Ogłoszenie z dnia 2023-05-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00094697/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA ŻYWNOŚCI NA POTRZEBY KUCHNI SP ZOZ GARWOLIN
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W GARWOLINIE
1.3.) Oddział zamawiającego: SPZOZ w Garwolinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 712353954
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lubelska 50
1.5.2.) Miejscowość: Garwolin
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: 25 68 44 632
1.5.8.) Numer faksu: 25 6843708
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ozp@spzozgarwolin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozgarwolin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://spzozgarwolin.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA ŻYWNOŚCI NA POTRZEBY KUCHNI SP ZOZ GARWOLIN2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-07ff872f-ac3e-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00202745
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00010329/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawy żywności na potrzeby kuchni SPZOZ Garwolin
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00094697
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OZP/1/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Mleko spożywcze świeże 2% folia ( opakowanie 5l) l 18 000 5 l2 Mleko spożywcze świeże 2% karton l 4 000 1 l
3 Ser biały (klinek, pergamin) kg 1100 kg/luz
4 Masło śmietankowe zawartość tłuszczu minimum 73% kg 1200 200g
5 Śmietana 18% /kubek/ szt. 1 000 400g
6 Serek waniliowy,mietankowy, truskawkowy /kubek/ szt. 500 125g
7 Serek wiejski / kubek/ szt. 300 150g
proszę nie wyceniać mleka UHT
4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15510000-6 - Mleko i śmietana
15542100-0 - Ser twarogowy
15530000-2 - Masło
4.5.5.) Wartość części: 93310,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Chleb krojony szt 13000 0,5kg2 Chleb razowy krojony szt 3400 0,50kg
3 Bułka długa krojona szt 12 000 0,4kg
4 Bułka tarta szt 360 0,40kg
5 Bułeczki drożdżowe \bułeczki rwańce szt 2 500 100g
6 Jagodzianki szt 600 100g
7 Chałka szt 40 360g
8 Pączki liliputki kg 10 kg
9 Kuleczki serowe kg 10 kg
10 Ciastka kruche kg 10 0,50kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15811100-7 - Chleb
15811400-0 - Bułeczki
15812200-5 - Ciasta
4.5.5.) Wartość części: 90604,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Brokuły mrożone kg 800 22 Kalafior mrożony kg 800 2,5
3 Marchew mrożona kostka kg 100 2,5
4 Fasolka szparagowa mrożona kg 100 2
5 Mieszanka kompotowa kg 200 2
4.5.3.) Główny kod CPV: 15331170-9 - Warzywa mrożone
4.5.5.) Wartość części: 11290,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Schab środkowy bez kości \łoju klasa I kg 8002 Schab karkowy bez kości \łoju ,słonina całkowicie zdjęta\ klasa I kg 600
3 Szynka surowa bez kości\ bez skóry,słonina całkowicie zdjęta\ klasa I kg 1 000
4 Łopatka wieprzowa bez kości\mięso bez fałd skóry \klasa I kg 1 000
5 Smalec\ kostka 200g\ kg 30 200g
6 Udka drobiowe \ pałka + udziec\ waga jednostkowa ok. 250g kg 1 000
7 Udziki drobiowe \udziec z kością\ waga jednostkowa ok. 200g kg 800
8 Filet z piersi kurczaka bez przylegającej skóry i b\kości kg 900
9 Paszteciki drobiowe szt 50 100g
10 Korpus z kurczaka \ element uzyskany z rozbioru tuszki kurczaka bez przebarwień i uszkodzeń mechanicznych oraz bez zanieczyszczeń obcych\ kg 300
11 Indyk lux w galarecie\ zawartość mięsa z piersi z indyka minimum 70%\ kg 100
12 Polędwica sopocka wieprzowa \zawartość mięsa wieprzoewgo minimum 70%\ kg 400
13 Szynka z pieca \zawartość mięsa z szynki minimum 75%\ kg 350
14 Szynka z beczki \zawartość mięsa z szynki minimum 91%\ kg 380
15 Szynka na krajalnicę|\ zawartość mięsa wieprzowego minimum 69%\ kg 200
16 Schab benedykta \zawartość schabu wieprzowego minimum 58%\ kg 300
17 Szynka konserwowa wieprzowa \zawartość mięsa wieprzowego minimum 56%\ kg 300
18 Szynka gotowana\zawartość mięsa wieprzowego minimum 80%\ kg 150
19 Kiełbasa szynkowa \zawartość mięsa wieprzowego minimum 65%\ kg 300
20 Schab farmerski\ zawartość mięsa wieprzoewgo minimum 70%\ kg 280
21 Polędwica drobiowa \zawartość mięsa drobiowego minimum 63%\ kg 260
22 Pasztet z pieca\ zawartość mięsa drobiowego minimum 65%, mięsa wieprzowego minimum 20%\ kg 150
23 Polędwica miodowa drobiowa \skład fllet drobiowy 40% kg 280
24 Biała kiełbasa drobiowo\wieprzowa kg 100
25 Pierś drobiowa gotowana\zawartość mięsa drobiowego minimum 70%\ kg 200
26 Filet z indyka faszerowany\zawartość mięsa drobiowego minimum 70%\ kg 200
27 Polędwica miodowa drobiowa \skład fllet drobiowy 40% kg 280
28 Polędwica drobiowa \zawartość mięsa drobiowego minimum 63%\ kg 260
29 Szynkowa dębowa\zawartość mięsa wprzowego minimum 80%\ kg 200
30 Kiełbasa gospodarska cienka kg 100
31 Słonina\ bez skóry świeża surowa w formie płatów kg 10
4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15112000-6 - Drób
15131130-5 - Wędliny
15131310-1 - Pasztety
4.5.5.) Wartość części: 161520,50 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Kapusta biała główka kg 3502 Kapusta biała główka\młoda\ szt 250
3 Kapusta czerwona główka kg 300
4 Kapusta pekińska kg 450
5 Kapusta włoska szt 100
6 Kapusta kiszona kg 1000
7 Ziemniaki kg 33500
8 Pietruszka świeża kg 300
9 Marchew świeża kg 3000
10 Buraki czerwone kg 1100
11 Cebula żółta kg 550
12 Pieczarki świeże kg 500
13 Seler świeży kg 400
14 Jabłka kg 700
15 Ogórki kiszone kg 600
16 Fasola biała kg 100
17 Sałata zielona szt 500
18 Sałata lodowa szt 400
19 Botwinka szt 50
20 Ogórki zielone świeże kg 500
21 Koper szt 400
22 Natka pietruszki szt 400
23 Pory szt 150
24 Rzodkiewka szt 150
25 Czosnek szt 100
26 Pomidory kg 600
27 Papryka świeża kg 100
28 Szczypiorek szt 200
29 Groch łupany kg 100
30 Banany op.16kg op 18
31 Brzoskwinie/ nektarynki (sezonowo) kg 80
32 Truskawki świeże/sezonowo/ kg 80
33 Owoce sezonowe/gruszki,śliwki,arbuz/ kg 150
34 Koncentrat pomidorowy 30% szt 650 200g
35 Ogórki konserwowe szt 100 900g
36 Chrzan konserwowy szt 100 300g
37 Koncentrat barszcz czerwony w płynie szt 30 0,25l
38 Szczaw konserwowy szt 100 200g
39 Fasola czerwona konserwowa szt 50 400g
40 Kukurydza konserwowa szt 50 400g
41 Groszek konserwowy szt 50 400g
42 Seler konserwowy szt 50 290g
43 Rzepa biała kg 200
4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.5.) Wartość części: 90561,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Ciastka biszkopty op 30 150g2 Jaja\ klasa L szt 2400 L
3 Misie lubisie szt 300 0,30g
4 Mąka pszenna kg 1000 1kg
5 Kasza manna kg 300 1kg
6 Ryż kg 500 1kg
7 Cukier kg 2100 1kg
8 Makaron łazanka kg 200 500g
9 Makaron świderki kg 400 1kg
10 Makaron wstążka kg 400 1kg
11 Makaron krajanka kg 350 1kg
12 Sól drobna jodowana kg 900 1kg
13 Płatki owsiane szt 380 500g
14 Płatki jęczmienne błyskawiczne szt 400 0,50kg
15 Płatki ryżowe szt 500 400g
16 Herbata granulowana typu saga szt 1000 90g
17 Herbata granulowan typu lipton szt 20 100g
18 Kawa typu inka szt 30 150g
19 Mąka ziemniaczana kg 100 1kg
20 Kasza gryczana kg 200 1kg
21 Chrupki kukurydziane szt 380 50g
22 Kwasek cytrynowy szt 100 50g
23 Olej uniwersalny/1litr/ l 500 1l
24 Ocet z białych winogron szt 30 0,25l
25 Miód pszczeli szt 40 350
26 Wafelik\opakowanie 2kg\ kg 5 2kg
27 Kasza jęczmienna kg 500 1kg
28 Dżemy różne smaki szt 450 270g
29 Batoniki\wafelki (różne smaki) szt 300 550 - 40g
30 Cukier waniliowy szt 100 30g
31 Ketchup szt 80 480g
32 Musztarda \różne rodzaje sarepsak,francuska\ szt 80 210g
33 Majonez szt 340 400g
34 Syrop owocowy 5 l szt 30 5l
35 Ciastka kruche (różne rodzaje) kg 20 2kg
36 Słonecznik łuskany kg 12 4kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 42518,40 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Rosołek drobiowy (typu winiary, prymat lub inne podobne) szt 200 120g2 Przyprawa szefa kuchni (typu kucharek,wegeta) szt 100 1kg
3 Zioła prowansalskie szt 25 10g
4 Przyprawa w płynie typu magii l 30 1l
5 Sosy do sałatek typu koperkowy, ogrodowy szt 400 0,09
6 Rosołek wołowy szt 100 120g
7 Rosołek o smaku wędzonki szt 30 120g
8 Przyprawa do wieprzowiny szt 100 20g
9 Przyprawa do kurczaka szt 100 30g
10 Przyprawa do ryb szt 50 30g
11 Zupa żurek szt 250 49g
12 Tymianek szt 30 10g
13 Pieprz naturalny mielony szt 300 10g
14 Papryka mielona szt 50 20g
15 Ziele angielskie szt 250 10g
16 Majeranek szt 100 10g
17 Przyprawa do grila klasyczna szt 50 20g
18 Przyprawa do bigosu szt 50 20g
19 Liście laurowe szt 300 8g
20 Oregano szt 20 10g
21 Liście laurowe szt 300 8g
4.5.3.) Główny kod CPV: 15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15871200-6 - Sosy, mieszanki przypraw i mieszanki przypraw korzennych
15891500-5 - Buliony
4.5.5.) Wartość części: 5722,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Miruna kg 950 6.80kg2 Makrela wędzona kg 100 4kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 15221000-3 - Ryby mrożone
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15234000-7 - Ryby wędzone
4.5.5.) Wartość części: 22075,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Jogurty owocowe (typu bakoma,danon,zott) szt 800 140g2 Margaryna kg 120 250g
3 Ser topiony bloczki 100g szt 300 100g
4 Ser kanapkowy szt 300 130g
5 Ser żółty pełnotłusty prawdziwy /luz/ kg 200 kg\luz
6 Serki owocowe ( typu danio, danonki, bakusie) szt 800 140g
Proszę nie wyceniać wyrobów sero podobnych
4.5.3.) Główny kod CPV: 15412200-1 - Tłuszcze roślinne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15431100-9 - Margaryna
15541000-2 - Ser stołowy
15544000-3 - Ser twardy
15551300-8 - Jogurt
4.5.5.) Wartość części: 9654,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 134270,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 134270,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 134270,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska Garwolin
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8260003442
7.3.3) Ulica: ul. Ogrodowa 17
7.3.4) Miejscowość: Wola Rębkowska
7.3.5) Kod pocztowy: 08-410
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OKRĘGOWA SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA GARWOLIN
jakie przetargi wygrała firma
OKRĘGOWA SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA GARWOLIN
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 134270,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-04-20 do 2024-04-19Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97200,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97200,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97200,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowo-Produkcyjne "K.W.S. Żabczyńscy" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8261975118
7.3.3) Ulica: ul. Młyńska 7
7.3.4) Miejscowość: Łaskarzew
7.3.5) Kod pocztowy: 08-450
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97200,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-04-20 do 2024-04-19Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na ww. pakiet nie wpłynęła żadna ważna oferta
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 226698,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 226698,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 226698,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Publimar Lucjan Staniszewski Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7122306086
7.3.3) Ulica: ul. Związkowa 10
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-148
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 226698,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-04-20 do 2024-04-19Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35579,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56905,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35579,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "MAZUR-JUNIOR" Hurt Owoce Warzywa Krzysztof Mazur
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8261020388
7.3.3) Ulica: ul. Parysowska 21
7.3.4) Miejscowość: Garwolin
7.3.5) Kod pocztowy: 08-400
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PUBLIMAR MAREK PIŃKOWSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
PUBLIMAR MAREK PIŃKOWSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35579,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-04-20 do 2024-04-19Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60131,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60657,81 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60657,81 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "MAZUR-JUNIOR" Hurt Owoce Warzywa Krzysztof Mazur
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8261020388
7.3.3) Ulica: ul. Parysowska 21
7.3.4) Miejscowość: Garwolin
7.3.5) Kod pocztowy: 08-400
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE KRZYSZTOF MAZUR
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE KRZYSZTOF MAZUR
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60657,81 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-04-24 do 2024-04-23Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4464,71 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6405,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6405,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "MAZUR-JUNIOR" Hurt Owoce Warzywa Krzysztof Mazur
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8261020388
7.3.3) Ulica: ul. Parysowska 21
7.3.4) Miejscowość: Garwolin
7.3.5) Kod pocztowy: 08-400
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE KRZYSZTOF MAZUR
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE KRZYSZTOF MAZUR
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6405,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-04-24 do 2024-04-23Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
na ww. pakiet nie wpłynęła żadna ważna oferta
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
na ww. pakiet nie wpłynęła żadna ważna oferta
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z GARWOLINA
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia oraz dozoru obiektu Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Garwolinie
- Dostawa środków dezynfekcyjnych dla SP ZOZ w Garwolinie
- Przygotowanie i dostawa całodziennego wyżywienia do internatu Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Miętnem.
- Dostawa fabrycznie nowych maszyn i urządzeń
- "Dostawa elektronicznych kart podarunkowych (przedpłaconych) na zakup artykułów spożywczo-przemysłowych dla pracowników SP ZOZ Garwolin
więcej: przetargi w Garwolinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego w Celestynowie
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkola
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkola
- Dostawa produktów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola nr 17 w Piekarach Śląskich
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Starej Wsi
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.