eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda Śląska › Wyceny nieruchomości - 4 części



Ogłoszenie z dnia 2022-06-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wyceny nieruchomości - 4 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO RUDA ŚLĄSKA

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miasta Ruda Śląska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000515840

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Jana Pawła II 6

1.5.2.) Miejscowość: Ruda Śląska

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-709

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ruda-sl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rudaslaska.bip.info.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://rudaslaska.logintrade.net/zapytania_email,80542,d50afe04757fd19dd41a994dbadf865e.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wyceny nieruchomości - 4 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5695dd55-b591-11ec-9f44-6e63702cb2f7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00202836

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019726/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.27 Wycena nieruchomości (gmina, powiat, dotacja)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00117763/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AP.271.23.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 34500,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatu szacunkowego ustalającego wartość nieruchomości gruntowej własności Gminy Miasta Ruda Śląska, położonej Rudzie Śląskiej przy ulicy Kościelnej, obręb Ruda, k.m. 8, KW GL1S/00007252/8, oznaczonej numerem geodezyjnym 2143/165 o powierzchni 1179 m2, zainwestowanej targowiskiem miejskim zgodnie z notatką służbową spisaną w dniu 08.11.2021 r. stanowiąca załącznik do postępowania. Nieruchomość zostanie zbyta pod zabudowę zgodną z ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Ruda Śl. –symbol planu: UK1, KDW.
Cel zamówienia: określenie wartości prawa własności nieruchomości w celu ustalenia ceny wywoławczej do przetargu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.5.5.) Wartość części: 3075,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatu szacunkowego ustalającego wartość zabudowanej nieruchomości położonej przy ulicy Kłodnickiej 95 w Rudzie Śląskiej, oznaczonej jako działka nr 3145/113 o pow. 3888 m2, k.m. 1, obręb Halemba, KW GL1S/00010711/8, stanowiącej własność Gminy Ruda Śląska zainwestowanej budynkiem hali widowiskowo-sportowej wraz towarzyszącą infrastrukturą techniczną. W operacie szacunkowym należy podać wartość nieruchomości w rozbiciu na wartość gruntu i wartości składników budowlanych.
Cel zamówienia: ustalenie trwałego zarządu ww. nieruchomości na rzecz Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji z siedzibą w Rudzie Śląskiej przy ul. Gen. Hallera 14a.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.5.5.) Wartość części: 6150,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Określenie wartości rynkowej prawa własności nieruchomości gruntowej oznaczonej przed podziałem, znak: AM.6831.1.63.2017 w operacie ewidencji gruntów numerem geodezyjnym:
2213/30 o pow. 1479 m2, k. m. 3, obręb Kochłowice, położonej w Rudzie Śląskiej przy ul. Wireckiej.
1.2. Określenie wartości rynkowej prawa własności nieruchomości gruntowej oznaczonej przed podziałem, znak: AM.6831.1.12.2019 w operacie ewidencji gruntów numerem geodezyjnym: 1901/25 o pow. 1198 m2, k. m. 1, obręb Halemba, położonej w Rudzie Śląskiej przy ul. Podlaskiej.
1.3. Określenie wartości rynkowej prawa własności nieruchomości gruntowej oznaczonej przed podziałem, znak: AM.6831.1.25.2019 w operacie ewidencji gruntów numerem geodezyjnym:
2098/53, 2099/53, 2100/53 o łącznej pow. 2116 m2, k. m. 4, obręb Kochłowice, położonej w Rudzie Śląskiej przy ul. Wireckiej.
1.4. Określenie wartości rynkowej prawa własności nieruchomości gruntowej oznaczonej przed podziałem, znak: AM.6831.1.25.2018 w operacie ewidencji gruntów numerem geodezyjnym: 4120/365 o pow. 5536 m2, k. m. 1, obręb Nowa Wieś, położonej w Rudzie Śląskiej przy ul. Brata Alberta.
1.5. Określenie wartości rynkowej prawa własności nieruchomości gruntowej oznaczonej przed podziałem, znak: AM.6831.1.23.2019 w operacie ewidencji gruntów numerem geodezyjnym:
608/68 o pow. 1576 m2, k. m. 2, obręb Kłodnica, położonej w Rudzie Śląskiej przy ul. Kochłowickiej.
1.6. Określenie wartości rynkowej prawa własności nieruchomości gruntowej oznaczonej przed
podziałem, znak: AM.6831.1.29.2019 w operacie ewidencji gruntów numerem geodezyjnym: 3154/555 o pow. 1249 m2, k. m. 3, obręb Bielszowice, położonej w Rudzie Śląskiej przy ul. Władysława Broniewskiego.
1.7. Określenie wartości rynkowej prawa własności nieruchomości gruntowej oznaczonej przed podziałem, znak: AM.6831.1.69.2018 w operacie ewidencji gruntów numerem geodezyjnym: 473/218, 713/218 i 2958/218 o łącznej pow. 15925 m2, k. m. 2, obręb Kochłowice, położonej w Rudzie Śląskiej przy ul. Cegielnianej.
1.8. Określenie wartości rynkowej prawa własności nieruchomości gruntowej oznaczonej przed podziałem, znak: AM.6831.1.34.2019 w operacie ewidencji gruntów numerem geodezyjnym: 5376/317 o pow. 5536 m2, k. m. 3, obręb Bielszowice, położonej w Rudzie Śląskiej przy ul. Górnej.
1.9. Określenie wartości rynkowej prawa własności nieruchomości gruntowej oznaczonej przed podziałem, znak: AM.6831.1.47.2019 w operacie ewidencji gruntów numerem geodezyjnym: 2654/296 o pow. 1198 m2, k. m. 1, obręb Bielszowice, położonej przy ul. Poznańskiej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.5.5.) Wartość części: 29520,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Wycena prawa własności nieruchomości położonej w Rudzie Śląskiej przy ul. Kaczmarka oznaczonej nr geodezyjnym 1857/97 o pow. 9 m2 , k.m 2, obręb Kłodnica.
2. Wycena prawa własności nieruchomości położonej w Rudzie Śląskiej przy ul. Janasa, oznaczonej nr geodezyjnym 2125/52 o pow. 5 m2, k.m 8, obręb Ruda.
3. Wycena prawa własności nieruchomości położonej w Rudzie Śląskiej przy ul. Czapli oznaczonej nr geodezyjnym 3002/193 o pow. 97 m2 , k.m 1, obręb Orzegów.
4. Wycena prawa własności nieruchomości położonej w Rudzie Śląskiej przy ul. Kardynała Augusta Hlonda oznaczonej nr geodezyjnym 3001/193 o pow. 40 m2, k.m 1, obręb Orzegów.
5. Wycena prawa własności nieruchomości położonej w Rudzie Śląskiej przy ul. Do Dworca oznaczonej nr geodezyjnym 3721/27 o pow. 83 m2 , k.m 1, obręb Kochłowice.
6. Wycena prawa własności nieruchomości nr 3813/76, k.m.3, obręb Halemba, położonej w Rudzie Śląskiej przy ul. Halembskiej, zajętej pod pas drogowy drogi publicznej.
Cel zamówienia: ustalenie wysokości odszkodowania w celu wypłaty byłemu właścicielowi, który utracił własność nieruchomości na podstawie art. 73 ustawy Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.5.5.) Wartość części: 3690,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11562,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bryła Piotr Biuro Wycen Nieruchomości Operat

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 241489170

7.3.3) Ulica: Gen. Sowińskiego 17/28

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-018

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3075,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15867,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3075,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kancelaria Rzeczoznawcy Majątkowego Robert Zemela

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 365350065

7.3.3) Ulica: Wiślan 1/26

7.3.4) Miejscowość: Świętochłowice

7.3.5) Kod pocztowy: 41-608

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3075,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione ponieważ w wyznaczonym terminie, tj. do dnia 25 kwietnia 2022 r. do godziny 10:30, w zakresie części nr 3 nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (brak ofert).

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3714,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6273,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3714,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bryła Piotr Biuro Wycen Nieruchomości Operat

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 241489170

7.3.3) Ulica: Gen. Sowińskiego

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-018

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3714,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamówienie należy zrealizować w następujących termiach:
Część nr 1 do 49 dni od dnia zawarcia umowy,
Część nr 2 do 49 dni od dnia zawarcia umowy,
Część nr 4 do 70 dni od dnia zawarcia umowy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.