eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SiewierzOrganizacja wyjazdów edukacyjnych w ramach Lokalnego Ośrodka Wiedzy i Edukacji w Gminie Siewierz



Ogłoszenie z dnia 2025-04-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja wyjazdów edukacyjnych w ramach Lokalnego Ośrodka Wiedzy i Edukacji w Gminie Siewierz

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno - Przedszkolny w Żelisławicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 278079078

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Przyszłości

1.5.2.) Miejscowość: Siewierz

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-470

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 67 41 750

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zspz@zspzelislawice.dlaedu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zspz.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-407b8f7a-b5e4-4ccf-83e7-b2dd30839b77

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Organizacja wyjazdów edukacyjnych w ramach Lokalnego Ośrodka Wiedzy i Edukacji w Gminie Siewierz

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-407b8f7a-b5e4-4ccf-83e7-b2dd30839b77

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00202986

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00031119/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Organizacja wyjazdów edukacyjnych w ramach Lokalnego Ośrodka Wiedzy i Edukacji w Gminie Siewierz

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Europejski Fundusz Społeczny Plus (EFS+)

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00136400

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 179186,99 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja edukacyjnych i integracyjnych wyjazdów, wycieczek i warsztatów wyjazdowych dla dorosłych mieszkańców Gminy Siewierz w ramach Lokalnego Ośrodka Wiedzy i Edukacji (LOWE) utworzonego przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Żelisławicach.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje organizację następujących wyjazdów, wycieczek i warsztatów:
1) Warsztaty krawieckie,
2) Warsztaty w technice Aspen Craft,
3) Warsztaty zdobienia bombek,
4) Warsztaty Kulinarne,
5) Cztery wyjazdy na basen,
6) Dwa wyjazdy na kręgle,
7) Cztery wyjazdy do kina,
8) Dwa wyjazdy do teatru,
9) Dwa wyjazdy do teatru połączone z pobytem w kręgielni,
10) Jednodniowy wyjazd integracyjny do Planetarium Śląskiego,
11) Dwudniowy wyjazd integracyjny do Wisły,
12) Dwudniowy wyjazd w Beskid Śląski.
3. Wykonawca zobowiązany jest do zagwarantowania bezpieczeństwa osób i mienia podczas wykonywania usługi przewozu osób. Zamawiający nie bierze żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku których nastąpiłoby uszkodzenie ciała lub mienia czy śmierć spowodowane działalnością Wykonawcy. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody na osobie lub mieniu zaistniałe podczas wyjazdu wynikające z niedopełnienia warunków umowy ze strony Wykonawcy.
4. Wykonawca musi zapewnić, aby przewoźnik posiadał wszelkie uprawnienia do wykonywania odpłatnego transportu drogowego stosownie do treści aktualnych zapisów ustawy o transporcie drogowym, w tym aktualną licencję na wykonywania transportu drogowego osób, a ponadto musi posiadać ważną polisę ubezpieczeniową OC i NW w zakresie ryzyka wynikającego z prowadzonej działalności oraz ważne badania techniczne.
5. Wymagania dotyczące pojazdów:
1) Wykonawca musi dysponować co najmniej dwoma pojazdami w dobrym stanie technicznym (norma emisji spalin minimum EURO 4), wyposażonymi w ABS, pasy bezpieczeństwa, sprawną klimatyzację, wygodne fotele z możliwością regulacji oparcia, bar kawowy, DVD i WC, tj.: 2 pojazdy posiadające min. 42 miejsca pasażerskie + kierowca + pilot,
2) Stan techniczny pojazdów powinien być zgodny z obowiązującymi przepisami o ruchu drogowym, w tym spełniający wymagania techniczne określone w Ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2024 r., poz. 1251 z późn. zm.), ustawie z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2024 r., poz. 1539 z późn. zm.) i w innych przepisach związanych z transportem osób.
3) W przypadku wystąpienia awarii środka transportu Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia na własny koszt zastępczego środka transportu spełniającego wymagania określone w powyższych punktach w taki sposób, aby nie powodować opóźnień czasowych (max. 1 godz.) Zamawiający nie będzie ponosił z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów.
4) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia warunków bezpieczeństwa, czystości i estetyki pojazdów służących do przewozu osób oraz do niezwłocznego powiadomienia Zamawiającego o wszystkich zaistniałych, w tym nieprzewidzianych przeszkodach w należytym wykonaniu umowy.
5) Wykonawca zapewnia przejazd osób niepełnosprawnych.
6. Przy każdym transporcie Wykonawca zobowiązany jest na prośbę koordynatora ze strony Zamawiającego do przedłożenia aktualnych dokumentów i uprawnień potrzebnych do realizacji zamówienia, w tym prawa jazdy kierowcy, dowodu rejestracyjnego, zezwolenia na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, kserokopii dokumentu potwierdzającego przeprowadzenie ważnych badań technicznych pojazdu, polisę ubezpieczeniową od następstw nieszczęśliwych wypadków, ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania odpowiednich służb, celem sprawdzenia stanu technicznego pojazdów. W przypadku stwierdzenia, iż pojazd jest niesprawny technicznie lub nie spełnia wymaganego standardu, Zamawiający ma prawo żądać podstawienia w najszybszym możliwym czasie autokaru sprawnego o wymaganym standardzie, a Wykonawca ma to żądanie spełnić.
8. Wykonawca w terminie do 21 dni od podpisania umowy przedstawi Zamawiającemu wstępną propozycję harmonogramu wyjazdów, ze wskazaniem wstępnych terminów, proponowanych miejsc docelowych, ośrodków hotelowych, organizacji posiłków, programów zajęć, w tym dodatkowych atrakcji.
9. Na 21 dni przed danym wyjazdem Wykonawca dostarczy Zamawiającemu do akceptacji kompletny i szczegółowy program wyjazdu.
10. Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu umowy:
1) Wykonawca zapewni odpowiednią liczbę (zmianę) kierowców dopasowaną do liczby godzin podróży.
2) Kierowca prowadzący pojazd musi posiadać wymagane uprawnienia do prowadzenia pojazdu oraz doświadczenie w prowadzeniu autokaru, musi wykazywać się kulturą osobistą w kontaktach z innymi ludźmi.
3) Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia uczestników wyjazdów ubezpieczeniem NNW.
4) Wykonawca zadba o dokonanie przed każdym wyjazdem kontroli odpowiednich służb dotyczącej stanu technicznego oraz trzeźwości kierowcy.
5) Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia.
6) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań wynikających z realizacji przedmiotu zamówienia.
11. Na realizację przedmiotu umowy Zamawiający otrzymał dofinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+). W związku z tym przewiduje się konieczność oznakowania dokumentacji, korespondencji, w tym dokumentów odbiorowych oraz dostosowania procedur odbiorowych i procedur związanych z płatnościami do wymogów instytucji dofinansowujących.

4.5.3.) Główny kod CPV: 63511000-4 - Organizacja wycieczek

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

63510000-7 - Usługi biur podróży i podobne

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199790,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 363624,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199790,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: School Tour Krzysztof Lubas

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 360485145

7.3.3) Ulica: Zawadzkiego 126

7.3.4) Miejscowość: Nowa Wieś

7.3.5) Kod pocztowy: 42-460

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 199790,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.