eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KolbuszowaKoszenie nieruchomości na terenie Sołectw stanowiących własność gminy Kolbuszowa



Ogłoszenie z dnia 2023-05-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Koszenie nieruchomości na terenie Sołectw stanowiących własność gminy Kolbuszowa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOLBUSZOWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581666

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Obrońców Pokoju 21

1.5.2.) Miejscowość: Kolbuszowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-100

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@ekolbuszowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ekolbuszowa.logintrade.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.ekolbuszowa.logintrade.net

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Koszenie nieruchomości na terenie Sołectw stanowiących własność gminy Kolbuszowa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5b5324f3-d385-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00202503

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00032724/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.13 Koszenie nieruchomości na terenie Sołectw stanowiących własność gminy Kolbuszowa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00165392

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.16.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 72438,08 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Koszenie nieruchomości na terenie Sołectw stanowiących własność gminy Kolbuszowa” – część I.
Warunki realizacji zadania:
1) Przedmiotem zamówienia jest koszenie pasów drogowych i poboczy na terenie gm. Kolbuszowa. Koszenia wykonywane będą na pisemne zlecenie Zamawiającego w określonym terminie z uwzględnieniem ewentualnych niekorzystnych warunków, np. pogodowych. Powierzchnia terenów do koszenia 62.987,00 m². Częstotliwość koszenia uzależniona będzie m.in. od wysokości trawy w danej lokalizacji i stopnia wyczerpania nakładów finansowych przeznaczonych na wykonanie przedmiotowej usługi. Zakłada się dwukrotne koszenie zakresu wymienionego w załączniku.
2) Wykaz terenów przeznaczonych do koszenia znajduje się w Rozdziale III SWZ.
3) Wysokość trawy po wykoszeniu powinna być nie większa niż 5 cm.
4) Po skoszeniu trawy należy każdorazowo podkaszarką wykosić trawę na skarpach, przy drzewach, krzewach, znakach drogowych oraz krawężnikach.
5) W ciągu 24 godzin od wykonania koszenia, Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego o zakończeniu wykonania prac w celu dokonania odbioru.
6) Czynności obejmujące koszenie, winny być wykonane ręcznie i mechanicznie w zależności od możliwości terenowych.
7) Należy dokonać oczyszczenia przyległych terenów (chodników, jezdni, placów itp.) ze ściętej trawy, natychmiast po jej skoszeniu.
8) Podczas stwierdzenia nienależytego wykonania usługi, Zamawiający zgłosi uwagi, które winny zostać usunięte w ciągu 48 godzin.
9) Trzykrotne nienależyte wykonanie usługi może skutkować zerwaniem umowy bez odszkodowania z jednomiesięcznym okresem wypowiedzenia umowy.
10) Roboty uznaje się za wykonane po dokonaniu odbioru i podpisaniu protokołu przez przedstawicieli obu stron

4.5.3.) Główny kod CPV: 77314000-4 - Usługi utrzymania gruntów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

4.5.5.) Wartość części: 20155,84 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. „Koszenie nieruchomości na terenie Sołectw stanowiących własność gminy Kolbuszowa” – część II.
Warunki realizacji zadania:
11) Przedmiotem zamówienia jest koszenie pasów drogowych i poboczy na terenie gm. Kolbuszowa. Koszenia wykonywane będą na pisemne zlecenie Zamawiającego w określonym terminie z uwzględnieniem ewentualnych niekorzystnych warunków, np. pogodowych. Powierzchnia terenów do koszenia 49.869,00 m². Częstotliwość koszenia uzależniona będzie m.in. od wysokości trawy w danej lokalizacji i stopnia wyczerpania nakładów finansowych przeznaczonych na wykonanie przedmiotowej usługi. Zakłada się dwukrotne koszenie zakresu wymienionego w załączniku.
12) Wykaz terenów przeznaczonych do koszenia znajduje się w Rozdziale III SWZ.
13) Wysokość trawy po wykoszeniu powinna być nie większa niż 5 cm.
14) Po skoszeniu trawy należy każdorazowo podkaszarką wykosić trawę na skarpach, przy drzewach, krzewach, znakach drogowych oraz krawężnikach.
15) W ciągu 24 godzin od wykonania koszenia, Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego o zakończeniu wykonania prac w celu dokonania odbioru.
16) Czynności obejmujące koszenie, winny być wykonane ręcznie i mechanicznie w zależności od możliwości terenowych.
17) Należy dokonać oczyszczenia przyległych terenów (chodników, jezdni, placów itp.) ze ściętej trawy, natychmiast po jej skoszeniu.
18) Podczas stwierdzenia nienależytego wykonania usługi, Zamawiający zgłosi uwagi, które winny zostać usunięte w ciągu 48 godzin.
19) Trzykrotne nienależyte wykonanie usługi może skutkować zerwaniem umowy bez odszkodowania z jednomiesięcznym okresem wypowiedzenia umowy.
20) Roboty uznaje się za wykonane po dokonaniu odbioru i podpisaniu protokołu przez przedstawicieli obu stron

4.5.3.) Główny kod CPV: 77314000-4 - Usługi utrzymania gruntów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

4.5.5.) Wartość części: 15958,08 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3. „Koszenie nieruchomości na terenie Sołectw stanowiących własność gminy Kolbuszowa” – część III.
Warunki realizacji zadania:
1) Przedmiotem zamówienia jest koszenie terenów zielonych na terenie gm. Kolbuszowa. Koszenia wykonywane będą na pisemne zlecenie Zamawiającego w określonym terminie z uwzględnieniem ewentualnych niekorzystnych warunków, np. pogodowych. Szacowana powierzchnia terenów jednorazowo do koszenia 55.513,00 m². Podane działki do koszenia mogą ulec zmianie na wyraźne zlecenie Sołtysa. Częstotliwość koszenia uzależniona będzie m.in. od wysokości trawy w danej lokalizacji i stopnia wyczerpania nakładów finansowych przeznaczonych na wykonanie przedmiotowej usługi. Zakłada się dwukrotne koszenie zakresu wymienionego w załączniku.
2) Wykaz terenów przeznaczonych do koszenia znajduje się w Rozdziele III SWZ
3) Wysokość trawy po wykoszeniu powinna być nie większa niż 5 cm.
4) Po skoszeniu trawy należy każdorazowo podkaszarką wykosić trawę na skarpach, przy drzewach, krzewach, znakach drogowych oraz krawężnikach.
5) W ciągu 24 godzin od wykonania koszenia, Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego o zakończeniu wykonania prac w celu dokonania odbioru.
6) Czynności obejmujące koszenie, winny być wykonane ręcznie i mechanicznie w zależności od możliwości terenowych.
7) Należy dokonać oczyszczenia przyległych terenów (chodników, jezdni, placów itp.) ze ściętej trawy, natychmiast po jej skoszeniu.
8) Podczas stwierdzenia nienależytego wykonania usługi, Zamawiający zgłosi uwagi, które winny zostać usunięte w ciągu 48 godzin.
9) Trzykrotne nienależyte wykonanie usługi może skutkować zerwaniem umowy bez odszkodowania z jednomiesięcznym okresem wypowiedzenia umowy.
10) Roboty uznaje się za wykonane po dokonaniu odbioru i podpisaniu protokołu przez przedstawicieli obu stron

4.5.3.) Główny kod CPV: 77314000-4 - Usługi utrzymania gruntów

4.5.5.) Wartość części: 17764,16 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Koszenie nieruchomości na terenie Sołectw stanowiących własność gminy Kolbuszowa” – część IV.
Warunki realizacji zadania:
1) Przedmiotem zamówienia jest koszenie terenów zielonych na terenie gm. Kolbuszowa. Koszenia wykonywane będą na pisemne zlecenie Zamawiającego w określonym terminie z uwzględnieniem ewentualnych niekorzystnych warunków, np. pogodowych. Szacowana powierzchnia terenów jednorazowo do koszenia 58.000,00 m². Podane działki do koszenia mogą ulec zmianie na wyraźne zlecenie Sołtysa. Częstotliwość koszenia uzależniona będzie m.in. od wysokości trawy w danej lokalizacji i stopnia wyczerpania nakładów finansowych przeznaczonych na wykonanie przedmiotowej usługi. Zakłada się dwukrotne koszenie zakresu wymienionego w załączniku.
2) Wykaz terenów przeznaczonych do koszenia znajduje się w Rozdziale III SWZ.
3) Wysokość trawy po wykoszeniu powinna być nie większa niż 5 cm.
4) Po skoszeniu trawy należy każdorazowo podkaszarką wykosić trawę na skarpach, przy drzewach, krzewach, znakach drogowych oraz krawężnikach.
5) W ciągu 24 godzin od wykonania koszenia, Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego o zakończeniu wykonania prac w celu dokonania odbioru.
6) Czynności obejmujące koszenie, winny być wykonane ręcznie i mechanicznie w zależności od możliwości terenowych.
7) Należy dokonać oczyszczenia przyległych terenów (chodników, jezdni, placów itp.) ze ściętej trawy, natychmiast po jej skoszeniu.
8) Podczas stwierdzenia nienależytego wykonania usługi, Zamawiający zgłosi uwagi, które winny zostać usunięte w ciągu 48 godzin.
9) Trzykrotne nienależyte wykonanie usługi może skutkować zerwaniem umowy bez odszkodowania z jednomiesięcznym okresem wypowiedzenia umowy.
10) Roboty uznaje się za wykonane po dokonaniu odbioru i podpisaniu protokołu przez przedstawicieli obu stron

4.5.3.) Główny kod CPV: 77314000-4 - Usługi utrzymania gruntów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

4.5.5.) Wartość części: 18560,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17636,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23935,06 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17636,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AVANTI CEMERYS ADAM

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170180156

7.3.3) Ulica: Wólka Niedźwiedzka 259

7.3.4) Miejscowość: Sokołów Młp.

7.3.5) Kod pocztowy: 36-050

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17636,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13963,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18950,22 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13963,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AVANTI CEMERYS ADAM

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170180156

7.3.3) Ulica: Wólka Niedźwiedzka 259

7.3.4) Miejscowość: Sokołów Młp.

7.3.5) Kod pocztowy: 36-050

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13963,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17764,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25535,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17764,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp.z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8141685725

7.3.3) Ulica: Piłsudskiego 111A

7.3.4) Miejscowość: Kolbuszowa

7.3.5) Kod pocztowy: 36-100

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17764,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18560,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26680,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18560,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8141685725

7.3.3) Ulica: Piłsudskiego 111a

7.3.4) Miejscowość: Kolbuszowa

7.3.5) Kod pocztowy: 36-100

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18560,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.