eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kołuda WielkaPrzebudowa budynku gęśnika



Ogłoszenie z dnia 2022-06-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa budynku gęśnika

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Zootechniki Państwowy Instytut Badawczy Zakład Doświadczalny Kołuda Wielka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000079728

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Parkowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Kołuda Wielka

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-160

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 52 351 33 91

1.5.8.) Numer faksu: +48 52 351 35 41 lub 48 52 351 33 94

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: izkoludaprzetargi@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://izzd-koluda-wielka.com.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zd-koludawielka.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zootechniczny zakład doświadczalny

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa budynku gęśnika

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8b29d383-d2aa-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00202262

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00162473/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 7/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa istniejącego budynku gęśnika w zakresie konstrukcyjnym, w pierwotnym obrysie zewnętrznym budynku, polegająca na wymianie konstrukcji drewnianej budynku na stalową oraz ścian azbestowych na murowane, w celu zwiększenia bezpieczeństwa użytkowników oraz warunków dobrostanu zwierząt. Funkcja użytkowa gęśnika nie ulega zmianie.
Przebudowę gęśnika należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym:
budynek w kształcie prostokąta, parterowy, niepodpiwniczony, wymiary zewnętrzne 58,30 m x 12,21 m., powierzchnia zabudowy – 712 m2, powierzchnia użytkowa – 645,5 m2, kubatura – 3219 m3, wykonany w technologii mieszanej, ściany murowane, konstrukcja dachu stalowa ocynkowana z pokryciem z płyt warstwowych z rdzeniem poliuretanowym, wyposażony w sieci instalacji: sanitarnej, technologicznej, wodociągowej, elektrycznej, wentylacyjnej i odgromowej, na bazie istniejących przyłączy.
Teren wykonania zamówienia jest chroniony archeologicznie i konserwatorsko (strefa „B” ochrony konserwatorskiej).

2. Zakres robót:
1) roboty przygotowawczo-demontażowe, rozbiórka istniejącego gęśnika - instalacji elektrycznej i sanitarnej, rynien i rur spustowych, drewnianej stolarki okiennej i drzwiowej, pokrycia dachu, drewnianej konstrukcji dachu, ścian zewnętrznych i wewnętrznych, posadzki oraz częściowa fundamentów;
2) roboty ziemne;
3) wykonanie ław żelbetowych o wym. 35 cm x 60 cm i stóp fundamentowych betonowych monolitycznych wys. 35 cm , z izolacjami przeciwwilgociowymi;
Uwaga! warunkiem przystąpienia do robót fundamentowych jest występowanie gruntów nośnych o parametrach nie gorszych, niż założone w projekcie budowlanym; wykonawca ma obowiązek te założenia zweryfikować po wykonaniu wykopów, a przed przystąpieniem do wykonania fundamentów;
4) wykonanie konstrukcji stalowej budynku;
5) obudowa dachu płytami z rdzeniem poliuretanowym;
6) wykonanie obróbek z blachy ocynkowanej oraz rynien z PCV;
7) wykonanie ścian murowanych – fundamentowych żelbetowych, nośnych z pustaków ceramicznych; położenie izolacji przeciwwilgociowych;
8) położenie tynków wewnętrznych i zewnętrznych;
9) malowanie powierzchni wewnętrznych;
10) wykonanie posadzki żelbetonowej na podbudowie betonowej i podsypce piaskowej zagęszczonej mechanicznie;
11) zamontowanie bram, drzwi stalowych i okien z PCW;
12) naprawa wybiegów dla gęsi;
13) wykonanie instalacji:
a) kanalizacji sanitarnej i technologicznej dotyczącej ścieków z hodowli,
b) wodociągowej z montażem umywalki, baterii i WC kompaktu,
c) wentylacyjnej mechanicznej,
d) elektrycznej, w tym oświetleniowej i gniazd 230V, instalacji 400V; instalacji odgromowej, rozdzielnicy RG.
Uwaga! Wykonawca podczas realizacji umowy ma obowiązek stosowania się do elementarnych zasad bioasekuracji ze względu na prowadzoną przez Inwestora hodowlę gęsi.

3. Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa (projekt budowlany i przedmiar), które stanowią załączniki do niniejszej SWZ. Dokumentacja projektowa dostępna jest na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
Wykonawca może skorzystać z możliwości dokonania wizji lokalnej, po uprzednim złożeniu wniosku do Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45213240-7 - Roboty budowlane w zakresie gospodarskich obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta z najniższą ceną (2 392 350,00 zł) przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (1 851 693,91 zł).

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2392350,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2457912,58 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.