Ogłoszenie z dnia 2025-04-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00116037/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługa serwisu pogwarancyjnego tomografu komputerowego uCT780 wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną dla Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych – ZOZ S.A. w Polkowicach”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Polkowickie Centrum Usług Zdrowotnych -ZOZ S.A.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390760852
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kard. B. Kominka 7
1.5.2.) Miejscowość: Polkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-101
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@pcuz.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcuz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0ca6dbdf-62b7-499c-bdb9-b3f210b1b4d81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Podmiot leczniczy - przedsiębiorstwo prowadzące działalność medyczną
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Usługa serwisu pogwarancyjnego tomografu komputerowego uCT780 wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną dla Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych – ZOZ S.A. w Polkowicach”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0ca6dbdf-62b7-499c-bdb9-b3f210b1b4d8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00202985
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00070710/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Usługa serwisu pogwarancyjnego tomografu komputerowego uCT780 wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną dla Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych – ZOZ S.A. w Polkowicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00116037
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP-6/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 864000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa serwisu pogwarancyjnego tomografu komputerowego uCT780 wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną dla Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych – ZOZ S.A. w Polkowicach
2. Lista wyrobów medycznych objętych usługami serwisowymi:
1. Tomograf Komputerowy uCT 780 nr ser. 680184
2. Komputer opisowy nr ser. 610026
3. Wstrzykiwacz kontrastu nr ser. CTM2124370
3. Zakres obsługi sprzętu objętego zamówieniem jak w ust. 2 obejmuje:
a) PRZEGLĄDY OKRESOWE – częstotliwość i zakres przeglądów według wymagań producenta lecz nie rzadziej niż 2 razy w roku, terminy przeglądów powinny być uzgodnione z Zamawiającym lecz bez potrzeby wzywania przez Zamawiającego do ich wykonania.
Regularne przeglądy okresowe planowane czynności konserwacyjne, które są realizowane zgodnie z zaleceniami producenta, importera lub dystrybutora, wynikające ze specyfikacji użytkowanego wyrobu i obejmujące w szczególności: ogólną kontrolę funkcjonowania systemu, kalibracje, regulację, czyszczenie smarowanie, wymianę filtrów lub innych elementów zużywalnych, niewielkie modernizacje techniczne lub aktualizację oprogramowań, a także jego kontrolę bezpieczeństwa.
Każdy przegląd będzie udokumentowany w raporcie z wykonanych testów funkcjonalnych oraz testów bezpieczeństwa elektrycznego według procedury producenta. Każdorazowo przegląd danego urządzenia zostanie potwierdzony wpisem do paszportu technicznego aparatu medycznego.
b) KONTROLE JAKOŚCI – wykonywane podczas przeglądów okresowych obejmą:
- sprawdzenie jakości.
- sprawdzenie wartości pomiarowych i aplikacyjnych aparatury z wykorzystaniem, w razie potrzeby, specjalistycznej aparatury pomiarowej i fantomów.
- przeprowadzenie czynności korygujących – ustawienia i regulacje odpowiednich wartości nastawień w przypadkach ich odchylenia od wartości optymalnych.
c) NAPRAWY:
W przypadku zgłoszenia usterki, wykonawca zobowiązany jest do usunięcia lub skutecznego zdiagnozowania problemu. Prace naprawcze będą wykonywane bezpośrednio w miejscu lokalizacji sprzętu, łącznie z dojazdem inżyniera. Wykonawca podejmie interwencję nie później niż w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego. Interwencje będą realizowane w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 17:00. Działania interwencyjne obejmują: - zarejestrowanie zgłoszenia przez Wykonawcę,
- wparcie telefoniczne, mailowe lub zdalne (przez platformę serwisową),
- w razie potrzeby wizytę serwisową u Zamawiającego.
Wykonawca będzie odpowiedzialny za diagnozowanie błędów oraz usuwanie usterek i szkód wynikających z naturalnego zużycia części.
Naprawy będą wykonywane w terminie do 5 dni roboczych od zgłoszenia usterki, w przypadku braku konieczności wymiany części. W przypadku konieczności zastosowania części zamiennych, czas naprawy może wydłużyć się do 10 dni roboczych.
Po przeprowadzonej naprawie, urządzenie zostanie dokładnie skontrolowane w celu upewnienia się o poprawności jego działania.
Każda interwencja serwisowa oraz przeprowadzona naprawa zostaną potwierdzone wpisem do paszportu technicznego urządzenia. Ponadto, Wykonawca zapewni odpowiednią dokumentację z przeprowadzonych napraw.
Wykonawca wykona wszelkie zalecane przez producenta aktualizacje systemowe oraz aplikacyjne oprogramowania urządzenia.
d) CZĘŚCI ZAMIENNE I KOMPONENTY SPECJALNE
Zamówienie obejmuje dostawę bez limitu podzespołów i części zamiennych, fabrycznie oryginalnych, określonych przez wytwórcę danego sprzętu w celu zastąpienia tych, które na skutek naturalnych procesów uległy całkowitemu zużyciu lub stały się nie przydatnymi do dalszej eksploatacji oraz dostawy materiałów niezbędnych do przeprowadzania przeglądów.
Zamówienie obejmuje wymianę lampy- X-RAY- nie więcej niż jedną wymianę na rok.
e) ZDALNA DIAGNOSTYKA
- Wykonawca jest zobowiązany do stałego monitorowania parametrów pracy urządzenia za pomocą zdalnego łączenia i dedykowanej aplikacji serwisowej, wykorzystania zdalnego łącza do zdalnej diagnostyki i naprawy uszkodzeń oraz utrzymania infrastruktury zdalnego łącza łącznie z pokryciem kosztów użytkowania linii telekomunikacyjnej
f) POMOC APLIKACYJNA
Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie wsparcia technicznego i aplikacyjnego w zakresie oprogramowania zainstalowanego w aparacie. Zakres zamówienia obejmuje wsparcie techniczne przez inżyniera serwisu oraz doradztwo w zakresie aplikacji zainstalowanych w aparcie i porady przez telefon, w tym jedno na rok stacjonarne (w miejscu instalacji sprzętu) szkolenie aplikacyjne przez specjalistę aplikacyjnego, posiadającego certyfikat wystawiony przez producenta lub autoryzowanego przedstawiciela.
4. Szczegółowe warunki przedmiotu zamówienia zgodnie z SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 881280,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 881280,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 881280,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UNITED IMAGING HEALTHCARE POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 382075097
7.3.3) Ulica: Żwirki i Wigury 14
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-092
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
UNITED IMAGING HEALTHCARE POLAND SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
UNITED IMAGING HEALTHCARE POLAND SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 881280,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z POLKOWIC
- Wykonanie dokumentacji projektowej w technologii BIM do zadania "Modernizacja budynków mieszkalnych"
- "Zakup sprzętu, oprogramowania i urządzeń na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach" w ramach realizacji projektu "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa Powiatu Polkowickiego"
- Pełnienie nadzoru nad rob.bud. w ram.zad. Rozwój infrastr. edukac. powiatu polkowickiego poprzez budowę dostępnego budynku Powiatowego Ośrodka Poradnictwa Psycholog.-Pedagog. i Doradztwa Metodycznego
- Remonty cząstkowe nawierzchni jezdni dróg utwardzonych zlokalizowanych w pasach drogowych dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Polkowice
- Świadczenie usług informatycznych na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych - ZOZ S.A.
- Budowa oświetlenia ul. Grafitowej w Sobinie
więcej: przetargi w Polkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi serwisowania i naprawy sprzętu medycznego w okresie 1 roku
- Przeglądy techniczne aparatury medycznej w Wojewódzkim Szpitalu Okulistycznym w Krakowie
- Przeglądy i naprawy sprzętu i aparatury medycznej - 32/TP/2025
- "Kontrakt serwisowy - rezonans magnetyczny GE Signa Explorer sn. RD0711"
- Usługa wykonywania przeglądów technicznych cytometrów przepływowych dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie.
- USŁUGI SERWISOWE SPRZĘTU MEDYCZNEGO
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.