Ogłoszenie z dnia 2022-06-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00139158/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu AGD - automatu szorująco-zbierającego dla Samorządowego Liceum Ogólnokształcącego w Stalowej Woli
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi zamawiający centralny1.2.) Nazwa zamawiającego: Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384503002
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Jana Pawła II 25A
1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: scuw@stalowawola.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stalowawola.pl//?c=mdTresc-cmPokaz-1657
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-78d9d83f-c6dc-11ec-aa46-6a814e8de9281.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu AGD - automatu szorująco-zbierającego dla Samorządowego Liceum Ogólnokształcącego w Stalowej Woli2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-78d9d83f-c6dc-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00203497
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00040234/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.15 Dostawa sprzętu AGD/RTV na potrzeby jednostek podległych Gminie Stalowa Wola
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00139158/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-II.271.70.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 383468,48 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 10870,25 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa sprzętu AGD - automatu szorująco-zbierającego dla Samorządowego Liceum Ogólnokształcącego im. Cypriana Kamila Norwida w Stalowej Woli, ul. Wojska Polskiego 9, 37-450 Stalowa Wola.
2. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować dostawę na własny koszt i ryzyko, do siedziby Jednostki wymienionej w pkt 1, wraz z:
1) wniesieniem, ustawieniem/zainstalowaniem w odpowiednim miejscu (jeżeli jest to konieczne);
2) wydaniem go osobie upoważnionej w godzinach pracy Jednostki;
3) przeprowadzeniem instruktarzu korzystania z urządzenia – prezentacja możliwości urządzenia, szkolenie wstępne z jego obsługi.
3. Przed planowaną dostawą Wykonawca winien poinformować Jednostkę telefonicznie lub e-mailem o dokładnym terminie realizacji zamówienia nie później niż 2 dni przed planowaną dostawą.
4. Dostawa przedmiotu zamówienia zostanie potwierdzona protokołem odbioru podpisanym przez Wykonawcę i Jednostkę. Protokół zostanie podpisany po stwierdzeniu zgodności przedmiotu umowy z wymaganiami Jednostki określonymi
w niniejszej SWZ. Za dzień realizacji przedmiotu zamówienia uznany będzie dzień,
w którym nastąpi zakończenie dostawy, a protokół odbioru zostanie podpisany przez Strony bez uwag.
5. Wykonawca gwarantuje, że przedmiot zamówienia spełnia wszystkie parametry techniczne i użytkowe określone przez Jednostkę, a w szczególności:
1) posiada wszelkie wymagane prawem atesty i badania oraz niezbędne certyfikaty (jeżeli występują);
2) jest zgodny z normami i obowiązującymi wymaganiami techniczno-eksploatacyjnymi obowiązującymi na terenie Rzeczpospolitej Polskiej;
3) jest fabrycznie nowy, posiada oryginalne opakowanie z zabezpieczeniami stosowanymi przez danego producenta w sposób gwarantujący, iż produkt nie był użyty od momentu wyprodukowania, materiały opakowaniowe muszą być czyste, suche, bez uszkodzeń mechanicznych zapewniające właściwa jakość i trwałość wyrobu.;
4) posiada naniesiony na opakowaniu (jeżeli występuje) opis jednoznacznie identyfikujący produkt, znak firmowy producenta;
5) udziela minimum 24 miesięcznej gwarancji (zgodnie z deklaracją) na produkt objęty niniejszym zamówieniem, licząc od daty dokonania odbioru dostawy bez uwag;
6) dostarczy Jednostce najpóźniej w trakcie czynności podpisania protokołu odbioru:
a) pełną instrukcję obsługi w języku polskim;
b) kartę gwarancyjną sprzętu;
c) inne dokumenty jeżeli występują przy danym produkcie.
6. Szczegółowy opis sprzętu automatu szorująco-zbierającego zawiera Załącznik nr 5 – Opis przedmiotu zamówienia do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42999000-5 - Odkurzacze i froterki do podłóg inne niż używane w gospodarstwie domowym
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42999200-7 - Froterki do podłóg inne niż używane w gospodarstwie domowym
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12177 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18794,41 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12177 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIURO HANDLOWE BAS
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 170036776
7.3.3) Ulica: KRÓLEWIECKA 195
7.3.4) Miejscowość: ELBLĄG
7.3.5) Kod pocztowy: 82-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Biuro Handlowe BAS Sławomir Ciszewski
jakie przetargi wygrała firma
Biuro Handlowe BAS Sławomir Ciszewski
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12177 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- Utrzymanie pasów zieleni w ciągu dróg powiatowych na terenie gminy Stalowa Wola oraz koszenie traw i chwastów w ciągu dróg powiatowych na terenie pozostałych gmin Powiatu Stalowowolskiego
- Usługi pielęgnacji zieleni w obiektach Muzeum Regionalnego w Stalowej Woli
- Cykliczne dostawy środków dezynfekcyjnych dla potrzeb Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych Powiatu Stalowowolskiego w technologii mas bitumicznych i powierzchniowych utrwaleń
- Cykliczne dostawy pieczywa dla potrzeb Kuchni Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli
- Budowa żłobka miejskiego nr 4 - w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.