Ogłoszenie z dnia 2023-05-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00145733/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi gminnej Nr G110760R Sietesz Cegielnia – Szkoła Podstawowa w km 1+180 – 1+874 (dł 694 m) zlokalizowanej na działce nr ewid. 1860 w Sieteszy obręb 0012
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO I GMINA KAŃCZUGA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900602
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. M. Konopnickiej 2
1.5.2.) Miejscowość: Kańczuga
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-220
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kanczuga.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kanczuga.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kanczuga.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont drogi gminnej Nr G110760R Sietesz Cegielnia – Szkoła Podstawowa w km 1+180 – 1+874 (dł 694 m) zlokalizowanej na działce nr ewid. 1860 w Sieteszy obręb 00122.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-731de88f-c734-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00203400
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00011524/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Remont drogi gminnej nr G110760R Sietesz Cegielnia - Szkoła Podstawowa w km 1+180 - 1+874 (dł. 694 m) zlokalizowanej na działce nr ewid. 1860 w Sieteszy obręb 0012
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00145733
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RRG.271.10.2023.WS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Remont drogi gminnej Nr G110760R Sietesz Cegielnia – Szkoła Podstawowa w km 1+180 – 1+874 (dł 694 m) zlokalizowanej na działce nr ewid. 1860 w Sieteszy obręb 0012”. Zadanie dofinansowane z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
Zakres rzeczowy zadania obejmuję remont istniejącej nawierzchni bitumicznej, uzupełnienie nierówności masą bitumiczną, wykonanie nawierzchni jezdni z mieszanki mineralno – asfaltowej gr 4 cm oraz remont poboczy zgodnie z przedmiarem robót.
Szczegółowy zakres zamówienia został określony w przedmiarze oraz STWiORB – stanowiących załączniki do SWZ.
Okres gwarancji jakości na roboty budowlane: minimum 24 miesiące
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45000000-7 - Roboty budowlane
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 261435,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 322785,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 261435,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ZAKŁAD PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWY JAR S.C. Jan Synoś, Ryszard Rząsa
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ZAKŁAD PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWY JAR S.C. Jan Synoś, Ryszard Rząsa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8130203148
7.3.3) Ulica: Kielnarowa 20
7.3.4) Miejscowość: Tyczyn
7.3.5) Kod pocztowy: 36-020
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 261435,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Relaks pod chmurą - rozbudowa basenu odkrytego z atrakcjami
- BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ I KANALIZACJI SANITARNEJ W UL. RZECZNEJ ORAZ BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W UL. LUBSZECKIEJ W KALETACH
- Przebudowa i rozbudowa budynku Publicznej Szkoły Podst. Staniszcze Wielkie-Kolonowskie 3 im.Jana Pawła II oraz Budowa pasywnego budynku oddziału przedszkolnego przy PSP Staniszcze Wielkie-Kolonowskie
- Przebudowa budynku przy ul. Strażackiej w Gorlicach dla potrzeb Prokuratury Rejonowej w Gorlicach
- Rozbudowa drogi krajowej nr 62 - ulicy Żołnierzy Września od km 191+580 do km 192+350 w miejscowości Stanisławowo, gmina Pomiechówek, powiat nowodworski
- Przebudowa drogi wewnętrznej do miejscowości Michałów
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.