eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cekcyn"Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Cekcyn wraz z pełnieniem funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego"



Ogłoszenie z dnia 2023-05-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Cekcyn wraz z pełnieniem funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Cekcyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351104

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szkolna 2

1.5.2.) Miejscowość: Cekcyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-511

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.7.) Numer telefonu: 52 3347550

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@cekcyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.cekcyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0a3125ef-af9e-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Cekcyn wraz z pełnieniem funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0a3125ef-af9e-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00202510

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00029100/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Cekcyn wraz z pełnieniem funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00104479

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 9264558,18 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1 pn. „Budowa drogi gminnej nr 010323C Cekcyn-Lubińsk-Iwiec w miejscowości Lubińsk na odcinku od 0+0,024 km do 2+600 km”.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę drogi gminnej nr 010323C Cekcyn-Lubińsk-Iwiec
w miejscowości Lubińsk na odcinku od 0+0,024 km do 2+600 km.
2. Zakres inwestycji obejmuje budowę jezdni, zjazdów, chodnika, rowów przydrożnych, kanalizacji deszczowej, przebudowę zbiornika wód opadowych i roztopowych, budowę oświetlenia na odcinku projektowanego chodnika.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) Zestawienie powierzchni zagospodarowania drogowego:
- długość drogi – 2.576,00 mb;
- projektowana jezdnia bitumiczna – F=13.655,16 m2;
- projektowana pętla autobusowa z kostki betonowej – F=251,57 m2;
- projektowane zjazdy z kostki betonowej – F= 904,45 m2;
- projektowany chodnik z kostki betonowej – F=1843,24 m2;
- projektowane utwardzenie skarp rowów płytami betonowymi ażurowymi – F=641,69 m2;
- projektowane przepusty f400 – L=113,50 mb;
- projektowane murki oporowe h=0,6m – L=150,50 mb;
- projektowana bariera U11a – L=250,50 mb;
- projektowana bariera U-14a – L=324,00 mb;
- projektowane pobocze z kruszywa – F=2.925,30 m2;
- projektowana droga do zbiornika z kostki betonowej – F=57,27 m2;
- projektowane wyspy między wjazdami kostka koloru czerwonego – F=2,30 m2;
- projektowane pachwiny na łukach z kostki kamiennej – F=25,30 m2;
- projektowana wyspa dzieląca na jezdni – F=9,67 m2;
- projektowane trawniki – F=475,42 m2;
- projektowany ściek przykrawężnikowy prefabrykowany – L=587,39 mb;
- projektowany ściek skarpowy prefabrykowany L=0,6 m;
- projektowane ogrodzenie zbiornika wód opadowych + brama – L=78,70 mb;
- projektowane ogrodzenie rowu RP9 + furtka – L=28 mb;
- projektowane schody na skarpie do zbiornika wg KPED 03.17 – L=1,5 m.
Ogólna powierzchnia zagospodarowania drogowego wynosi: 20.791,04 m2.
2) Konstrukcja nawierzchni dróg:
a) Projektowana jezdnia bitumiczna:
- warstwa ścieralna z asfaltobetonu AC11S gr. 4 cm,
- warstwa wiążąca z asfaltobetonu AC16W gr. 4 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5mm stab. mechanicznie gr. 20 cm,
- warstwa odcinająca z kruszywa o wskaźniku wodoprzep. K>8m/dobę – 20 cm,
Łączna grubość konstrukcji nawierzchni wynosi 48 cm.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca górną warstwę nawierzchni ułożył na całej szerokości jezdni jednym pasem.
b) Projektowana wyspa dzieląca (droga gminna 010311C):
- kostka betonowa bezfazowa koloru szarego gr. 8 cm,
- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 3 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5mm stab. mechanicznie gr. 20 cm,
- warstwa odcinająca gr. 20 cm.
Łączna grubość konstrukcji nawierzchni wynosi 48 cm.
c) Projektowana pętla autobusowa, dojazd do zbiornika, zjazd, wyspa dzieląca między zjazdami:
- kostka betonowa bezfazowa koloru szarego gr. 8 cm,
- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 5 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5mm stab. mechanicznie gr. 20 cm,
- warstwa odcinająca gr. 20 cm.
Łączna grubość konstrukcji nawierzchni wynosi 53 cm.
d) Projektowany chodnik z kostki betonowej:
- kostka betonowa bezfazowa koloru szarego gr. 6 cm,
- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 5 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5mm stab. mechanicznie gr. 10 cm,
- warstwa odcinająca gr. 15 cm.
Łączna grubość konstrukcji nawierzchni 41 cm
e) Projektowane pachwiny kamienne:
- bruk z kamienia polnego 16-18 cm,
- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 5 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5mm stab. mechanicznie gr. 20 cm,
- warstwa odcinająca gr. 20 cm.
Łączna grubość konstrukcji nawierzchni wynosi 61-63 cm.
f) Projektowane pobocze:
- kruszywo łamane 0/31,5mm gr. 10 cm.

3) Branża sanitarna – zaprojektowano wykonanie następujących elementów uzbrojenia terenu:
- kanały z rur PP strukturalnych typ B (SN8) o średnicy zewn. 315 mm - 405,65 mb;
- kanały z rur PP strukturalnych typ B (SN8) o średnicy zewn. 250 mm - 43,35 mb;
- przykanaliki wpustów z rur litych PP litych (SN8) o średn. zewn. 200 mm - 40,65 mb;
- przykanaliki wpustów z rur litych PP litych (SN16) o średn. zewn. 200 mm - 8,00 mb;
- studnie kanalizacyjne z kręgów betonowych o średnicy 1200 mm - 18 szt.;
- studzienki ściekowe z osadnikami piasku, z elem. beton. o śr. 500 mm - 10 szt.;
- studzienki ściekowe bez osadników piasku, z elem. beton. o śr. 500 mm - 3 szt.;
- wyloty skarpowe do odbiornika - 2 szt.;
- przebudowa odcinka sieci wodociągowej z rur PE 100-RC dn160 PN 10 - 49,90 mb;
- hydranty pożarowe nadziemne ø 80 z przyłączami z rur PE 100-RC dn 90 - 4 kpl.
4) Branża elektryczna:
a) materiały do zabudowy – nowe oświetlenie drogowe:
- kabel ośw. typu YAKY4x35mm2 - l=1132/1318m(trasa/kabel);
- kabel zas. typu YAKXS4x35mm2 - l=9/15(trasa/kabel);
- oprawa oświetleniowa 20 LEDs 450mA – 31 kpl;
- słup oświetleniowy z fundamentem h=8m – 31 kpl;
- wysięgnik jednoramienny l=1m 5 st. – 31 szt.;
- przewód YDYżo3x2,5mm2- 279 m;
- tabliczka bezpiecznikowa IZK z wkładkami – 31 kpl;
- szafka oświetleniowa SO z układem sterującym – 1 kpl.;
- bednarka FeZn 25x4 mm – 1194m;
- rura ochronna karbowana dwuścienna, np. AROT DVK 75 mm –50 m;
- rura ochronna karbowana gładkościenna, np. AROT SRS 75 mm – 180 m;
- inne materiały np. folia oznacznikowa, folia ochronna niebieska, piasek, pokrywy E75.
Zamawiający wymaga zainstalowania zegara astronomicznego, umożliwiającego ustawienie przerwy nocnej w świeceniu oświetlenia, za pomocą aplikacji mobilnej.
b) Likwidacja kolizji energetycznych:
- Materiały do zabudowy:
• słup N-E-10,5/6 – 3kpl.;
• linia napow. AsXSn4x70mm – 242 m;
• linia napow. AsXSn4x35mm – 34 m;
• rura dwudzielna A160PS – 43 m.
- Materiały do demontażu:
• linia napowietrzna 4xAL50 – 242 m;
• linia napowietrzna AsXSn 4x35mm –- 32 m;
• słup ŻN-10 – 3(5) kpl/szt.
- Materiały do przestawienia/przełożenia:
• złącze kablowe - 4 kpl.;
• linia kablowa – 92 m.
- Materiały do przestawienia/przełożenia /kabel obcy/:
• linia kablowa – 83 m.
- Materiały do demontażu ENEA Oświetlenie:
• linia napowietrzna 1xAL25 - 242 m;
• oprawy oświetleniowe z wysięgnikiem – 3 kpl.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

4.5.5.) Wartość części: 3960016,38 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 pn. „Rozbudowa drogi gminnej nr 010339C ulicy Polnej w miejscowości Cekcyn”.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje rozbudowę drogi gminnej nr 010339C ulicy Polnej w miejscowości Cekcyn.
2. Zakres inwestycji obejmuje rozbiórkę istniejących nawierzchni, wykonanie robót ziemnych, wykonanie studni chłonnej, wykonanie podbudowy, wykonanie nawierzchni, utwardzenie
i zagęszczenie poboczy, budowę nowych zjazdów do działek i przebudowę istniejących, przebudowę istniejącego słupa oświetleniowego kolidującego z rozbudowa drogi, przebudowę odcinka sieci wodociągowej, przełączenie istniejącego hydrantu przeciwpożarowego, przełączenie istniejących przyłączy wodociągowych, przebudowę i budowę nadziemnych hydrantów przeciwpożarowych, budowę sieci kanalizacji deszczowej odprowadzającej wody opadowe
i rozpadowe do istniejącego zbiornika wodnego.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) Zestawienie powierzchni zagospodarowania drogowego:
- długość drogi – 532,62 mb;
- pieszojezdnia z kostki betonowej – F=2.605,09 m2;
- zjazdy z kostki betonowej – F=156,23 m2;
- zjazdy bitumiczne – F= 32,71 m2.
Ogólna powierzchnia zagospodarowania drogowego wynosi: 2.794,03 m2.
2) Konstrukcja nawierzchni dróg:
a) Pieszojezdnia:
- kostka betonowa fazowana gr. 8 cm,
- podsypka cem. - piask. 1:5 gr. 5 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 20 cm,
- warstwa odcinająca z kruszywa o wskaźniku wodoprzep. K>8m/dobę gr. 20 cm.
Grubość nawierzchni wynosi 53 cm.
b) Zjazd z kostki betonowej:
- kostka betonowa fazowa gr. 8 cm,
- podsypka cementowo-piaskowa 1:5 gr. 5 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5mm stab. mechanicznie gr. 15 cm,
- warstwa odcinająca z kruszywa o wskaźniku wodoprzep. K>8m/dobę gr. 15 cm.
Grubość nawierzchni wynosi 43 cm.
c) Zjazd bitumiczny:
- warstwa ścieralna z asfaltobetonu AC11S gr. 4 cm,
- warstwa wiążąca z asfaltobetonu AC16W gr. 4 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 15 cm,
- warstwa odcinająca z kruszywa o wskaźniku wodoprzep. K>8m/dobę gr. 15 cm.
Grubość nawierzchni wynosi 38cm.
a) Projektowane pachwiny kamienne:
- bruk z kamienia polnego 16-18 cm,
- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 5 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5mm stab. mechanicznie gr. 20 cm,
- warstwa odcinająca gr. 20 cm.
Łączna grubość konstrukcji nawierzchni wynosi 61-63 cm.

3) Branża sanitarna – wodociąg – zaprojektowano wykonanie następujących elementów uzbrojenia terenu:
- przebudowa odcinka sieci wodociągowej z rur PE 100-RC dn 90 PN 10 - 159,60 mb;
- przebudowa odcinka sieci wodociągowej z rur PE 100-RC dn 90 PN 10 - 63,15 mb;
- przełączenie istniejącego hydrantu pożarowego nadziemnego ø 80mm - 1 kpl.;
- przełączenie istniejących przyłączy wodociągowych - 5 kpl.;
- przebudowa hydrantów pożarowych nadziemnych ø 80mm - 1 kpl.;
- budowa hydrantów pożarowych nadziemnych ø 80mm - 2 kpl.
4) Branża sanitarna – kanalizacja deszczowa – zaprojektowano wykonanie następujących elementów uzbrojenia terenu:
- kanały z rur PP-B strukturalnych typ B (SN8) o średnicy zewn. 315 mm - 172,00 mb;
- kanały z rur PP-B strukturalnych typ B (SN8) o średnicy zewn. 250 mm - 203,55 mb;
- przykanaliki wpustów z rur litych PP litych (SN8) o średn. zewn. 200 mm - 27,00 mb;
- studnia chłonna z kręgów betonowych o średnicy 1200 mm - 1 szt.;
- studnie kanalizacyjne z kręgów betonowych o średnicy 1000 mm - 10 szt.;
- studzienki ściekowe z osadnikami piasku, z elem. beton. o śr. 500 mm - 8 szt.;
- wyloty skarpowe do odbiornika - 1 szt.
5) Branża elektryczna – przestawienie istniejącego słupa oświetleniowego – 1kpl
- mufa przelotowa – 2 kpl;
- rura ochronna HDPE-75 – 2 m;
- kabel YAKXS4x25mm2 – 6 m.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

4.5.5.) Wartość części: 1236110,51 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3 pn. „Przebudowa drogi gminnej nr 010360C ul. Madera”.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę drogi gminnej nr 010360C ul. Madera w Cekcynie.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) Zestawienie powierzchni zagospodarowania drogowego:
- długość drogi – 334,81 mb;
- projektowana droga o nawierzchni bitumicznej – F=1.750,84 m2;
- projektowana pachwina z kamienia polnego – F=7,53 m2;
- projektowany chodnik z kostki betonowej (dojścia do furtek) – F=16,09 m2;
- projektowany zjazd na posesję z kostki betonowej – F= 234,13 m2;
Ogólna powierzchnia zagospodarowania drogowego wynosi: 2.008,59 m2.
2) Konstrukcja nawierzchni dróg:
a) Jezdnia o nawierzchni bitumicznej:
- warstwa ścieralna z asfaltobetonu AC11S gr. 4 cm,
- warstwa wiążąca z asfaltobetonu AC16W gr. 4 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5mm stab. mechanicznie gr. 20 cm,
- grunt kat. G1 (istniejąca nawierzchnia gruntowa utwardzona kruszywem).
Łączna grubość konstrukcji nawierzchni wynosi 28 cm.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca górną warstwę nawierzchni ułożył na całej szerokości jezdni jednym pasem.
b) Pachwina o nawierzchni brukowej z kamienia polnego:
- bruk z kamienia polnego – 10 cm,
- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 5 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5mm stab. mechanicznie gr. 20 cm,
- grunt kat. G1 (istniejąca nawierzchnia gruntowa utwardzona kruszywem).
Łączna grubość konstrukcji nawierzchni wynosi 35cm.
c) Zjazdy na posesję o nawierzchni z kostki betonowej:
- kostka betonowa gr. 8 cm,
- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 5 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5mm stab. mechanicznie gr. 15 cm,
- grunt kat. G1 (istniejąca nawierzchnia gruntowa utwardzona kruszywem).
Łączna grubość konstrukcji nawierzchni wynosi 28 cm.
d) Chodnik (dojście do furtki) o nawierzchni z kostki betonowej:
- kostka betonowa gr. 6 cm,
- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 5 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5mm stab. mechanicznie gr. 10 cm,
- grunt kat. G1 (istniejąca nawierzchnia gruntowa utwardzona kruszywem).
Łączna grubość konstrukcji nawierzchni 21 cm

3) Branża elektryczna – nowe oświetlenie drogowe:
- kabel ośw. typu YAKY4x35mm2 - l=385/439m(trasa/kabel);
- oprawa oświetleniowa 1xLED64-4S/840 6400lm 51W – 9 kpl;
- słup oświetleniowy z fundamentem h=8m – 9 kpl;
- wysięgnik jednoramienny l=1m 0 st. = 9 szt;
- przewód YDYżo3x2,5mm2- 90 m;
- tabliczka bezpiecznikowa IZK z wkładkami – 9 kpl;
- bednarka FeZn 25x4 mm – 403 m;
- rura ochronna karbowana dwuścienna, HDPE 75 mm SN 7-172 m;
- rura ochronna karbowana gładkościenna, HDPE 110mm SN 10-100 m;
- inne materiały np. folia oznacznikowa, folia ochronna niebieska, piasek.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

4.5.5.) Wartość części: 436315,61 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 4 pn. „Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Trzebciny”.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę drogi wewnętrznej w miejscowości Trzebciny.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) Zestawienie powierzchni zagospodarowania drogowego:
- długość drogi – 420,00 mb;
- projektowana droga o nawierzchni bitumicznej – F=1.553,43 m2;
- projektowany chodnik z kostki betonowej (dojścia do furtek) – F=16,65 m2;
- projektowany zjazd indywidualny na posesję z kostki betonowej – F= 136,94 m2;
- projektowany zjazd publiczny z kostki betonowej – F=96,13 m2.
Ogólna powierzchnia zagospodarowania drogowego wynosi: 1.803,15 m2.
2) Konstrukcja nawierzchni dróg:
a) Jezdnia o nawierzchni bitumicznej:
- warstwa ścieralna z asfaltobetonu AC11S gr. 4 cm,
- warstwa wiążąca z asfaltobetonu AC16W gr. 4 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5mm stab. mechanicznie gr. 20 cm,
- grunt kat. G1 (istniejąca nawierzchnia gruntowa utwardzona kruszywem).
Łączna grubość konstrukcji nawierzchni wynosi 28 cm.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca górną warstwę nawierzchni ułożył na całej szerokości jezdni jednym pasem.
b) Zjazdy na posesję o nawierzchni z kostki betonowej:
- kostka betonowa gr. 8 cm,
- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 5 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5mm stab. mechanicznie gr. 15 cm,
- grunt kat. G1 (istniejąca nawierzchnia gruntowa utwardzona kruszywem).
Łączna grubość konstrukcji nawierzchni wynosi 28 cm.
c) Chodnik (dojście do furtki) o nawierzchni z kostki betonowej:
- kostka betonowa gr. 6 cm,
- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 5 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5mm stab. mechanicznie gr. 10 cm,
- grunt kat. G1 (istniejąca nawierzchnia gruntowa utwardzona kruszywem).
Łączna grubość konstrukcji nawierzchni 21 cm

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 325484,05 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 5 pn. „Budowa drogi gminnej nr 010364C w miejscowości Ostrowo, gmina Cekcyn”.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę drogi gminnej nr 010364 C w miejscowości Ostrowo, gmina Cekcyn.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
2) Zestawienie powierzchni zagospodarowania drogowego:
- długość drogi – 637,00 mb;
- jezdnia o nawierzchni bitumicznej – F=2.695,71 m2;
- zjazdy indywidualne z kostki betonowej – F= 139,12 m2;
- projektowane pobocze ulepszone – F=641,70 m2;
- nawierzchnie z bruku z kamienia polnego – F=10,88 m2;
- ściek prefabrykowany betonowy drogowy korytkowy – L=565,00 mb;
- studnie chłonne fi 1200 – 3 szt.;
- studnie chłonne fi 1000 – 3 szt.;
- wpusty deszczowe betonowe z kratami żeliwnymi klasy Dn400 z sorbetem – 4 szt.;
- przykanaliki betonowe fi 50 cm – L=11 mb;
- projektowana rozbiórka istniejącego ogrodzenia z paneli drewnianych – L=11 mb;
- budowa ogrodzenia na granicy pasa drogowego – L=9,5 mb;
- projektowany trawnik – F=1.150,00 m2.
Ogólna powierzchnia zagospodarowania drogowego wynosi: 4.637,41 m2.
3) Konstrukcja nawierzchni dróg:
a) Projektowana jezdnia bitumiczna:
- warstwa ścieralna z asfaltobetonu AC11S gr. 4 cm,
- warstwa wiążąca z asfaltobetonu AC16W gr. 4 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5mm stab. mechanicznie gr. 20 cm,
- istniejące podłoże kategorii G1.
Łączna grubość konstrukcji nawierzchni wynosi 28 cm.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca górną warstwę nawierzchni ułożył na całej szerokości jezdni jednym pasem.
b) Projektowane zjazdy:
- kostka betonowa wibroprasowana gr. 8 cm,
- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 5 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5mm stab. mechanicznie gr. 15 cm,
- istniejące podłoże kategorii G1.
Łączna grubość konstrukcji nawierzchni wynosi 28 cm.
c) Powierzchnie wybrukowane:
- bruk z kamienia polnego 16-18 cm,
- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 5 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5mm stab. mechanicznie gr. 20 cm,
- istniejące podłoże kategorii G1.
Łączna grubość konstrukcji nawierzchni wynosi 43-45 cm.
d) Projektowane pobocze:
- kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0/31,5mm gr. 10cm.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.5.) Wartość części: 590650,88 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 6 pn. „Przebudowa drogi gminnej 010314C Iwiec – Suchom w miejscowości Iwiec”.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę drogi gminnej 010314C Iwiec – Suchom w miejscowości Iwiec.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) Zestawienie powierzchni zagospodarowania drogowego:
- długość drogi – 461,19 mb;
- projektowana droga o nawierzchni bitumicznej – F=2.334,62 m2;
- projektowana pętla autobusowa z kostki betonowej – F=251,57 m2;
- projektowana pachwina z bruku z kamienia polnego – F=1,96 m2;
- projektowany chodnik z kostki betonowej (dojścia do furtek) – F=3,64 m2;
- projektowany zjazd na posesję z kostki betonowej – F= 227,98 m2.
Ogólna powierzchnia zagospodarowania drogowego wynosi: 2.568,20 m2.
2) Konstrukcja nawierzchni dróg:
a) Jezdnia o nawierzchni bitumicznej:
- warstwa ścieralna z asfaltobetonu AC11S gr. 4 cm,
- warstwa wiążąca z asfaltobetonu AC16W gr. 4 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5mm stab. mechanicznie gr. 20 cm,
- grunt kategorii G1 (istniejąca nawierzchnia gruntowa utwardzona kruszywem).
Łączna grubość konstrukcji nawierzchni wynosi 48 cm.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca górną warstwę nawierzchni ułożył na całej szerokości jezdni jednym pasem.
b) Pachwina o nawierzchni brukowej z kamienia polnego:
- bruk z kamienia polnego gr. 10 cm,
- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 5 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5mm stab. mechanicznie gr. 20 cm,
- grunt kategorii G1 (istniejąca nawierzchnia gruntowa utwardzona kruszywem).
Łączna grubość konstrukcji nawierzchni wynosi 35 cm
c) Zjazdy na posesję o nawierzchni z kostki betonowej:
- kostka betonowa gr. 8 cm,
- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 5 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5mm stab. mechanicznie gr. 15 cm,
- grunt kategorii G1 (istniejąca nawierzchnia gruntowa utwardzona kruszywem).
Łączna grubość konstrukcji nawierzchni wynosi 28 cm.
d) Chodnik (dojście do furtki) o nawierzchni z kostki betonowej:
- kostka betonowa gr. 6 cm,
- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 5 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5mm stab. mechanicznie gr. 10 cm,
- grunt kategorii G1 (istniejąca nawierzchnia gruntowa utwardzona kruszywem).
Łączna grubość konstrukcji nawierzchni 21 cm

3) Branża elektryczna:
a) materiały do zabudowy – nowe oświetlenie drogowe:
- kabel ośw. typu YAKY5x35mm2 - l=453/512m (trasa/kabel);
- oprawa oświetleniowa 1xLED64-4S/840 6400lm 51W – 10 kpl;
- słup oświetleniowy z fundamentem h=8m – 10 kpl;
- wysięgnik jednoramienny l=1m 0 st. – 10 szt;
- przewód YDYżo3x2,5mm2- 90 m;
- tabliczka bezpiecznikowa IZK z wkładkami – 10 kpl;
- bednarka FeZn 25x4 mm – 473 m;
- rura ochronna karbowana dwuścienna, HDPE 75 mm SN 7–40 m;
- rura ochronna karbowana gładkościenna, HDPE 110mm SN 10 – 10 m;
- inne materiały np. folia oznacznikowa, folia ochronna niebieska, piasek.
b) Likwidacja kolizji energetycznych:
- Materiały do demontażu ENEA Oświetlenie:
• linia zasilająca - 113 m,
• oprawy oświetleniowe z wysięgnikami – 2 kpl.,
• szafka oświetleniowa – 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

4.5.5.) Wartość części: 541823,18 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 7 pn. „Rozbudowa drogi gminnej nr 010366C w miejscowości Krzywogoniec”.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje rozbudowę drogi gminnej nr 010366C w miejscowości Krzywogoniec.
2. Zakres zadania obejmuje również budowę kanalizacji deszczowej oraz przebudowę istniejącego oświetlenia.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) Zestawienie powierzchni zagospodarowania drogowego:
- długość drogi – 330,00 mb;
- nawierzchnia jezdni, zjazdów, dojść do posesji z kostki betonowej: 1795,96 m2;
- chodnik z kostki betonowej: 88,00 m2;
- progi z kostki – 33,15m2;
- humusowanie i obsiew trawą: 57,14 m2;
- opaska z KŁSM 0/31,5mm: 489,56 m2.
Łączna powierzchnia utwardzona objęta zadaniem wynosi: 2.058,53 m2.
2) Konstrukcja nawierzchni dróg:
a) Nawierzchnia jezdni, zjazdów, dojść do posesji:
- warstwa ścieralna z kostki betonowej szarej typ „cegła” z fazą, gr. 8 cm,
- podsypka cementowo – piaskowa 1:4, gr. 4 cm,
- podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej C90/3 – kruszywo łamane 0/31,5 stabilizowane mechanicznie, gr. 20 cm,
- warstwa wzmacniająca z mieszanki niezwiązanej C90/3 lub gruzubetonowego sort. 0/63 stabilizowane mechanicznie, gr. 15 cm,
- istniejące podłoże po zagęszczeniu.
Łączna grubość konstrukcji nawierzchni wynosi 47 cm.
b) Chodnik:
- warstwa ścieralna z kostki betonowej szarej typu ”cegła” z fazą, gr. 8 cm,
- podsypka cementowo - piaskowa 1:4, 4 cm,
- podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej C90/3 – kruszywo łamane 0/31,5 stabilizowane mechanicznie, gr. 15 cm,
- warstwa wzmacniająca z mieszanki niezwiązanej C90/3 lub gruzu betonowego sort. 0/63 stabilizowane mechanicznie, gr. 15 cm,
- istniejące podłoże po zagęszczeniu.
Łączna grubość konstrukcji nawierzchni wynosi 42 cm.
c) Próg zwalniający:
- warstwa ścieralna z kostki betonowej czerwonej kształt cegła, gr. 8 cm,
- podsypka cementowo - piaskowa 1:4, gr. 4 cm,
- podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej C90/30 – kruszywo łamane 0/31,5 stabilizowane mechanicznie, gr. 20-30 cm,
- warstwa wzmacniająca z mieszanki niezwiązanej C90/3 lub gruzubetonowego sort. 0/63 stabilizowane mechanicznie, gr. 15 cm,
- istniejące podłoże po zagęszczeniu.
Łączna grubość konstrukcji nawierzchni 57 cm
d) Opaska:
- warstwa kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5, gr. 15 cm,
- istniejące podłoże po zagęszczeniu.
Łączna grubość konstrukcji nawierzchni wynosi 15 cm.
e) Humusowanie i obsiew trawą:
- obsiew trawą na warstwie urodzajnej gr. 10 cm.

3) Branża sanitarna – zaprojektowano wykonanie następujących elementów uzbrojenia terenu:
- kanały deszczowy z rur kanalizacyjnych PVC klasy SN 8 kielichowych z uszczelką
i rdzeniem litym zgodnych z normą PN-EN 1401 Ø200x5,9 mm PVC SN – L=143,10 m;
- studzienki z kręgów żelbetowych, Ø1,0m: odpowiadających wymaganiom normy PN-EN 1917 – 12 szt.;
- wpusty deszczowe – prefabrykowane betonowe z osadnikiem na piasek o średnicy Ø0,5m o wysokości min. 1,0 m – 12 szt.;
- skrzynki polipropylenowe retencyjno – rozsączające – 2 komplety (łącznie 68 szt.);
- separator koalescencyjny ze zintegrowanym osadnikiem – 2 szt.
4) Branża elektryczna:
a) materiały do zabudowy – nowe oświetlenie drogowe:
- kabel YKYż0 3x6mm2 - l=425,88 m;
- przewód YDYżo 3x2,5mm2 - l=91,52 m;
- oprawa oświetleniowa LED 41W, 6600 lm, barwa 4000K – 11 kpl;
- słup oświetleniowy z fundamentem h=8m – 11 kpl;
- wysięgnik jednoramienny l=1m 5 st. – 11 szt.;
- szafka oświetleniowa SO dwuobwodowa z układem sterującym - 1kpl.;
- bednarka stalowa ocynkowana FeZn 25x4 mm – 374,40 m;
- bednarka stalowa FeZn 25x4 mm – 10,40 m;
- rura ochronna Ø 110 mm – 138,20 m,
- rura ochronna dwudzielna Ø 110 mm – 40,04 m,
- inne materiały np. folia oznacznikowa, piasek, itp.
Zamawiający wymaga zainstalowania zegara astronomicznego, umożliwiającego ustawienie przerwy nocnej w świeceniu oświetlenia, za pomocą aplikacji mobilnej.
b) Likwidacja kolizji energetycznych, materiały do demontażu ENEA Oświetlenie:
• linia napowietrzna 1xAL25 - 280 m,
• oprawy oświetleniowe z wysięgnikiem – 2 kpl.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

4.5.5.) Wartość części: 1174742,46 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 8 pn. „Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Zamarte”.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę drogi wewnętrznej w miejscowości Zamarte.
2. Zakresem inwestycji obejmuje również budowę kanalizacji deszczowej.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) Zestawienie powierzchni zagospodarowania drogowego:
- długość drogi – 290 mb;
- nawierzchnia jezdni z betonu asfaltowego – F= 1.185,39 m2;
- dojścia do posesji z kostki betonowej: 13,70 m2;
- zjazdy z kostki: 205,5 m2;
- ażury: 88,08 m2 ;
- humusowanie i obsiew trawą: 1.227,37 m2;
- opaska z KŁSM 0/31,5mm: 156,00 m2.
Łączna powierzchnia utwardzona objęta zadaniem wynosi: 1.492,67 m2.
2) Konstrukcja nawierzchni dróg:
a) Nawierzchnia jezdni:
- warstwa ścieralna AC11S, KR1 1-2, gr. 4 cm,
- warstwa wiążąca AC16W, KR1 -1-2, gr. 4 cm,
- podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej C90/30 – kruszywo łamane 0/31,5 stabilizowane mechanicznie, gr. 20 cm,
- warstwa wzmacniająca z mieszanki niezwiązanej C90/3 lub gruzu betonowego sortowanego stabilizowana, gr. 15 cm.
Łączna grubość konstrukcji nawierzchni wynosi 43 cm.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca górną warstwę nawierzchni ułożył na całej szerokości jezdni jednym pasem.
b) Dojście do posesji:
- warstwa z kostki betonowej szarej typu ”cegła” z fazą, gr. 8 cm,
- podsypka cementowo - piaskowa 1:4, 4 cm,
- podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej C90/30 – kruszywo łamane 0/31,5 stabilizowane mechanicznie, gr. 15 cm,
- warstwa wzmacniająca z mieszanki niezwiązanej C90/3 lub gruzu betonowego sortowanego stabilizowana, gr. 15 cm.
Łączna grubość konstrukcji nawierzchni wynosi 42 cm.
c) Zjazd indywidualny:
- warstwa z kostki betonowej czerwonej kształt cegła 8 cm,
- podsypka cementowo - piaskowa 1:4, 4 cm,
- podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej C90/30 – kruszywo łamane 0/31,5 stabilizowane mechanicznie, gr. 15 cm,
- warstwa wzmacniająca z mieszanki niezwiązanej C90/3 lub gruzu betonowego sortowanego stabilizowana, gr. 15 cm.
Łączna grubość konstrukcji nawierzchni 42 cm
d) Ażury:
- płyty betonowe ażurowe 40x60x8 cm z humusowaniem i obsiewem trawą 8 cm.
- podsypka piaskowa 10 cm.
Łączna grubość konstrukcji nawierzchni wynosi 18 cm.
e) Humusowanie i obsianie trawą:
- obsiew trawą na warstwie urodzajnej gr. 10 cm
3) Branża sanitarna – zaprojektowano wykonanie następujących elementów uzbrojenia terenu:
- kanał deszczowy Ø315x10,2 mm PVC SN 12, L=24,8 m;
- kanały deszczowe Ø315x9,2 mm PVC SN 8, L= 229,7 m;
- przykanaliki od wpustów deszczowych oraz odwodnieni liniowych Ø200x5,9 mm PVC SN 8 ƩL=30,1;
- studnie kanalizacyjne z kręgów żelbetowych, Ø 1,0m – 13 szt.;
- wpusty deszczowe – prefabrykowane betonowe z osadnikiem na piasek o średnicy Ø 0,5m o wysokości min. 1,0 m – 9 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 853516,56 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 9 pn. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn. „Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Cekcyn”.
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn. „Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Cekcyn”.
2. Przedmiot nadzorowanego zamówienia obejmuje:
a) budowę drogi gminnej nr 010323C Cekcyn-Lubińsk-Iwiec w miejscowości Lubińsk na odcinku od 0+0,024 km do 2+600 km;
b) rozbudowę drogi gminnej nr 010339C ulicy Polnej w miejscowości Cekcyn;
c) przebudowę drogi gminnej nr 010360C ul. Madera;
d) przebudowę drogi wewnętrznej w miejscowości Trzebciny;
e) budowę drogi gminnej nr 010364C w miejscowości Ostrowo, gmina Cekcyn;
f) przebudowę drogi gminnej 010314C Iwiec – Suchom w miejscowości Iwiec;
g) rozbudowę drogi gminnej nr 010366C w miejscowości Krzywogoniec;
h) przebudowę drogi wewnętrznej w miejscowości Zamarte.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej stanowiącej Załącznik Nr 8.1, Załącznik Nr 8.2, Załącznik Nr 8.3, Załącznik Nr 8.4, Załącznik Nr 8.5, Załącznik Nr 8.6, Załącznik Nr 8.7 oraz Załącznik Nr 8.8 do SWZ, a także w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiących Załącznik Nr 9.1, Załącznik Nr 9.2, Załącznik Nr 9.3, Załącznik Nr 9.4, Załącznik Nr 9.5, Załącznik Nr 9.6, Załącznik Nr 9.7 oraz Załącznik Nr 9.8 do SWZ.
4. Do obowiązków inspektora nadzoru należy:
- reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej,
- sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie,
- sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania,
- kontrolowanie zgodności wykonywanych robót z dokumentacją projektową, umową i obowiązującym w trakcie realizacji harmonogramem robót,
- rozstrzyganie - w uzgodnieniu z Zamawiającym spraw technicznych powstałych w toku wykonywania robót,
- sporządzanie protokołów konieczności w przypadku potrzeby wykonywania robót dodatkowych lub zamiennych, uzasadniania potrzeby wykonywania tych prac oraz wnioskowania do zamawiającego o ich wykonanie,
- uczestniczenie w przeglądach w okresie gwarancji oraz kontrolowanie usuwania ujawnionych wad i usterek,
- sprawdzanie przygotowanych przez wykonawcę rozliczeń kosztów realizacji inwestycji,
- dojazd i pobyt na placu budowy minimum raz w tygodniu od momentu przekazania placu budowy Wykonawcy do czasu zgłoszenia zakończenia prac, na każdej z części inwestycji oraz w szczególnie uzasadnionych przypadkach na telefoniczne lub listowne wezwanie Zamawiającego. W okresie gwarancji na telefoniczne lub listowne wezwanie Zamawiającego każdorazowo w razie konieczności przeprowadzenia odbioru gwarancyjnego oraz kontroli jednostek współfinansujących zadanie;
- informowanie Zamawiającego na bieżąco o postępach w realizacji robót, stwierdzonych nieprawidłowościach lub zagrożeniach w realizacji robót wynikających z zatwierdzonego przez Zamawiającego harmonogramu robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.5.) Wartość części: 145898,55 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6055482,34 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6818219,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6055482,34 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5591700297

7.3.4) Miejscowość: Kozłowo 8a

7.3.5) Kod pocztowy: 86-105

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

branża sanitarna, branża elektryczna


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6055482,34 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1188077,89 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1595591,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1188077,89 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Roboty Ziemne Dariusz Sala

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5551056571

7.3.3) Ulica: Dworcowa 12

7.3.4) Miejscowość: Sławęcin

7.3.5) Kod pocztowy: 89-620

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1188077,89 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 641488,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 676352,07 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 641488,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5591700297

7.3.4) Miejscowość: Kozłowo 8a

7.3.5) Kod pocztowy: 86-105

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

branża elektryczna


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 641488,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 468380,43 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 549971,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 468380,43 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5591700297

7.3.4) Miejscowość: Kozłowo 8a

7.3.5) Kod pocztowy: 86-105

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 468380,43 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1045500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1119109,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1045500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Koparką i Naprawa Sprzętu Marek Kilichowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5611296044

7.3.4) Miejscowość: Łyskowo 14

7.3.5) Kod pocztowy: 89-520

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty bitumiczne – COLAS POLSKA Sp. z o. o.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1045500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 806669,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 837905,82 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 806669,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5591700297

7.3.4) Miejscowość: Kozłowo 8a

7.3.5) Kod pocztowy: 86-105

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

branża elektryczna


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 806669,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1062730,11 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1374745,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1062730,11 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Roboty Ziemne Dariusz Sala

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5551056571

7.3.3) Ulica: Dworcowa 12

7.3.4) Miejscowość: Sławęcin

7.3.5) Kod pocztowy: 89-620

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1062730,11 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1153740,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1206420,54 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1153740,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Koparką i Naprawa Sprzętu Marek Kilichowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5611296044

7.3.4) Miejscowość: Łyskowo 14

7.3.5) Kod pocztowy: 89-520

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty bitumiczne – COLAS POLSKA Sp. z o. o.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1153740,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49138,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 143707,05 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49138,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PMI Karol Sękowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5591823373

7.3.3) Ulica: Młyńska 12/3

7.3.4) Miejscowość: Drzycim

7.3.5) Kod pocztowy: 86-140

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49138,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.