Ogłoszenie z dnia 2023-05-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00099614/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-17
- 2023/BZP 00121783/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja dróg powiatowych na terenie Powiatu Łomżyńskiego wraz z zakupem sprzętu (II postępowanie)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Łomży
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669826
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Poligonowa 30
1.5.2.) Miejscowość: Łomża
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.7.) Numer telefonu: 86 218 41 89
1.5.8.) Numer faksu: 86 218 41 89
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdplomza.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.powiatlomzynski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
link do postępowania: https://zdplomza.ezamawiajacy.pl/pn/zdplomza/demand/102191/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja dróg powiatowych na terenie Powiatu Łomżyńskiego wraz z zakupem sprzętu (II postępowanie)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a9f2c7a0-ae8f-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00202519
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00003388/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.16 Modernizacja drogi powiatowej nr 1932B odc. o dł. 3,10 km, gm. Jedwabne
1.1.17 Modernizacja drogi powiatowej nr 1934B odc. o dł. 1,20 km, gm. Wizna
1.1.19 Modernizacja drogi powiatowej nr 1957B odc. o dł. 1,00 km, gm. Miastkowo
1.1.20 Modernizacja drogi powiatowej nr 1911B odc. o dł. 0,60km, gm. Miastkowo
1.2.4 Zakup maszyn do utrzymania odcinków dróg zmodernizowanych ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład oraz pozostałej sieci dróg Powiatu Łomżyńskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00099614
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDP-1.252.P-2.284.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 13769806,53 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cześć I: Modernizacja drogi powiatowej nr 1932B na terenie gminy Jedwabne odcinek o dł. ok 1,4 km w systemie „zaprojektuj i wybuduj”,Przedmiotem przedsięwzięcia jest zaprojektowanie i realizacja zadania: „Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej nr 1932B Wagi – Chrostowo – Kąty - Chyliny na odcinku długości ok. 3100 m” na odcinku o długości ok. 1400m w lokalizacji określonej pikietażem roboczym 2+000 do 3+400 poprzez wykonanie nawierzchni drogi powiatowej, zjazdów, wlotów dróg bocznych i poboczy, przebudowę istniejących oraz budowa nowych dostosowanych do rozwiązań projektowych drogi przepustów pod koroną drogi, budowa rowów przydrożnych i budowa lub przebudowa przepustów pod zjazdami (w ciągu istniejących i projektowanych rowów) wraz z wykonaniem infrastruktury towarzyszącej, tj. kanału technologicznego oraz przebudową kolidującej z projektowanymi rozwiązaniami drogowymi istniejącej infrastruktury (wodociąg, kablowa linia telekomunikacyjna, napowietrzna linia energetyczna).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne
79990000-0 - Różne usługi dla przedsiębiorstw
45233121-3 - Roboty w zakresie budowy dróg głównych
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
45243510-0 - Budowa nasypów
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45232452-5 - Roboty odwadniające
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
45233140-2 - Roboty drogowe
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.5.) Wartość części: 3791982,95 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II: Modernizacja drogi powiatowej nr 1934B na terenie gminy Wizna odcinek o dł. ok 1,2 km w systemie „zaprojektuj i wybuduj”Przedmiotem przedsięwzięcia jest zaprojektowanie i realizacja zadania: „Przebudowa drogi powiatowej 1934B w miejscowości Wizna wraz z budową i przebudową infrastruktury technicznej” rozbiórkę elementów drogi nieprzewidzianych do dalszego użytkowania lub przewidzianych do przebudowy, wykonanie kanału technologicznego, wykonanie chodników, wykonanie nawierzchni jezdni dla ruchu KR2, wykonanie odwodnienia drogi przez budowę kanalizacji deszczowej, wykonanie oznakowania poziomego i pionowego drogi, przebudowę kolidujących urządzeń i sieci istniejącej infrastruktury pod i nadziemnej: urządzeń teletechnicznych
i energetycznych, sieci wodociągowych, kanalizacji deszczowej i sanitarnej, sieci gazowej, urządzeń melioracyjnych i hydrologicznych i innych zgodnie z wydanymi warunkami, zakup i montaż tablic informacyjnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne
79990000-0 - Różne usługi dla przedsiębiorstw
45233121-3 - Roboty w zakresie budowy dróg głównych
45243510-0 - Budowa nasypów
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45232452-5 - Roboty odwadniające
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
45233140-2 - Roboty drogowe
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.5.) Wartość części: 5706199,90 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III: Modernizacja drogi powiatowej nr 1957B na terenie gminy Miastkowo odcinek o dł. ok 1,0 km w systemie „zaprojektuj i wybuduj”,Przedmiotem przedsięwzięcia jest zaprojektowanie i realizacja zadania: „Modernizacja drogi powiatowej nr 1957B na terenie gminy Miastkowo odcinek o dł. ok 1,0 km” poprzez rozbiórkę istniejącej nawierzchni oraz ogrodzeń kolidujących z planowaną inwestycją, rozbudowę jezdni o nawierzchni bitumicznej o szerokości 6,0 m dla obciążenia ruchem KR2, budowę obustronnych poboczy z kruszywa szerokości 1,0 m, przebudowę i budowę zjazdów z kostki betonowej na działki zabudowane oraz zjazdów bitumicznych na działki użytkowane rolniczo, przebudowę sieci kolidujących z planowaną inwestycją, wykonanie oznakowania pionowego, zakup i montaż tablicy informacyjnej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 1734086,36 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV: Modernizacja drogi powiatowej nr 1911B na terenie gminy Miastkowo odcinek o dł. ok 0,6 km w systemie „zaprojektuj i wybuduj”,Przedmiotem przedsięwzięcia jest zaprojektowanie i realizacja zadania: „Modernizacja drogi powiatowej nr 1911B na terenie gminy Miastkowo odcinek o dł. ok 0,6 km.” poprzez wycinkę drzew kolidujących z planowaną inwestycją, rozbiórkę elementów drogi nieprzewidzianych do dalszego użytkowania lub przewidzianych do przebudowy, recykling istniejącej nawierzchni, przebudowę jezdni o nawierzchni bitumicznej o szerokości 6,0 m dla obciążenia ruchem KR2, budowę obustronnych poboczy z kruszywa szerokości 1,0 m, przebudowę i budowę zjazdów bitumicznych na posesje, wykonanie oznakowania pionowego, zakup i montaż tablicy informacyjnej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 855248,62 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część V: zakup i dostawa :- fabrycznie nowego samochodu ciężarowego typu wywrotka wraz z dodatkowym przystosowanym osprzętem, tj. nową posypywarką i pługiem do odśnieżania, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 11 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34130000-7 - Pojazdy silnikowe do transportu towarów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34920000-2 - Sprzęt drogowy
34143000-1 - Pojazdy do utrzymania dróg w okresie zimy
4.5.5.) Wartość części: 640336,67 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VI: zakup i dostawa:- dwóch fabrycznie nowych ciągników rolniczych wraz z dodatkowym przystosowanym do nich osprzętem, t.j. dwoma ramionami wysięgnikowymi z głowicami koszącymi, kosiarką bijakową tylno-boczną, dwoma pługami do odśnieżania oraz posypywarką ciągnioną do piasko-soli - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 11 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34920000-2 - Sprzęt drogowy
34144000-8 - Pojazdy silnikowe specjalnego zastosowania
4.5.5.) Wartość części: 1041952,03 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
W dniu 09 marca 2023 r. przed otwarciem ofert Zamawiający na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia na realizację zamówienia publicznego. Zamawiający na realizację Części I zamierzał przeznaczyć kwotę w wysokość: 4 650 000,00 zł brutto. W postępowaniu na modernizację dróg powiatowych na terenie Powiatu Łomżyńskiego wraz z zakupem sprzętu (II postępowanie) – część I postępowania: Modernizacja drogi powiatowej nr 1932B na terenie gminy Jedwabne odcinek o dł. ok 1,4 km w systemie „zaprojektuj i wybuduj” wpłynęła jedna oferta. Cena oferty, w tym oferta z najniższą ceną, przewyższają kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dodatkowo w chwili obecnej Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8707541,13 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8707541,13 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8179500,11 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8179500,11 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8179500,11 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo – Mostowych TRAKT Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7221296043
7.3.3) Ulica: ul. 1 Maja 8
7.3.4) Miejscowość: Wysokie Mazowieckie
7.3.5) Kod pocztowy: 18-200
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8179500,11 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2470460,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2675250,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2470460,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budownictwa Komunikacyjnego sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7181685820
7.3.3) Ulica: ul. Poligonowa 32
7.3.4) Miejscowość: Łomża
7.3.5) Kod pocztowy: 18-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
branża sanitarna, elektryczna, telekomunikacyjna
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO - MOSTOWYCH "TRAKT" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO - MOSTOWYCH "TRAKT" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2470460,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1360380,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1387121,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1360380,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GEOBRUK Tomasz Smolarczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1131368250
7.3.3) Ulica: ul. Deotymy 19/21 lok. 88
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-407
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA KOMUNIKACYJNEGO SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA KOMUNIKACYJNEGO SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1360380,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 965550,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 965550,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 965550,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STT TRADING Sp. zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7252057463
7.3.3) Ulica: ul. Dowborczyków 30/34
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-019
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 965550,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1261980,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1495188,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1261980,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fricke Maszyny Rolnicze Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7421590617
7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 6
7.3.4) Miejscowość: Mrągowo
7.3.5) Kod pocztowy: 11-700
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1261980,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI Z ŁOMŻY
- Dostawy margaryny, oleju spożywczego oraz jaj kurzych do Zakładu Karnego w Czerwonym Borze oraz jego Oddziału Zewnętrznego w Grądach-Woniecku
- Zakupy inwestycyjne na potrzeby MOSiR - Modernizacja Letniego Parku Zabaw MOSiR Łomża
- Dostawy oleju napędowego dla Zakładu Gospodarowania Odpadami Sp. z o.o.
- Dostawa oprogramowania z usługami wdrożenia dla Gminy Łomża w ramach projektu pn. "Cyberbezpieczny Samorząd Gminy Łomża"
- dostawa diet przemysłowych dla pacjentów Wojewódzkiego Ośrodka Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Łomży
- Dostawa warzyw i owoców do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 10 im. Jana Pawła II w Łomży
więcej: przetargi w Łomży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa części budynku usługowo-mieszkalnego, w celu przystosowania lokalu usługowego, dotąd przedszkola, na żłobek na dz. nr ew. 523 w m. Dąbrowa gm. Kłaj
- Przebudowa drogi gminnej nr 041247C w km 0+000,00-0+335,97 w miejscowości Szembruczek
- Przebudowa sieci wodociągowej w Gminie Tarnowiec w miejscowościach Dobrucowa, Sądkowa, Tarnowiec oraz budowa nowego odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Tarnowiec
- "Budowa mieszkań komunalnych na terenie Gminy Staroźreby"
- Budowa pełnowymiarowego boiska piłkarskiego o nawierzchni z trawy syntetycznej wraz z drenażem, oświetleniem i ogrodzeniem na działce 1240/2, obręb Sośnica.
- Dostosowanie wraz z aranżacją pomieszczeń magazynowych na potrzeby archiwum w Budynku A, Państwowego Instytutu Geologicznego, zlokalizowanego przy ul. Rakowieckiej 4 w Warszawie
więcej: Ciągniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.