Ogłoszenie z dnia 2022-06-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00094845/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizację instalacji systemu sygnalizacji pożaru
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Dom Kultury w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000276558
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Okrzei 7
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 17 853-25-35
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.wojtowicz@kulturapodkarpacka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wdk.podkarpackie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizację instalacji systemu sygnalizacji pożaru2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a7af639f-aa1f-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00202932
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00056921/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 modernizacja instalacji ppoż
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00094845/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 267479,67 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 218661,35 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest demontaż istniejącego, dostawa, montażu wraz z uruchomieniem instalacji systemu sygnalizacji przeciwpożarowej na terenie WDK w Rzeszowie (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduję się w załączniku do SWZ).
Zakres zamówienia obejmuje:
a) Demontaż istniejących instalacji oraz przekazanie zdemontowanych czujek jonizujących do ZUOP potwierdzone protokołem z utylizacji i montaż nowej instalacji systemu ppoż.. Wszystkie montowane urządzenia wraz z okablowaniem muszą być fabrycznie nowe by stanowiły kompletny system zabezpieczenia przeciwpożarowego posiadający wymagane certyfikaty i dopuszczenia.
b) Wykonawca dokona uruchomienia, konfiguracji i testów wszystkich elementów systemu przeciwpożarowego. Zamówienie obejmuje uruchomienie, konfigurację i testy wszystkich elementów systemu stanowiących system sygnalizacji pożaru, próby, testy, badania i pomiary, przekazanie protokołów z pomiarów instalacji
c) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wymaganą dokumentację: certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa dopuszczenia, dokumentację techniczno–rozruchową, wytyczne producentów, dokumenty potwierdzające dopuszczenia do stosowania na rynku polskim, instrukcję obsługi systemu, książki pracy systemu, protokół uruchomienia i testowania instalacji, oświadczenia Wykonawcy o wykonaniu przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami.
d) Uruchomienie systemu oraz jego bezawaryjne i ciągłe funkcjonowanie przez okres min 3 dni w celu potwierdzenia prawidłowości realizacji zamówienia. Próby i testy końcowe, polegające na wywołaniu alarmu pożarowego zgodnie ze wskazanym przez Wykonawcę sposobem w wybranych przez Zamawiającego elementach systemu. Z każdej przeprowadzonej próby, w tym z prób odbiorowych, Wykonawca sporządzi protokół, do którego dołączone zostaną wydruki z centrali sygnalizacji pożaru, określające parametry ustawień i pracy urządzeń.
e) szkolenie personelu podstawowego i technicznego Zamawiającego, w tym przeszkolenia z czyszczenia filtrów systemu zasysającego
f)Wykonawca udzieli gwarancji na zamontowane urządzenia i komponenty na okres od 24 do 60 miesięcy ( zgodnie z ofertą) licząc od daty komisyjnego odbioru i przekazania systemu do użytku.
g) W okresie gwarancji Wykonawca dokona kwartalnych przeglądów, konserwacji i prób na własny koszt.
h) Z każdego przeglądu lub próby Wykonawca sporządzi protokół wraz z wydrukami z centrali sygnalizacji pożaru oraz z detektorów systemu zasysającego.
i) Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego, nie później niż w terminie 4 dni od zgłoszenia, usunięcia na własny koszt wad ujawnionych w okresie gwarancji.
j) Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego, nie później niż w terminie do 3 godzin stawienia się w przypadku zgłoszenia usterki/awarii instalacji systemu ppoż.
k) Wykonawca uprzątnie teren po zakończonej realizacji zamówienia
l) Wykonawca w zakresie zamówienia zobowiązany jest do dostawy i montażu urządzeń UTA i podłączenie ze stacją PSP Rzeszów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31625200-5 - Systemy przeciwpożarowe
45000000-7 - Roboty budowlane
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 145509 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 436402,89 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 222630,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Techniczne „SUPON” Sp. z o. o. w Rzeszowie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 813 22 83 737
7.3.3) Ulica: ul. Miłocińska 17
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-232
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-TECHNICZNE "SUPON" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-TECHNICZNE "SUPON" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 222630 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Modernizacja windy szpitalnej w budynku ,,I" w ramach zadania Modernizacja Kliniki Ortopedii w Klinicznym Szpitalu Wojewódzkim Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie
- Dostawa sprzętu sieciowego - II Postępowanie
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu obiektów mostowych w ciągu DW 897: Zad. Nr 1 - remont mostu w m. Wola Niżna w km 11+713; Zad. Nr 2 - remont mostu w m. Osławica w km 42+596
- Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Rzeszowie do posiadanych pojazdów oraz sprzętu na okres 36 miesięcy
- Wykonanie prac geodezyjnych cześć 2
- Wymiana drzwi wewnętrznych w jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- "Modernizacja pompowni próżniowo-tłocznej w miejscowości Potworów"
- Wykonanie technologii uzdatniania wody zewnętrznej strefy saun
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
więcej: Systemy przeciwpożarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.