Ogłoszenie z dnia 2023-05-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00129213/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-10
- 2023/BZP 00147279/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-23
- 2023/BZP 00311288/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i modernizacja dróg gminnych w miejscowościach: Kopeć, Skrzynki, Giżyce, Grabów nad Prosną, Bukownica, Marszałki i Bobrowniki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO I GMINA GRABÓW NAD PROSNĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854694
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kolejowa 8
1.5.2.) Miejscowość: Grabów nad Prosną
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-520
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 627305024
1.5.8.) Numer faksu: 627305050
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@grabownadprosna.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip2.wokiss.pl/grabownp/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/grabownadprosna1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i modernizacja dróg gminnych w miejscowościach: Kopeć, Skrzynki, Giżyce, Grabów nad Prosną, Bukownica, Marszałki i Bobrowniki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-20656da5-be81-11ed-8261-62cbbe4d0ca4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00202306
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00065336/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa i modernizacja dróg gminnych w miejscowościach: Kopeć, Skrzynki, Giżyce, Grabów nad Prosną, Bukownica, Marszałki i Bobrowniki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00129213
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIOŚ.271.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2956453,98 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót polegających na Przebudowa i modernizacja dróg gminnych w miejscowościach: Kopeć, Skrzynki, Giżyce, Grabów nad Prosną, Bukownica, Marszałki i Bobrowniki w tym:• Część I – Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach: Kopeć, Giżyce, Grabów nad Prosną (ul. 3 Maja, ul. Piotra Skargi, ul. Kępińska, ul. Staszica).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w:
(1) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót;
(2) Przedmiary robót i kosztorysy ofertowe.
(3) Dokumentacja techniczna – przekroje normalne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
4.5.5.) Wartość części: 1707317,07 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót polegających na Przebudowa i modernizacja dróg gminnych w miejscowościach: Kopeć, Skrzynki, Giżyce, Grabów nad Prosną, Bukownica, Marszałki i Bobrowniki w tym:• Część II – Modernizacja dróg gminnych w miejscowościach: Skrzynki, Bukownica, Marszałki, Bobrowniki.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w:
(1) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót;
(2) Przedmiary robót i kosztorysy ofertowe.
(3) Dokumentacja techniczna – przekroje normalne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
4.5.5.) Wartość części: 1249136,90 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2099921,13 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2338005,51 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2099921,13 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5140131130
7.3.3) Ulica: Składowa 2
7.3.4) Miejscowość: Ostrzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 63-500
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO - MOSTOWYCH S.A. W OSTRZESZOWIE
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO - MOSTOWYCH S.A. W OSTRZESZOWIE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2099921,13 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1535512,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1641944,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1535512,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROGPIL Michał Pilarczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8272203075
7.3.3) Ulica: Czajków 111
7.3.4) Miejscowość: Czajków
7.3.5) Kod pocztowy: 63-524
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1535512,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych o nr 120366D oraz 120370D w miejscowości Przygórze
- Powierzchniowe utrwalenie dróg gminnych z wykorzystaniem emulsji asfaltowej
- Remont ulicy Szkolnej
- Modernizacja drogi wewnętrznej na działce nr 165/1 i na działce nr 165/2 w Młodocinie
- Rozbudowa drogi gminnej nr 604301K "Kasina Wielka - Szymony - Gruszowiec" w miejscowości Kasina Wielka
- Budowa drogi leśnej Cisowiec w miejscowości Witowice Dolne Gmina Łososina Dolna
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.