eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KolbudyPrzygotowanie i wydanie posiłków w placówkach oświatowych w Gminie Kolbudy



Ogłoszenie z dnia 2022-06-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przygotowanie i wydanie posiłków w placówkach oświatowych w Gminie Kolbudy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kolbudy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674983

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Staromłyńska 1

1.5.2.) Miejscowość: Kolbudy

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-050

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: +48586910520(21)

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekreatariat@kolbudy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolbudy.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przygotowanie i wydanie posiłków w placówkach oświatowych w Gminie Kolbudy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7a50f518-e7dc-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00203290

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000700/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Przygotowanie i wydanie posiłków w placówkach oświatowych w Gminie Kolbudy-usługa społeczna

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.kolbudy.pl/gospodarka/zamowienia-publiczne/ogloszenia-o-przetargach

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. Skrzynka podawcza ESP Urzędu Gminy Kolbudy: /6oe33f9rpc/skrytka
W korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania lub numerem referencyjnym postępowania).
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Regulaminie ePUAP.
4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych Formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
6. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania).
7. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów za pomocą poczty elektronicznej na adres email: adam.laskowski@ug.kolbudy.pl, katarzyna.elwart@ug.kolbudy.pl. W/w forma komunikacji nie dotyczy składania ofert. Dokumenty te winny być podpisane w formie elektronicznej (podpis kwalifikowany), podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
8. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik do niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.
9. Zgodnie z art. 63 ust. 2 Ustawy PZP1 ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (podpis kwalifikowany) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
10. Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ. Może to zrobić za pomocą formularzy do komunikacji ePuap- skrzynka ESP Urzędu Gminy Kolbudy: /6oe33f9rpc/skrytka lub mailem na adres jak w pkt. 7.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej zwanego „RODO”, Zamawiający informuje, że:
- administratorem danych osobowych jest Zamawiający, który prowadzi operacje przetwarzania danych osobowych;
- inspektorem danych osobowych u administratora jest mgr Marcin Lazarowski, e-mail: marcin.lazarowski@ug.kolbudy.pl , tel. kont. 530-072-074;
- dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
- odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ust. 1 oraz art. 74 ustawy Pzp;
- dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- obowiązek podania przez Wykonawcę określonych danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego - konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do danych osobowych, decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
Każdy Wykonawca zainteresowany niniejszym postępowaniem (złożeniem oferty) musi wypełniać obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Osoba zainteresowana posiada prawo: dostępu do swoich danych osobowych (art. 15 RODO), do sprostowania danych osobowych (art. 16 RODO), żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (art. 18 RODO), do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisy RODO;
- osobie zainteresowanej nie przysługuje prawo: do usunięcia danych osobowych (w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO), prawo do przenoszenia danych osobowych (o którym mowa w art. 20 RODO), sprzeciwu (wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO) - art. 21 RODO;
Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PR.271.14.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Tak

4.1.12.) Maksymalna liczba części, jaka może zostać udzielona jednemu wykonawcy: 1

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na przygotowaniu i wydaniu zimnych i gorących posiłków w placówkach oświatowych w gminie Kolbudy w dni nauki szkolnej w godzinach ustalonych szczegółowo z dyrektorami szkół i przedszkoli w terminie od dnia 1 września 2022r. do 31.08.2023r.
I. Zespół Kształcenia i Wychowania w Kolbudach ul. Wybickiego 33, 83-050 Kolbudy – 190 szt. obiadów
Szkoła Filialna w Buszkowach ul. Leśna Góra 7, 83-050 Kolbudy – 60 szt. (w tym 30 szkolnych i 30 przedszkolnych), 30 szt. śniadań, 30 II śniadań, 15 szt. podwieczorku,
Zespół Kształcenia i Wychowania w Bielkówku, ul. Gregorkiewicza 11, 83-050 Kolbudy – 115 szt. Obiadów (w tym 70 szkolnych i 45 przedszkolnych), 45 szt. śniadań, 45 II śniadań, 31 szt. podwieczorku,
Zespół Kształcenia i Wychowania w Lublewie, ul. Szkolna 5, 83-050 Kolbudy – 100 szt. Obiadów (75 szkolnych i 25 przedszkolnych), 25 szt. śniadań, 25 II śniadań, 23 szt. podwieczorku,
Szkoła Podstawowa w Pręgowie, ul. Bukowskiego 3, 83-050 Kolbudy – 60 szt. Obiadów.
Posiłki przygotowywane będą w kuchni ZKiW w Kolbudach

4.2.6.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-09-01 do 2023-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Cena brutto (C)– 60%

Sposób oceny ofert dla kryterium – cena:

Pod uwagę przy ocenie będzie brany oferowany zryczałtowany koszt realizacji usługi przygotowania i wydawania posiłków w placówkach oświatowych w gminie Kolbudy.
Liczba punktów za kryterium cenowe liczona będzie według następującego wzoru:
cena najtańszej oferty
Liczba pkt oferty badanej = ------------------------------------ x 60
cena badanej oferty


2. Doświadczenie w pracy związanej z przygotowywaniem i wydawaniem posiłków dla szkół (bądź w żywieniu zbiorowym) – 40%

Ocenie podlega doświadczenie wg poniższej punktacji:
- za doświadczenie w pracy związanej z przygotowywaniem i wydawaniem posiłków (należyte wykonanie czterech i więcej zamówień w ciągu ostatnich pięciu lat od terminu składania ofert polegających na świadczeniu przez okres co najmniej okres 9 pełnych miesięcy usługi przygotowywania i wydawania posiłków dla szkół bądź w żywieniu zbiorowym o wartości minimum 500.000 zł brutto) – 40 pkt

- za doświadczenie w pracy związanej z przygotowywaniem i wydawaniem posiłków (należyte wykonanie trzech zamówień w ciągu ostatnich pięciu lat od terminu składania ofert polegających na świadczeniu przez okres co najmniej okres 9 pełnych miesięcy usługi przygotowywania i wydawania posiłków dla szkół bądź w żywieniu zbiorowym o wartości minimum 500.000 zł brutto) – 25 pkt

- za doświadczenie w pracy związanej z przygotowywaniem i wydawaniem posiłków (należyte wykonanie dwóch zamówień w ciągu ostatnich pięciu lat od terminu składania ofert polegających na świadczeniu przez okres co najmniej okres 9 pełnych miesięcy usługi przygotowywania i wydawania posiłków dla szkół bądź w żywieniu zbiorowym o wartości minimum 500.000 zł brutto) – 15 pkt

- za doświadczenie w pracy związanej z przygotowywaniem i wydawaniem posiłków (należyte wykonanie minimum jednego zamówienia polegającego na świadczeniu przez okres co najmniej okres 9 pełnych miesięcy usługi przygotowywania i wydawania posiłków dla szkół bądź w żywieniu zbiorowym o wartości minimum 500.000 zł brutto) – 0 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w pracy związanej z przygotowywaniem i wydawaniem posiłków dla szkół bądź w żywieniu zbiorowym

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na przygotowaniu i wydaniu zimnych i gorących posiłków w placówkach oświatowych w gminie Kolbudy w dni nauki szkolnej w godzinach ustalonych szczegółowo z dyrektorami szkół i przedszkoli w terminie od dnia 1 września 2022r. do 31.08.2023r.
Przedszkole w Kowalach, Plac Św. Kingi 1 80-180 Kowale, - 40 szt. obiadów, 40 szt. śniadań, 40 II śniadań, 30 szt. podwieczorku oraz ul. Apollina 1, 80 – 180 Kowale 85 szt. obiadów, 85 szt. śniadań, 85 II śniadań, 82 szt. podwieczorku
Szkoła Podstawowa w Kowalach, ul. Apollina 7, 80-180 Kowale - 840 szt. obiadów
Posiłki przygotowywane będą w kuchni w SP w Kowalach

4.2.6.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-09-01 do 2023-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Cena brutto (C)– 60%

Sposób oceny ofert dla kryterium – cena:

Pod uwagę przy ocenie będzie brany oferowany zryczałtowany koszt realizacji usługi przygotowania i wydawania posiłków w placówkach oświatowych w gminie Kolbudy.
Liczba punktów za kryterium cenowe liczona będzie według następującego wzoru:
cena najtańszej oferty
Liczba pkt oferty badanej = ------------------------------------ x 60
cena badanej oferty


2. Doświadczenie w pracy związanej z przygotowywaniem i wydawaniem posiłków dla szkół (bądź w żywieniu zbiorowym) – 40%

Ocenie podlega doświadczenie wg poniższej punktacji:
- za doświadczenie w pracy związanej z przygotowywaniem i wydawaniem posiłków (należyte wykonanie czterech i więcej zamówień w ciągu ostatnich pięciu lat od terminu składania ofert polegających na świadczeniu przez okres co najmniej okres 9 pełnych miesięcy usługi przygotowywania i wydawania posiłków dla szkół bądź w żywieniu zbiorowym o wartości minimum 500.000 zł brutto) – 40 pkt

- za doświadczenie w pracy związanej z przygotowywaniem i wydawaniem posiłków (należyte wykonanie trzech zamówień w ciągu ostatnich pięciu lat od terminu składania ofert polegających na świadczeniu przez okres co najmniej okres 9 pełnych miesięcy usługi przygotowywania i wydawania posiłków dla szkół bądź w żywieniu zbiorowym o wartości minimum 500.000 zł brutto) – 25 pkt

- za doświadczenie w pracy związanej z przygotowywaniem i wydawaniem posiłków (należyte wykonanie dwóch zamówień w ciągu ostatnich pięciu lat od terminu składania ofert polegających na świadczeniu przez okres co najmniej okres 9 pełnych miesięcy usługi przygotowywania i wydawania posiłków dla szkół bądź w żywieniu zbiorowym o wartości minimum 500.000 zł brutto) – 15 pkt

- za doświadczenie w pracy związanej z przygotowywaniem i wydawaniem posiłków (należyte wykonanie minimum jednego zamówienia polegającego na świadczeniu przez okres co najmniej okres 9 pełnych miesięcy usługi przygotowywania i wydawania posiłków dla szkół bądź w żywieniu zbiorowym o wartości minimum 500.000 zł brutto) – 0 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w pracy związanej z przygotowywaniem i wydawaniem posiłków dla szkół bądź w żywieniu zbiorowym

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu zgodnie z pkt IV SWZ na podstawie art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt. 4 Pzp oraz art. 7 ust. 2 i 3 Ustawy o której mowa w punkcie IV. 2 i spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:

A. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

B. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.

Niniejszy warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca posiada ważną decyzję Państwowego Inspektora Sanitarnego zatwierdzającą do prowadzenia działalności gastronomicznej w zakresie produkcji od surowca do wyrobu gotowego dań kulinarnych na potrzeby usług cateringowych przewożonych środkiem transportu lub posiada zaświadczenie Państwowego Inspektora Sanitarnego o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów państwowej inspekcji sanitarnej w zakresie produkcji od surowca do wyrobu gotowego dań kulinarnych na potrzeby usług cateringowych przewożonych środkiem transportu.
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków. Wykonawca na wezwanie Zamawiającego jest zobowiązany dostarczyć dokumenty potwierdzające spełnianie tego warunku.

C. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

D. Zdolności technicznej lub zawodowej

1. Zamawiający w tym zakresie określa następujące minimalne warunki udziału w postępowaniu:
1. W okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie minimum jedno zamówienie polegające na świadczeniu przez okres co najmniej okres 9 pełnych miesięcy usługi przygotowywania i wydawania posiłków dla szkół (bądź w żywieniu zbiorowym) o wartości minimum 500 000 zł brutto.
2. wykonawca dysponuje środkiem transportu służącym do przewozu posiłków, na który została wydana ważna decyzja o spełnianiu wymogów sanitarnych.
3. Wykonawca dysponuje niezbędnymi osobami do realizacji zamówienia w zakresie żywienia zbiorowego.
4. W przypadku wykonawców występujących wspólnie warunki określone w ust. 1 pkt. 1-3 mogą być spełnione łącznie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
a. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 Ustawy, sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,

b. oświadczenia wykonawcy, (zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ), w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 p.z.p., o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
1. Do oferty (składanej zgodnie z treścią załącznika nr 1 dla danej części zamówienia) Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 2a i 2b do SWZ.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia, poleganiu na zasobach innych podmiotów oraz podmiotach zagranicznych szczegółowe uregulowania zawiera część IV SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących wymaganych uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, zamawiający żąda:

- aktualnej ważnej decyzji Państwowego Inspektora Sanitarnego na prowadzenie działalności gastronomicznej w zakresie produkcji od surowca do wyrobu gotowego dań kulinarnych na potrzeby usług cateringowych przewożonych środkiem transportu lub zaświadczenie Państwowego Inspektora Sanitarnego o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów państwowej inspekcji sanitarnej w zakresie produkcji od surowca do wyrobu gotowego dań kulinarnych na potrzeby usług cateringowych przewożonych środkiem transportu,

Ww. podmiotowy środek dowodowy składa wykonawca, każdy z wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.

W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, zamawiający żąda:

1) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, wg wzoru na załączniku nr 3 do SWZ, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykaz winien dokumentować spełnienie warunków określonych w części V D – wykonał należycie minimum jedno zamówienie przez okres co najmniej okres 9 pełnych miesięcy usługi przygotowywania i wydawania posiłków dla szkół bądź w żywieniu zbiorowym o wartości minimum 500.000 zł brutto w terminie 5 lat przed terminem składania oert. Wykaz składany jest wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ,

W/w dokumenty i oświadczenia składa wykonawca, każdy z wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Do Oferty Wykonawca załącza:
-oświadczenie nr 2A i 2b
-załącznik nr 6 i 7 jeżeli dotyczą Wykonawcy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna). W tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania mocodawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.
Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie.
Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań.
Na ofertę wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składają się dokumenty:
a). pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy Pzp, które zawiera m.in.: nazwy i adresy członków, nazwę i adres pełnomocnika, zakres pełnomocnictwa, datę udzielenia pełnomocnictwa oraz podpisy przedstawicieli członków, zgodnie z zasadami reprezentacji;
b). oświadczenie wyszczególnione w pkt. IV składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Jeżeli oferta wykonawców zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego będzie żądać umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 Ustawy oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy, natomiast spełnienie warunku udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z pkt V SWZ.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia składa każdy z Wykonawców - każdy z osobna. Oświadczenie te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Celem wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w pkt. IV SWZ oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt V SWZ Wykonawcy składają oświadczania i dokumenty określone w części VI SWZ.
Wszyscy wykonawcy składający wspólną ofertę będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy od wszystkich wykonawców łącznie lub od każdego z osobna.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, określone zostały w Załączniku nr 5 do SWZ.
2. Wykonawca składając ofertę oświadcza na formularzu oferty, że akceptuje postanowienia umowy.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454 - 455 Ustawy PZP oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
5. Wniesienie zastrzeżeń do umowy po zakończeniu postępowania przetargowego będzie traktowane przez Zamawiającego jako uchylanie się Wykonawcy od zawarcia umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-23 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty (zaszyfrowane) należy przesłać drogą elektroniczną za pośrednictwem miniportalu UZP

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-23 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-07-22

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.