eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dar³owo"Ustawienie kontenerowego obiektu sanitarnego na terenie cmentarza komunalnego, dzia³ki numer 23/1, 24 obrêb ewidencyjny nr 16 miasta Dar³owo"



Og³oszenie z dnia 2023-05-05


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
„Ustawienie kontenerowego obiektu sanitarnego na terenie cmentarza komunalnego, dzia³ki numer 23/1, 24 obrêb ewidencyjny nr 16 miasta Dar³owo”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miasto Dar³owo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920937

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Plac Tadeusza Ko¶ciuszki 9

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Dar³owo

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-150

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliñski

1.5.7.) Numer telefonu: 94 355 12 00

1.5.8.) Numer faksu: 94 355 12 39

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@darlowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.darlowo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Ustawienie kontenerowego obiektu sanitarnego na terenie cmentarza komunalnego, dzia³ki numer 23/1, 24 obrêb ewidencyjny nr 16 miasta Dar³owo”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a7c667b5-eb1d-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00203332

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-05-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00043469/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.1 Budowa toalety na nowym cmentarzu

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/darlowo

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/darlowo

W sytuacjach awaryjnych, np. w przypadku niedzia³ania platformy Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres: zamowienia.publiczne@darlowo.pl.

Nie dotyczy sk³adania ofert.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W zwi±zku z faktem, i¿ wielko¶æ pola dopuszcza wprowadzenie jedynie 4000 znaków, wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zosta³y okre¶lone w dziale "XVIII. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIÊ ZAMAWIAJ¡CEGO Z WYKONAWCAMI" Specyfikacji Warunków Zamówienia.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 RODO informujemy, ¿e:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Dar³owa z siedzib± w Dar³owie przy Placu Tadeusza Ko¶ciuszki 9 adres e-mail: poczta@darlowo.pl, tel. 94 355 12 00.

2. Mo¿e Pan/Pani kontaktowaæ siê w sprawach zwi±zanych z przetwarzaniem danych oraz z wykonywaniem praw przys³uguj±cych na mocy RODO z Administratorem z wykorzystaniem powy¿szych danych teleadresowych lub z wyznaczonym u Administratora Inspektorem ochrony danych na adres e-mail: iod@darlowo.pl.

3. Pani/Pana dane niezbêdne do udzia³u w postêpowaniu bêd± przetwarzane w celu zwi±zanym z realizacj± postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie ustawy Prawo zamówieñ publicznych oraz dzia³anie przez administratora w interesie publicznym [PZP], zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c, e oraz art. 10 RODO.

4. Pani/Pana dane osobowe mog± byæ udostêpniane podmiotom uprawnionym do ich otrzymywania na podstawie przepisów prawa lub umowy, w tym: podwykonawcom, firmom zapewniaj±cym niszczenie dokumentów i no¶ników danych, biurom obs³ugi prawnej, itp.

5. Ze wzglêdu na jawno¶æ postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± byæ wszystkie zainteresowane osoby lub podmioty. Ograniczenie dostêpu do danych mo¿e wyst±piæ jedynie w szczególnych przypadkach, je¶li jest to uzasadnione ochron± prywatno¶ci, interesem publicznym lub informacja stanowi tajemnicê przedsiêbiorstwa.

6. W zwi±zku z jawno¶ci± postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego Pani/a dane mog± byæ tak¿e przekazywane do pañstw trzecich.

7. Podanie przez Pani±/Pana danych osobowych jest wymagane przepisami PZP do wziêcia udzia³u w postêpowaniu.

8. Posiada Pani/Pan prawo ¿±dania dostêpu do tre¶ci swoich danych i ich sprostowania, sprzeciwu na dalsze przetwarzanie, usuniêcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych.

9. Administrator informuje, ¿e przepisy PZP ograniczaj± prawo do skorzystania:
- ze sprostowania lub uzupe³nienia danych (art. 16 RODO), je¿eli zrealizowanie tego prawa mog³oby skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia lub zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z PZP;

- z ograniczenia przetwarzania (art. 18 RODO), które nie mo¿e zostaæ zrealizowane do czasu zakoñczenia tego postêpowania.

10. Posiada Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO (www.uodo.gov.pl) w razie uznania, ¿e przetwarzanie danych przez Administratora narusza przepisy prawa.

11. Podane przez Pani±/a dane bêd± przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania. Je¿eli okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekroczy 4 lata, administrator przechowuje dane przez ca³y okres obowi±zywania tej umowy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.16.2023 / GKM.7043.11.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ I - Przygotowanie i zagospodarowanie terenu na cmentarzu przy ul. Chopina w Dar³owie pod ustawienie kontenera sanitarnego.

Czê¶æ I bêdzie wykonywana w dwóch etapach:

Zakres prac:

Etap I:
1. zagospodarowanie terenu,
2. usuniêcie warstwy humusu w miejscu posadowienia kontenera i wykonania utwardzeñ (powierzchnia do wykonania 103 m2),
3. wykonanie wykopów pod fundamenty z bloczków betonowych na warstwie chudego betonu (oko³o 16 m3); spód fundamentów wykonaæ poni¿ej strefy przymarzania 80 cm; pod warstw± chudego betonu wykonaæ podsypkê piaskow±, piasek zagê¶ciæ; wykop wykonywaæ rêcznie,

Etap II:
1. wykonanie korytowania pod nowe utwardzenia,
2. wykonanie podbudowy i chodnika oraz rampy dla osób z niepe³nosprawno¶ciami zgodnie z dokumentacj± techniczn±, chodnik z kostki betonowej o grubo¶ci 60 mm (powierzchnia 44 m2),
3. wykonanie obrze¿y chodnikowych na granicy z terenem zielonym – d³ugo¶æ 50 mb,
4. wykonanie opaski z kruszywa wokó³ ustawionego kontenera – 9,6 m2,
5. naprawa trawnika po zakoñczeniu robót – oko³o 50 m2,
6. uprz±tniêcie terenu.

Prace z etapu I nale¿y wykonaæ przed dostarczeniem i ustawieniem kontenera sanitarnego.
Prace z etapu II nale¿y wykonaæ po dostarczeniu i ustawieniu kontenera sanitarnego.

Przedmiot zamówienia obejmuje równie¿:
- organizacjê i zagospodarowanie zaplecza budowy,
- pe³n± obs³ugê geodezyjn± w trakcie wykonywania prac,
- w³a¶ciwe oznakowanie robót,
- zorganizowanie i przeprowadzenie niezbêdnych prób, badañ przez wyspecjalizowane i uprawnione laboratoria (wszystkie badania laboratoryjne niezbêdne do odbioru robót zanikaj±cych) oraz ewentualne uzupe³nienie dokumentacji odbiorowej dla zakresu robót objêtych przedmiotem przetargu,
- uporz±dkowanie terenu,
- sporz±dzenie protoko³ów badañ i sprawdzeñ,
- po zakoñczeniu robót sporz±dzenie inwentaryzacji geodezyjnej,
- po zakoñczeniu robót doprowadzenie do stanu pierwotnego terenu zaplecza budowy, demonta¿ obiektów tymczasowych oraz uporz±dkowanie terenu.

Szczegó³owy zakres prac objêtych zadaniem zawarty jest w za³±czonej dokumentacji technicznej: projekt architektoniczno-budowlany, projekt zagospodarowania terenu, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.

W materia³ach dla niniejszego postêpowania zamieszczony zosta³ pomocniczy przedmiar robót. Ma on charakter orientacyjny i w ¿aden sposób nie determinuje zakresu prac objêtych przedmiotem zamówienia. Zawarte w przedmiarze robót zestawienia maj± zobrazowaæ skalê roboty budowlanej i pomóc wykonawcom w oszacowaniu kosztów inwestycji, wobec czego przedmiarowi robót mo¿na przypisaæ wy³±cznie charakter dokumentu pomocniczego.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyj±tkiem dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy wybierze ofertê najkorzystniejsz± na podstawie kryteriów oceny ofert oraz zasad okre¶lonych w specyfikacji warunków zamówienia

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowy okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ II – Zakup, dostawa i monta¿ kontenera sanitarnego na teren cmentarza przy ul. Chopina w Dar³owie.

Zakres prac:
1. zakup, transport i ustawienie nowego kontenera sanitarnego zgodnie z projektem architektoniczno-budowlanym, o orientacyjnych wymiarach: d³. 805 cm x sz. 299 cm, wysoko¶æ pomieszczenia wewn±trz 250 cm; kontener wyposa¿ony w instalacje sanitarne wraz z bia³ym monta¿em, instalacjê elektryczn± wraz z bia³ym monta¿em, wyposa¿enie wewnêtrzne wg opisu zawartego w dokumentacji technicznej,
2. pod³±czenie kontenera do wykonanych przez Zamawiaj±cego instalacji zewnêtrznych: kanalizacji sanitarnej i wodoci±gowej we wspó³pracy z Miejskim Przedsiêbiorstwem Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Dar³owie oraz do instalacji elektroenergetycznej,
3. uporz±dkowanie terenu po zakoñczonych pracach.

Przedmiot zamówienia obejmuje równie¿:
- organizacjê i zagospodarowanie zaplecza budowy,
- pe³n± obs³ugê geodezyjn± w trakcie wykonywania prac,
- w³a¶ciwe oznakowanie robót,
- sporz±dzenie protoko³ów badañ i sprawdzeñ, wykonanie pomiarów instalacji elektrycznej,
- po zakoñczeniu robót doprowadzenie do stanu pierwotnego terenu zaplecza budowy, demonta¿ obiektów tymczasowych oraz uporz±dkowanie terenu.

Szczegó³owy zakres prac objêtych zadaniem zawarty jest w za³±czonej dokumentacji technicznej: projekt architektoniczno-budowlany, projekt zagospodarowania terenu, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.

W materia³ach dla niniejszego postêpowania zamieszczony zosta³ pomocniczy przedmiar robót. Ma on charakter orientacyjny i w ¿aden sposób nie determinuje zakresu prac objêtych przedmiotem zamówienia. Zawarte w przedmiarze robót zestawienia maj± zobrazowaæ skalê zadania i pomóc wykonawcom w oszacowaniu kosztów inwestycji, wobec czego przedmiarowi robót mo¿na przypisaæ wy³±cznie charakter dokumentu pomocniczego.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45215500-2 - Toalety publiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy wybierze ofertê najkorzystniejsz± na podstawie kryteriów oceny ofert oraz zasad
okre¶lonych w specyfikacji warunków zamówienia

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowy okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zadania

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.

2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:

1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.

2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie okre¶la wymagañ w zakresie warunku

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie okre¶la wymagañ w zakresie warunku.

4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:

Zdolno¶æ zawodowa:

Czê¶æ I - Przygotowanie i zagospodarowanie terenu na cmentarzu przy ul. Chopina w Dar³owie pod ustawienie kontenera sanitarnego Wykonawca posiada do¶wiadczenie polegaj±ce na wykonaniu minimum 1 roboty budowlanej polegaj±cej na wykonaniu nawierzchni z kostki betonowej na d³ugo¶ci co najmniej 50 m2, poparte stosownymi referencjami lub innymi dokumentami, z których jednoznacznie wynikaæ bêdzie zakres, charakterystyka itp.

Czê¶æ II – Zakup, dostawa i monta¿ kontenera sanitarnego na teren cmentarza przy ul. Chopina w Dar³owie Wykonawca posiada do¶wiadczenie polegaj±ce na dostarczeniu i ustawieniu minimum 1 obiektu o powierzchni minimum 20 m2, poparte stosownymi referencjami lub innymi dokumentami, z których jednoznacznie wynikaæ bêdzie zakres, charakterystyka itp.

3. Zamawiaj±cy, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – dopuszcza ³±czne spe³nianie warunku przez Wykonawców.

4. Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: b) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy - wzór formularza stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ.

c) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – wzór formularza stanowi za³±cznik nr 8 do SWZ;

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie ¿±da z³o¿enia wraz z ofert± przedmiotowych ¶rodków dowodowych

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Formularz oferty - za³±cznik nr 2 do SWZ.

2. Aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania – zgodnie z Za³±cznikiem nr 3 do SWZ.

3. O¶wiadczenie podmiotu trzeciego, na którego potencja³ powo³uje siê wykonawca celem potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu. W takim przypadku o¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostêpnia swoje zasoby wykonawcy – wzór formularza stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ.

4. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ.

5. Samooczyszczenie – w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2, 5 i 6 ustawy Pzp, wykonawca nie podlega wykluczeniu je¿eli udowodni zamawiaj±cemu, ¿e spe³ni³ ³±cznie przes³anki okre¶lone w art. 110 ust. 2.

6. Pe³nomocnictwo: (wybraæ odpowiednie)

a) gdy umocowanie osoby sk³adaj±cej ofertê nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który sk³ada ofertê za po¶rednictwem pe³nomocnika, powinien do³±czyæ do oferty dokument pe³nomocnictwa obejmuj±cy swym zakresem umocowanie do z³o¿enia oferty lub do z³o¿enia oferty i podpisania umowy;

b) w przypadku wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika. Dokument pe³nomocnictwa, z tre¶ci którego bêdzie wynika³o umocowanie do reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców nale¿y za³±czyæ do oferty;

c) Pe³nomocnictwo powinno byæ za³±czone do oferty i powinno zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
- postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy;
- wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z okre¶leniem adresu siedziby,
- ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.

7. Wzór formularza – wykaz dostaw

8. Wzór formularza- wykaz robót

9.O¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, sk³adane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.

2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia,
stanowi±ce za³±cznik nr 3 do SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.

3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie,
z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy. O¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, sk³adane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, dotycz±ce robót budowlanych, dostaw lub us³ug, które wykonaj± poszczególni wykonawcy stanowi za³±cznik nr 9 do SWZ.

4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Strony przewiduj± mo¿liwo¶æ dokonania zmian

1. Strony przewiduj± mo¿liwo¶æ dokonania zmian umowy przewidzianych w art. 455 ust 1 pkt 1 Ustawy Pzp w ni¿ej wymienionych przypadkach:

Czê¶æ I - Przygotowanie i zagospodarowanie terenu na cmentarzu przy ul. Chopina w Dar³owie pod ustawienie kontenera sanitarnego

Zmiany do umowy zosta³y przewidziane w §13 w Za³±czniku nr 1A – Projekt Umowy

Czê¶æ II – Zakup, dostawa i monta¿ kontenera sanitarnego na teren cmentarza przy ul. Chopina w Dar³owie

Zmiany do umowy zosta³y przewidziane w §11 w Za³±czniku nr 1B – Projekt Umowy

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-05-22 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/darlowo

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-22 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-06-20

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.