Ogłoszenie z dnia 2025-04-23
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa wyrobów, artykułów i urządzeń medycznych, stomatologicznych oraz fizjoterapeutycznych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Jednostka Wojskowa Nr 6021
1.3.) Oddział zamawiającego: Jednostka Wojskowa Nr 6021
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146268471
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Żwirki i Wigury 9/13
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-909
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ozgst.zampub@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ozgst.wp.mil.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyrobów, artykułów i urządzeń medycznych, stomatologicznych oraz fizjoterapeutycznych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bc317eb3-4bbb-4058-8057-4656698fb59e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00202235
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00027517/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Dostawa urządzeń i artykułów medycznych i laboratoryjnych oraz leków i odczynników.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/ozgst3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/ozgst
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: ZAMAWIAJĄCY, zgodnie z
Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, c) zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer, d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.,
g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje się, że:
1) Administratorem danych osobowych wykonawcy jest: Jednostka Wojskowa Nr 6021, ul. Żwirki i Wigury 9/13, 00-909 Warszawa, 2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD), z którym wykonawca może skontaktować poprzez adres e-mail: ozgst.iodo@ron.mil.pl.
Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18-19 oraz art. 74-76 ustawy Pzp. Dane osobowe będą przechowywane na czas przewidziany przepisami prawa. Obowiązek podania przez danych osobowych bezpośrednio dotyczących wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Pzp. W odniesieniu do danych osobowych wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
Wykonawca posiada:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wykonawcy nie przysługuje:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 40/2025/TP/Sł.Zdr.
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 258649,50 PLN
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 177630,76 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 8
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa sprzętu laboratoryjnego oraz odczynników chemicznych z podziałem na 8 (osiem) części.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
33190000-8 różne urządzenia i produkty medyczne
33155000-1 przyrządy do fizykoterapii
33141110-4 opatrunki
33680000-0 wyroby farmaceutyczne
33141800-8 wyroby stomatologiczne
33124131-2 paski odczynnikowe
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1. – 1.8 oraz
nr 6 do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo – cenowa, Projektowane postanowienia umowy.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załącznikach nr 1.1 - 1.8. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części.
ZAMAWIAJĄCY wymaga złożenia oferty na wszystkie wymagane pozycje świadczenia wykazane w załączniku nr 1.1. – 1.8. do SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 16368,15 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: ZAMAWIAJĄCY dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z ofert spełniających wymagania, co do treści SWZ przy zastosowaniu kryterium.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy przedmiotu umowy licząc od dnia podpisania umowy przez ZAMAWIAJĄCEGO
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa sprzętu laboratoryjnego oraz odczynników chemicznych z podziałem na 8 (osiem) części.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
33190000-8 różne urządzenia i produkty medyczne
33155000-1 przyrządy do fizykoterapii
33141110-4 opatrunki
33680000-0 wyroby farmaceutyczne
33141800-8 wyroby stomatologiczne
33124131-2 paski odczynnikowe
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1. – 1.8 oraz
nr 6 do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo – cenowa, Projektowane postanowienia umowy.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załącznikach nr 1.1 - 1.8. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części.
ZAMAWIAJĄCY wymaga złożenia oferty na wszystkie wymagane pozycje świadczenia wykazane w załączniku nr 1.1. – 1.8. do SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 37532,84 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33155000-1 - Przyrządy do fizykoterapii
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: ZAMAWIAJĄCY dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z ofert spełniających wymagania, co do treści SWZ przy zastosowaniu kryterium.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy przedmiotu umowy licząc od dnia podpisania umowy przez ZAMAWIAJĄCEGO
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa sprzętu laboratoryjnego oraz odczynników chemicznych z podziałem na 8 (osiem) części.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
33190000-8 różne urządzenia i produkty medyczne
33155000-1 przyrządy do fizykoterapii
33141110-4 opatrunki
33680000-0 wyroby farmaceutyczne
33141800-8 wyroby stomatologiczne
33124131-2 paski odczynnikowe
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1. – 1.8 oraz
nr 6 do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo – cenowa, Projektowane postanowienia umowy.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załącznikach nr 1.1 - 1.8. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części.
ZAMAWIAJĄCY wymaga złożenia oferty na wszystkie wymagane pozycje świadczenia wykazane w załączniku nr 1.1. – 1.8. do SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 57931,19 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: ZAMAWIAJĄCY dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z ofert spełniających wymagania, co do treści SWZ przy zastosowaniu kryterium.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy przedmiotu umowy licząc od dnia podpisania umowy przez ZAMAWIAJĄCEGO
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa sprzętu laboratoryjnego oraz odczynników chemicznych z podziałem na 8 (osiem) części.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
33190000-8 różne urządzenia i produkty medyczne
33155000-1 przyrządy do fizykoterapii
33141110-4 opatrunki
33680000-0 wyroby farmaceutyczne
33141800-8 wyroby stomatologiczne
33124131-2 paski odczynnikowe
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1. – 1.8 oraz
nr 6 do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo – cenowa, Projektowane postanowienia umowy.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załącznikach nr 1.1 - 1.8. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części.
ZAMAWIAJĄCY wymaga złożenia oferty na wszystkie wymagane pozycje świadczenia wykazane w załączniku nr 1.1. – 1.8. do SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 24787,43 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: ZAMAWIAJĄCY dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z ofert spełniających wymagania, co do treści SWZ przy zastosowaniu kryterium.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy przedmiotu umowy licząc od dnia podpisania umowy przez ZAMAWIAJĄCEGO
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa sprzętu laboratoryjnego oraz odczynników chemicznych z podziałem na 8 (osiem) części.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
33190000-8 różne urządzenia i produkty medyczne
33155000-1 przyrządy do fizykoterapii
33141110-4 opatrunki
33680000-0 wyroby farmaceutyczne
33141800-8 wyroby stomatologiczne
33124131-2 paski odczynnikowe
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1. – 1.8 oraz
nr 6 do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo – cenowa, Projektowane postanowienia umowy.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załącznikach nr 1.1 - 1.8. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części.
ZAMAWIAJĄCY wymaga złożenia oferty na wszystkie wymagane pozycje świadczenia wykazane w załączniku nr 1.1. – 1.8. do SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 24789,82 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: ZAMAWIAJĄCY dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z ofert spełniających wymagania, co do treści SWZ przy zastosowaniu kryterium.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy przedmiotu umowy licząc od dnia podpisania umowy przez ZAMAWIAJĄCEGO
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa sprzętu laboratoryjnego oraz odczynników chemicznych z podziałem na 8 (osiem) części.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
33190000-8 różne urządzenia i produkty medyczne
33155000-1 przyrządy do fizykoterapii
33141110-4 opatrunki
33680000-0 wyroby farmaceutyczne
33141800-8 wyroby stomatologiczne
33124131-2 paski odczynnikowe
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1. – 1.8 oraz
nr 6 do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo – cenowa, Projektowane postanowienia umowy.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załącznikach nr 1.1 - 1.8. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części.
ZAMAWIAJĄCY wymaga złożenia oferty na wszystkie wymagane pozycje świadczenia wykazane w załączniku nr 1.1. – 1.8. do SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 14650,40 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141800-8 - Wyroby stomatologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: ZAMAWIAJĄCY dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z ofert spełniających wymagania, co do treści SWZ przy zastosowaniu kryterium.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy przedmiotu umowy licząc od dnia podpisania umowy przez ZAMAWIAJĄCEGO
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa sprzętu laboratoryjnego oraz odczynników chemicznych z podziałem na 8 (osiem) części.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
33190000-8 różne urządzenia i produkty medyczne
33155000-1 przyrządy do fizykoterapii
33141110-4 opatrunki
33680000-0 wyroby farmaceutyczne
33141800-8 wyroby stomatologiczne
33124131-2 paski odczynnikowe
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1. – 1.8 oraz
nr 6 do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo – cenowa, Projektowane postanowienia umowy.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załącznikach nr 1.1 - 1.8. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części.
ZAMAWIAJĄCY wymaga złożenia oferty na wszystkie wymagane pozycje świadczenia wykazane w załączniku nr 1.1. – 1.8. do SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 1020,93 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33124131-2 - Paski odczynnikowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: ZAMAWIAJĄCY dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z ofert spełniających wymagania, co do treści SWZ przy zastosowaniu kryterium.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy przedmiotu umowy licząc od dnia podpisania umowy przez ZAMAWIAJĄCEGO
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa sprzętu laboratoryjnego oraz odczynników chemicznych z podziałem na 8 (osiem) części.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
33190000-8 różne urządzenia i produkty medyczne
33155000-1 przyrządy do fizykoterapii
33141110-4 opatrunki
33680000-0 wyroby farmaceutyczne
33141800-8 wyroby stomatologiczne
33124131-2 paski odczynnikowe
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1. – 1.8 oraz
nr 6 do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo – cenowa, Projektowane postanowienia umowy.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załącznikach nr 1.1 - 1.8. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części.
ZAMAWIAJĄCY wymaga złożenia oferty na wszystkie wymagane pozycje świadczenia wykazane w załączniku nr 1.1. – 1.8. do SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 550,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: ZAMAWIAJĄCY dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z ofert spełniających wymagania, co do treści SWZ przy zastosowaniu kryterium.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy przedmiotu umowy licząc od dnia podpisania umowy przez ZAMAWIAJĄCEGO
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
[Warunki udziału w postępowaniu]O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się WYKONAWCY, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1, art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp z postępowania z zastrzeżeniem art. 110 ust. 2 ustawy Pzp oraz spełniają warunki określone w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp dotyczące:
1.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. ZAMAWIAJĄCY nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie WYKONAWCA zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
1.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. ZAMAWIAJĄCY
nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie WYKONAWCA zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
1.3. Sytuacji finansowej lub ekonomicznej. ZAMAWIAJĄCY nie precyzuje
w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie WYKONAWCA zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
1.4. Zdolności technicznej lub zawodowej. ZAMAWIAJĄCY uzna spełnienie
tego warunku, jeżeli WYKONAWCA: ZAMAWIAJĄCY nie precyzuje
w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie WYKONAWCA zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się WYKONAWCY, którzy wykażą brak podstaw do wykluczenia.
[Pozostałe obligatoryjne podstawy wykluczenia]
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 r., poz. 507 z późn. zm.).
[Fakultatywne podstawy wykluczenia]
Podstawy wykluczenia WYKONAWCY z postępowania o udzielenie zamówienia: ZAMAWIAJĄCY przewiduje wykluczenia WYKONAWCÓW, przypadku określonym w art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp tj.: w stosunku do którego otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego działalność gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, ZAMAWIAJĄCY może, na każdym etapie postępowania, uznać, że WYKONAWCA nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez WYKONAWCĘ sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych WYKONAWCY w inne przedsięwzięcia gospodarcze WYKONAWCY może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
WYKONAWCA może zostać wykluczony przez ZAMAWIAJĄCEGO na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: ZAMAWIAJĄCY wzywa WYKONAWCĘ, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, wymaganych do ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, tj.:
1) odpis lub informacje z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio podmiotowe środki dowodowe nie są już aktualne, ZAMAWIAJĄCY może w każdym czasie wezwać WYKONAWCĘ lub WYKONAWCÓW do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia.
Zamawiający nie wezwie do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli:
1) może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych,
w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego
2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile WYKONAWCA wskazał w oświadczeniu dane umożliwiające dostęp do tych środków,
2) podmiotowym środkiem dowodowym jest oświadczenie, którego treść odpowiada zakresowi oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp.
WYKONAWCA nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które ZAMAWIAJĄCY posiada, jeżeli WYKONAWCA wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Oferta powinna zawierać:a) Formularz Ofertowy oraz Specyfikację asortymentowo – cenową zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 oraz 1.1. – 1.8. do SWZ;
b) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału oraz niepodleganiu wykluczeniu w postępowaniu zgodnie z art. 125 ust.1 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ;
c) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału oraz niepodleganiu wykluczeniu w postępowaniu zgodnie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ ;
d) Oświadczenie WYKONAWCÓW wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ ;
e) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania WYKONAWCY lub podmiotu udostępniającego zasoby;
f) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wszystkich WYKONAWCÓW wspólnie ubiegających
się o udzielenie zamówienia (np. umowa o współdziałaniu). Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania WYKONAWCÓW w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy;
g) Zobowiązanie w przypadku gdy WYKONAWCA polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wraz z pełnomocnictwami, jeżeli prawo do podpisania danego zobowiązania nie wynika z dokumentów (załącznik
nr 5 do SWZ).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) Oświadczenie WYKONAWCÓW wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ ;b) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania WYKONAWCY lub podmiotu udostępniającego zasoby;
c) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wszystkich WYKONAWCÓW wspólnie ubiegających
się o udzielenie zamówienia (np. umowa o współdziałaniu). Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania WYKONAWCÓW w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy;
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie określonym w załączniku nr 6 do treści SWZ, tj. Projektowanych postanowieniach umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-05-14 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/ozgst
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-14 09:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-06-12
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa 2 wózków akumulatorowych
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej w Warszawie.
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa przy ul. Koncertowej 4 polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej.
- Opracowanie lub aktualizacja wytycznych oraz wykonanie oceny stanu jednolitych części wód powierzchniowych dla których nie było możliwości wykonania oceny ......
- Remont okien w pokojach studenckich wraz z częściową wymianą, montaż rolet w pokojach studenckich w budynku Domu Studenta nr 2 UW przy ul. Żwirki i Wigury 95/97, 02-089 Warszawa
- Modernizacja instalacji wodociągowej przeciwpożarowej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu do biopsji mammotomicznej
- Sukcesywne dostawy materiałów i narzędzi stomatologicznych, wyrobów medycznych, materiałów ortodontycznych, systemów diagnostycznych, przyłbic i jednorazowa dostawa drobnego sprzętu medycznego
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni kosmetycznej w ramach projektu AKTYWNA SZKOŁA 3
- "Dostawa środków opatrunkowych z podziałem na 4 części"
- Dostawa materiałów opatrunkowych dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie (ZP-59/2025)
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku i wyrobów medycznych do SPZOZ w Radzyniu Podlaskim
więcej: Paski odczynnikowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.