eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KowiesyModernizacja wiaduktu drogowego w miejscowo¶ci Micha³owice



Og³oszenie z dnia 2022-06-09


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja wiaduktu drogowego w miejscowo¶ci Micha³owice

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA KOWIESY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148294

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: 85

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kowiesy

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-111

1.5.4.) Województwo: ³ódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 468317026

1.5.8.) Numer faksu: 468317081

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@kowiesy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.kowiesy.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja wiaduktu drogowego w miejscowo¶ci Micha³owice

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-0f773712-e80e-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00202847

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-06-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00020562/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.1 Modernizacja wiaduktu drogowego w miejscowo¶ci Micha³owice

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://www.bip.kowiesy.pl/przetargi.php

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Ofertê sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, tj. miniPortalu dostêpnego pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej pod adresem: infrastruktura@kowiesy.pl. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1−2 roz. PE i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fiz. w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) – dalej RODO − informujemy, ¿e:
1. Administratorem danych osobowych jest Gmina Kowiesy reprezentowana przez Wójta Gminy, ul. Kowiesy 85, 96-111 Kowiesy.
2. Administrator wyznaczy³ iodo w osobie Roberta ¯uchowskiego, kontakt: e-mail: iod@kowiesy.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora.
3. Dane osobowe przetwarzane bêd± w celu przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zam. pub., zawarcia i wykonania umowy oraz prowadzenia dokumentacji z ni± zwi±zanej tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit c RODO w zw. z ustaw± Pzp.
4. Odbiorcami danych osobowych mog± byæ:
 Organy w³adzy publicznej oraz podmioty wykonuj±ce zadania publiczne lub dzia³aj±ce na zlecenie organów w³adzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikaj± z przepisów powszechnie obowi±zuj±cego prawa,
 Osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 ust. 1 Ustawy pzp.
 Podmioty, które przetwarzaj± dane osobowe w imieniu Administratora, na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych (tzw. podmioty przetwarzaj±ce), w szczególno¶ci dostawcy us³ug technicznych i organizacyjnych, dostawcy us³ug ksiêgowych, kadrowych, prawnych
i doradczych.
5. Dane osobowe przetwarzane bêd± przez okres wskazany w obowi±zuj±cych przepisach tj.
 Administrator przechowuje protokó³ postêpowania wraz z za³±cznikami przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantuj±cy jego nienaruszalno¶æ.
 Je¿eli okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, Administrator przechowuje protokó³ postêpowania wraz z za³±cznikami przez ca³y okres obowi±zywania umowy
w sprawie zamówienia publicznego.
 Administrator przechowuje dokumentacjê konkursu przez okres 4 lat od dnia ustalenia wyników konkursu w postaci, w jakiej zosta³a ona sporz±dzona lub przekazana, w sposób gwarantuj±cy jej nienaruszalno¶æ i mo¿liwo¶æ odczytania zgodnie z Ustaw± Pzp (art. 78 ust. 1
i ust. 4, art. 358 ust. 1 Ustawa pzp).
6. Obowi±zek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z Pzp.
7. Osobie, której dane s± przetwarzane przys³uguje:
 prawo dostêpu do tre¶ci swoich danych oraz otrzymania ich kopii
 prawo sprostowania oraz uzupe³nienia danych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników)
 prawo do ograniczenia przetwarzania z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego). Zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania
o udzielenie zamówienia
 prawo wniesienia skargi do PUODO (Prezes Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
8. Osobie, której dane s± przetwarzane nie przys³uguje:
 prawo do usuniêcia danych
 prawo do przenoszenia danych
 prawo wniesienia sprzeciwu
9. Administrator nie przekazuje danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy.
10. W ramach dzia³alno¶ci Administrator nie bêdzie podejmowa³ zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji bêd±cych wynikiem profilowania.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 13 ust. 1−2 roz. PE i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fiz. w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) – dalej RODO − informujemy, ¿e:
1. Administratorem danych osobowych jest Gmina Kowiesy reprezentowana przez Wójta Gminy, ul. Kowiesy 85, 96-111 Kowiesy.
2. Administrator wyznaczy³ iodo w osobie Roberta ¯uchowskiego, kontakt: e-mail: iod@kowiesy.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora.
3. Dane osobowe przetwarzane bêd± w celu przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zam. pub., zawarcia i wykonania umowy oraz prowadzenia dokumentacji z ni± zwi±zanej tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit c RODO w zw. z ustaw± Pzp.
4. Odbiorcami danych osobowych mog± byæ:
 Organy w³adzy publicznej oraz podmioty wykonuj±ce zadania publiczne lub dzia³aj±ce na zlecenie organów w³adzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikaj± z przepisów powszechnie obowi±zuj±cego prawa,
 Osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 ust. 1 Ustawy pzp.
 Podmioty, które przetwarzaj± dane osobowe w imieniu Administratora, na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych (tzw. podmioty przetwarzaj±ce), w szczególno¶ci dostawcy us³ug technicznych i organizacyjnych, dostawcy us³ug ksiêgowych, kadrowych, prawnych
i doradczych.
5. Dane osobowe przetwarzane bêd± przez okres wskazany w obowi±zuj±cych przepisach tj.
 Administrator przechowuje protokó³ postêpowania wraz z za³±cznikami przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantuj±cy jego nienaruszalno¶æ.
 Je¿eli okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, Administrator przechowuje protokó³ postêpowania wraz z za³±cznikami przez ca³y okres obowi±zywania umowy
w sprawie zamówienia publicznego.
 Administrator przechowuje dokumentacjê konkursu przez okres 4 lat od dnia ustalenia wyników konkursu w postaci, w jakiej zosta³a ona sporz±dzona lub przekazana, w sposób gwarantuj±cy jej nienaruszalno¶æ i mo¿liwo¶æ odczytania zgodnie z Ustaw± Pzp (art. 78 ust. 1
i ust. 4, art. 358 ust. 1 Ustawa pzp).
6. Obowi±zek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z Pzp.
7. Osobie, której dane s± przetwarzane przys³uguje:
 prawo dostêpu do tre¶ci swoich danych oraz otrzymania ich kopii
 prawo sprostowania oraz uzupe³nienia danych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników)
 prawo do ograniczenia przetwarzania z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego). Zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania
o udzielenie zamówienia
 prawo wniesienia skargi do PUODO (Prezes Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
8. Osobie, której dane s± przetwarzane nie przys³uguje:
 prawo do usuniêcia danych
 prawo do przenoszenia danych
 prawo wniesienia sprzeciwu
9. Administrator nie przekazuje danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy.
10. W ramach dzia³alno¶ci Administrator nie bêdzie podejmowa³ zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji bêd±cych wynikiem profilowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.3.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja wiaduktu drogowego w miejscowo¶ci Micha³owice, zlokalizowanego nad lini± CMK w ci±gu drogi gminnej Nr 115155E relacji Stary Wylezin – Micha³owice – Turowa Wola.

Lokalizacja:
Obrêb Micha³owice (13) – 45/2.
Zakres robót:
 rozbiórka obecnego wyposa¿enia obiektu (balustrady, os³ony przeciwpora¿eniowe, schody skarpowe),
 rozbiórka istniej±cych kap chodnikowych i wykonanie nowych poszerzonych kap wraz z krawê¿nikami w celu monta¿u nowych barieroporêczy i os³on przeciwpora¿eniowych,
 skucie zwietrza³ego i odspojonego betonu oraz piaskowanie powierzchni prefabrykowanych belek przês³owych, powierzchni przyczó³ków i oczepów filarów,
 zabezpieczenie ods³oniêtego zbrojenia oraz naprawa zaprawami typu PCC oczyszczonych powierzchni wraz z zabezpieczeniem antykorozyjnym,
 oczyszczenie poprzez piaskowanie powierzchni filarów po¶rednich oraz wykonanie warstwy torkretu o grubo¶ci 50 mm, zbrojonego siatk± mocowan± do prêtów wystaj±cych z ich powierzchni. Dostosowanie d³ugo¶ci tych prêtów w celu uzyskania otuliny wynosz±cej min. 30 mm,
 zabezpieczenie antykorozyjne powierzchni filarów,
 zabezpieczenie elementów stale zag³êbionych w gruncie – na powierzchniach korpusów przyczó³ków oraz filarów po¶rednich do wysoko¶ci 50 cm nad gruntem i do g³êboko¶ci 50 cm poni¿ej terenu. Zastosowaæ izolacjê z roztworów asfaltowych nak³adanych na zimno,
 naprawa bitumicznych przekryæ dylatacyjnych,
 zamocowanie nowych barieroporêczy i os³on przeciwpora¿eniowych wraz zabezpieczeniem antykorozyjnym (ocynkowanych),
 demonta¿ istniej±cych betonowych oraz monta¿ nowych, stalowych, systemowych barier ochronnych na dojazdach, posadowionych w gruncie, na d³ugo¶ci minimalnej, wynosz±cej 1/3 Ltest wybranego systemu barier,
 wykonanie pow³oki ¿ywicznej na poziomej powierzchni kap chodnikowych,
 uszynienie obiektu,
 ukszta³towanie sto¿ków i skarp z uzupe³nieniem gruntu. Remont umocnienia poprzez ponowne u³o¿enie oraz uzupe³nienie brakuj±cych elementów prefabrykowanych wraz z wykonaniem opornika zabezpieczaj±cego przed osuwaniem siê ok³adziny,
 u³o¿enie nowych korytek naskarpowych na uformowanych na nowo skarpach z odprowadzeniem wody do studni ch³onnych,
 wymiana schodów skarpowych wraz z monta¿em porêczy po prawej stronie schodz±cego,
 oczyszczenie otoczenia obiektu poprzez koszenie i karczowanie istniej±cej ro¶linno¶ci.

Zakres robót obejmuje równie¿:
 frezowanie nawierzchni asfaltowej na obiekcie,
 groszkowanie konstrukcji betonowych,
 reprofilacja górnej powierzchni p³yty pomostowej,
 wykonanie izolacji bitumicznej p³yty pomostowej,
 wykonanie nowej nawierzchni asfaltowej na obiekcie (warstwa wi±¿±ca i ¶cieralna).

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45221120-9 - Roboty budowlane w zakresie wiaduktów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Je¿eli w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego zajdzie konieczno¶æ wykonania zamówienia polegaj±cego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, a stanowi±cych nie wiêcej ni¿ 20% warto¶ci zamówienia podstawowego, Zamawiaj±cy w oparciu o przepisy art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, powierzy ich wykonanie dotychczasowemu wykonawcy w trybie zamówienia z wolnej rêki. Zamówienia polegaj±ce na powtórzeniu podobnych robót budowlanych zostan± udzielone w przypadku, gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba ich wykonania i zostan± zapewnione ¶rodki finansowe na ten cel. Zakres ww. robót polegaæ bêdzie na zwielokrotnieniu prac bêd±cych przedmiotem zamówienia. Dok³adny zakres i warunki zamówienia polegaj±cego na powtórzeniu podobnych robót oraz zwi±zane z tym terminy i wynagrodzenia zostan± okre¶lone odrêbn± umow±, a decyzja o jego udzieleniu zale¿na bêdzie od potrzeb Zamawiaj±cego oraz posiadania przez niego ¶rodków finansowych na realizacjê zadania. Zamówienie zostanie udzielone w trybie zamówienia z wolnej rêki po wcze¶niejszym przeprowadzeniu negocjacji z wykonawc± robót budowlanych,
w szczególno¶ci w zakresie warunków umowy, w tym ceny, terminu wykonania i okresu gwarancji.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta z³o¿ona przez wykonawcê mo¿e otrzymaæ 100 pkt.
Kryterium 1 (cena):
(Cmin/Co) * 100 * waga
gdzie:
- Cmin - najni¿sza cena spo¶ród wszystkich ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
- Co - cena podana w ofercie badanej

Kryterium 2 (gwarancji jako¶ci dodatkowa):
Podstawowa gwarancja jako¶ci, jaka obowi±zuje ka¿dego Wykonawcê to 36 miesiêcy od dnia bezusterkowego odbioru robót.
Wykonawca otrzyma 20 pkt je¿eli zaoferuje dodatkowe 12 miesiêcy gwarancji jako¶ci.
Wykonawca otrzyma 40 pkt je¿eli zaoferuje dodatkowe 24 miesi±ce gwarancji jako¶ci.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jako¶ci dodatkowa

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. Wykonawca posiada do¶wiadczenie, tj. w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ co najmniej 1 zadanie o warto¶ci minimum 2.000.000,00 z³ brutto, polegaj±ce na budowie, rozbudowie, przebudowie lub remoncie wiaduktu drogowego, wiaduktu kolejowego, dróg lub obiektów in¿ynieryjnych.
2. Wykonawca dysponuje co najmniej 1 osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci mostowej lub drogowej, lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275 t.j.), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) o¶wiadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, tj. o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie wskazanym przez zamawiaj±cego – wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik do SWZ,
b) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli
z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty (na wezwanie Zamawiaj±cego),
c) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (na wezwanie Zamawiaj±cego),
d) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów (sk³adane do oferty o ile dotyczy),
e) o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia (sk³adane do oferty o ile dotyczy).

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium w wysoko¶ci: 30.000,00 z³.
2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert± z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
a) pieni±dzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz. 299 t.j.).
4. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy: Bank Spó³dzielczy w Bia³ej Rawskiej Oddzia³ Kowiesy 88 9291 0001 0031 6000 2000 0070 z dopiskiem nazwy zadania, którego dotyczy wadium.
5. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 ustawy Pzp, wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.
6. Zwrot lub zatrzymanie wadium nastêpuje na zasadach okre¶lonych w art. 98 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
W przypadku, o którym mowa powy¿ej, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Na podstawie art. 455 ustawy Pzp Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego postêpowania o udzielenie zamówienia w nastêpuj±cych przypadkach:
a) wyst±pienia niesprzyjaj±cych warunków atmosferycznych (np. d³ugotrwa³e i intensywne opady deszczu, silny wiatr, d³ugotrwa³e wysokie lub niskie temperatury, powodzie) powoduj±cych utrudnienia w realizacji przedmiotu umowy,
b) wyst±pienia okoliczno¶ci powoduj±cych, ¿e przedmiot umowy nie mo¿e zostaæ zrealizowany zgodnie z zasadami sztuki in¿ynierskiej,
c) wstrzymania realizacji przedmiotu Umowy przez Zamawiaj±cego na skutek okoliczno¶ci niele¿±cych po stronie Wykonawcy,
d) dzia³ania si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie zamówienia w terminie umownym,
e) zmian formalno-prawnych i uwarunkowañ ekonomicznych okre¶lonych w § 17 Umowy.
2. Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego postêpowania o udzielenie zamówienia, których ³±czna warto¶æ jest mniejsza ni¿ 15%, warto¶ci umowy, a zmiany te nie powoduj± zmiany ogólnego charakteru umowy.
3. Zmianê postanowieñ zawartych w Umowie uznaje siê za istotn± zgodnie z art. 454 ust. 2 ustawy Pzp.
4. Wszelkie zmiany w niniejszej umowie wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-06-28 11:30

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-28 12:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-07-27

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.