Ogłoszenie z dnia 2023-05-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00136853/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie skrajni drogowej w ciągach dróg powiatowych Powiatu Krakowskiego w roku 2023 z podziałem na zadania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATU KRAKOWSKIEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351579270
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Karola Wojtyły 106
1.5.2.) Miejscowość: Batowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-086
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zdpk.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpk.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ac95d1b7-c321-11ed-b311-9aae6ad31be81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
drogownictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie skrajni drogowej w ciągach dróg powiatowych Powiatu Krakowskiego w roku 2023 z podziałem na zadania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ac95d1b7-c321-11ed-b311-9aae6ad31be8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00202423
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00082677/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 Utrzymanie skrajni drogowej w ciągach dróg powiatowych w powiatowych powiatu krakowskiego w roku 2023 z podziałem na zadania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00136853
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/261/15/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie skrajni drogowej w ciągach dróg powiatowych powiatu krakowskiego w roku 2023 z podziałem na 4 zadania, w zakresie przedstawionym w formularzach cenowych – zał. nr 1.1; 1.2; 1.3; 1.4 do SWZ:- Zadanie nr 1 – obejmuje drogi Rejonu I na terenie gmin: Czernichów, Mogilany, Skawina, Świątniki Górne,
- Zadanie nr 2 – obejmuje drogi Rejonu II na terenie gmin: Liszki, Krzeszowice, Zabierzów.
- Zadanie nr 3 – obejmuje drogi Rejonu III na terenie gmin: Jerzmanowice – Przeginia, Michałowice, Skała, Sułoszowa, Wielka Wieś, Zielonki.
- Zadanie nr 4 – obejmuje drogi Rejonu IV na terenie gmin: Igołomia – Wawrzeńczyce, Iwanowice, Kocmyrzów – Luborzyca, Słomniki.
2. Zakres prac obejmuje porządkowanie pasa drogowego w zakresie usuwania zakrzaczenia, odrostów i samosiejek dla odtwarzania wymaganej przepisami prawa skrajni drogowej pionowej i poziomej, oraz dla poprawy bezpieczeństwa i ogólnej estetyki otoczenia drogi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03452000-3 - Drzewa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
77211400-6 - Usługi wycinania drzew
4.5.5.) Wartość części: 75000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie skrajni drogowej w ciągach dróg powiatowych powiatu krakowskiego w roku 2023 z podziałem na 4 zadania, w zakresie przedstawionym w formularzach cenowych – zał. nr 1.1; 1.2; 1.3; 1.4 do SWZ:- Zadanie nr 1 – obejmuje drogi Rejonu I na terenie gmin: Czernichów, Mogilany, Skawina, Świątniki Górne,
- Zadanie nr 2 – obejmuje drogi Rejonu II na terenie gmin: Liszki, Krzeszowice, Zabierzów.
- Zadanie nr 3 – obejmuje drogi Rejonu III na terenie gmin: Jerzmanowice – Przeginia, Michałowice, Skała, Sułoszowa, Wielka Wieś, Zielonki.
- Zadanie nr 4 – obejmuje drogi Rejonu IV na terenie gmin: Igołomia – Wawrzeńczyce, Iwanowice, Kocmyrzów – Luborzyca, Słomniki.
2. Zakres prac obejmuje porządkowanie pasa drogowego w zakresie usuwania zakrzaczenia, odrostów i samosiejek dla odtwarzania wymaganej przepisami prawa skrajni drogowej pionowej i poziomej, oraz dla poprawy bezpieczeństwa i ogólnej estetyki otoczenia drogi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03452000-3 - Drzewa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
77211400-6 - Usługi wycinania drzew
4.5.5.) Wartość części: 75000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie skrajni drogowej w ciągach dróg powiatowych powiatu krakowskiego w roku 2023 z podziałem na 4 zadania, w zakresie przedstawionym w formularzach cenowych – zał. nr 1.1; 1.2; 1.3; 1.4 do SWZ:- Zadanie nr 1 – obejmuje drogi Rejonu I na terenie gmin: Czernichów, Mogilany, Skawina, Świątniki Górne,
- Zadanie nr 2 – obejmuje drogi Rejonu II na terenie gmin: Liszki, Krzeszowice, Zabierzów.
- Zadanie nr 3 – obejmuje drogi Rejonu III na terenie gmin: Jerzmanowice – Przeginia, Michałowice, Skała, Sułoszowa, Wielka Wieś, Zielonki.
- Zadanie nr 4 – obejmuje drogi Rejonu IV na terenie gmin: Igołomia – Wawrzeńczyce, Iwanowice, Kocmyrzów – Luborzyca, Słomniki.
2. Zakres prac obejmuje porządkowanie pasa drogowego w zakresie usuwania zakrzaczenia, odrostów i samosiejek dla odtwarzania wymaganej przepisami prawa skrajni drogowej pionowej i poziomej, oraz dla poprawy bezpieczeństwa i ogólnej estetyki otoczenia drogi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03452000-3 - Drzewa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
77211400-6 - Usługi wycinania drzew
4.5.5.) Wartość części: 75000 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie skrajni drogowej w ciągach dróg powiatowych powiatu krakowskiego w roku 2023 z podziałem na 4 zadania, w zakresie przedstawionym w formularzach cenowych – zał. nr 1.1; 1.2; 1.3; 1.4 do SWZ:- Zadanie nr 1 – obejmuje drogi Rejonu I na terenie gmin: Czernichów, Mogilany, Skawina, Świątniki Górne,
- Zadanie nr 2 – obejmuje drogi Rejonu II na terenie gmin: Liszki, Krzeszowice, Zabierzów.
- Zadanie nr 3 – obejmuje drogi Rejonu III na terenie gmin: Jerzmanowice – Przeginia, Michałowice, Skała, Sułoszowa, Wielka Wieś, Zielonki.
- Zadanie nr 4 – obejmuje drogi Rejonu IV na terenie gmin: Igołomia – Wawrzeńczyce, Iwanowice, Kocmyrzów – Luborzyca, Słomniki.
2. Zakres prac obejmuje porządkowanie pasa drogowego w zakresie usuwania zakrzaczenia, odrostów i samosiejek dla odtwarzania wymaganej przepisami prawa skrajni drogowej pionowej i poziomej, oraz dla poprawy bezpieczeństwa i ogólnej estetyki otoczenia drogi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03452000-3 - Drzewa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
77211400-6 - Usługi wycinania drzew
4.5.5.) Wartość części: 75000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 175000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALPINARB Zakład Konserwacji Zieleni Gmyrek Krzysztof
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7941680545
7.3.4) Miejscowość: Hadle Szklarskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Gmyrek Krzysztof AlpinArb Zaklad Konserwacji Zieleni
jakie przetargi wygrała firma
Gmyrek Krzysztof AlpinArb Zaklad Konserwacji Zieleni
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-07-298.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 81125000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALPINARB Zakład Konserwacji Zieleni Gmyrek Krzysztof
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7941680545
7.3.4) Miejscowość: Hadle Szklarskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Gmyrek Krzysztof AlpinArb Zaklad Konserwacji Zieleni
jakie przetargi wygrała firma
Gmyrek Krzysztof AlpinArb Zaklad Konserwacji Zieleni
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-07-298.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 80000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tomasz Brzęk Firma Handlowo-Produkcyjno-Usługowa LILAK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8691640981
7.3.4) Miejscowość: Porąbka Iwkowska
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Tomasz Brzęk FIRMA HANDLOWO-PRODUKCYJNO-USŁUGOWA "LILAK"
jakie przetargi wygrała firma
Tomasz Brzęk FIRMA HANDLOWO-PRODUKCYJNO-USŁUGOWA "LILAK"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-07-298.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98750 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. "JACEK" Jacek Kutyba
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120725138
7.3.3) Ulica: Stolarza 7
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-898
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JACEK KUTYBA FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA "JACEK"
jakie przetargi wygrała firma
JACEK KUTYBA FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA "JACEK"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-07-298.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI BATOWICE
- Świadczenie usług pralniczych w 2025 r dla DPS w Batowicach
- Zakup paliw płynnych do samochodów służbowych i drobnego sprzętu ZDPK dokonywana bezpośrednio na stacjach paliw w okresie 1-01-2025 do 31-12-2025r
więcej: przetargi BATOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie czystości i porządku na terenach wokół budynków stanowiących własność Miasta Rawa Mazowiecka
- Cięcia redukcyjne i techniczne koron drzew rosnących w pasach drogowych dróg wojewódzkich utrzymywanych przez PZD Racibórz
- "Usunięcie drzew stwarzających zagrożenie bezpieczeństwa ludzi i mienia" - POWTÓRKA II
- "Kompleksowe utrzymanie powierzchni zielonych Dworca Autobusowego zlokalizowanego przy ul. Czarnowskiej 12 w Kielcach"
- Prace z zakresu gospodarki leśnej w roku 2025 w lasach i zadrzewieniach w Gminie Kuryłówka (II)
- Utrzymanie zieleni wysokiej na terenach stanowiących własność Gminy Wałbrzych - zadanie I (II)
więcej: Drzewa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.