Ogłoszenie z dnia 2022-06-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00147011/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Postępowanie na prowadzenie zajęć specjalistycznych, kompetencyjnych w PWD w Gminie Choszczno objętych projektem „W rodzinie siła!”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKO-GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W CHOSZCZNIE
1.3.) Oddział zamawiającego: MGOPS w CHOSZCZNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003134333
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wolności 41
1.5.2.) Miejscowość: Choszczno
1.5.3.) Kod pocztowy: 73-200
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mgops.choszczno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://choszczno.naszops.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Postępowanie na prowadzenie zajęć specjalistycznych, kompetencyjnych w PWD w Gminie Choszczno objętych projektem „W rodzinie siła!”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a21cbd88-cc5d-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00202906
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00031497/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Postępowanie na prowadzenie zajęć specjalistycznych, kompetencyjnych w PWD w Gminie Choszczno objętych projektem W rodzinie siłą!
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie publiczne współfinansowane jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00147011/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MGOPS/251/1/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Realizacja grupowych zajęć - z zakresu kompetencji społecznych w łącznym wymiarze 280 godzin lekcyjnych w terminie 7 miesięcy do podpisania umowy (nie dłużej niż do 31.12.2022 r.) z zastrzeżeniem możliwości wydłużenie okresu realizacji usługi o 3 miesiące.4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.5.5.) Wartość części: 32666,66 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Realizacja grupowych zajęć - z zakresu kompetencji językowych w łącznym wymiarze 280 godzin lekcyjnych w terminie 7 miesięcy do podpisania umowy (nie dłużej niż do 31.12.2022 r.) z zastrzeżeniem możliwości wydłużenie okresu realizacji usługi o 3 miesiące.4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80580000-3 - Oferowanie kursów językowych
4.5.5.) Wartość części: 38733,33 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Realizacja grupowych zajęć –z zakresu kompetencji kreatywnych w łącznym wymiarze 280 godzin lekcyjnych w terminie 7 miesięcy do podpisania umowy (nie dłużej niż do 31.12.2022 r.) z zastrzeżeniem możliwości wydłużenie okresu realizacji usługi o 3 miesiące.4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.5.5.) Wartość części: 33600,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4) Realizacja warsztatowych i indywidualnych zajęć psychologicznych w łącznym wymiarze 520 godzin lekcyjnych w terminie 7 miesięcy do podpisania umowy (nie dłużej niż do 31.12.2022 r.) z zastrzeżeniem możliwości wydłużenie okresu realizacji usługi o 3 miesiące.4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
85312320-8 - Usługi doradztwa
4.5.5.) Wartość części: 71893,33 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Realizacja warsztatowych i indywidualnych zajęć pedagogicznych w łącznym wymiarze 420 godzin lekcyjnych w terminie 7 miesięcy do podpisania umowy (nie dłużej niż do 31.12.2022 r.) z zastrzeżeniem możliwości wydłużenie okresu realizacji usługi o 3 miesiące.4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
85312320-8 - Usługi doradztwa
4.5.5.) Wartość części: 56000,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
6) Realizacja warsztatowych i indywidualnych zajęć logopedycznych w łącznym wymiarze 320 godzin lekcyjnych w terminie 7 miesięcy do podpisania umowy (nie dłużej niż do 31.12.2022 r.) z zastrzeżeniem możliwości wydłużenie okresu realizacji usługi o 3 miesiące.4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 42666,66 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
7) Realizacja warsztatowych i indywidualnych zajęć socjoterapeutycznych w łącznym wymiarze 420 godzin lekcyjnych w terminie 7 miesięcy do podpisania umowy (nie dłużej niż do 31.12.2022 r.) z zastrzeżeniem możliwości wydłużenie okresu realizacji usługi o 3 miesiące4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 58800,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
8) Realizacja indywidualnego lub rodzinnego poradnictwa pedagogicznych w łącznym wymiarze 320 godzin lekcyjnych w terminie 7 miesięcy do podpisania umowy (nie dłużej niż do 31.12.2022 r.) z zastrzeżeniem możliwości wydłużenie okresu realizacji usługi o 3 miesiące.4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
85312320-8 - Usługi doradztwa
4.5.5.) Wartość części: 44800,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
9) Realizacja indywidualnego lub rodzinnego poradnictwa psychologicznego w łącznym wymiarze 640 godzin zegarowych w terminie 7 miesięcy do podpisania umowy (nie dłużej niż do 31.12.2022 r.) z zastrzeżeniem możliwości wydłużenie okresu realizacji usługi o 3 miesiące.4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
85312320-8 - Usługi doradztwa
4.5.5.) Wartość części: 91733,33 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
postępowanie obarczone było niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
postępowanie obarczone było niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
postępowanie obarczone było niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
postępowanie obarczone było niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
postępowanie obarczone było niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
postępowanie obarczone było niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
postępowanie obarczone było niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
postępowanie obarczone było niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
postępowanie obarczone było niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego
INNE PRZETARGI Z CHOSZCZNA
- Opracowanie planu ogólnego dla Gminy Choszczno
- Dostawa i montaż mebli zestaw II dla SPZOZ Choszczno
- Usługi specjalistycznego wsparcia dla dzieci i rodziców w ramach w ramach projektu "Wsparcie rodzin w Gminie Choszczno"
- DOSTAWA GAZÓW MEDYCZNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ URZĄDZEŃ DO ICH MAGAZYNOWANIA
więcej: przetargi w Choszcznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleń i kursów dla 260 uczniów i 2 nauczycieli przedmiotów zawodowych"
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi (w szczególności dzieci i młodzieży podopiecznych OPS Korfantów) w miejscu ich zamieszkania w roku 2025
- Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" na rok 2025
- "Świadczenie usług opiekuńczych oraz świadczenie usług sąsiedzkich w miejscu zamieszkania podopiecznych Centrum Usług Społecznych w Słupnie w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r."
- Prowadz.zaj.wczes. wspomag roz.dziecka-poprzez zaj. ze spec. oraz udziel.dodat.usł.terapeut., fizjo.,psych., pedag.,log. i in. spec. w celu real. zad. wiod. oś. koord.-rehab.-opiek. w PPP w Bieruniu
- "Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w 2025r. dla dzieci i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi zamieszkałych na terenie gminy Kurzętnik"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.