eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PielgrzymkaDostawa sprzętu audio-wideo i oprogramowania komputerowego oraz przeszkolenia z zakresu obsługi dostarczonych urządzeń do Gminnego Centrum Kultury i Biblioteki im. Zenona Bernackiego w Pielgrzymce



Ogłoszenie z dnia 2022-06-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu audio-wideo i oprogramowania komputerowego oraz przeszkolenia z zakresu obsługi dostarczonych urządzeń do Gminnego Centrum Kultury i Biblioteki im. Zenona Bernackiego w Pielgrzymce

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminne Centrum Kultury i Biblioteka im. Zenona Bernackiego w Pielgrzymce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 360338450

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pielgrzymka

1.5.2.) Miejscowość: Pielgrzymka

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-524

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 768775124

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: b.gralak@pielgrzymka.biz

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kultura.pielgrzymka.biz

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b95fca71-ba52-11ec-9f44-6e63702cb2f7

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu audio-wideo i oprogramowania komputerowego oraz przeszkolenia z zakresu obsługi dostarczonych urządzeń do Gminnego Centrum Kultury i Biblioteki im. Zenona Bernackiego w Pielgrzymce

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b95fca71-ba52-11ec-9f44-6e63702cb2f7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00202585

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00117938/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa sprzętu audio-wideo i oprogramowania komputerowego oraz przeszkolenia z zakresu obsługi dostarczonych urządzeń

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Konwersja Cyfrowa domów kultury w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00119768/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Gminnego Centrum Kultury i Biblioteki im. Zenona Bernackiego, 59-524 Pielgrzymka 109 fabrycznie nowych urządzeń audio-wideo i oprogramowania komputerowego oraz przeszkolenie z zakresu obsługi dostarczonych urządzeń 6-8 pracowników Zamawiającego w ramach projektu Konwersja Cyfrowa Domów Kultury dofinansowanego z budżetu Unii Europejskiej (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego) w ramach programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 III osi programu – Zwiększenie stopnia oraz poprawa umiejętności korzystania z Internetu, w tym z e-usług publicznych w szczególności realizujące cel stworzenie trwałych mechanizmów podnoszenia kompetencji cyfrowych na poziomie lokalnym. 3.2 „Innowacyjne rozwiązania na rzecz aktywizacji cyfrowej”.
2) Dostawa urządzeń audio-wideo, o której mowa w ust. 1 obejmować będzie również rozładunek, wniesienie do wcześniej przygotowanych pomieszczeń, montaż, instalację i niezbędną konfigurację urządzeń technicznych i oprogramowania: zgodnie z wykazem sprzętu/oprogramowania wskazanym w ofercie wykonawcy.
3) Szkolenie grupy 6-8 pracowników Zamawiającego, o którym mowa w ust. 1 obejmować będzie: zakres obsługi wszystkich urządzeń oraz dostarczanego oprogramowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32350000-1 - Części sprzętu dźwiękowego i wideo

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo

32333200-8 - Kamery wideo

32341000-5 - Mikrofony

32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający

32342412-3 - Głośniki

38651600-9 - Kamery cyfrowe

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

79632000-3 - Szkolenie pracowników

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 161740,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 177449,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 161740,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IMAGE RECORDING SOLUTIONS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 526-10-25-668

7.3.3) Ulica: Arkuszowa 190

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-934

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 161740,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.