eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polkowice"Usługa serwisu pogwarancyjnego tomografu komputerowego uCT780 wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną dla Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych - ZOZ S.A. w Polkowicach"



Ogłoszenie z dnia 2025-04-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługa serwisu pogwarancyjnego tomografu komputerowego uCT780 wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną dla Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych – ZOZ S.A. w Polkowicach”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Polkowickie Centrum Usług Zdrowotnych -ZOZ S.A.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390760852

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kard. B. Kominka 7

1.5.2.) Miejscowość: Polkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-101

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@pcuz.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcuz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0ca6dbdf-62b7-499c-bdb9-b3f210b1b4d8

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Podmiot leczniczy - przedsiębiorstwo prowadzące działalność medyczną

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Usługa serwisu pogwarancyjnego tomografu komputerowego uCT780 wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną dla Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych – ZOZ S.A. w Polkowicach”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0ca6dbdf-62b7-499c-bdb9-b3f210b1b4d8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00202985

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00070710/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Usługa serwisu pogwarancyjnego tomografu komputerowego uCT780 wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną dla Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych – ZOZ S.A. w Polkowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00116037

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP-6/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 864000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa serwisu pogwarancyjnego tomografu komputerowego uCT780 wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną dla Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych – ZOZ S.A. w Polkowicach
2. Lista wyrobów medycznych objętych usługami serwisowymi:
1. Tomograf Komputerowy uCT 780 nr ser. 680184
2. Komputer opisowy nr ser. 610026
3. Wstrzykiwacz kontrastu nr ser. CTM2124370
3. Zakres obsługi sprzętu objętego zamówieniem jak w ust. 2 obejmuje:
a) PRZEGLĄDY OKRESOWE – częstotliwość i zakres przeglądów według wymagań producenta lecz nie rzadziej niż 2 razy w roku, terminy przeglądów powinny być uzgodnione z Zamawiającym lecz bez potrzeby wzywania przez Zamawiającego do ich wykonania.
Regularne przeglądy okresowe planowane czynności konserwacyjne, które są realizowane zgodnie z zaleceniami producenta, importera lub dystrybutora, wynikające ze specyfikacji użytkowanego wyrobu i obejmujące w szczególności: ogólną kontrolę funkcjonowania systemu, kalibracje, regulację, czyszczenie smarowanie, wymianę filtrów lub innych elementów zużywalnych, niewielkie modernizacje techniczne lub aktualizację oprogramowań, a także jego kontrolę bezpieczeństwa.
Każdy przegląd będzie udokumentowany w raporcie z wykonanych testów funkcjonalnych oraz testów bezpieczeństwa elektrycznego według procedury producenta. Każdorazowo przegląd danego urządzenia zostanie potwierdzony wpisem do paszportu technicznego aparatu medycznego.
b) KONTROLE JAKOŚCI – wykonywane podczas przeglądów okresowych obejmą:
- sprawdzenie jakości.
- sprawdzenie wartości pomiarowych i aplikacyjnych aparatury z wykorzystaniem, w razie potrzeby, specjalistycznej aparatury pomiarowej i fantomów.
- przeprowadzenie czynności korygujących – ustawienia i regulacje odpowiednich wartości nastawień w przypadkach ich odchylenia od wartości optymalnych.
c) NAPRAWY:
W przypadku zgłoszenia usterki, wykonawca zobowiązany jest do usunięcia lub skutecznego zdiagnozowania problemu. Prace naprawcze będą wykonywane bezpośrednio w miejscu lokalizacji sprzętu, łącznie z dojazdem inżyniera. Wykonawca podejmie interwencję nie później niż w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego. Interwencje będą realizowane w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 17:00. Działania interwencyjne obejmują: - zarejestrowanie zgłoszenia przez Wykonawcę,
- wparcie telefoniczne, mailowe lub zdalne (przez platformę serwisową),
- w razie potrzeby wizytę serwisową u Zamawiającego.
Wykonawca będzie odpowiedzialny za diagnozowanie błędów oraz usuwanie usterek i szkód wynikających z naturalnego zużycia części.
Naprawy będą wykonywane w terminie do 5 dni roboczych od zgłoszenia usterki, w przypadku braku konieczności wymiany części. W przypadku konieczności zastosowania części zamiennych, czas naprawy może wydłużyć się do 10 dni roboczych.
Po przeprowadzonej naprawie, urządzenie zostanie dokładnie skontrolowane w celu upewnienia się o poprawności jego działania.
Każda interwencja serwisowa oraz przeprowadzona naprawa zostaną potwierdzone wpisem do paszportu technicznego urządzenia. Ponadto, Wykonawca zapewni odpowiednią dokumentację z przeprowadzonych napraw.
Wykonawca wykona wszelkie zalecane przez producenta aktualizacje systemowe oraz aplikacyjne oprogramowania urządzenia.
d) CZĘŚCI ZAMIENNE I KOMPONENTY SPECJALNE
Zamówienie obejmuje dostawę bez limitu podzespołów i części zamiennych, fabrycznie oryginalnych, określonych przez wytwórcę danego sprzętu w celu zastąpienia tych, które na skutek naturalnych procesów uległy całkowitemu zużyciu lub stały się nie przydatnymi do dalszej eksploatacji oraz dostawy materiałów niezbędnych do przeprowadzania przeglądów.
Zamówienie obejmuje wymianę lampy- X-RAY- nie więcej niż jedną wymianę na rok.
e) ZDALNA DIAGNOSTYKA
- Wykonawca jest zobowiązany do stałego monitorowania parametrów pracy urządzenia za pomocą zdalnego łączenia i dedykowanej aplikacji serwisowej, wykorzystania zdalnego łącza do zdalnej diagnostyki i naprawy uszkodzeń oraz utrzymania infrastruktury zdalnego łącza łącznie z pokryciem kosztów użytkowania linii telekomunikacyjnej
f) POMOC APLIKACYJNA
Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie wsparcia technicznego i aplikacyjnego w zakresie oprogramowania zainstalowanego w aparacie. Zakres zamówienia obejmuje wsparcie techniczne przez inżyniera serwisu oraz doradztwo w zakresie aplikacji zainstalowanych w aparcie i porady przez telefon, w tym jedno na rok stacjonarne (w miejscu instalacji sprzętu) szkolenie aplikacyjne przez specjalistę aplikacyjnego, posiadającego certyfikat wystawiony przez producenta lub autoryzowanego przedstawiciela.
4. Szczegółowe warunki przedmiotu zamówienia zgodnie z SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 881280,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 881280,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 881280,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UNITED IMAGING HEALTHCARE POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 382075097

7.3.3) Ulica: Żwirki i Wigury 14

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-092

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 881280,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.