Ogłoszenie z dnia 2022-06-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00063255/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-21
- 2022/BZP 00066863/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-24
- 2022/BZP 00072641/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-02
- 2022/BZP 00076069/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dostawa i montaż wyposażenia – mebli na potrzeby PUP w Jastrzębiu-Zdroju
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Jastrzębie-Zdrój
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255358
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Józefa Piłsudskiego 60
1.5.2.) Miejscowość: Jastrzębie-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-335
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 324785133
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.jastrzebie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/um_jastrzebiezdroj
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż wyposażenia – mebli na potrzeby PUP w Jastrzębiu-Zdroju2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-429dbadf-8e4a-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00203279
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018180/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.12 Dostawa i montaż wyposażenia - mebli na potrzeby PUP w Jastrzębiu-Zdroju
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00063255/04
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.11.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 617530,30 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 377418,31 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa mebli robionych na wymiar (biurka)4.5.3.) Główny kod CPV: 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39130000-2 - Meble biurowe
39140000-5 - Meble domowe
39151000-5 - Meble różne
4.5.5.) Wartość części: 69667,29 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
• cz. II – Dostawa mebli robionych na wymiar (pozostałe meble) wraz z wyposażeniem aneksu kuchennego.4.5.3.) Główny kod CPV: 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39130000-2 - Meble biurowe
39140000-5 - Meble domowe
39151000-5 - Meble różne
4.5.5.) Wartość części: 292831,02 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
• cz. III – Dostawa mebli gotowych.4.5.3.) Główny kod CPV: 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39130000-2 - Meble biurowe
39140000-5 - Meble domowe
39151000-5 - Meble różne
4.5.5.) Wartość części: 14920,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 23
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 23
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 12
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37539,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97662,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37539,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Produkcji Mebli SOMEB - Blok Dobryszyce
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 004709669
7.3.3) Ulica: Meblowa 4a
7.3.4) Miejscowość: Dobryszyce
7.3.5) Kod pocztowy: 97-505
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD PRODUKCJI MEBLI "SOMEB" ANDRZEJ SOCZYŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD PRODUKCJI MEBLI "SOMEB" ANDRZEJ SOCZYŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37539,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 21
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 21
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 9
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 173817,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 423206,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 173817,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Produkcji Mebli SOMEB - Blok Dobryszyce
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 004709669
7.3.3) Ulica: Meblowa 4a
7.3.4) Miejscowość: Dobryszyce
7.3.5) Kod pocztowy: 97-505
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD PRODUKCJI MEBLI "SOMEB" ANDRZEJ SOCZYŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD PRODUKCJI MEBLI "SOMEB" ANDRZEJ SOCZYŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 173817,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7626,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19434,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7626,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KJMK MEBLE SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 241620032
7.3.3) Ulica: Gliwicka 189
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-859
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7626,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
INNE PRZETARGI Z JASTRZĘBIA ZDROJU
- Projekt przebudowy ul. Przemysłowej w Jastrzębiu-Zdroju
- Poprawa parametrów technicznych bocznej drogi ul. Powstańców Śl. 26-28E w Jastrzębiu-Zdroju
- Druk gazety Jastrząb
- Zwiększenie dostępności do onkologicznych świadczeń zdrowotnych poprzez przebudowę i modernizację O. Chirurgii Ogólnej, O. Położniczo-Ginekologicznego i O. Urologii w ramach środków z KPO...
- KOMPLEKSOWE SPRZĄTANIE BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W JASTRZĘBIU - ZDROJU ORAZ OŚRODKA KURATORSKIEGO
- "Remont chodnika przy ul. Pszczyńskiej w Jastrzębiu-Zdroju"
więcej: przetargi w Jastrzębiu Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli do wykonania na wymiar, foteli obrotowych oraz innych przedmiotów zamówienia wyszczególnionych w częściach
- Remont i modernizacja infrastruktury Gminnego Ośrodka Kultury i Rekreacji w Wilkasach w ramach projektu ,,Amplifikator kultury-zwiększamy zasięg"
- 2/2025/meble i asystory stomatologiczne Dostawa i montaż mebli i asystorów stomatologicznych ujęta w 2 pakietach
- Budowa i rozbudowa infrastruktury publicznej w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Dostawa mebli dla jednostek Uniwersytetu w Białymstoku (II)
- Dostawa wraz z montażem wyposażenia meblowego do modernizowanych pracowni zawodowych w Zespole Szkół Samochodowych i Ogólnokształcących przy ul. Filarowej(...)ramach projektu "Bielsko-Biała-zawodowo".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.