Ogłoszenie z dnia 2023-05-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00107950/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa dróg gminnych”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWINKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790670987
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 33
1.5.2.) Miejscowość: Nowinka
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-304
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 87 641-95-20, 87 643-80-30
1.5.8.) Numer faksu: 87 641-96-60
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminanowinka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminanowinka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6cb1b6d8-b368-11ed-b8d9-2a18c1f2976f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa dróg gminnych”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6cb1b6d8-b368-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00202914
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053868/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa dróg gminnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00107950
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GPiOŚ.271.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1715858 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa dróg gminnych o najgorszym stanie technicznym – w ciągu drogi Szczebra-Szczeberka, Szczepki – Podnowinka oraz drogi w miejscowości Monkinie ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.Zamówienie udzielone zostanie w trzech częściach:
1) Przebudowa drogi gminnej o nawierzchni żwirowej na bitumiczną Szczebra-Szczeberka w km 0+000 – 0+700, długość odcinka 0,700 km.
2) Przebudowa drogi gminnej o nawierzchni żwirowej na bitumiczną Szczepki-Podnowinka w km 0+000 – 0+870, długość odcinka 0,870 km.
3) Przebudowa drogi gminnej przez msc. Monkinie przy szkole w km 0+000 – 0+340, długość odcinka 0,340 km.
IV. Opis przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej– stanowiących Załącznik Nr 9 do niniejszej specyfikacji.
1) Realizacja zamówienia obejmuje:
a) wykonanie robót budowlanych na przedmiotowym zadaniu w oparciu o dokumentację projektową przekazaną przez Zamawiającego, STWiORB oraz odpowiednie przepisy prawa.
2) Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania robót budowlanych według dokumentacji projektowej przekazanej przez Zamawiającego. Wykonawca będzie odpowiedzialny za jakość zastosowanych materiałów i wykonywanych robót, za ich zgodność z dokumentacją projektową, projektem organizacji robót oraz poleceniami Zamawiającego.
3) Wykonawca w ramach wynagrodzenia wynikającego z zawartej umowy zobowiązany będzie także do:
urządzenia terenu budowy,
poniesienia ewentualnych kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej,
zapewnienia dostępu do posesji mieszkańców w sąsiedztwie placu budowy, wraz z organizacją ruchu na przebudowywanej drodze,
zapewnienia obsługi komunikacyjnej, usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci,
w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót, ich części bądź urządzeń w toku realizacji – naprawienia ich i doprowadzenia do stanu pierwotnego,
demontażu, napraw, montażu ogrodzeń posesji oraz uszkodzonych obiektów istniejących i elementów zagospodarowania terenu,
odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy,
uporządkowania placu budowy po zakończeniu robót i przekazaniu go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru ostatecznego,
ustawienia tablic informacyjnych dotyczących realizacji inwestycji w ramach Programu Polski Ład wg obowiązującego wzoru,
sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej i uzyskanie jej przyjęcia do właściwego zasobu geodezyjnego.
4) Ogólne informacje dotyczące planowanych do przebudowy dróg. Szczegółowe zakresy zawarte są w poszczególnej dokumentacji projektowej.
Wszystkie drogi objęte zamówieniem posiadają jedną jezdnię o zmiennej szerokości od 4,0 m do 6,0 m, o nawierzchni żwirowej o różnej grubości wraz z poboczami gruntowymi. Nawierzchnie dróg są w złym stanie technicznym, występują liczne nierówności, wgłębienia i zadolenia. Drogi służą w większości do obsługi ruchu lokalnego mieszkańców wsi z terenu gminy Nowinka. W pasach drogowych lub sąsiedztwie przewidzianych do przebudowy dróg zlokalizowana jest infrastruktura wodociągowa, telekomunikacyjna, teleinformatyczna, elektryczna, która może wymagać przebudowy lub zabezpieczenia.
Pożądane parametry techniczne dla dróg objętych zamówieniem :
wymagania techniczno – użytkowe drogi: klasa L
droga jednojezdniowa, o jednym pasie ruchu, przeznaczonym do ruchu w obu kierunkach
podstawowa szerokość jezdni – od 4,0 m do 6,0 m;
szerokość korony od 6,0 m do 12,0 m;
podbudowa – mieszanka kruszywowa na szerokości 6,00 m i grubości 10 cm;
nawierzchnia –bitumiczna – warstwa wiążąca – 4 cm, warstwa ścieralna – 4 cm
przekrój normalny - trasowy, spadek poprzeczny jezdni 2 % (droga Szczebra – Szczeberka od 2 do 4%)
szerokość pobocza – od 0,75 m do 1,0 m
łuki pionowe – dla klasy L -normatywne
łuki poziome – załamania tras
CZĘŚĆ 1 ZAMÓWIENIA
Przebudowa drogi gminnej o nawierzchni żwirowej na bitumiczną Szczebra-Szczeberka w km 0+000 – 0+700, długość odcinka 0,700 km.
Planowane do wykonania roboty drogowe związane z przebudową odcinka drogi gminnej Szczebra - Szczeberka.
(droga jednojezdniowa, o jednym pasie ruchu, przeznaczonym do ruchu w obu kierunkach: podstawowa szerokość jezdni – 4,0m )
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 546864 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa dróg gminnych o najgorszym stanie technicznym – w ciągu drogi Szczebra-Szczeberka, Szczepki – Podnowinka oraz drogi w miejscowości Monkinie ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.Zamówienie udzielone zostanie w trzech częściach:
1) Przebudowa drogi gminnej o nawierzchni żwirowej na bitumiczną Szczebra-Szczeberka w km 0+000 – 0+700, długość odcinka 0,700 km.
2) Przebudowa drogi gminnej o nawierzchni żwirowej na bitumiczną Szczepki-Podnowinka w km 0+000 – 0+870, długość odcinka 0,870 km.
3) Przebudowa drogi gminnej przez msc. Monkinie przy szkole w km 0+000 – 0+340, długość odcinka 0,340 km.
IV. Opis przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej– stanowiących Załącznik Nr 9 do niniejszej specyfikacji.
1) Realizacja zamówienia obejmuje:
a) wykonanie robót budowlanych na przedmiotowym zadaniu w oparciu o dokumentację projektową przekazaną przez Zamawiającego, STWiORB oraz odpowiednie przepisy prawa.
2) Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania robót budowlanych według dokumentacji projektowej przekazanej przez Zamawiającego. Wykonawca będzie odpowiedzialny za jakość zastosowanych materiałów i wykonywanych robót, za ich zgodność z dokumentacją projektową, projektem organizacji robót oraz poleceniami Zamawiającego.
3) Wykonawca w ramach wynagrodzenia wynikającego z zawartej umowy zobowiązany będzie także do:
urządzenia terenu budowy,
poniesienia ewentualnych kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej,
zapewnienia dostępu do posesji mieszkańców w sąsiedztwie placu budowy, wraz z organizacją ruchu na przebudowywanej drodze,
zapewnienia obsługi komunikacyjnej, usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci,
w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót, ich części bądź urządzeń w toku realizacji – naprawienia ich i doprowadzenia do stanu pierwotnego,
demontażu, napraw, montażu ogrodzeń posesji oraz uszkodzonych obiektów istniejących i elementów zagospodarowania terenu,
odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy,
uporządkowania placu budowy po zakończeniu robót i przekazaniu go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru ostatecznego,
ustawienia tablic informacyjnych dotyczących realizacji inwestycji w ramach Programu Polski Ład wg obowiązującego wzoru,
sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej i uzyskanie jej przyjęcia do właściwego zasobu geodezyjnego.
4) Ogólne informacje dotyczące planowanych do przebudowy dróg. Szczegółowe zakresy zawarte są w poszczególnej dokumentacji projektowej.
Wszystkie drogi objęte zamówieniem posiadają jedną jezdnię o zmiennej szerokości od 4,0 m do 6,0 m, o nawierzchni żwirowej o różnej grubości wraz z poboczami gruntowymi. Nawierzchnie dróg są w złym stanie technicznym, występują liczne nierówności, wgłębienia i zadolenia. Drogi służą w większości do obsługi ruchu lokalnego mieszkańców wsi z terenu gminy Nowinka. W pasach drogowych lub sąsiedztwie przewidzianych do przebudowy dróg zlokalizowana jest infrastruktura wodociągowa, telekomunikacyjna, teleinformatyczna, elektryczna, która może wymagać przebudowy lub zabezpieczenia.
Pożądane parametry techniczne dla dróg objętych zamówieniem :
wymagania techniczno – użytkowe drogi: klasa L
droga jednojezdniowa, o jednym pasie ruchu, przeznaczonym do ruchu w obu kierunkach
podstawowa szerokość jezdni – od 4,0 m do 6,0 m;
szerokość korony od 6,0 m do 12,0 m;
podbudowa – mieszanka kruszywowa na szerokości 6,00 m i grubości 10 cm;
nawierzchnia –bitumiczna – warstwa wiążąca – 4 cm, warstwa ścieralna – 4 cm
przekrój normalny - trasowy, spadek poprzeczny jezdni 2 % (droga Szczebra – Szczeberka od 2 do 4%)
szerokość pobocza – od 0,75 m do 1,0 m
łuki pionowe – dla klasy L -normatywne
łuki poziome – załamania tras
CZEŚĆ 2 ZAMÓWIENIA
Przebudowa drogi gminnej o nawierzchni żwirowej na bitumiczną Szczepki-Podnowinka w km 0+000 – 0+870, długość odcinka 0,870 km.
Planowane do wykonania roboty drogowe związane z przebudową odcinka drogi gminnej Szczepki-Podnowinka, realizowane będą na odcinku o długości ok. 870mb.
(droga jednojezdniowa, o jednym pasie ruchu, przeznaczonym do ruchu w obu kierunkach: podstawowa szerokość jezdni – 4,0m )
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 685656 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa dróg gminnych o najgorszym stanie technicznym – w ciągu drogi Szczebra-Szczeberka, Szczepki – Podnowinka oraz drogi w miejscowości Monkinie ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.Zamówienie udzielone zostanie w trzech częściach:
1) Przebudowa drogi gminnej o nawierzchni żwirowej na bitumiczną Szczebra-Szczeberka w km 0+000 – 0+700, długość odcinka 0,700 km.
2) Przebudowa drogi gminnej o nawierzchni żwirowej na bitumiczną Szczepki-Podnowinka w km 0+000 – 0+870, długość odcinka 0,870 km.
3) Przebudowa drogi gminnej przez msc. Monkinie przy szkole w km 0+000 – 0+340, długość odcinka 0,340 km.
IV. Opis przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej– stanowiących Załącznik Nr 9 do niniejszej specyfikacji.
1) Realizacja zamówienia obejmuje:
a) wykonanie robót budowlanych na przedmiotowym zadaniu w oparciu o dokumentację projektową przekazaną przez Zamawiającego, STWiORB oraz odpowiednie przepisy prawa.
2) Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania robót budowlanych według dokumentacji projektowej przekazanej przez Zamawiającego. Wykonawca będzie odpowiedzialny za jakość zastosowanych materiałów i wykonywanych robót, za ich zgodność z dokumentacją projektową, projektem organizacji robót oraz poleceniami Zamawiającego.
3) Wykonawca w ramach wynagrodzenia wynikającego z zawartej umowy zobowiązany będzie także do:
urządzenia terenu budowy,
poniesienia ewentualnych kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej,
zapewnienia dostępu do posesji mieszkańców w sąsiedztwie placu budowy, wraz z organizacją ruchu na przebudowywanej drodze,
zapewnienia obsługi komunikacyjnej, usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci,
w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót, ich części bądź urządzeń w toku realizacji – naprawienia ich i doprowadzenia do stanu pierwotnego,
demontażu, napraw, montażu ogrodzeń posesji oraz uszkodzonych obiektów istniejących i elementów zagospodarowania terenu,
odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy,
uporządkowania placu budowy po zakończeniu robót i przekazaniu go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru ostatecznego,
ustawienia tablic informacyjnych dotyczących realizacji inwestycji w ramach Programu Polski Ład wg obowiązującego wzoru,
sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej i uzyskanie jej przyjęcia do właściwego zasobu geodezyjnego.
4) Ogólne informacje dotyczące planowanych do przebudowy dróg. Szczegółowe zakresy zawarte są w poszczególnej dokumentacji projektowej.
Wszystkie drogi objęte zamówieniem posiadają jedną jezdnię o zmiennej szerokości od 4,0 m do 6,0 m, o nawierzchni żwirowej o różnej grubości wraz z poboczami gruntowymi. Nawierzchnie dróg są w złym stanie technicznym, występują liczne nierówności, wgłębienia i zadolenia. Drogi służą w większości do obsługi ruchu lokalnego mieszkańców wsi z terenu gminy Nowinka. W pasach drogowych lub sąsiedztwie przewidzianych do przebudowy dróg zlokalizowana jest infrastruktura wodociągowa, telekomunikacyjna, teleinformatyczna, elektryczna, która może wymagać przebudowy lub zabezpieczenia.
Pożądane parametry techniczne dla dróg objętych zamówieniem :
wymagania techniczno – użytkowe drogi: klasa L
droga jednojezdniowa, o jednym pasie ruchu, przeznaczonym do ruchu w obu kierunkach
podstawowa szerokość jezdni – od 4,0 m do 6,0 m;
szerokość korony od 6,0 m do 12,0 m;
podbudowa – mieszanka kruszywowa na szerokości 6,00 m i grubości 10 cm;
nawierzchnia –bitumiczna – warstwa wiążąca – 4 cm, warstwa ścieralna – 4 cm
przekrój normalny - trasowy, spadek poprzeczny jezdni 2 % (droga Szczebra – Szczeberka od 2 do 4%)
szerokość pobocza – od 0,75 m do 1,0 m
łuki pionowe – dla klasy L -normatywne
łuki poziome – załamania tras
CZĘŚĆ 3 ZAMÓWIENIA
Przebudowa drogi gminnej przez msc. Monkinie przy szkole w km 0+000 – 0+340, długość odcinka 0,340 km.
Planowane wykonania roboty drogowe związane z przebudową odcinka drogi wewnętrznej w miejscowości Monkinie, bezpośrednio przy szkole podstawowej, realizowane będą na odcinku o długości ok. 340 mb.
(droga jednojezdniowa, o jednym pasie ruchu, przeznaczonym do ruchu w obu kierunkach: podstawowa szerokość jezdni – od 4,0 m do 6,0 m )
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 483338 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 546864 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 745268,57 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 546864 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKODROM Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8461661689
7.3.3) Ulica: Mirabelki 25
7.3.4) Miejscowość: Augustów
7.3.5) Kod pocztowy: 16-300
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 672642,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 600 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 685656 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 940417,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 685656 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKODROM Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8461661689
7.3.3) Ulica: Mirabelki 25
7.3.4) Miejscowość: Augustów
7.3.5) Kod pocztowy: 16-300
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 843356,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 600 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 483338 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 611522,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 483338 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKODROM Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8461661689
7.3.3) Ulica: Mirabelki 25
7.3.4) Miejscowość: Augustów
7.3.5) Kod pocztowy: 16-300
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 594505,74 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 600 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa drogi łączącej ul. Towarową w Komornikach z ul. Szkolną w Plewiskach (...)"
- Zagospodarowanie terenu sportowo-rekreacyjnego przy ul. Korfantego - etap I
- "Budowa zbiornika wodnego, retencyjnego w miejscowości Słupeczno"
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.