Ogłoszenie z dnia 2023-05-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00108149/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja i przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Lipnica Murowana
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LIPNICA MUROWANA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660602
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 44
1.5.2.) Miejscowość: Lipnica Murowana
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-724
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 14 6852100
1.5.8.) Numer faksu: 146852102
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@lipnicamurowana.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipnicamurowana.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a1c27a73-b361-11ed-9236-36fed59ea7dd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja i przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Lipnica Murowana2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a1c27a73-b361-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00202853
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039196/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Modernizacja i przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Lipnica Murowana- Modernizacja drogi gminnej na dz. nr 3235 wraz z kanalizacją deszczową oraz utwardzenie nawierzchni placu postojowego
1.1.4 Modernizacja i przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Lipnica Murowana-Przebudowa i modernizacja odcinka drogi gminnej publicznej wraz z przebudową drogi dojazdowej do budynku WDL
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00108149
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IWEiGP-ZP. 271.4.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1559859,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Modernizacja i przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Lipnica Murowana”
2. Zamówienie obejmuje:
Zadanie I – Przebudowa i modernizacja odcinka drogi gminnej publicznej wraz z przebudową drogi dojazdowej do budynku WDL oraz przebudową sieci energii elektrycznej i budową oświetlenia ulicznego w miejscowości Lipnica Dolna
Zadanie obejmuje: roboty rozbiórkowe i roboty ziemne, remont drogi z nawierzchnią z kostki brukowej - 353,6 m2, przebudowa drogi z nawierzchnią asfaltową - 250,35 m2, wykonanie kanalizacji deszczowej wraz z drenażem, dostawa i montaż elementów małej architektury, wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych, przebudowa sieci elektrycznej, budowa oświetlenia ulicznego na dwóch odcinkach o łącznej długości ok. 310 mb oraz wymiana barier mostowych w ciągu drogi gminnej. Wykonanie tablicy informacyjnej zgodnie z wytycznymi Polskiego Ładu. Wykonanie inwentaryzacji powykonawczych.
Szczegółowy opis przedmiotu zawiera: projekt budowlany na przebudowę i modernizację odcinka drogi gminnej publicznej wraz z przebudową drogi dojazdowej do budynku WDL w obszarze wskazanym do realizacji w projekcie budowlanym, projekt przebudowy sieci niskiego napięcia wraz z warunkami i uzgodnieniami Tauron, projekty budowalne i wykonawcze dla budowy oświetlenia ulicznego, projekt wykonawczy wymiany barier mostowych, przedmiary robót - jako element pomocniczy – przedmiar robót nie jest podstawą sporządzenia przez Wykonawcę wyceny, jest dokumentem podrzędnym w stosunku do projektu budowlanego, uzgodnienia, specyfikacje techniczne, projektowane postanowienia umowy.
Zadanie II - Modernizacja drogi gminnej na dz. nr 3235 wraz z kanalizacją deszczową oraz utwardzenie nawierzchni placu postojowego na dz. nr 3236 w miejscowości Rajbrot
Zadanie modernizacja drogi gminnej oraz utwardzenie placu obok budynku szkoły podstawowej na dz. nr 3235, 3236 w miejscowości Rajbrot obejmuje remont kanalizacji deszczowej, remont nawierzchni jezdni drogi gminnej wraz z podbudową, remont poboczy wraz z podbudową, utwardzenie placu obok budynku szkoły, remont przepustu pod drogą, remont – umocnienie rowów przydrożnych. Wymiana wiaty przystankowej wraz z wykonaniem kostki pod wiatą, ułożenie rezerwowego rurociągu sieci wodociągowej. Zakres zadania obejmuje odcinek drogi od skrzyżowania z drogą powiatową do skrzyżowania z drogą gminną miejscowości Rajbrot. Wykonanie tablicy informacyjnej zgodnie z wytycznymi Polskiego Ładu. Wykonanie inwentaryzacji powykonawczych.
Szczegółowy opis przedmiotu zawiera: projekt wykonawczy, specyfikacja techniczna, uzgodnienia, projektowane postanowienia umowy, przedmiar robót - jako element pomocniczy – przedmiar robót nie
jest podstawą sporządzenia przez Wykonawcę wyceny, jest dokumentem podrzędnym w stosunku do
projektu wykonawczego,
UWAGA!
Zamawiający informuje, że zadanie dofinansowane jest w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. W przypadku niedotrzymania terminu realizacji zadania wskazanego w rozdz.III SWZ, Zamawiający może utracić dofinansowanie. W przypadku, o którym mowa powyżej Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia powstałej szkody związanej z utratą dofinansowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1497985,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1737448,19 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1497985,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DESINN Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8681983515
7.3.3) Ulica: Czackiego 8
7.3.4) Miejscowość: Bochnia
7.3.5) Kod pocztowy: 32-700
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
nawierzchnia asfaltowa, branża elektryczna
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1497985,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI LIPNICA MUROWANA
więcej: przetargi LIPNICA MUROWANA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
- Modernizacja istniejącego oświetlenia na energooszczędne w Gminie Miejskiej Świdnik - etap II
- Przebudowa kompleksu sportowego "Moje Boisko -ORLIK 2012" oraz budowa krytego kortu tenisowego przy ul. Margonińskiej 50 w Budzyniu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.