec8a-ae91-11ed-9236-36fed59ea7dd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego w ramach realizacji projektu „Cyfrowa Gmina”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-77b4ec8a-ae91-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00202208
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00029601/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Cyfrowa Gmina
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-002.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00120805
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GI.271.04.2023.R.J.
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 60955,28 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I część zamówieniaI. Serwer – 1 szt.
1. Procesor: Ilość procesorów 1, Liczba rdzeni 10, Liczba wątków 20, Maks. częstotliwość turbo3.40 GHz, Bazowa częstotliwość procesora 2.30 GHz,Cache 15 MB,Prędkość, UPI 10.4 GT/s, Liczba linków UPI 2TDP, 105 W.
2. PAMIĘĆ RAM 3 x 16GB, Typ DDR4.
3. Kontroler RAID Typ kontrolera Sprzętowy, Pamięć cache 2 GB, Poziomy RAID 0,1,5,6,10,50,60, Rodzaje dysków SATA, SAS, SSD, Max. transfer 12Gb/s.
4. Napęd DVD.
5. DYSKI I NAPĘDY 4 x 480GB SSD SATA MU, Pojemność dysku 480 GB, Wymiary 2.5", Typ dysku SSD MU MIX USE Interfejs SATA 6Gb/s, Typ obudowy Hot-Plug Dyski skonfigurowane do pracy w macierzy RAID 6.
6. KARTA SIECIOWA, LOM DP (Zintegrowana), Porty 2x RJ-45, Przepustowość 1Gb/s, Standard 1000Base-T, Typ karty Zintegrowana.
7. ZDALNE ZARZĄDZANIE iDRAC9 Basic (1 x RJ-45).
8. ZASILANIE 2x 600W (Hot-Plug).
9. SYSTEM OPERACYJNY, Win Serv 2022 Essentials.
10. GWARANCJA, Okres gwarancji minimum 3 lata (3-3-3), Typ wsparcia Onsite, Czas reakcji Next Business Day.
11. Zachowanie dysków twardych - Dodatkowa opcja serwisowa gwarantująca, iż w przypadku awarii, uszkodzone dyski twarde pozostaną u użytkownika, a w ich miejsce zostaną dostarczone nowe.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48822000-6 - Serwery komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 12195,12 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
II część zamówieniaII. Urządzenie UTM – 1 szt.
Parametry zgodnie z opisem w SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48800000-6 - Systemy i serwery informacyjne
48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego
4.5.5.) Wartość części: 8130,08 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
III część zamówieniaIII. UPS RACK - 1 szt.
1. Zasilanie
Moc pozorna: 1500 VA
Moc rzeczywista: 900 W
Maks. czas przełączenia na baterię: 10 ms
Architektura UPSa: Line-interactive
Czas podtrzymania dla obciążenia 100%: 10 min
Czas podtrzymania przy obciążeniu 50%: 24,9 min
Zimny start: Tak
Typ gniazda wejściowego: IEC320 C14 (10A)
Liczba i rodzaj gniazdek z utrzymaniem zasilania: 4 x IEC320 C13
Układ automatycznej regulacji napięcia (AVR): Tak
Sinus podczas pracy na baterii: Tak
2. Komunikacja
Porty komunikacji: RJ-45, szeregowy (forma RJ-45), USB
3. Właściwości fizyczne
Typ obudowy: RACK
Rodzaj obudowy: 2U
Kolor obudowy: Czarny
max Waga produktu: 28,60 kg
4. Dodatkowe
Wyposażenie: Kabel USB
Mocowanie do montażu: w szafie RACK
Intuicyjny interfejs LCD powinien dostarczać przejrzystych i precyzyjnych informacji oraz umożliwiać lokalne konfigurowanie zasilacza UPS za pomocą klawiszy nawigacyjnych. Powinien mieć ponad 15 różnych ustawień programowalnych, w tym sterowanie grupami gniazd, umożliwiać konfigurowanie parametrów, progów i powiadomień dostosowanych do konkretnego zastosowania systemu.
Innowacyjna, łatwa w użyciu funkcja zdalnego monitorowania, która ma zapewniać automatyczne powiadomienia, aktualizacje oprogramowania firmware i zaawansowane wsparcie.
Typ akumulatora: ołowiowo-kwasowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
4.5.5.) Wartość części: 4065,04 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
IV część zamówieniaIV. Kserokopiarka - druk A3 – 1 szt.
1) Kopiarka kolorowa FORMAT: A3 / A4 / A5
2) Prędkość drukowania A4 w kolorze i czerni; minimum 26 str./min
3) Obsługiwana gramatura papieru od 55-300g/m²
4) 2 kasety na papier o poj. 550 arkuszy każda plus podajnik boczny
5) DSPF -jednoprzebiegowy automat. podajnik dok. na 300 ark.
6) Dupleks - dwustronne drukowanie, kopiowanie i skanowanie
7) Drukarka sieciowa o rozdziel. 1200x1200 dpi
8) Maks. prędkość skanowania mono/kolor; do 240/2-stronnych obrazów A4/min
9) Skanowanie na e-mail, USB, SSD, komputera, serwera FTP, SMB
10) Obsługiwane systemy - Windows7 do Win11
11) 10,1-calowy kolorowy, uchylny panel dotykowy w j. polskim
12) W zestawie komplet oryginalnych bębnów
13) W zestawie tonery typu „A”; czarny K/40000 str. i C/M/Y/24000 str. (każdy)
14) oryginalna mobilna podstawa/szafka
15) Okres gwarancji wynosi: 24 miesiące lub 180000 wydruków czarno/b i 60000 wydruków kolorowych A4
16) Przeglądy płatne: pierwszy po 12 miesiącach lub po wykonaniu 40000 wydruków A4, pozostałe przeglądy najprędzej co 6 miesięcy lub po wykonaniu 30000 wydruków A4
17) Urządzenie przygotowane i gotowe do pracy
18) Szybkie szkolenie oraz konfiguracja urządzenia u klienta na miejscu do 2 godzin.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
4.5.5.) Wartość części: 12174,80 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
V część zamówieniaV. Oprogramowanie bazodanowe SQL SERVER – 1 szt.
1) SQL Server 2022 Standard Edition - licencja wieczysta.
2) SQL Server Device CAL - 20szt. - licencja wieczysta
4.5.3.) Główny kod CPV: 48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 20325,20 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
VI część zamówieniaVI. Przełącznik Zarządzany Gigabitowy 48 portowy – 1 szt.
Cechy zarządzania
Typ przełącznika: Zarządzany
Przełącznik wielowarstwowy: L2/L3
Obsługa jakość serwisu (QoS): Tak
Zarządzanie przez stronę www: Tak
Zarządzany w chmurze: Tak
Inspekcja ARP: Tak
Konfigurowanie ustawień lokalizacji (CLI): Tak
Obsługa MIB: Tak
Łączność
Liczba portów Ethernet: 48 Gigabit Ethernet (10/100/1000)
Rodzaj/kategoria portu (gniazda): RJ-45 Ethernet.
Liczba zainstalowanych modułów SFP+: 4/10G
Liczba portów USB 2.0: 1
Standardy komunikacyjne IEEE 802.1D,IEEE 802.1w,IEEE 802.1s,IEEE 802.3,IEEE 802.3u,IEEE 802.3ab,IEEE 802.3z,IEEE 802.3ad
Obsługa 10G: Tak
Dublowanie portów: Tak
Podpora kontroli przepływu: Tak
Agregator połączenia: Tak
Kontrola wzrostu natężenia ruchu: Tak
Protokół drzewa rozpinającego: Tak
Blokowanie head-of-line (HOL): Tak
Obsługa sieci VLAN: Tak
Liczba VLANs: 4094
Przekazanie (audycja) Danych
Wielkość tabeli adresów: 16000 wejścia
Zgodny z Jumbo Frames: Tak
Rozszerzenie Jumbo Frames: 9000
Ochrona
Funkcje DHCP: DHCP relay,DHCP server,DHCPv6 client
Lista kontrolna dostępu (ACL): Tak
Zasady Listy Kontroli Dostępu (ACL): 1024
IGMP snooping: Tak
Szyfrowanie / bezpieczeństwo: HTTPS,SSH,SSL/TLS
Filtrowanie adresów MAC: Tak
obsługuje SSH/SSL: Tak
Ochrona hasłem: Tak
Protokoły
Protokoły zarządzające: SNMP
Design
Możliwości montowania w stelażu: Tak
Kolor produktu: Srebrny
Przycisk reset: Tak
Diody LED: Tak
Praca
Procesor wbudowany: Tak
Taktowanie procesora: 800 Mhz
Pojemność pamięci wewnętrznej: 512 MB
Wielkość pamięci flash: 256 MB
Aktualizacje oprogramowania urządzenia: Tak
Zarządzanie energią
Zasilacz dołączony: Tak
Montaż w szafie rack 19"
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
4.5.5.) Wartość części: 4065,04 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25854,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33126,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25854,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: El Toro Bobrowski Blatkiewicz Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8542203689
7.3.3) Ulica: ul. Racławicka 23
7.3.4) Miejscowość: Stargard
7.3.5) Kod pocztowy: 73-110
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EL TORO BOBROWSKI BLATKIEWICZ SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
EL TORO BOBROWSKI BLATKIEWICZ SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25854,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10673,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10673,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10673,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Miecz Net Karol Labe
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6252089468
7.3.3) Ulica: Mieczyków 14 a
7.3.4) Miejscowość: Czeladź
7.3.5) Kod pocztowy: 41-250
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10673,94 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty w tej części postępowania
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia czyli: 14 975,00 zł brutto
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30897,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31162,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30897,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: E3 Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6412520433
7.3.3) Ulica: Al. Józefa Piłsudskiego 74
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
7.3.5) Kod pocztowy: 41-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30897,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia czyli: 5 000,00 zł brutto.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa Gminy Raków - Cyberbezpieczny Samorząd" - Zadanie 3 - Obszar techniczny
- Dostawa i wdrożenie systemu do wykonywania kopii zapasowych
- Dostawa wyposażenia na potrzeby funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Malinowie - sprzęt komputerowy
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
- Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Rypin
- Dostawa sprzętu komputerowego do siedzib jednostek Powiatu Częstochowskiego oraz Starostwa Powiatowego w Częstochowie - 2 części
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.